Cesar Sugar Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2015 Τώρα την είδα αυτή την ομορφιά εδώ. Όχι, απλά ξέρω να χρησιμοποιώ το google και να κάνω μια αναζήτηση του ενός λεπτού να δω αν έχουν βγάλει ποτέ ιαπωνικές εταιρίες κινητήρες με turbo. (Τουλαιστον βρε φιλεε....σε παραδεχομαι...χαχαχα....δινεις ωραιες απαντησεις!!!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JimasGR Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2015 Το ακούσαμε κ αυτό... Εδώ το vti βγάζει από ίδιου κυβισμού 160 άλογα μαμά. Το vts το rallye με σκούπα εξάτμιση, εκκεντροφορους full race stage, σκληρά ελατήρια βαλβίδων, ροικη εξέλιξη κεφαλής, πλανισμα και ίσως άνοιγμα εδρων για oversize βαλβίδες αγγίζει άνετα 200 άλογα. Άμα μπούν μπομπε σφυρηλατα και τετραπεταλουδα ξεπερνάει τα 200. Τα k20 τα ep3 με τετραπεταλουδα και τα συναφή αγγίζουν 280. Εκτός οτι μου συγκρίνεις διαφορετικούς κινητήρες, λες και πράγματα τα οποία δεν ισχύουν. O XU10J4RS που φοράει το 2λιτρο 306 είναι κοντά στα 170 άλογα μαμά. Με ΦΠΕ, και τους KENT PT81 (τους αγριότερους εκκεντροφόρους που μπορείς να βάλεις χωρίς να πειράξεις τα έμβολα) και με ένα μικρό πλάνισμα για να σηκώσει συμπίεση φτάνει δεν φτάνει τα 190 άλογα. Το πως φτάνει λοιπόν το μικρό αδερφάκι του o TU5JP4 τα 200 κάνοντας τα ίδια πράγματα μόνο εσύ το ξέρεις. Άσε που για να μπουν full race spec cams πρέπει να αντικαταστήσεις και τα πιστόνια-μπιελες-ελατήρια (ή να στείλεις στον τόρνο τα ήδη υπάρχοντα), χώρια που το σασμάν θα το πάρεις στα χέρια αν δεν το ενισχύσεις. Προτείνω να πας άμεσα στο Psclub.gr και να τους μεταφέρεις τεχνογνωσία, προφανώς και γνωρίζεις πράγματα που όλοι οι υπόλοιποι αγνοούν. Δεν αναφερθηκα σε έξοδα και δαπάνες κατασκευής αλλά μόνο σε αριθμούς. Θα μπουν οι full και θα ανοιχτούν τσέπες στα μαμά χυτα. Το θέμα είναι ότι οκ αν δεν φτάσει 200 θα φτάσει 190? Στα 10 άλογα κόλλησες φίλε μου ? Σχετικά με τα σασμάν τους ούτως ή άλλως για πεταμα είναι. Γενικά με τέτοια αμάξια δεν πολυκανει ο κόπος να ασχολείσαι αλλά συνήθως αν θυμάμαι καλά κουμπωνουν b σασμάν πάνω. Κ σχετικά με τα μοτέρ ανέφερα τα b16 για να πω ότι υπάρχει ατμόσφαιρα τέτοιου κυβισμού σε τόσα άλογαΚ προς θεού δεν ανέφερα ότι με εκκεντροφορο κ πλανισμα φτάνει 200. Ολόκληρη λίστα έβαλα + πρόγραμμα εννοείται κτλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AlexElectronica Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2015 Καλημερα παιδια. εφτιαξα αυτο το θεμα για να συζητησουμε-αναλυσουμε τι αρεσει στον καθενα μας! τι προτιμαει ο καθενας μας! τα Υπερ και τα κατα! ΟΟΟΟΛΛΑΑΑΑΑ!! Οτι ξερετε καλοδεχουμενο..... (π.χ. αν ησασταν στην θεση να επιλεξετε ενα Αυτο (και ειχατε μπροστασας ενα 1.800-2.000cc ατμοσφαιρα και ενα 1.400-1.600cc τουρμπο ) τι θα διαλεγατε? και γιατι? atmooooo?? νευροοο?? (ή τουρμπο? ) καλο δεν ειναι να εκτονωνεται το αμαξι (συγνωμη αν ειπα καπια χαζομαρα....δεν ξερω και πολλα αλλα ρωταω να μαθω,,!) ......Ευχαριστω! ΣΑΝ ΤΟ TURBOO δεν ειναι ΤΙΠΟΤΑ!! ΣΑΝ ΤΟ TURBO ΔΕΝ ΕΧΕΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα