Cesar Sugar Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Καλο ζεσταμα και παγωμα του κινητηρα μας! ΚΑΝΕΤΕ "ΖΕΣΤΑΜΑ" ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ;;;; Ζεσταμα κινητηρα μονο τις κρυες μερες??Στα σύγχρονα αυτοκίνητα βάζεις μπροστά και φεύγεις αμέσως????? Στο ρελαντί, το αυτοκίνητο αργεί περισσότερο να ζεσταθεί ???? Ειναι χειμωνας κανει κρυο.......Θα το αφησουμε να ζεσταθει πρωτα βρεεε παιδιαα??? πολλοι λενε... οτι η προθερμανση ειναι Ο '''αργος θανατος''' του κινητηρα..... Πως Κανουμε παγωμα κινητηρα?? Ευχαριστω!!...
Expertr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Για ζεσταμα δεν ξερω να σου πω...ΑΛλα για παγωμα εγω εχω βαλει επιπλεον 2 ανεμιστηρες μπροστα ωστε λιγο πριν σταματησω να τους ενεργοποιω και να ξεκιναει το παγωμα του κινητηρα σιγα σιγα ...Μην γινει αποτομα με το σβησιμο, καταλαβαινεις.
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Εγω παντα χειμωνα καλοκαιρι βαζω εμπρος και ξεκιναω αμεσως. 4
d_gkal Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 καλοκαιρι βαζω μπρος και φευγω. χειμωνα που κ που περιμενω 1 2 λεπτα. βαρυ χειμωνα παταω και λιγο γκαζακι για να ζεσταθει πιο γρηγορα 1
Invader Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Ξεκινάς αμέσως αλλά δε το πλακώνεις μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργείας.Πάγωμα δε χρειάζεται εκτός αν έχεις τουρμπάκι πειραγμένο.Εκεί βάζεις turbo timer και ησυχάζεις. 9
Dhmhtrhsg2 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 αυτό ακριβώς με ένα turbo timer είσαι κομπλέ για αυτό το θέμα .. Είναι χειρότερο σε παγωνιά σε σύγχρονα αυτοκίνητα να μένεις ρελαντί για ώρα . δεν πρόκειται να πιάσει επιθυμητή θερμοκρασία και ίσα ίσα κακό κάνουμε . όπως είπε και κάποιος φίλος από πάνω ξεκινάς κανονικά άλλα σιγά σιγά και θα δεις ότι θα πιάσει και θερμοκρασία λειτουργιάς πολύ γρηγορότερα ... 1
nemesiskp Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Και στα δυο αυτοκινητα που εχουμε το βιβλιαρακι λεει βαζεις μπροστα και φευγεις.Εκτος οτι φτανεις την θερμοκρασια λειτουργιας γρηγοροτερα πρεπει να ζεσταθουν και τα υπολοιπα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.Δεν ειναι μονο η μηχανη,εχει σασμαν κλπ.Απλα δεν το πλακωνεις.Χαλαρες επιταχυνσεις με σωστη ταχυτητα κουμπωμενη. Για το σβησιμο το παλιο δεν λεει κατι.Το καινουριο που ειναι τουρμπο λεει εαν προηγουμενως ζοριστικε καπου το αμαξι(μεγαλες ταχυτητες,ταξιδια κλπ) αφηστε το 1 λεπτο στο ρελαντι και σβηστε.Κατι παρομοιο κανω και στο παλιο. 6
dimitrisOP Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Εγω το αφηνω 3-4 λεπτα να πεσουν οι στροφες και να ανεβασει θερμοκρασια και μετα ξεκιναω 2
