Προς το περιεχόμενο

Με τι καθαρίζω τα "τακάκια" απο τις ζάντες;


petaw-se-oneiro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ε τότε το "αν βαλεις μεγαλυτερη ζαντα καιει περισσοτερο" είναι λάθος. Σου εξήγησα παραπάνω το γιατί.

 

Επίσης μια ζάντα με 1 ίντσα μεγαλύτερη σε διάμετρο είναι πιο βαριά, αλλά ΔΕΝ είναι αρκετά πιο βαριά ώστε να κάνει διαφορά σε επιδόσεις/κατανάλωση.

Το μέγιστο βάρος είναι πιο μακρυά απο τον άξονα όμως... Εμένα ο κατασκευαστής μου λέει τις διαστάσεις ελαστικών σε 13άρα κ 14αρα ζάντα. Αν πάω και βάλω 17άρα όπως στο avatar μου (το ιδιο αυτοκίνητο είναι), δεν θα είμαι μακάκας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μέγιστο βάρος είναι πιο μακρυά απο τον άξονα όμως...

Δεν διαφωνούμε...

 

Εμένα ο κατασκευαστής μου λέει τις διαστάσεις ελαστικών σε 13άρα κ 14αρα ζάντα. Αν πάω και βάλω 17άρα όπως στο avatar μου (το ιδιο αυτοκίνητο είναι), δεν θα είμαι μακάκας;

Εξαρτάται το λόγο που θα το κάνεις. Αν το κάνεις μόνο και μόνο για το αισθητικό αποτέλεσμα γνωρίζοντας πως θα χάσεις σε όλους τους τομείς, όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνούμε...

 

 

Εξαρτάται το λόγο που θα το κάνεις. Αν το κάνεις μόνο και μόνο για το αισθητικό αποτέλεσμα γνωρίζοντας πως θα χάσεις σε όλους τους τομείς, όχι.

Υπάρχει άλλος λόγος εκτός απο τον αισθητικό;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικοί νομίζουν πως έτσι βελτιώνουν τα κρατήματα του αυτοκινήτου...

Υπαρχει περιπτωση λογο μεγαλη ζαντας το αμαξι ν μην στριβει κοβει σωστα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει περιπτωση λογο μεγαλη ζαντας το αμαξι ν μην στριβει κοβει σωστα;

Οχι αλλά υπάρχει η πιθανότητα να βρίσκουν τα λάστιχα στους θόλους όποτε πατάς λακούβα ή στο οποιοδήποτε ανεβοκατέβασμα γενικα...

Μερικοί νομίζουν πως έτσι βελτιώνουν τα κρατήματα του αυτοκινήτου...

Κοίτα, με την 13αρα μια αστάθεια την έχεις αλλά με μια ίντσα μεγαλύτερη ζάντα βάζεις πιο λεπτοπρόφιλο προφίλ λάστιχο και είσαι άρχοντας..Τώρα αν νομίζεις οτι θα γίνει αγωνιστικό το αυτοκίνητο βάζοντας ζάντα απο CLK , κάτι πάει στραβά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει περιπτωση λογο μεγαλη ζαντας το αμαξι ν μην στριβει κοβει σωστα;

Λέγαμε συγκεκριμένα για αυτοκίνητο που ο κατασκευαστής του προτείνει ζάντα 13" και 14", ε βάζοντας σε αυτό 17" χάνεις παντού. Ότι 17άρα και να βάλεις σίγουρα θα μεγαλώσουν οι συνολικές διαστάσεις του τροχού(ύψος+πλάτος), οπότε θα αλλάξει και η γεωμετρία της ανάρτησης. Θα χάσεις σε κράτημα, επιδόσεις και οικονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι μη αναρτωμενο βαρος και γενικα το βαρος στη ζαντα ειναι αρνητικο.

γι αυτο και αν βαλεις μεγαλυτερη ζαντα καιει περισσοτερο

 

το μη αναρτωμενο βαρος παιζει μεγαλο ρολο στο Λειτουργημα της αναρτησης (=ρυθμισεις αποσβεσεων)

 

στα μηχανακια/ποδηλατα παιζει ρολο και στην ευελιξια

 

και αν πιασουμε και το βαρος VS αποσταση απο το κεντρο περιστροφης, ζητω που καηκαμε...

 Κάπου είχα διαβάσει πως κάθε έξτρα κιλό στους τροχούς αντιστοιχεί με τέσσερα κιλά αναρτώμενης μάζας

 

 

 

συνολικο βαρος VS μη αναρτωμενο κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...