tarantules Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Έχεις αλλάξει και μοτέρ δλδ? Όχι και μοτέρ ντε .Εννοώ όλα τα περιφερειακά (καδένα,αμορτισέρ,αντλία νερού, αντλία βενζίνης κλπ.).
kwgwkou Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Πάνω από 400 χιλιάδες km με τον ίδιο δίσκο/πλατό;!;! Ακόμη & συνέχεια σε ευθείες/κατηφόρες να οδηγούσες (& με την ίδια ταχύτητα ή/& νεκρά ), είναι απίθανο ν' αντέξει τόσο! Τι τον πέρασες το δίσκο? Τόνερ εκτυπωτή που χρειάζεται αλλαγή ακριβώς μετά από 2.000 εκτυπώσεις? Όταν οδηγείς σε ευθείες χωρίς να αλλάζεις ταχύτητες, ο δίσκος δεν φθείρεται. Αλήθεια; Για δες... γηράσκω αεί διδασκόμενος! Για toner δεν ξέρω, αλλά έχεις ακούσει πολλές περιπτώσεις που κάποιος έβγαλε 400.000 km χωρίς ν' αλλάξει δίσκο/πλατό & χωρίς να έχει προβλήματα πατιναρίσματος;
Joshua21 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Αλήθεια; Για δες... γηράσκω αεί διδασκόμενος! Για toner δεν ξέρω, αλλά έχεις ακούσει πολλές περιπτώσεις που κάποιος έβγαλε 400.000 km χωρίς ν' αλλάξει δίσκο/πλατό & χωρίς να έχει προβλήματα πατιναρίσματος; Όχι μόνο έχω ακούσει, αλλά ξέρω κιόλας πολλές τέτοιες περιπτώσεις σε γιαπωνέζικα αυτοκίνητα κατασκευής πριν το 2000.
kwgwkou Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Όχι μόνο έχω ακούσει, αλλά ξέρω κιόλας πολλές τέτοιες περιπτώσεις σε γιαπωνέζικα αυτοκίνητα κατασκευής πριν το 2000. ok, αφού ξέρεις πάσο. Εγώ ξέρω μόνο μία με περ. 300 χιλ. χλμ, αλλά σε αμάξι που πήγαινε σχεδόν αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο (εννοείται γιαπωνέζικο ).
tarantules Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δηλαδή να υποθέσω οτι πρέπει να είμαι χαρούμενος που δεν έχει αλλαχτεί ακόμα ε;
Joshua21 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 ok, αφού ξέρεις πάσο. Εγώ ξέρω μόνο μία με περ. 300 χιλ. χλμ, αλλά σε αμάξι που πήγαινε σχεδόν αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο (εννοείται γιαπωνέζικο ). Κοίτα, ο δίσκος στα nissan εκείνης της εποχής(πχ sunny N14 - almera n15) με κανονική χρήση έβγαζε κατά μέσο όρο 300.000 χλμ. Ε με χρήση κυρίως σε αυτοκινητόδρομο, όπως του tarantules, δεν ήταν δύσκολο να φτάσει τα 400.000. Τα πράγματα όμως άλλαξαν από το 2000 και μετά, ο δίσκος στο ίδιο αυτοκίνητο(almera N16) έβγαζε κατά μέσο όρο 130.000 χλμ... Δεν ξέρω κατά πόσο έφταιγε το ότι πλέον η συναρμολόγηση γινόταν Αγγλία και όχι Ιαπωνία(θα μου πεις και τα Ν14 τα συναρμολογούσαν στο Βόλο), δεν ξέρω αν έριξαν επίτηδες την ποιότητα των υλικών για να φθείρονται πιο γρήγορα, αλλά σίγουρα φταίει η κατάργηση του αμιάντου από τα υλικά τριβής. 1
zio10 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Nissan Micra του 93 μοντέλο.Πολυ παλιά του έκανα πάρα πολλά χιλιόμετρα σε εθνική.Τα τελευταία χρόνια το βγάζω πιο αραία εθνική.Τα υπόλοιπα γίνονται σε επαρχία. Τα λεγε ο gia_nnis για τα micra!
kwgwkou Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 [...] αλλά σίγουρα φταίει η κατάργηση του αμιάντου από τα υλικά τριβής. Αυτό. Προφανώς εγώ είχα στο νου μου τα πιο σύγχρονα, της τελευταίας δεκαετίας (του '09 είναι αυτό που λέω πως ξέρω ως το μοναδικό που δεν άλλαξε στα 300 χιλ. km).
cococrops Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2015 Αλλαξα χθες στο nissan sunny n13 340000 χιλιομετρα μοντελο του 90 δισκο
michael150583 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Ξέρει κανείς αν η μη έγκαιρη αλλαγή σε δίσκο πλατο (επειδή είχε φθαρεί) μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο σασμαν του αυτοκινήτου; Ευχαριστώ
Joshua21 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 33 λεπτά πριν, michael150583 είπε Ξέρει κανείς αν η μη έγκαιρη αλλαγή σε δίσκο πλατο (επειδή είχε φθαρεί) μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο σασμαν του αυτοκινήτου; Ευχαριστώ Στο σασμάν όχι, μπορεί όμως να προκαλέσει ζημιά στο βολάν. 2 1
Ntinaras Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 53 λεπτά πριν, michael150583 είπε Ξέρει κανείς αν η μη έγκαιρη αλλαγή σε δίσκο πλατο (επειδή είχε φθαρεί) μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο σασμαν του αυτοκινήτου; Ευχαριστώ Σιγουρα θα καις πολυ παραπανω και δε θα πηγαινει βημα. 1 1
tarantules Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Ένα update μιας και είχα γράψει και για το δικό μου στο παρόν topic : Αναγκάστηκα να αλλάξω δίσκο-πλατώ (λόγω αλλαγής κινητήρα όμως και όχι λόγω φθοράς) στα 447.000. 1
michael150583 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Και μια τελευταία απορία σαν αδαης που είμαι σε μηχανικά θέματα. Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το σασμαν μεταχειρισμένο που θα βάλω θα αντέξει; Να κοιτάξω στο car.gr για μεταχειρισμενο σασμαν; Έχω ενα μοντέλο hyundai i30 του 2007; Πως μπορώ να εξακριβώσω ποιο ακριβές μοντέλο έχω fd, gd μπλα μπλα; Ευχαριστώ όλους σας για τη βοήθεια!
Joshua21 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2021 27 λεπτά πριν, michael150583 είπε Και μια τελευταία απορία σαν αδαης που είμαι σε μηχανικά θέματα. Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το σασμαν μεταχειρισμένο που θα βάλω θα αντέξει; Να κοιτάξω στο car.gr για μεταχειρισμενο σασμαν; Έχω ενα μοντέλο hyundai i30 του 2007; Πως μπορώ να εξακριβώσω ποιο ακριβές μοντέλο έχω fd, gd μπλα μπλα; Ευχαριστώ όλους σας για τη βοήθεια! Δεν υπάρχει τρόπος να βεβαιωθείς πως θα αντέξει, το μεταχειρισμένο σασμάν είναι λαχείο. Το gd αν δεν κάνω λάθος είναι η δεύτερη γενιά (2011-2015), οπότε αν το δικό σου είναι του 2007 είναι σίγουρα fd. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα