Προς το περιεχόμενο

Με τι καθαρίζω τα "τακάκια" απο τις ζάντες;


petaw-se-oneiro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα. Είπα να βγάλω τα τάσια απο τις σιδερένιες ζάντες για ελάφρωμα (βασικά απλά να τα βγάλω γιατί μου αρέσει καλύτερα χωρίς αυτά) αλλά οι ζάντες (οι μπροστινές μόνο) έχουν πάνω πολύ μαυρίλα απο τα τακάκια. Με το πιεστικό δεν βγαίνει, σφουγγάρι δεν χρησιμοποίησα γιατί είναι καλό και το έχω μόνο για το αυτοκίνητο. 2-3 άτομα που ρώτησα μου είπαν να βάλω πάνω σουάζ και να τρίψω με σφουγγάρι για τα πιάτα, μετά καλό ξέπλυμα με το πιεστικό και θα γίνει σαν καινούργια ζάντα. Να το κάνω ή θα βγεί και το χρώμα της ζάντας μαζί;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σκονη απο τα τακακια με ενα πλυσιμο φευγει... νομιζω, μηπως οι ζαντες ειναι απλες μαυρες. Εισαι σιγουρος οτι ηταν ασημι;

 

Σιγα ομως το βαρος που χουν τα τασια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σκονη απο τα τακακια με ενα πλυσιμο φευγει... νομιζω,

Όταν είναι φρέσκια ναι, όταν μένει για χρόνια πάνω καθαρίζει μόνο με ειδικά χημικά. Αλλιώς φεύγει μαζί με το χρώμα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο κέρδισες 200 γραμμάρια σε κάθε ζάντα;

ειναι μη αναρτωμενο βαρος και γενικα το βαρος στη ζαντα ειναι αρνητικο.

γι αυτο και αν βαλεις μεγαλυτερη ζαντα καιει περισσοτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σκονη απο τα τακακια με ενα πλυσιμο φευγει... νομιζω, μηπως οι ζαντες ειναι απλες μαυρες. Εισαι σιγουρος οτι ηταν ασημι;

 

Σιγα ομως το βαρος που χουν τα τασια

Δεν είπα πουθενά ότι είναι ασημί. Μαύρες είναι, αλλά φαίνεται πάνω τους το χρώμα απο τα τακάκια..

Η απάντηση για το βάρος είναι μέσα στην παρένθεση στο πρώτο πόστ...

Πόσο κέρδισες 200 γραμμάρια σε κάθε ζάντα;

Κοίτα την παρένθεση...

Είπε ο άνθρωπος ότι απλά του αρέσει καλύτερα χωρίς, πέσατε να τον φάτε :P

Και να φανταστείς ότι έγραψα και τον λόγο κιόλας δίπλα...

Όταν είναι φρέσκια ναι, όταν μένει για χρόνια πάνω καθαρίζει μόνο με ειδικά χημικά. Αλλιώς φεύγει μαζί με το χρώμα :D

Μάλλον θα δοκιμάσω με το σουάζ και αν φύγει και το χρώμα θα τις βαψω, ή θα ξαναβάλω τα τάσια :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι μη αναρτωμενο βαρος και γενικα το βαρος στη ζαντα ειναι αρνητικο.

γι αυτο και αν βαλεις μεγαλυτερη ζαντα καιει περισσοτερο

Είναι αρνητικό, αλλά η διαφορά είναι τόσο μικρή που δεν είναι καν μετρήσιμη.

 

Με μεγαλύτερη ζάντα καίει περισσότερο επειδή, συνήθως, μαζί με την μεγαλύτερη ζάντα μπαίνουν και πιο φαρδιά λάστιχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι μη αναρτωμενο βαρος και γενικα το βαρος στη ζαντα ειναι αρνητικο.

γι αυτο και αν βαλεις μεγαλυτερη ζαντα καιει περισσοτερο

Και πηγαίνει και σαν την βάρκα του κυρ-Στέλιου απο επιτάχυνση...

Με το αναρτώμενο βάρος απο τα τάσια δεν κερδίζω τίποτα στην ουσία, αλλά μου αρέσει περισσότερο με τις μαύρες ζάντες, μοιάζει πιο πολύ με το ae86 απο το Initial D :P

Είναι αρνητικό, αλλά η διαφορά είναι τόσο μικρή που δεν είναι καν μετρήσιμη.

 

Με μεγαλύτερη ζάντα καίει περισσότερο επειδή, συνήθως, μαζί με την μεγαλύτερη ζάντα μπαίνουν και πιο φαρδιά λάστιχα.

Όχι απαραίτητα, απλά σκέψου ότι το μέγιστο βάρος της περιστρεφόταν πρίν σε μια απόσταση 20 εκατοστά απο τον άξονα ενώ μετά σε 30... Έχει διαφορά αν το σκεφτείς. Μπορεί να νομίζεις πως είναι το ίδιο αν βάλεις ίδια ζάντα σε πλάτος, αλλά δεν είναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αρνητικό, αλλά η διαφορά είναι τόσο μικρή που δεν είναι καν μετρήσιμη.

 

Με μεγαλύτερη ζάντα καίει περισσότερο επειδή, συνήθως, μαζί με την μεγαλύτερη ζάντα μπαίνουν και πιο φαρδιά λάστιχα.

