Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

 

αγόρασα την προηγούμενη εβδομάδα το Samsung Galaxy S6 από ένα μαγαζί από το skroutz, επειδή όμως δεν είχα θήκη να το βάλω και για να μην αρχίσει η αποσύνθεση του, άρχισα σιγά σιγά να το "στήνω" όπως θέλω μέχρι να έρθει η θήκη και να πάω να πάρω και τη nano-sim που θέλει.....

Όλα τέλεια, υπέροχα, εκπληκτηκοτρομέρα.....τα πάντα λειτουργούσαν ρολόι.....μέχρι χτές........

Ήρθε η θήκη, πάω παίρνω τη nano sim, τη βάζω, και όταν με ενημέρωσαν ότι είναι έτοιμη ανοίγω το νέο πλέον κινητό, βάζω το pin της sim και...........

 

12106894_10207752108031190_7237456631721

 

Τρελαμένος, ξεκινάει μια 2ωρη συνομιλία με τη vodafone κατά την οποία με διαβεβαίωσαν ότι η κάρτα λειτουργεί και ότι είναι θέμα συσκευής....

Παίρνω τηλέφωνο στο κατάστημα, μου λένε να τους το στείλω πίσω με δική τους χρέωση...

Προς το παρόν τα πράγματα πάνε καλά, το έστειλα χτες και σήμερα το μεσημέρι ήταν στα χέρια τους, αλλά.....

δεν μπορώ να σταματήσω να ανησυχώ και περιμένω να χτυπήσει το τηλέφωνο και να μου πουν καμιά πατάτα του στύλ "το τεχνικό μας τμήμα ανακάλυψε ότι κάνατε βουντού με εξωγήινους στο κινητό επειδή δούλευε μια χαρά μια βδομάδα που το είχατε και συνεπώς δεν καλύπτεται από την εγγύηση, αλλά με 1 δις σας το φτιάχνουμε".......

Τέλος πάντων, φαντάζομαι καταλάβατε τι θέλω να πω.......το κινητό ήρθε στα χέρια μου την περασμένη Τρίτη 29/9 και το έστειλα πίσω χτες 6/10 και ήρθε στα χέρια τους σήμερα.....

Λέτε να μου πουν ότι έχει περάσει μια εβδομάδα άρα το DOA δεν ισχύει στην περίπτωση μου ή γενικά να μου πουν τίποτα άλλο;

Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας το ίδιο πρόβλημα στο παρελθόν;

Ευχαριστώ

Δημοσ.

ειναι προφανες πως ειναι κλειδωμενη σε ενα συγκεκριμενο δικτυο.
Μηπως ειναι παραεισαγωγη;

Δημοσ.

ειναι προφανες πως ειναι κλειδωμενη σε ενα συγκεκριμενο δικτυο.

Μηπως ειναι παραεισαγωγη;

Που να ξέρω; Εγώ από ένα μαγαζί από το skroutz το πήρα, μπορώ να πω και το όνομα αν δεν είναι διαφήμιση...αλλά πες ότι όντως είναι(που όλοι έτσι λένε αφού τα δίνουν 200€+ πιο φθηνά από τα μεγάλα γνωστά καταστήματα), τι γίνεται στην περίπτωση μου; Σώνεται η κατάσταση ή κλαίω από τώρα τα λεφτά μου;

Δημοσ.

Γνωρίζουν ότι τα τηλέφωνα που δίνουν είναι παράνομα ξεκλειδωμένα και θα τους έχει συμβεί αρκετές φορές πιστεύω, λογικά θα στο ξεκλειδώσουν χωρίς κόστος.

  • Like 1
Δημοσ.

Βρήκα πολλές υπηρεσίες που πουλάνε αντίστοιχους κωδικούς ξεκλειδώματος και σε χρεώνουν από τσάμπα μέχρι 45€ είδα, η διαφορά στην τιμή έχει να κάνει με το χρόνο που θα περιμένεις μέχρι να σου δώσουν τον κωδικό και με την υπηρεσία......

 

Από ότι διάβασα αυτές οι υπηρεσίες πάνε και αγοράζουν με το κιλό κωδικούς από τις εταιρίες(sony, samsung, κλπ) και μετά τους μεταπωλούν στους τελικούς χρήστες......και έτσι βγάζουν λεφτά.....

 

Άντε να δούμε....ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Δημοσ.

Εγώ θα ζητούσα απο το κατάστημα να το ξεκλειδώσουν ή να το αντικαταστήσουν.Αλλιώς τα χρήματα πίσω.Είναι υποχρέωσή τους το κινητό να λειτουργεί σωστά.

  • Like 1
Δημοσ.

Πληροφοριακά, τελικά μου αντικατέστησαν τη συσκευή χωρίς να με κουράσουν καθόλου και με δικά τους έξοδα αποστολής, θα ανέφερα και το κατάστημα που με εξυπηρέτησε αλλά δεν θέλω να κάνω διαφήμιση και παρεξηγηθώ.

Και πάλι, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...