Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλο ζεσταμα και παγωμα του κινητηρα μας! 

ΚΑΝΕΤΕ "ΖΕΣΤΑΜΑ" ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ;;;;  

 

Ζεσταμα κινητηρα μονο τις κρυες μερες??

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα βάζεις μπροστά και φεύγεις αμέσως?????

Στο ρελαντί, το αυτοκίνητο αργεί περισσότερο να ζεσταθεί ????  Ειναι χειμωνας κανει κρυο.......Θα το αφησουμε να ζεσταθει πρωτα βρεεε παιδιαα???  

πολλοι  λενε... οτι η προθερμανση ειναι Ο '''αργος θανατος''' του κινητηρα.....     Πως Κανουμε παγωμα κινητηρα??  :blink:  :blink:  :blink:      :-)   Ευχαριστω!!...

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Για ζεσταμα δεν ξερω να σου πω...ΑΛλα για παγωμα εγω εχω βαλει επιπλεον 2 ανεμιστηρες μπροστα ωστε λιγο πριν σταματησω να τους ενεργοποιω και να ξεκιναει το παγωμα του κινητηρα σιγα σιγα ...Μην γινει αποτομα με το σβησιμο, καταλαβαινεις.

Δημοσ.

καλοκαιρι βαζω μπρος και φευγω.

χειμωνα που κ που περιμενω 1 2 λεπτα.

βαρυ χειμωνα παταω και λιγο γκαζακι για να ζεσταθει πιο γρηγορα

  • Like 1
Δημοσ.

Ξεκινάς αμέσως αλλά δε το πλακώνεις μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργείας.Πάγωμα δε χρειάζεται εκτός αν έχεις τουρμπάκι πειραγμένο.Εκεί βάζεις turbo timer και ησυχάζεις.

  • Like 9
Δημοσ.

αυτό ακριβώς με ένα turbo timer  είσαι κομπλέ για αυτό το θέμα ..

Είναι χειρότερο σε παγωνιά σε σύγχρονα αυτοκίνητα να μένεις ρελαντί για ώρα . δεν πρόκειται να πιάσει επιθυμητή θερμοκρασία και ίσα ίσα κακό κάνουμε . όπως είπε και κάποιος φίλος από πάνω ξεκινάς κανονικά άλλα σιγά σιγά και θα δεις ότι θα πιάσει και θερμοκρασία λειτουργιάς πολύ γρηγορότερα ... 

  • Like 1
Δημοσ.

Και στα δυο αυτοκινητα που εχουμε το βιβλιαρακι λεει βαζεις μπροστα και φευγεις.Εκτος οτι φτανεις την θερμοκρασια λειτουργιας γρηγοροτερα πρεπει να ζεσταθουν και τα υπολοιπα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.Δεν ειναι μονο η μηχανη,εχει σασμαν κλπ.Απλα δεν το πλακωνεις.Χαλαρες επιταχυνσεις με σωστη ταχυτητα κουμπωμενη.

 

Για το σβησιμο το παλιο δεν λεει κατι.Το καινουριο που ειναι τουρμπο λεει εαν προηγουμενως ζοριστικε καπου το αμαξι(μεγαλες ταχυτητες,ταξιδια κλπ) αφηστε το 1 λεπτο στο ρελαντι και σβηστε.Κατι παρομοιο κανω και στο παλιο.

  • Like 6
Δημοσ.

Όπως σωστά αναφέρθηκε, βάζουμε μπρός και ξεκινάμε αμέσως. Μέχρι όμως ο δείκτης θερμοκρασίας να φτάσει την κανονική ένδειξη, οδηγούμε πολύ απαλά και με λίγες στροφές (δεν το ζορίζουμε δηλαδή).

 

Το χειρότερο πράγμα είναι το χειμώνα, να το αφήνουμε στο ρελαντί και να περιμένουμε. Εκτός ότι αργεί πολύ η διαδικασία ζεστάματος, τα μέρη που θερμαίνονται είναι μεμονωμένα, με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα να παραμένουν κρύα. Δεν υπάρχει ομοιογένεια δηλαδή. Επίσης, το λάδι δεν κυκλοφορεί όπως πρέπει, με αποτέλεσμα να μην λιπαίνονται επαρκώς όλα τα μέρη του κινητήρα.

 

Για το κρύωμα, όπως σωστά πάλι αναφέρθηκε. Μόνο για πειραγμένα τουρμπάτα, αλλά εκεί οι ιδιοκτήτες ήδη γνωρίζουν :)

  • Like 1
Δημοσ.

To turb-ακι δέν είναι ανάγκη να είναι πειραγμένο.Και ένας κυνηγημένος άλλα κατα τ'άλλα stock σαλίγκαρος θέλει τον χρόνο του... 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω το αφηνω 3-4 λεπτα να πεσουν οι στροφες και να ανεβασει θερμοκρασια και μετα ξεκιναω

Μπορείς και το κάνεις κάθε φορά αυτό;!

 

Όπως γράψανε και οι προηγούμενοι βάζω μπροστά και ξεκινάω. Δεν το ζορίζω μέχρι να ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας. Μετά από ταξίδι δεν κάνω πάλι κάτι ιδιαίτερο, έτσι κι αλλιώς σχεδόν πάντα μετά την εθνική και τις μεγάλες ταχύτητες θα μπω σε πόλη και θα πηγαίνω κανονικά...τούρμπο είναι το αμάξι, αλλά όχι πειραγμένο

 

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορείς και το κάνεις κάθε φορά αυτό;!

 

Όπως γράψανε και οι προηγούμενοι βάζω μπροστά και ξεκινάω. Δεν το ζορίζω μέχρι να ανέβει ο δείκτης θερμοκρασίας. Μετά από ταξίδι δεν κάνω πάλι κάτι ιδιαίτερο, έτσι κι αλλιώς σχεδόν πάντα μετά την εθνική και τις μεγάλες ταχύτητες θα μπω σε πόλη και θα πηγαίνω κανονικά...τούρμπο είναι το αμάξι, αλλά όχι πειραγμένο

 

οχι παντα , αλλα οταν ειναι κρυο κραταει 2,5-3κ στροφες μονο του για κανα 2λεπτο οποτε περιμενω αναγκαστικα να πεσουν

 

Σαν V6 θελει τον χρονο του

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω το αφηνω λιγο γιατι κανονικά το ρελαντι ειναι 800/900 στροφες. Οταν βαζω μπρος ειναι πιο πανω 1.100.

 

Ουτε λεπτο ομως δεν το αφηνω απλα να αρχισει να ξυπναει.

 

Τα καινουργια εχω παρατηρησει οτι μολις τα σβηνεις, σβηνει και ο ανεμιστηρας του ψυγειου. Στα παλια νομιζω συνεχιζαν να δουλευουν νομιζω.

 

Καλο θα ταν να δινουμε συμβουλες κι αλλες πχ το πρωι με παγο στα τζαμια τι κανουμε, αν εχει υδρατμους το αμαξι μεσα αν το καθαριζουμε ή το αφηνουμε ετσι. Τι κανουμε σε περιπτωση παγου κι αλλα που νομιζω θα ναι χρησιμα οτι μπορει ο καθενας. Οπως οταν ξεκιναμε για καποιο μακρινο ταξιδι τι ελεγχουμε ειτε καλοκαιρι ειτε χειμωνα

  • Like 1
Δημοσ.

Την μηχανή αν κάνει πολύ κρύο την αφήνω να ζεσταθεί λίγα δευτερόλεπτα, αν δεν το κάνω οι πρώτες αλλαγές στο σασμάν κοπανάνε κάπως.

 

Το αυτοκίνητο δεν το ζεσταίνω ποτέ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...