grlazy Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 long story short: Αγόρασα ενα καλούτσικο smartphone το πασχα. Πλην ομως είχε προβληματα. Το στέλνω αντιπροσωπεία αλλα μου λένε πως ήταν Rooted (αλλα δεν το εχω κανει.....) και μου το γυρίζουν ανεπισκευαστο. Ρωτάω πως το εκαναν χωρις να δουν τα δεδομένα μου αλλα δεν απαντουν.περιοριζονται στο να μου πουν πως δεν έχουν δει. Εχουν τροπο να το βλέπουν πχ απο τον boot loader ? Φυσικα θα υπάρξει συνέχεια (προστασια καταναλωτη ?) ......
grlazy Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 LG g3.Procordia ανέλαβε το κινητο . Η συνενόηση έγινε απο το hotline της LG greece και εστειλαν courier (και έτσι θα γυρίσει αύριο). Το έστειλα για τα σπασίματα στο πλαισιο του .Το συγκεκριμένο είναι σχεδιαστικό flaw αναγνωρισμένο. Πλην όμως αντι να αντικαταστήσουν το πλαισιο , ελεγξαν για root. Κατι το οποιο ΔΕΝ εχω κανει, οχι σε αυτο . Ζητάω πληροφορίες για το ποιος ανελαβε το κινητο και πως διασφαλίζομαι πως ΔΕΝ εχουν δει οτι εχω μεσα αλλά λαμβάνω γενικόλογες απαντήσεις του τύπου "θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι δεν πραγματοποιήθηκε κάποιος έλεγχος στο δεδομένα της συσκευής σας αλλά μόνο η διαδικασία της αυθεντικοποίησης της συσκευής" Δεν μου απαντούν πως έκαναν τον ελεγχο όμως....... Εν τω μεταξύ , πριν καποιες βδομαδες και πριν από ολο αυτό είχα παρει τηλ procordia σχετικά με διαθεσιμότητα ανταλακτικών και χρονο επισκευής για να λάβω απαντησεις του τύπου " Δεν έχουμε πλαισια τώρα και δεν ξέρουμε ποτε θα παρουμε" Τοτε στα καπάκια τηλ LG , για να μου πουν και αυτοι , καλέστε σε δύο βδομαδες. Οταν καλεσα δύο βδομάδες μετά (μεσοβδόμαδα την προηγούμενη ), κανόνισαν και το παρέλαβαν αλλά μετά η συνέχεια ηταν η παραπάνω. Ειλικρινά ΔΕΝ θυμάμαι να το εχω κανει root (αλλιως θα το έκανα UNROOT).Αλλα η όλη κατάσταση με έβαλε σε σκέψεις.
kostas8080 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Εσύ μας κάνεις πλάκα άκου πήρα ενα καλούτσικο Smartphone(το g3) Από την στιγμή που το έχει γίνει Root δεν έχεις καμία δικαιολογία το λένε οι κατασκευαστες στα <ψηλά> γράμματα
Xristaras12 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Από την στιγμή που το έχει γίνει Root δεν έχεις καμία δικαιολογία το λένε οι κατασκευαστες στα <ψηλά> γράμματα links please αλλιώς δεν. http://matija.suklje.name/rooting-and-flashing-your-device-does-not-void-the-warranty-in-eu 1
kostas8080 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 links please αλλιώς δεν. http://matija.suklje.name/rooting-and-flashing-your-device-does-not-void-the-warranty-in-eu Καπου ειχα διαβάσει δεν θυμάμαι αν ήταν σε sony συσκευή ή lg πως παύει η εγγύηση σε περίπτωση τροποποίησης του λογισμικούΕγώ πάντως τοg2 που ειχα, έκανα unroot και το δεχθηκαν κανονικά στην procordia
Xristaras12 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Καπου ειχα διαβάσει δεν θυμάμαι αν ήταν σε sony συσκευή ή lg πως παύει η εγγύηση σε περίπτωση τροποποίησης του λογισμικού σε sony ειναι για τον bootloader. υπο αλλες συνθήκες η εγγύηση ισχύει κανονικα εφόσον δεν έχει προκληθεί ζημιά απ το ρουτ. Απλά στο ελλαδιστάν δυστυχώς κανείς δεν το ψάχνει, ό,τι σου πει το κατάστημα με τις δήθεν υγρασίες κλπ.
grlazy Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2015 ΤΕλικα οι τύποι δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Ουτε οταν τους έστειλα φωτο απο τις δοκιμες με το root checker advanced ουτε απο το LG pc suite που δοκιμασα to recovery που οπως διαβασα θα το έβρισκε το root. Επίσης δεν μασησαν και με την οδηγια που μου αναφέρατε. Το θεμα εχει σταλει στο ΙΝΚΑ και γενικη γραμματεια καταναλωτη και περιμένω αντιδρασεις. Ταυτόχρονα προσπαθώ να το κάνω escalate το θεμα σε LG EMEA (αν υπάρχει) η Global (αν βρω email). Δεν περιμένω πολλα από αυτό ,αλλα σαν παράπονο να μπει στον κουβα.
grlazy Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Υπάρχει εξέλιξη: Μετα απο καταγγελία στον Συνηγορο του Καταναλωτη (το ΙΝΚΑ ακομα έρχεται) , τη προηγούμενη τετάρτη ειχα κλήση απο LG . Το τηλέφωνό είναι στο service τώρα. Δεν ξερω τι παίχτηκε αλλά φαντάζομαι πως η αναφορά στην οδηγία, στα προσωπικά δεδομένα που είχα στο κινητό και ΔΕΝ είχα δώσει άδεια να ελέγξουν πρέπει να τους έπεισαν. Να μην αγνοούμε και την διαπραγματευτική ικανότητα του Συνηγορου. Αν μάθω απο τον συνήγορο τι παίχτηκε θα σας πω. Ευχαριστώ άπαντες. Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2015 από grlazy 4
grlazy Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Οκ, its over. To παρέλαβα επισκευασμένο . Πάντως στην LG και στην PRocordia έχουν πρόβλημα επικοινωνίας η κάποιος απο τους 2 κρύβεται. Παραλαμβάνουν το τηλέφωνο πέμπτη , παρασκευή πρωι το είχαν στα χέρια τους. Παρόλα αυτά την τρίτη η procordia δεν ήξερε για ποιο λόγο το είχα στείλει (άσχετα αν ήρθε με την υπηρεσία courier της LG). Τέσπα σήμερα το παρέλαβα σαν καινούργιο. Έχω όμως την εντύπωση πως αλλάξανε παραπάνω από οτι λένε. το πλαίσιο έχει προστατευτικά αυτοκόλλητα.Οκ αυτό. Η οθόνη γιατί άλλαξε ? και μαζί πετάξανε και το γαμάτο tampered glass που είχα βάλει. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2015 από grlazy
2.1Ohm Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δεν αλλαξε η οθονη βαζουν προστατευτικο και τα tempered glass /skins κτλ τα βγαζουν στο σερβις παντα για να ελενξουν την συσκευη επρεπε να το ειχες προνοήσει αυτο! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα