Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ένα Δανέζικο τηλεοπτικό σώου, ο CEO της Tesla, Elon Musk είπε ορισμένα ενδιαφέροντα πράγματα και έκανε προβλέψεις για το μέλλον.

Για παράδειγμα, όταν ερωτήθηκε πότε πιστεύει ότι η εταιρεία του θα κατασκευάσει το πρώτο αυτοκίνητο που θα σπάσει το φράγμα των 1000 χιλιομέτρων με μία φόρτιση, απάντησε “μέσα σε ένα ή δύο χρόνια” και συμπλήρωσε “σίγουρα μέσα στο 2017”.

 

Τον προηγούμενο μήνα, ένας ενθουσιώδης ιδιοκτήτης ενός Model S, οδήγησε με 38,6 χλμ/ω –λογικά θα ήταν μία τραυματική εμπειρία- για να διανύσει απόσταση 728,7 χιλιομέτρων με μία φόρτιση και να κάνει νέο ρεκόρ (το αυτοκίνητο να θυμίσουμε ότι διαφημίζεται από την Tesla ότι έχει “αυτονομία” 426 χιλιομέτρων). Αν και ο Elon Musk δεν διευκρίνησε αν κάποιος θα πρέπει να οδηγήσει τόσο αργά για να διανύσει απόσταση 1000 χιλιομέτρων, φανταζόμαστε ότι δεν είχε κάτι τέτοιο στο μυαλό του. Παρόλα αυτά ανέφερε, ότι ενδέχεται μέχρι το 2020, ένα αυτοκίνητο Tesla να επιδεικνύει αυτονομία περίπου 1200 χιλιομέτρων.

 

Ο CEO της Tesla επίσης είπε ότι τα αυτο-οδηγούμενα οχήματα της Tesla βρίσκονται “καθοδόν”, αφού το μόνο που απαιτείται για τους ιδιοκτήτες του υπερσύγχρονου Model S –και λογικά του ακόμα πιο σύγχρονου Model X, του νέου SUV της εταιρείας- είναι μία αναβάθμιση στο λογισμικό του αυτοκινήτου τους για να ξεκινήσει "να... οδηγεί από μόνο του" (τα αυτοκίνητα εξάλλου είναι εξοπλισμένα με κάμερες, με σόναρ και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα που απαιτούνται για την συγκεκριμένη δυνατότητα). Το σύστημα “αυτόματου πιλότου” όπως το ονομάζει ο Musk, δοκιμάζεται αυτή την περίοδο και πρόκειται να διατεθεί αν όλα πάνε καλά από τον ερχόμενο μήνα. Ο Elon Musk πάντως τόνισε ότι τα αυτοκίνητα της Tesla θα αποκτήσουν “πλήρη αυτονομία” μέσα σε “περίπου τρία χρόνια”.

 

Όσο για το πότε οι ρυθμιστικές αρχές θα επιτρέψουν τις τεχνολογίες self-driving, ο Musk είπε ότι πιθανόν δεν πρόκειται να τις επιτρέψουν για ένα με τρία χρόνια αφότου η Tesla φτάσει στο επίπεδο της πλήρης αυτονομίας αν και συμπλήρωσε ότι σε ορισμένες αγορές ενδέχεται να είναι περισσότερο προοδευτικές από άλλες.

 

Ο δημοσιογράφος στην συνέχεια ρώτησε τον Elon Musk πως πιστεύει ότι θα μοιάζουν τα αυτοκίνητα σε 20 χρόνια από σήμερα, και είπε μάλλον αστειευόμενος ότι “ελπίζω ο πολιτισμός να υπάρχει σε 20 χρόνια”. Αν όλα πάνε καλά λοιπόν, πιστεύει ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό τους θα είναι ηλεκτρικά, και πως όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται θα έχουν δυνατότητες self-driving.

 

 

Link.png Site: TechCrunch

Δημοσ.

τα ονειρα και οι προσπαθειες ενος μονο ανθρωπου ειναι ικανες συνθηκες να αφυπνησουν και τους υπολοιπους.

η ταινια tomorrowland εχει ενα παρομοιο θεμα για τις "προσπαθειες" και τα "ονειρα" ορισμενων ανθρωπων που μπορουν να αλλαξουν τον κοσμο.

και νομιζω αυτη η ταση θα χαρακτηρισει ολον τον 21ο αιωνα :)

  • Like 1
Δημοσ.

Για μεγαλυτερη διαρκεια μπαταριων κινητου ακομα το κρυβουν...

παρομοιο τεστ 1000 χιλιομετρων εχει βρει πριν 5 χρονια η ηλεκτρικη Daihatsu Mira ενω η Tesla τωρα το ανακαλυψε...

  • Like 2
Δημοσ.

Για μεγαλυτερη διαρκεια μπαταριων κινητου ακομα το κρυβουν...

παρομοιο τεστ 1000 χιλιομετρων εχει βρει πριν 5 χρονια η ηλεκτρικη Daihatsu Mira ενω η Tesla τωρα το ανακαλυψε...

δες όμως τι επιδώσεις έχει το testla... εκεί κρύβετε και όλο το γλυκό....

  • Like 2
Δημοσ.

Για μεγαλυτερη διαρκεια μπαταριων κινητου ακομα το κρυβουν...

παρομοιο τεστ 1000 χιλιομετρων εχει βρει πριν 5 χρονια η ηλεκτρικη Daihatsu Mira ενω η Tesla τωρα το ανακαλυψε...

