gjp1000 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 σε 6 μηνες η πωλησεις της θα εχουν πιασει πατο ιδιως στην αμερικη 2
vasilisvasilikos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Παω στοιχημα θα κατεβασουν την ιπποδυναμη κατα πολυ και μετα ελπιζω να φανε ακομα μια μυνησαρα απο τους καταναλωτες οτι δεν πηραν αυτο που πληρωσαν. Zωγραφισες. Ετσι ακριβως,το πηρα γιατι εχει 120 ιππους,και εσυ μου το πηγες 105..... Μου εκοψες 20%,φερε πισω το 20% απο τα χρηματα μου..... 1
rose21 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Ε ναι εχεις δικιο , θα πεσουν οι πωλησεις των vw , audi lamborghini,bugati,ducati κτλπ..... Και θα ανεβει η kia και το chevrolet.
pcuser Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 H Wolkswagen σαν εταιρία τελείωσε. Θα σπασει σε κομμάτα και αυτά θα πουληθούν σε άλλες συτοκινητοβιομηχανίες. 9.000.000 αυτοκίνητα Χ 10.000 τουλάχιστον αποζημίωση=μεγαλύτερο από το δικό μας ΑΕΠ(!). Αν προσθέσεις και τα δις πρόστιμα από τα κράτη "για διαφυγόντα έσοδα", τότε μιλάμε για 200-300 δις. Τέτοια ποσά καμιά εταιρία δεν μπορεί να αντέξει. Και μάλιστα όταν οι πωλήσεις θα πατώσουν. Το χειρότερο από όλα είναι ότι τώρα προσπαθούν με λαδώματα πολιτικών και κυβερνήσεων να γλιτώσουν τα πρόστιμα. Καθίστε όμως να "διαρρεύσουν" απόρρητα της NSA που θα δείχνουν τον Wolfgang σαν αρχιμάστορα! Πρόκειται για τοι μεγαλύτερο εταιρικό σκάνδαλο στην ιστορία. Και διαφέρει από όλα τα άλλα γιατί, για πρώτη φορά, υπάρχει παραδοχή σκοπιμότητας από την κορυφή. Δεν μπορούν να ρίξουν το φτάιξιμο σε κάποιον ,,,Χριστοφοράκο. 2
rose21 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 @pcuser... Εφερες την καταστροφη ρε ψηλε. Αυτα που λες θα συμβούν οταν καταστραφει ο κοσμος αρα ποτε . Οι πωλησεις πως ακριβως θα πατωσουν ? Δεν θα παρει ο αλλος οχημα απο την vw group επειδη ενα λογισμικο "ρυπων" ηταν πειραγμενο. Ειναι σαν να λες δεν θα παρουν iphone επειδη εκλεψε λιγο στο sar .
rose21 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 @pcuser... Εφερες την καταστροφη ρε ψηλε. Αυτα που λες θα συμβούν οταν καταστραφει ο κοσμος αρα ποτε . Οι πωλησεις πως ακριβως θα πατωσουν ? Δεν θα παρει ο αλλος οχημα απο την vw group επειδη ενα λογισμικο "ρυπων" ηταν πειραγμενο. Ειναι σαν να λες δεν θα παρουν iphone επειδη εκλεψε λιγο στο sar .
calculator Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Ο όμιλος vw κάνει ετησιο τζίρο 350+ δις, ας πληρώσει και λίγα για να μην ξανακάνει λαδιες. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Το πρόβλημα είναι πιο πολύπλοκο: Το ύψος των αποζημιώσεων που θα καταβάλει σε κράτη για ρύπανση του περιβάλλοντος, έλλειψη εμπιστοσύνης στο vw group, απώλεια στη συνείδηση του καταναλωτή περί "καθαρών ντιζελοκινητήρων", πιθανή αναθεώρηση ευεργετικών διατάξεων (όπως π.χ στην χώρα μας για δωρεάν τέλη κυκλοφορίας λόγω μηδενικών ρύπων) καθώς και πολλά άλλα.