οχι, δεν εχει σχεση με τις απωλειες τριβης, αλλα με το αδρανεια στρεψης

η μεγαλυτερη ζαντα εχει σιγουρα μεγαλυτερο βαρος απο την ιδιας κατασκευης και υλικων μικροτερης

αλλα και θεωρητικα να ηταν ιδιο βαρος μια 17 με μια 16, τοτε η 17αρα επειδη εχει το βαρος πιο εξω, εχει μεγαλυτερη αδρανεια στρεψης.

 

ετσι κι αλλιως τα τασια ειναι παντελως αχρηστα.

ασε που αν σπασουν λιγο τρεμει το τιμονι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απαραίτητα, απλά σκέψου ότι το μέγιστο βάρος της περιστρεφόταν πρίν σε μια απόσταση 20 εκατοστά απο τον άξονα ενώ μετά σε 30... Έχει διαφορά αν το σκεφτείς. Μπορεί να νομίζεις πως είναι το ίδιο αν βάλεις ίδια ζάντα σε πλάτος, αλλά δεν είναι..

Η διαφορά στη διάμετρο που αναφέρεις είναι 50%... σαν να αλλάξεις ζάντες σε ένα αυτοκίνητο από 14 σε 21 ίντσες! Σε τέτοια περίπτωση όχι μόνο θα δεις διαφορά, αλλά δεν θα πηγαίνει βήμα το αυτοκίνητο.

οχι, δεν εχει σχεση με τις απωλειες τριβης, αλλα με το αδρανεια στρεψης

Όσο πιο πλατύ είναι ένα λάστιχο, τόσο μεγαλύτερες απώλειες τριβής έχει. Ακόμα και ένα νούμερο πιο πλατύ μειώνει τις επιδόσεις και αυξάνει την κατανάλωση σε ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ ΒΑΘΜΟ!

 

η μεγαλυτερη ζαντα εχει σιγουρα μεγαλυτερο βαρος απο την ιδιας κατασκευης και υλικων μικροτερης

αλλα και θεωρητικα να ηταν ιδιο βαρος μια 17 με μια 16, τοτε η 17αρα επειδη εχει το βαρος πιο εξω, εχει μεγαλυτερη αδρανεια στρεψης.

Σωστά τα λες, συν το ότι στη μεγαλύτερη ζάντα(σε διάμετρο) μπαίνει χαμηλότερο προφίλ ελαστικό που είναι και αυτό με τη σειρά του βαρύτερο με το βάρος επίσης πιο έξω. Η ουσία είναι όμως, όπως είπα και παραπάνω, ότι η διαφορά είναι τόσο μικρή που δεν είναι καν μετρήσιμη. Κάπου είχα διαβάσει πως κάθε έξτρα κιλό στους τροχούς αντιστοιχεί με τέσσερα κιλά αναρτώμενης μάζας, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά σίγουρα 4 πλαστικά τάσια δεν είναι ικανά να κάνουν αισθητή διαφορά στις επιδόσεις και στην κατανάλωση.

 

ετσι κι αλλιως τα τασια ειναι παντελως αχρηστα.

ασε που αν σπασουν λιγο τρεμει το τιμονι.

Συμφωνώ, για αισθητικούς και μόνο λόγους υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά στη διάμετρο που αναφέρεις είναι 50%... σαν να αλλάξεις ζάντες σε ένα αυτοκίνητο από 14 σε 21 ίντσες! Σε τέτοια περίπτωση όχι μόνο θα δεις διαφορά, αλλά δεν θα πηγαίνει βήμα το αυτοκίνητο.

Για παράδειγμα το είπα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο πιο πλατύ είναι ένα λάστιχο, τόσο μεγαλύτερες απώλειες τριβής έχει. Ακόμα και ένα νούμερο πιο πλατύ μειώνει τις επιδόσεις και αυξάνει την κατανάλωση σε ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ ΒΑΘΜΟ!

ναι, εγω μιλησα για τη περιπτωση που βαλεις μεγαλυτερη ζαντα χωρις να αλλαξεις το φαρδος του ελαστικου.

επισης το λαστιχο μπορει να εχει την ιδια εξωτερικη διαμετρο ανεξαρτητα απο την διαμετρο της ζαντας.

οποτε το βαρος του μειωνεται αλλα η ζαντα ως μεταλλο, ειναι αρκετα πιο βαρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι, εγω μιλησα για τη περιπτωση που βαλεις μεγαλυτερη ζαντα χωρις να αλλαξεις το φαρδος του ελαστικου.

επισης το λαστιχο μπορει να εχει την ιδια εξωτερικη διαμετρο ανεξαρτητα απο την διαμετρο της ζαντας.

οποτε το βαρος του μειωνεται αλλα η ζαντα ως μεταλλο, ειναι αρκετα πιο βαρια.

Ε τότε το "αν βαλεις μεγαλυτερη ζαντα καιει περισσοτερο" είναι λάθος. Σου εξήγησα παραπάνω το γιατί.

 

Επίσης μια ζάντα με 1 ίντσα μεγαλύτερη σε διάμετρο είναι πιο βαριά, αλλά ΔΕΝ είναι αρκετά πιο βαριά ώστε να κάνει διαφορά σε επιδόσεις/κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...