Κινητά με μεγάλες μπαταρίες υπάρχουν:

 

http://www.cnet.com/news/smartphones-with-long-battery-life-roundup/

 

Εσύ για καποιο λογο δεν τα αγοράζεις, γιατί όπως οι περισσοτεροι απο μας ψαχνεις οσο το δυνατον καλυτερα performance specs σε χαμηλότερη τιμη. Και απο που θα κόψει άραγε ο κατασκευαστής;

Δημοσ.

Κινητά με μεγάλες μπαταρίες υπάρχουν:

 

http://www.cnet.com/news/smartphones-with-long-battery-life-roundup/

 

Εσύ για καποιο λογο δεν τα αγοράζεις, γιατί όπως οι περισσοτεροι απο μας ψαχνεις οσο το δυνατον καλυτερα performance specs σε χαμηλότερη τιμη. Και απο που θα κόψει άραγε ο κατασκευαστής;

άλλο πράγμα ψάχνουμε...

μπαταρία με μέγεθος που έχουν τώρα 3000 mha αλλα να έχει χωρητικότητα πχ 6,000 για να εχουμε καλές συσκευές και να μπορούμε να βγάλουμε την μέρα... χωρίς να διαλέγουμε επιδώσεις vs αυτονομια

Δημοσ.

και εγώ ερωτώ, γιατί να μη βγει ένα μικρότερων επιδόσεων μοντέλο (πόσοι άραγε θέλουν σουπερκαρ) με την ίδια τεχνολογία αλλά λιγότερα Kw ώστε να έχει αυτή την στιγμή 1000χλμ αυτονομία ή παραπάνω; πιστεύω ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας πχ ανάλογων  επιδόσεων των 1600cc και θα είχε μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη αυτονομία απο τα "τέρατα" που βγάζει προς το παρον η τέσλα. εγώ πάντως δεν χρειάζομαι 3,5 sec μέχρι τα 100χλμ/ω

Δημοσ.

και εγώ ερωτώ, γιατί να μη βγει ένα μικρότερων επιδόσεων μοντέλο (πόσοι άραγε θέλουν σουπερκαρ) με την ίδια τεχνολογία αλλά λιγότερα Kw ώστε να έχει αυτή την στιγμή 1000χλμ αυτονομία ή παραπάνω; πιστεύω ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας πχ ανάλογων  επιδόσεων των 1600cc και θα είχε μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη αυτονομία απο τα "τέρατα" που βγάζει προς το παρον η τέσλα. εγώ πάντως δεν χρειάζομαι 3,5 sec μέχρι τα 100χλμ/ω

για τα 3" που απαιτεί ενα ηλεκτροκίνητο για να φτάσει τα 100,δεν ευθύνεται ο θηριώδης κινητήρας αλλα ο τρόπος που αυτος λειτουργεί(δεν εχει τοσα κινούμενα μερη για να εχει απώλειες κλπ κλπ κλπ),για την αυτονομία,ρόλο παίζει και η τεχνολογία των συσσωρευτών,των οποίων ο τομέας,ειναι σχετικά καθυστερημένος(και εκεί έχει επενδύσει πολύ ο μασκ).

Δημοσ.
για τα 3" που απαιτεί ενα ηλεκτροκίνητο για να φτάσει τα 100,δεν ευθύνεται ο θηριώδης κινητήρας αλλα ο τρόπος που αυτος λειτουργεί(δεν εχει τοσα κινούμενα μερη για να εχει απώλειες κλπ κλπ κλπ),για την αυτονομία,ρόλο παίζει και η τεχνολογία των συσσωρευτών,των οποίων ο τομέας,ειναι σχετικά καθυστερημένος(και εκεί έχει επενδύσει πολύ ο μασκ).
δηλαδή αν μπει ένα μικρότερο πηνίο και αντί να πιάνει 250 χλμ/ω τελική πιάνει 180 Δεν θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία; Ακόμα και η επιτάχυνση να μείνει η ίδια; μου φαίνεται περίεργο με μικρότερο κινητήρα να έχει πάλι 3.5sec στα 100 ,αλλά από την άλλη δεν είμαι ειδικός.
Δημοσ.

και εγώ ερωτώ, γιατί να μη βγει ένα μικρότερων επιδόσεων μοντέλο (πόσοι άραγε θέλουν σουπερκαρ) με την ίδια τεχνολογία αλλά λιγότερα Kw ώστε να έχει αυτή την στιγμή 1000χλμ αυτονομία ή παραπάνω; πιστεύω ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας πχ ανάλογων  επιδόσεων των 1600cc και θα είχε μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη αυτονομία απο τα "τέρατα" που βγάζει προς το παρον η τέσλα. εγώ πάντως δεν χρειάζομαι 3,5 sec μέχρι τα 100χλμ/ω

 

Το μεγάλο κόστος των μπαταριών ακόμα δεν επιτρέπει την κυκλοφορία μεσαίου αυτοκινητου. Αν δεν κανω λάθος το κόστος των μπαταριών στο tesla s είναι γύρω στις 30χιλιάδες.

Και δεν νομίζω να υπάρχει κανείς να θέλει να διαθέσει 40-50 χιλιάδες δολλαρια για ένα αυτοκίνητο με επιδόσεις των 15-20 χιλιάδων με κινητηρα εσωτερικής καύσης.

Στην φάση που είμαστε η tesla μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστική πρόταση μόνο στα υπερπολυτελή αυτοκίνητα.

Μετά το 2017 με το κόστος των μπαταριων να πέφτει ακόμα και 50% θα μπορεσει να κυκλοφορήσει το μοντέλο των 35χιλιάδων και μέχρι το 2020 θα αρχίσει το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο να γίνεται mainstream ώστε να έρθουν τα πάνω κάτω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...