Eru Iluvatar Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 σε 6 μηνες η πωλησεις της θα εχουν πιασει πατο ιδιως στην αμερικη Σε καμία περίπτωση. Σε ένα μήνα δεν θα το θυμάται κανείς. Εντέλει δεν είναι και κάτι τραγικό. Μην κάνουμε την τρίχα τριχιά.
ilektrolo Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Αν το κάνουν τελικά με software αποκλειστικά και θέλουν να μειώσουν εκπομπές διοξειδίου τότε αναγκάστηκα θα χάσει σε επιδόσεις το αυτοκίνητο. Αν θέλουν να ρίξουν μόνο τις εκπομπές nox θα αυξήσουν την κατανάλωση καυσίμου. Σίγουρα κάτι ενδιάμεσο θα επιχειρήσουν αλλά πάλι ο καταναλωτής την πληρώνει γιατί δεν αγόρασε αυτό που υποσχέθηκε από την εταιρία.
John911 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 (λέγεται ότι κάτι τέτοιο θα γίνει απλώς με αναβάθμιση λογισμικού) Εμαθα ότι βγάλαν την έκδοση 2.13 με κωδικό ιγκουάνα. που δεν θα το πιάνουν οι ελεγχοι!!! 1
mariostheone Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 @pcuser... Εφερες την καταστροφη ρε ψηλε. Αυτα που λες θα συμβούν οταν καταστραφει ο κοσμος αρα ποτε . Οι πωλησεις πως ακριβως θα πατωσουν ? Δεν θα παρει ο αλλος οχημα απο την vw group επειδη ενα λογισμικο "ρυπων" ηταν πειραγμενο. Ειναι σαν να λες δεν θα παρουν iphone επειδη εκλεψε λιγο στο sar . Το ευρωπαϊκό όριο για SAR είναι στα 1.6 w/kg σύμφωνα με τα τεστ που γίνονται. Βέβαια δεν υπάρχουν ακόμα σαφή αποτελέσματα για τις επιπτώσεις της χρήσης των κινητών. Γι' αυτό και έχουν τεθεί κάποια όρια, έστω και προληπτικά. To iPhone για να διατηρήσει τις υψηλής ποιότητας κλήσεις παίζει πάντα σε μεγάλα νούμερα αλλά εντός ορίων. Αν κάποια στιγμή διαρεύσει και επιβεβαιωθεί πως η εταιρεία είχε SAR αρκετά παραπάνω πιστεύεις δε θα έχει αντίκτυπο; Δηλαδή πως οι περισσότεροι χρήστες είναι ηλίθιοι; Οκ, μαζί σου σε αυτό. Αλλά οι διάφοροι φορείς θα σφυρίξουν και αυτοί αδιάφορα; 2
Amlet Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Παιδια οποιος εχει παει στην Αμερικη θα καταλαβει. Ο Αμερικανος εχει την καλυτερη καταναλωτικη συνειδηση. Μπορει ο Ελληνας να ειναι λοβοτομημενος αλλα ο Αμερικανος γουσταρει να παιρνει για οτι πληρωσε. Θα τους πανε αιμα τους Γερμαναραδες..... 3
mertaghon Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 ναι αιμα θα προσπαθησουν να τους πανε.. αλλα η vw θα τους δυσκολεψει πολύ.. τόσα χρόνια το παίζει το παιχνίδι,εδώ θα κ_λ_σει? μιλάμε για την εταιρία που μας πασάρει χρόνια τα τσι...τα υπεραξιοπιστα σε κακή χρηση βρε!χαχα μην πει κανεις τσιακιας κουβεντα 2 τσι κατέχομεν με τη γυναίκα... και αυριο αλλάζω κ χαλασμενη σκαστρα στο 140αρι χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ 2
Amlet Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δεν ξερω αλλα και οι Αμερικανοι δεν ειναι κομπαρσοι σαν και εμας δεν συμφωνεις? Πιστευεις ειναι τοσο μπο@ρλελο σαν και εμας για να μην τους κανουν τπτ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα