Stelis90 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Καλησπέρα σας, αγόρασα την προηγούμενη εβδομάδα το Samsung Galaxy S6 από ένα μαγαζί από το skroutz, επειδή όμως δεν είχα θήκη να το βάλω και για να μην αρχίσει η αποσύνθεση του, άρχισα σιγά σιγά να το "στήνω" όπως θέλω μέχρι να έρθει η θήκη και να πάω να πάρω και τη nano-sim που θέλει.....Όλα τέλεια, υπέροχα, εκπληκτηκοτρομέρα.....τα πάντα λειτουργούσαν ρολόι.....μέχρι χτές........Ήρθε η θήκη, πάω παίρνω τη nano sim, τη βάζω, και όταν με ενημέρωσαν ότι είναι έτοιμη ανοίγω το νέο πλέον κινητό, βάζω το pin της sim και........... Τρελαμένος, ξεκινάει μια 2ωρη συνομιλία με τη vodafone κατά την οποία με διαβεβαίωσαν ότι η κάρτα λειτουργεί και ότι είναι θέμα συσκευής....Παίρνω τηλέφωνο στο κατάστημα, μου λένε να τους το στείλω πίσω με δική τους χρέωση...Προς το παρόν τα πράγματα πάνε καλά, το έστειλα χτες και σήμερα το μεσημέρι ήταν στα χέρια τους, αλλά.....δεν μπορώ να σταματήσω να ανησυχώ και περιμένω να χτυπήσει το τηλέφωνο και να μου πουν καμιά πατάτα του στύλ "το τεχνικό μας τμήμα ανακάλυψε ότι κάνατε βουντού με εξωγήινους στο κινητό επειδή δούλευε μια χαρά μια βδομάδα που το είχατε και συνεπώς δεν καλύπτεται από την εγγύηση, αλλά με 1 δις σας το φτιάχνουμε".......Τέλος πάντων, φαντάζομαι καταλάβατε τι θέλω να πω.......το κινητό ήρθε στα χέρια μου την περασμένη Τρίτη 29/9 και το έστειλα πίσω χτες 6/10 και ήρθε στα χέρια τους σήμερα.....Λέτε να μου πουν ότι έχει περάσει μια εβδομάδα άρα το DOA δεν ισχύει στην περίπτωση μου ή γενικά να μου πουν τίποτα άλλο;Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας το ίδιο πρόβλημα στο παρελθόν;Ευχαριστώ
mary Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 ειναι προφανες πως ειναι κλειδωμενη σε ενα συγκεκριμενο δικτυο.Μηπως ειναι παραεισαγωγη;
Stelis90 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 ειναι προφανες πως ειναι κλειδωμενη σε ενα συγκεκριμενο δικτυο. Μηπως ειναι παραεισαγωγη; Που να ξέρω; Εγώ από ένα μαγαζί από το skroutz το πήρα, μπορώ να πω και το όνομα αν δεν είναι διαφήμιση...αλλά πες ότι όντως είναι(που όλοι έτσι λένε αφού τα δίνουν 200€+ πιο φθηνά από τα μεγάλα γνωστά καταστήματα), τι γίνεται στην περίπτωση μου; Σώνεται η κατάσταση ή κλαίω από τώρα τα λεφτά μου;
georgetlf Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Γνωρίζουν ότι τα τηλέφωνα που δίνουν είναι παράνομα ξεκλειδωμένα και θα τους έχει συμβεί αρκετές φορές πιστεύω, λογικά θα στο ξεκλειδώσουν χωρίς κόστος. 1
Stelis90 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2015 Βρήκα πολλές υπηρεσίες που πουλάνε αντίστοιχους κωδικούς ξεκλειδώματος και σε χρεώνουν από τσάμπα μέχρι 45€ είδα, η διαφορά στην τιμή έχει να κάνει με το χρόνο που θα περιμένεις μέχρι να σου δώσουν τον κωδικό και με την υπηρεσία...... Από ότι διάβασα αυτές οι υπηρεσίες πάνε και αγοράζουν με το κιλό κωδικούς από τις εταιρίες(sony, samsung, κλπ) και μετά τους μεταπωλούν στους τελικούς χρήστες......και έτσι βγάζουν λεφτά..... Άντε να δούμε....ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
AntiCambeR Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Εγώ θα ζητούσα απο το κατάστημα να το ξεκλειδώσουν ή να το αντικαταστήσουν.Αλλιώς τα χρήματα πίσω.Είναι υποχρέωσή τους το κινητό να λειτουργεί σωστά. 1
Stelis90 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Πληροφοριακά, τελικά μου αντικατέστησαν τη συσκευή χωρίς να με κουράσουν καθόλου και με δικά τους έξοδα αποστολής, θα ανέφερα και το κατάστημα που με εξυπηρέτησε αλλά δεν θέλω να κάνω διαφήμιση και παρεξηγηθώ.Και πάλι, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
panos- Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Αφού τελος καλό όλα καλά τώρα μένει να χαρείς την συσκευή σου!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα