ghadhika Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Η αδερφή μου έχει ένα laptop HP (μοντέλο δε ξέρω αλλά δε νομίζω ότι έχει σημασία) αγορασμένο πριν 1μιση χρόνο από γνωστό πολυκατάστημα ηλεκρικών ειδών (τον Κώστα από το Βόλο). Μαζί με την αγορά ενεργοποίησε και το πρόγραμμα total support για να είναι καλυμένη. Πριν λίγες ημέρες, ξαφνικά το laptop δεν άνοιγε. Δοκίμασε μερικές λύσεις που τις είπα αλλά τπτ. Το πάει στο service. Το ελέγχουν και της λένε ότι φταίει το βίσμα που συνδέεται στο ρεύμα. Εντάξει, είναι στην εγγύηση, το αφήνει και περιμένει να της πουν πότε να το πάρει. Μια βδομάδα μετά, την παίρνουν τηλέφωνο και της λένε ότι φταίει το τροφοδοτικό, το οποίο δεν υποστηρίζεται από την εγγύηση, παρά το total support και ότι η αντικατάσταση κοστίζει 75€! Κατ' αρχάς θέλω να ρωτήσω αν έχετε αντίστοιχη εμπειρία με αυτό το κατάστημα, και αν γνωρίζετε αν ισχύει γενικά αυτό το ότι η αντικατάσταση τροφοδοτικού δεν υποστηρίζεται από την εγγύηση. Κι αν όντως ισχύει, τι θα της προτείνατε να κάνει. Αν και δεν έχω εμπειρία με laptops, τα 75€ μου φάνηκαν υπερβολικά.
Sheogorath Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Η αδερφή μου έχει ένα laptop HP (μοντέλο δε ξέρω αλλά δε νομίζω ότι έχει σημασία) αγορασμένο πριν 1μιση χρόνο από γνωστό πολυκατάστημα ηλεκρικών ειδών (τον Κώστα από το Βόλο). Μαζί με την αγορά ενεργοποίησε και το πρόγραμμα total support για να είναι καλυμένη. Πριν λίγες ημέρες, ξαφνικά το laptop δεν άνοιγε. Δοκίμασε μερικές λύσεις που τις είπα αλλά τπτ. Το πάει στο service. Το ελέγχουν και της λένε ότι φταίει το βίσμα που συνδέεται στο ρεύμα. Εντάξει, είναι στην εγγύηση, το αφήνει και περιμένει να της πουν πότε να το πάρει. Μια βδομάδα μετά, την παίρνουν τηλέφωνο και της λένε ότι φταίει το τροφοδοτικό, το οποίο δεν υποστηρίζεται από την εγγύηση, παρά το total support και ότι η αντικατάσταση κοστίζει 75€! Κατ' αρχάς θέλω να ρωτήσω αν έχετε αντίστοιχη εμπειρία με αυτό το κατάστημα, και αν γνωρίζετε αν ισχύει γενικά αυτό το ότι η αντικατάσταση τροφοδοτικού δεν υποστηρίζεται από την εγγύηση. Κι αν όντως ισχύει, τι θα της προτείνατε να κάνει. Αν και δεν έχω εμπειρία με laptops, τα 75€ μου φάνηκαν υπερβολικά. Συμφωνα με διάταξη της ΕΕ οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή υποστηρίζεται με τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση!! Καλύπτεται κανονικά και δείξε εκτυπωμένη την απόφαση, αν θέλουν το πας και σε ΓΓΚ πες τους! http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm Όταν αγοράζετε προϊόντα είτε σε κατάστημα είτε ηλεκτρονικά, δικαιούστε, σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, ελάχιστη εγγύηση διετούς διάρκειας χωρίς επιπλέον κόστος. Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι μόνο η ελάχιστη που δικαιούστε και ενδεχομένως, η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία. Μην ξεχνάτε ότι κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς όφελος του καταναλωτή. Εάν το προϊόν που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ Σ' αυτή την περίπτωση, τα 28 κράτη μέλη της ΕΕ + Ισλανδία, Λιχτενστάιν και Νορβηγία αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ σας δίνεται εξαρχής η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τεσσάρων μέσων προστασίας. Διαφορετικά, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος. Έχετε υπόψη ότι ίσως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι αμελητέο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD. Η διετής περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παραλαβή των εμπορευμάτων. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
xristoforos89 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Το τροφοδοτικό είναι περιφερειακό ουσιαστικά. όλες οι εταιρείες στα τροφοδοτικά δίνουν μαξ ένα έτος εγγυηση, όπως και στις μπαταρίες των λαπτοπ. Η τιμή ήταν εξωφρενικά μεγάλη γιατί ουσιαστικά είναι μέσω της Hp. Παίρνεις από άλλο κατάστημα φορτιστή και τελειώνει το θέμα.
Sheogorath Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Kαι πάλι προιόν δεν είναι? Δεν το καλύπτει η νομοθεσία?
xristoforos89 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2015 Έχω μιλήσει και με δικηγόρο περί του θέματος (πέρυσι βέβαια, με την προηγούμενη νομοθεσία) και ούτε εκείνοι έχουν/ειχαν (; ) βγάλει άκρη για το τι ισχύει τελικά.
SPANK Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Βασικά θα σου έλεγα να μιλήσεις απευθείας με την ελληνική hp και το service τους ή να το πας ο ίδιος
ghadhika Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Μετά από συνομιλία με τη ΓΓΚ (thanx Sheogorath) και επίσκεψη στο κατάστημα, φαίνεται ότι δυστυχώς έχουν τον κώλο τους καλυμμένο, αφού όντως στο χαρτί της εγγύσης αναφέρει ότι το τροφοδοτικό και η μπαταρία εξαιρούνται απ' αυτή. Η ΓΓΤ της είπε ότι μπορεί να κάνει καταγγελία και να διεκδικήσει ένα μέρος από το -εξωφρενικό- ποσό που ζητάνε, αλλά μάλλον δεν έχει νόημα, και ζήτησε να το πάρει πίσω. Τώρα, το μοντέλο είναι HP 15-d012sv. Έψαξα ακριβώς τα χαρακτηριστικά του τροφοδοτικού και γράφει αυτά: "Τροφοδοτικό AC 65W Ιόντων λιθίου, 4 στοιχείων (41 WHr)". Επειδή δεν έχω ιδέα, έκανα ένα ψάξιμο για νέα τροφοδοτικά και είδα ότι στα 65W έχει στα 3,50Α και 3,33Α, τι πρέπει να πάρει; Έχετε να προτείνετε κάποιο εγγυημένο; 1
xristoforos89 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2015 Γράψε το ακριβές μοντέλο του τροφοδοτικού που κάηκε. ή βγάλε μια φωτογραφία των στοιχείων που φαίνονται στο πλάι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα