Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τοσο μεγάλους χώρους τους χρειάζεσαι; Αν οχι παρε κανενα Getz ή κατι τετοιο μοντελο μετα το 2000 να εχεις και ενα αιρ-κοντισιον να το απολαυσεις. Παντος το Vento θα φυγει, κατι μαστορες και αλοδαπου τα τσιμπανε αυτα γιατι εχει μεγαλους χωρους. Υπολόγιζε παντα κανενα 1000ρικακι στην ακρη για τα μαζεματα που μπορει να χρειαστει το καινουριο(λαστιχα-αμορτισερ-τακακια-συμπλεκτη-σερβις κτλ)

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Υπολογίζω πως με αυτά που θα πάρω απ την πώληση + οι επισκευές που θα γινόταν + διαφορά απ τα τέλη καλύπτω σχεδόν το μισό κόστος.

Λίγο υπερβολικό σε βρίσκω, με ένα γρήγορο υπολογισμό όλα αυτά ούτε καν πλησιάζουν το μισό κόστος:

Το παλιό στη χειρότερη πες κανα 400άρι για απόσυρση, στην καλύτερη δύσκολα θα πιάσει το χιλιάρικο. Πιο κοντά στο 400άρι το κόβω βάση της περιγραφής σου.

Το βάψιμο καπό ας πούμε 150€.

Ψυγείο καλοριφέρ βρίσκεις ιμιτασιόν με 25€, να φτάσει 100 με τοποθέτηση? 150?

Όσο για τα λάστιχα δεν το υπολογίζεις σωστά, μπορεί και το άλλο που να πάρεις να χρειάζεται λάστιχα. Παρόλα αυτά ένα σετ πρώτης μάρκας για το παλιό σου κοστίζει κάπου 200-250€, εκτός βέβαια αν έχεις άλλες ζάντες με περίεργες διαστάσεις.

Η διαφορά από τα τέλη κυκλοφορίας είναι 105€ το χρόνο, άντε να βάλουμε και 20€ διαφορά σε ασφάλιστρα.

 

Πρέπει να κάτσεις να υπολογίσεις τι έξοδα κάνεις κάθε χρόνο με αυτό, ειδικά για καύσιμα, μόνο έτσι μπορείς να καταλάβεις τι σε συμφέρει. Όσο για δική μου γνώμη, θα έλεγα πως είναι καλύτερο να το κρατήσεις αφού θα σε καλύψει με τις μικροεπισκευές που χρειάζεται.

Δημοσ.

To νεότερο θα σου προσφέρει μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια και μάλλον θα καίει λιγότερο. Σκέψου τι χώρους θέλεις.

 

Αν θες κάτι παρόμοιο σε μέγεθος μπορείς να δεις πχ. Ford Mondeo click Πολύ νεότερο αυτοκίνητο και πιο οικονομικό από αυτό που έχεις τώρα και οι τιμές μπορεί να είναι κοντά στα 3Κ.

Δημοσ.

Τοσο μεγάλους χώρους τους χρειάζεσαι; Αν οχι παρε κανενα Getz ή κατι τετοιο μοντελο μετα το 2000 να εχεις και ενα αιρ-κοντισιον να το απολαυσεις. Παντος το Vento θα φυγει, κατι μαστορες και αλοδαπου τα τσιμπανε αυτα γιατι εχει μεγαλους χωρους. Υπολόγιζε παντα κανενα 1000ρικακι στην ακρη για τα μαζεματα που μπορει να χρειαστει το καινουριο(λαστιχα-αμορτισερ-τακακια-συμπλεκτη-σερβις κτλ)

Όχι οι χώροι που χρειάζομαι καλύπτονται άνετα και απο ένα getz άντε το πολύ πολύ ένα clio. Όσο για την τιμή δύσκολο να πιάσει 1000κο πιο κοντά στο 500ρι το κόβω αν και ούτε χιλιόμετρα έχει ούτε ταλαιπωρημένο είναι

 

Λίγο υπερβολικό σε βρίσκω, με ένα γρήγορο υπολογισμό όλα αυτά ούτε καν πλησιάζουν το μισό κόστος:

Το παλιό στη χειρότερη πες κανα 400άρι για απόσυρση, στην καλύτερη δύσκολα θα πιάσει το χιλιάρικο. Πιο κοντά στο 400άρι το κόβω βάση της περιγραφής σου.

Το βάψιμο καπό ας πούμε 150€.

Ψυγείο καλοριφέρ βρίσκεις ιμιτασιόν με 25€, να φτάσει 100 με τοποθέτηση? 150?

Όσο για τα λάστιχα δεν το υπολογίζεις σωστά, μπορεί και το άλλο που να πάρεις να χρειάζεται λάστιχα. Παρόλα αυτά ένα σετ πρώτης μάρκας για το παλιό σου κοστίζει κάπου 200-250€, εκτός βέβαια αν έχεις άλλες ζάντες με περίεργες διαστάσεις.

Η διαφορά από τα τέλη κυκλοφορίας είναι 105€ το χρόνο, άντε να βάλουμε και 20€ διαφορά σε ασφάλιστρα.

 

Πρέπει να κάτσεις να υπολογίσεις τι έξοδα κάνεις κάθε χρόνο με αυτό, ειδικά για καύσιμα, μόνο έτσι μπορείς να καταλάβεις τι σε συμφέρει. Όσο για δική μου γνώμη, θα έλεγα πως είναι καλύτερο να το κρατήσεις αφού θα σε καλύψει με τις μικροεπισκευές που χρειάζεται.

Έχεις δίκιο αλλά ακόμη και 1000-1300 να μαζεύονται είναι ένα ποσό.Το θέμα είναι σκεφτομαι και γω αυτό που λες δηλαδή αν με καλύπτει με τις επισκευες και να το κρατήσω. Ίσως το καινούργιο να προσφέρει καλύτερη αίσθηση οδήγησης και οικονομία αλλά θα τα ζυγίσω καλά πριν καταλήξω. Γιατί ένα αμάξι που τα τελευταια 2 χρόνια έχει βγάλει 150€ ζημιές(λίγα δλδ) δεν το πετάς εύκολα

To νεότερο θα σου προσφέρει μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια και μάλλον θα καίει λιγότερο. Σκέψου τι χώρους θέλεις.

 

Αν θες κάτι παρόμοιο σε μέγεθος μπορείς να δεις πχ. Ford Mondeo click Πολύ νεότερο αυτοκίνητο και πιο οικονομικό από αυτό που έχεις τώρα και οι τιμές μπορεί να είναι κοντά στα 3Κ.

Αν παω σε αλλαγή τελικά σίγουρα το μέγεθος και τα κυβικά θα είναι λιγότερα

Δημοσ.

Εγώ δεν θα του έριχνα ούτε ευρώ πάνω.

Θα το έδινα όσο έπιανε όπως είναι, έστω και απόσυρση.

 

Πάρε κάτι νεότερο και πιο ασφαλές, τα καύσιμα, τα τέλη και οι πιθανές ζημιές που θα αρχίσουν να βγαίνουν σε αμάξι 25ετίας σε βάθος χρόνου μπορεί να σου στοιχήσουν και παραπάνω.

+1000 για τοσο παλιο αυτοκινητο δε θα εμπαινα καν στον κοπο να ψαξω

 

Σκεψου το θεμα της ασφαλειας που ειναι το βασικοτερο ολων

Δημοσ.

Έχεις δίκιο αλλά ακόμη και 1000-1300 να μαζεύονται είναι ένα ποσό.Το θέμα είναι σκεφτομαι και γω αυτό που λες δηλαδή αν με καλύπτει με τις επισκευες και να το κρατήσω. Ίσως το καινούργιο να προσφέρει καλύτερη αίσθηση οδήγησης και οικονομία αλλά θα τα ζυγίσω καλά πριν καταλήξω. Γιατί ένα αμάξι που τα τελευταια 2 χρόνια έχει βγάλει 150€ ζημιές(λίγα δλδ) δεν το πετάς εύκολα

Είναι θέμα οπτικής, έτσι όπως το βλέπω εγώ ή το κρατάς ξοδεύοντας 500€ για μαζέματα, ή ξοδεύεις 4-4,5k + μεταβίβαση + σέρβις + ότι άλλο τυχόν χρειαστεί.

 

Όσο για την οικονομία, πόσο πιο οικονομικό νομίζεις μπορεί να είναι το άλλο που σκέφτεσαι να πάρεις? 1-2 λίτρα στα 100km θα έχεις, εκτός βέβαια αν κοιτάς σε άμεσου ψεκασμού ή diesel. Αν τα χιλιόμετρα που κάνεις ετησίως είναι κάτω από 5000, θα έχεις ~100€ κέρδος από τα καύσιμα.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το νεώτερο θα έχει καλύτερη αίσθηση οδήγησης.

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Το κανω up γιατί λόγω έκτακτων εξόδων τότε αλλαγή δεν έγινε. Και σήμερα μου την έβγαλε τη ζημιά. Είχε κανά 2-3 μέρες που σκορτσαρε λίγο αλλά ως εκεί δεν έδειξε κάτι άλλο. Σήμερα με το που βγαίνω εγνατία οδό άσπρο ντουμανι απ την εξάτμιση και θερμοκρασία εκτίναξη. Κατευθείαν έκανα άκρη και οδική. Το παλικάρι απ την οδική είπε μάλλον φλάτζα και πολύ πιθανόν να πήρε λάδια και νερά απ οτι είδε που έβγαζε η εξάτμιση. Οπότε μάλλον προβλέπεται μεγάλη η λυπητερή που θα μάθω αυριο το πρωί απ τον μηχανικό που θα το δεί. Αλλά ειπα να το μοιραστώ και εσάς  :cry:  :shock:

Δημοσ.

Το κανω up γιατί λόγω έκτακτων εξόδων τότε αλλαγή δεν έγινε. Και σήμερα μου την έβγαλε τη ζημιά. Είχε κανά 2-3 μέρες που σκορτσαρε λίγο αλλά ως εκεί δεν έδειξε κάτι άλλο. Σήμερα με το που βγαίνω εγνατία οδό άσπρο ντουμανι απ την εξάτμιση και θερμοκρασία εκτίναξη. Κατευθείαν έκανα άκρη και οδική. Το παλικάρι απ την οδική είπε μάλλον φλάτζα και πολύ πιθανόν να πήρε λάδια και νερά απ οτι είδε που έβγαζε η εξάτμιση. Οπότε μάλλον προβλέπεται μεγάλη η λυπητερή που θα μάθω αυριο το πρωί απ τον μηχανικό που θα το δεί. Αλλά ειπα να το μοιραστώ και εσάς  :cry:  :shock:

Κρίμα, λογικά έαν έχει κάψει φλάτζα κεφαλής, υπολόγισε 280-300ευρώ.

Εάν σου ρετάριζε για 2-5 δευτερόλεπτα, το πρωι είναι σίγουρα φλάντζα κεφαλής.

Τα λάδια απο οτι είδες είναι σαν ¨μαγιονέζα¨"?

Πληροφοριακά, επειδή είχα στην κατοχή μου 1 Golf mk2 1987 , τα συγκεκριμένα είναι σκυλιά αμάξια.Τα VW κατά την προσωπική άποψη χαλασαν μετά το 2000.

Εάν βρίσκεσαι Αθήνα πολλές φορές είχα εξυπερετηθεί με μετ/σμενα ανταλλακτικα σε κατάστημα στο Κορωπί, είναι ακριβώς πάνω στη Λ.Λαυρίου.Αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι το όνομα του.

Δημοσ.

Τελικά δυστυχώς επιβεβαιώθηκε η ζημιά. Φλάτζα κεφαλής σίγουρα και βλέπουμε. Φανταστείτε οτι έχει 5 μέρες που έβαλα παραφλού και δεν εχει μείνε σχεδόν τίποτα μέσα. Η στάθμη του λαδιού διπλασιαστηκε και όντως ήταν σαν μαγιονέζα.Τουλαχιστόν η αλλαγή λαδιων θα γινόταν ετσι και αλλιώς τον άλλο μήνα και δεύτερο θετικό οτι ο άνθρωπος θα κόψει απ τα εργατικά να παει η τιμή στο 200ρι περίπου. Βέβαια μου είπε οτι κοντευει και ο ιμαντας χρονισμού για αλλαγή (60000 χλμ εχω κάνει) αλλά προς το παρόν σκέφτομαι να το τρενάρω.

Δημοσ.

Τελικά δυστυχώς επιβεβαιώθηκε η ζημιά. Φλάτζα κεφαλής σίγουρα και βλέπουμε. Φανταστείτε οτι έχει 5 μέρες που έβαλα παραφλού και δεν εχει μείνε σχεδόν τίποτα μέσα. Η στάθμη του λαδιού διπλασιαστηκε και όντως ήταν σαν μαγιονέζα.Τουλαχιστόν η αλλαγή λαδιων θα γινόταν ετσι και αλλιώς τον άλλο μήνα και δεύτερο θετικό οτι ο άνθρωπος θα κόψει απ τα εργατικά να παει η τιμή στο 200ρι περίπου. Βέβαια μου είπε οτι κοντευει και ο ιμαντας χρονισμού για αλλαγή (60000 χλμ εχω κάνει) αλλά προς το παρόν σκέφτομαι να το τρενάρω.

 

Για τον ιμαντα χρονισμου να αφησεις τον μηχανικο , αν του εχεις εμπιστοσυνη, να αποφασισει αν θελει αλλαγμα .Μπορει να σου κανει πολύ μεγαλη ζημια .

  • Like 1
Δημοσ.