Sorath Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Όπως σωστά αναφέρθηκε, βάζουμε μπρός και ξεκινάμε αμέσως. Μέχρι όμως ο δείκτης θερμοκρασίας να φτάσει την κανονική ένδειξη, οδηγούμε πολύ απαλά και με λίγες στροφές (δεν το ζορίζουμε δηλαδή). Το χειρότερο πράγμα είναι το χειμώνα, να το αφήνουμε στο ρελαντί και να περιμένουμε. Εκτός ότι αργεί πολύ η διαδικασία ζεστάματος, τα μέρη που θερμαίνονται είναι μεμονωμένα, με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα να παραμένουν κρύα. Δεν υπάρχει ομοιογένεια δηλαδή. Επίσης, το λάδι δεν κυκλοφορεί όπως πρέπει, με αποτέλεσμα να μην λιπαίνονται επαρκώς όλα τα μέρη του κινητήρα. Για το κρύωμα, όπως σωστά πάλι αναφέρθηκε. Μόνο για πειραγμένα τουρμπάτα, αλλά εκεί οι ιδιοκτήτες ήδη γνωρίζουν 1
Tenshi Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 To turb-ακι δέν είναι ανάγκη να είναι πειραγμένο.Και ένας κυνηγημένος άλλα κατα τ'άλλα stock σαλίγκαρος θέλει τον χρόνο του... 1
zio10 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Εγω το αφηνω 3-4 λεπτα να πεσουν οι στροφες και να ανεβασει θερμοκρασια και μετα ξεκιναω Μπορείς και το κάνεις κάθε φορά αυτό;! Όπως γράψανε και οι προηγούμενοι βάζω μπροστά και ξεκινάω. Δεν το ζορίζω μέχρι να ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας. Μετά από ταξίδι δεν κάνω πάλι κάτι ιδιαίτερο, έτσι κι αλλιώς σχεδόν πάντα μετά την εθνική και τις μεγάλες ταχύτητες θα μπω σε πόλη και θα πηγαίνω κανονικά...τούρμπο είναι το αμάξι, αλλά όχι πειραγμένο 1
Unabomber Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Start engine, κανα 2 ''ζορισματα΄΄και ξεκινημα…..
dimitrisOP Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Μπορείς και το κάνεις κάθε φορά αυτό;! Όπως γράψανε και οι προηγούμενοι βάζω μπροστά και ξεκινάω. Δεν το ζορίζω μέχρι να ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας. Μετά από ταξίδι δεν κάνω πάλι κάτι ιδιαίτερο, έτσι κι αλλιώς σχεδόν πάντα μετά την εθνική και τις μεγάλες ταχύτητες θα μπω σε πόλη και θα πηγαίνω κανονικά...τούρμπο είναι το αμάξι, αλλά όχι πειραγμένο οχι παντα , αλλα οταν ειναι κρυο κραταει 2,5-3κ στροφες μονο του για κανα 2λεπτο οποτε περιμενω αναγκαστικα να πεσουν Σαν V6 θελει τον χρονο του 1
Liverpool89 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Εγω το αφηνω λιγο γιατι κανονικά το ρελαντι ειναι 800/900 στροφες. Οταν βαζω μπρος ειναι πιο πανω 1.100. Ουτε λεπτο ομως δεν το αφηνω απλα να αρχισει να ξυπναει. Τα καινουργια εχω παρατηρησει οτι μολις τα σβηνεις, σβηνει και ο ανεμιστηρας του ψυγειου. Στα παλια νομιζω συνεχιζαν να δουλευουν νομιζω. Καλο θα ταν να δινουμε συμβουλες κι αλλες πχ το πρωι με παγο στα τζαμια τι κανουμε, αν εχει υδρατμους το αμαξι μεσα αν το καθαριζουμε ή το αφηνουμε ετσι. Τι κανουμε σε περιπτωση παγου κι αλλα που νομιζω θα ναι χρησιμα οτι μπορει ο καθενας. Οπως οταν ξεκιναμε για καποιο μακρινο ταξιδι τι ελεγχουμε ειτε καλοκαιρι ειτε χειμωνα 1
liopyr Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Την μηχανή αν κάνει πολύ κρύο την αφήνω να ζεσταθεί λίγα δευτερόλεπτα, αν δεν το κάνω οι πρώτες αλλαγές στο σασμάν κοπανάνε κάπως. Το αυτοκίνητο δεν το ζεσταίνω ποτέ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα