Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένης Alfa 147, τι να προσέξω;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν παιδιά όλα δείχνουν ότι το τωρινό αμάξι που έχω μάλλον πάει για φουλ αλλαγή κινητήρα και σκέφτομαι ότι δεν αξίζει η όλη ταλαιπωρία και το κόστος δεδομένου της κατάστασης του αυτοκινήτου οπότε πρέπει να τσεκάρω να πάρω άλλο και έχω μια επιθυμία να πάω σε Alfa 147 που πάντα είχα άχτι αλλά πάντα φοβόμουν για τις γνωστές ιστορίες περί αξιοπιστίας Alfa και λοιπά. Επειδή όμως από ότι φαίνεται το αμάξι άντεξε στο χρόνο γενικά σκέφτομαι τώρα που οι τιμές είναι τόσο χαμηλές να προβώ στην αγορά της. 

 

Το κόστος του αυτοκινήτου θα κυμανθεί στα ~1500 ευρώ και όλες οι "προσφορές" που βρήκα είναι χρονολογίας 2000 - 2003, όλα στα 1600cc, με διάφορα έξτρα το καθένα (άλλο δερμάτινα, άλλο χρώμα, άλλο ζάντες κτλ κτλ), η ερώτηση όμως ξεπερνάει το φαίνεσθαι και πάω στην ουσία. Τι πρέπει να κοιτάξω πρώτα εγώ πριν κάνω την κίνηση να το πάω σε μηχανικό και φαναρτζή; Κάποια σημάδια δηλαδή που θα αν τα δω αυτόματα θα πρέπει να απορρίψω την "προσφορά". 

 

Οσοι έχετε 147 ή είχατε στο παρελθόν πως σας φάνηκε; Ολες οι εμπεριστατωμένες γνώμες και απόψεις καλοδεχούμενες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα! ειμαι καινουργιος εδω...! ακου,,φιλε,,επιδει εχω πολλες γνωσεις στα αυτοκινητα (δεν ειμαι ψονιο) ! Δεν ειχα τετιο αυτοκινητο. ουτε εχω προβλημα με την ετερια....η καθε ετερια ειναι σαν καθε ανθροπο,διαφορετικη και ξεχοριστη...αλλα ..H γνωμη μου ειναι ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!! βρες κατι αλλο φιλε δεν αξιζει....! θα δοσεις 2.000ευρω να το παρεις και αλλα τοσα+++ θα σ φινουν χωρισ να το καταλαβεις....! \ πιανετε σαν αμαξι πος να στο πω....σαν αμαξι πολυτελιας πες....και τα servise και επισκευες και ολα ειναι πανακριβες,,,,τα τακακια στο σιγκεκριμενο μοντελο ειναι πανακριβα.και φθιρονται πολυ γρηγορα...(τα αυθεντικα παντα μιλαμε,αντιπροσοπια)  τα τελοι κυκλοφωριας ειναι γυρω στα 265...με 275ευρω,, 

καταναλωση εχουν διλωσει οι κατασκευαστες για το 1.6   με τα   120hp    λενε 8.2/100km/h αλλα πυστεψεμε καμια σχεσει ειναι πολυ παραπανο...! ειναι βαρυ δισλιτουργικο,,,εχω οδηγηση μιας φιλης συγκεκριμενα που το πηρε μεταχιρισμενο και κοντεβε να χρεωθει.....το εχει παρατιση και κικλοφορει με ενα σκουτερακη τωρα...μεχρη να το ''στιλει''.(πολυ μικροι χωροι για τους πισω και το πορπαγκαζ.....) και αυτα τα αλφα οταν φτανουν 100.000 με 120.000χιλιομετρα...ειναι σαν να ''λιγουν'' εχουν σαν ιμερομινια λιξης εκει..(τωρα φιλε σορρυ που γραφω καπος αλλα ειμαι στην δουλεια..) αν εχεις καπια αλλη απορια...για οτιδιποτε σε σχεση με αυτοκινιτα η για το συκρικριμενο αποριεσ....ρωταμε....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για οτιδιποτε σε σχεση με αυτοκινιτα η για το συκρικριμενο αποριεσ....ρωταμε....)

 

μπορεις να μου πεις για την ποιοτητα μεταλλου* των μαζικων γιαπωνεζικων κατασκευων και την σχεση τους με καμμενες φλατζες και χαλασμενους θερμοστατες;

 

*οχι για τις τεχνολογιες φινιρισματος που εχουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Alex, δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να επαναλαμβάνεις σε κάθε μήνυμα ότι είσαι καινούργιος εδώ, ότι ξέρεις πολλά από αυτοκίνητα και ότι δεν είσαι ψώνιο!

 

Η 147 είναι κούκλα! Αμάξι τόσων χρόνων και μοιάζει με σημερινό αυτοκίνητο! Από τα αγαπημένα μου, καλοτάξιδο αν το πάρεις! (Νομίζω έβγαινε σε ένα ζαχαρί χρώμα που της πήγαινε πολύ, όπως και σε ένα πολύ ωραίο γαλάζιο!)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Alex, δεν καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να επαναλαμβάνεις σε κάθε μήνυμα ότι είσαι καινούργιος εδώ, ότι ξέρεις πολλά από αυτοκίνητα και ότι δεν είσαι ψώνιο!