Είχε κανά 2-3 μέρες που σκορτσαρε λίγο αλλά ως εκεί δεν έδειξε κάτι άλλο.

Δεν έπρεπε να το αφήσεις.

 

Βέβαια μου είπε οτι κοντευει και ο ιμαντας χρονισμού για αλλαγή (60000 χλμ εχω κάνει) αλλά προς το παρόν σκέφτομαι να το τρενάρω.

Να μην το αφήσεις, αν τον αλλάξεις μαζί με την επισκευή θα χρεωθείς μόνο τα ανταλλακτικά(~50€), αν το αφήσεις για αργότερα θα πληρώσεις και την εργασία που σίγουρα είναι ακριβότερη από τα ανταλλακτικά.

Επίσης σε αυτό το αμάξι ο ιμάντας αλλάζεται κάθε 60.000km ή κάθε 60 μήνες, και από ότι έχεις γράψει μάλλον έχεις ξεπεράσει κατά πολύ τους μήνες.

Για τον ιμαντα χρονισμου να αφησεις τον μηχανικο , αν του εχεις εμπιστοσυνη, να αποφασισει αν θελει αλλαγμα .Μπορει να σου κανει πολύ μεγαλη ζημια .

 

Εγώ πάλι προτιμώ τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Δημοσ.

Οι οδηγίες του κατασκευαστή, ειδικά στους ιμάντες SKF,Continental γράφουν αλλαγή ανα 60.000χιλιόμετρα.

Συμφωνώ , εφόσον θα ανοιχτεί το καπάκι της μηχανής , κάντε και 1 έλεγχο στην αντλία νερού, ισως χρειάζεται αλλαγή.

Δημοσ.

Ναι με πήρε ο μηχανικός και μου είπε οτι αν αλλάξω τωρα δεν θα χρεώσει εργατικά πρόσθετα οποτε με +50€ αλλάζω και ιμάντα

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά. Το πήρα χθες το αμάξι. Έκανε πλαναρισμα και λείανση βαλβίδων γιατί μου είπε τηλις βρήκαν κάπως ,φλάντζες κλπ, θερμοστάτη για σιγουριά. Ή αντλία μου είπε ήταν οκ τώρα τι να πω ας τον εμπιστευτω. Απλά μου είπε ότι τα λάδια που μου έβαλε επειδή θα πάρουν τα υπολείμματα απ ότι έχει μείνει θα πρέπει να τα αλλάξουμε (το χα δει ότι έτσι γίνεται αφού κάνεις κάνα 2000χλμ) . Απλα αυτός μου είπε να πάω τώρα γρήγορα Δευτερα-Τριτη. Φίλτρο μου καθάρισε το παλιό και θα βάλει το καινούργιο με τη δεύτερη αλλαγή.

Το αμάξι πάντως έχει διάφορα στην απόδοση.Μου φαίνεται πιο άνετο δεν ζοριζεται όπως πρίν (για τα δεδομένα του πάντα).

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά. Το πήρα χθες το αμάξι. Έκανε πλαναρισμα και λείανση βαλβίδων γιατί μου είπε τηλις βρήκαν κάπως ,φλάντζες κλπ, θερμοστάτη για σιγουριά. Ή αντλία μου είπε ήταν οκ τώρα τι να πω ας τον εμπιστευτω. Απλά μου είπε ότι τα λάδια που μου έβαλε επειδή θα πάρουν τα υπολείμματα απ ότι έχει μείνει θα πρέπει να τα αλλάξουμε (το χα δει ότι έτσι γίνεται αφού κάνεις κάνα 2000χλμ) . Απλα αυτός μου είπε να πάω τώρα γρήγορα Δευτερα-Τριτη. Φίλτρο μου καθάρισε το παλιό και θα βάλει το καινούργιο με τη δεύτερη αλλαγή.

Το αμάξι πάντως έχει διάφορα στην απόδοση.Μου φαίνεται πιο άνετο δεν ζοριζεται όπως πρίν (για τα δεδομένα του πάντα).

Καλοτάξιδο, στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα τα είχα αλλάξει εγω τα λάδια.

Ωστόσο εμένα ο κινητήρας έχει στην πλάτη του 325.000χλμ.

Μην το ζορίζεις και πολύ το κινητήρα τώρα στην αρχή , θα στρώσει.

Φίλτρο Λαδιού θα εννοείς? Ας σου βάλει στην 2η αλλαγή.

Αλλά να ξέρεις καλό θα είναι όταν θα αλλάζεις λάδια να αλλάζεις και ενα φίλτρο λαδιού(+5-6ευρώ).Πιστέυω δεν θα έχεις θέμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...