 

Κάνει copy paste το ίδιο μήνυμα για να μην κάνει ορθογραφικά λάθη... :mrgreen:

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα τα κλασσικά - δλδ να υπάρχει αντιστοιχία φθορών χρήσης με τα χλμ, τη λειτουργία του μοτέρ & κιβωτίου, έλεγξε φρένα-λάστιχα-αμορτισέρ για να ξέρεις αν κάτι χρήζει αντικατάστασης στο κοντινό μέλλον και με οπτικό έλεγχο δες για πιθανά σημάδια που να προδίδουν επισκευή από τρακάρισμα.

 

Να έχεις υπόψιν ότι τσιμπάνε αρκετά σε κατανάλωση. Κατά τα λοιπά, όταν μιλάμε για αμάξι 12-15 ετών δεν έχει νόημα να πούμε για αξιοπιστία κτλ, είναι λίγο λαχείο η υπόθεση ανεξαρτήτως μάρκας/μοντέλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ φίλε, αυτά τα κοιτάω έτσι και αλλιώς απλά αναρωτιόμουν μήπως υπάρχει κάτι συγκεκριμένο "κρυφό" που πρέπει να τσεκάρω σε μια 147 πριν κοιτάξω τα βασικά μιας και όλα τα μοντέλα έχουν κάποιου είδους ταυτότητα και κάποιου είδους "χουνέρι" περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

 

Οι υπόλοιπες επιλογές που έχω είναι συμβατικότατες και αν και μπορεί να είναι περισσότερο συνετό να κοιτάξω κάτι από αυτά είμαι εργένης μόνος άνθρωπος οπότε δεν με απασχολεί και πολύ το κάποιο παραπάνω κόστος συντήρησης. Για ανταλλακτικά και λοιπά γνωρίζω ότι ορισμένα πράγματα κοστίζουν αρκετά ακριβά όπως και γνωρίζω ότι οι 147 τρώνε κάπως γρήγορα τα μπροστινά λάστιχα από την εσωτερική πλευρά (και το integra που έχω τώρα μια χαρά λάστιχα τρώει όπως και το κόστος συντήρησης του δεν το λες και μικρό για τα κυβικά του).  

 

Η βασική ερώτηση...κοιτάω πάντα για το πιο καινούργιο ή για το περισσότερο καλοεξοπλισμένο; Δηλαδή συμφέρει να θυσιάσω κάποια καλούδια για πάω σε μοντέλο 2003 παρά σε 2001; Αν υποθέσουμε ότι κάποιο μοντέλο είναι και πολύ προσεγμένο αλλά και καλοεξοπλισμένο με φρεσκοαλλαγμένα διάφορα μέχρι πόσο θα πληρώνατε;   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βασική ερώτηση...κοιτάω πάντα για το πιο καινούργιο ή για το περισσότερο καλοεξοπλισμένο; Δηλαδή συμφέρει να θυσιάσω κάποια καλούδια για πάω σε μοντέλο 2003 παρά σε 2001; Αν υποθέσουμε ότι κάποιο μοντέλο είναι και πολύ προσεγμένο αλλά και καλοεξοπλισμένο με φρεσκοαλλαγμένα διάφορα μέχρι πόσο θα πληρώνατε;

Κοιτάς πρώτα από όλα το πιο προσεγμένο, ειδικά για αυτοκίνητα σαν αυτό που δεν είναι και τέρατα αξιοπιστίας.

 

2 χρόνια ελάχιστη διαφορά έχουν σε ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο, το ίδιο ακριβώς έβγαινε από το 2000 ως το 2004. Ο εξοπλισμός πιστεύω είναι πιο σημαντικός.

 

Όσο για το τι να τσεκάρεις, αυτό το αυτοκίνητο έχει υπερβολικά γρήγορη φθορά ψαλιδιών και ζανφόρ(των silent blocks βασικά που τα πουλάνε μόνο μαζί με τη ζανφόρ). Επίσης προβλήματα και στον μεταβλητό χρονισμό του κινητήρα.

 

Όσο για την τιμή, πιστεύω πως για ένα προσεγμένο με σχετικά λίγα χιλιόμετρα και καλό εξοπλισμό θα χρειαστεί να δώσεις 2.000€ ή και παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον φίλο Joshua, δεν νομίζω να βρεις καλό κομμάτι με 1500€, λογικά θα πρέπει να ανέβεις λίγο παραπάνω.

 

Προτεραιότητα θα έβαζα την καλή κατάσταση και το χρώμα (μαύρο ή κόκκινο), μετά τυχόν εγκατάσταση υγραερίου από γνωστό    καλό   εγκαταστάτη και τέλος τη χρονολογία. Ούτως ή άλλως, τόσο παλιό αμάξι, θα το "παντρευτείς" οπότε +-1 χρόνος παλαιότητας δεν έχει σημασία ιδιαίτερη.

 

Για τους ελέγχους, δεν έχω κάτι παραπάνω να σου πω, με ένα συνάδελφο που έκανα κουβέντα σήμερα (που είχε 147 κάπου μεταξύ 2003-2008) μου είπε ότι είχε πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του αυτ/του, τα οποία τον είχαν ταλαιπωρήσει αρκετά.

 

Το integra για το αφήνεις; Τα τίναξε ο vtec;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...