Προς το περιεχόμενο

Friends!

mixalis23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 512
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ti ginetai sto telos tis seiras apo imdb.....

opos katalabainete.....

SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!! SPOILERS!!!

Romantic Ending for 'Friends'

Spoiler Alert: The final episodes of Friends will end with Phoebe and Mike's wedding and possibly Rachel and Ross's reunion, according to reports in British newspapers. Lisa Kudrow's dippy character and Paul Rudd will tie the knot in a lavish finale - and a twist in the romantic plot between Jennifer Aniston's character and Matt LeBlanc's Joey will result in Rachel getting back with original love Ross, played by David Schwimmer. A source tells the Daily Express, "The last shows of the final series will tie up many loose ends. Two endings are being shot to keep fans guessing as to all the permutations. But what is fixed is that Phoebe and Mike finally realize their love is true and that they should marry. There are the usual comical ups-and-downs with Phoebe as she first decides to give all the money for her wedding away to a children's charity. But then she goes and asks for it back, reasoning that because she never had a prom or a graduation, she deserves a big wedding. Rachel and Monica are the bridesmaids. There will also be a special guest star bridesmaid. The mystery actress is expected to get together with Joey, leaving the door open for the reunion between Rachel and Ross that the fans and the cast have been dreaming about." Rachel and Ross have had an on-off relationship ever since the beginning of the global hit series, and have previously married on a drunken trip to Las Vegas and had daughter Emma together. The final season is currently being filmed, and will be broadcast next year.

TNG_ship.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H 9η σαιζόν δεν έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Εγώ την αγόρασα 38 λίρες από το play.com. Από τη 10η σαιζόν, τα 8 επεισόδια που έχουν προβληθεί μέχρι τώρα, θα κυκλοφορήσουν σε DVD το Φεβρουάριο (στην Αγγλία). Αυτά τα έχω κατεβάσει από το internet και είναι 175-235 ΜΒ το καθένα σε Xvid πολύ καλής ποιότητας με ανάλυση 512x384.

OK φίλε μου !

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Warning : SPOILERS !

=== Τα spoilers μου συμφωνούν πολύ με του Storm Shadow sooo.... ===

Λοιπόν η αποψή μου για το τέλος των Friends, είναι η εξής :

Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Joey θα συνέχισει μια σειρά που θα δείχνει την συνέχεια της καρερίας του ως ηθοποιός, είναι λογικό ο Ros και η Rachell να τα ξαναβρούν (μάλλον θα παντρευτούν) και όπως έχετε υποψιαστεί οι περισσότεροι η Phoebe και ο Mike παντρεύονται...

Αυτά, any comments are welcome

Paidia,wrea ola auta pou lete alla:

Spoiler erxetai...

erxetai...

erxetai...

To episodio me tin Phoebe pou dinei kai pernei pisw ta lefta stin charity exei idi paixttei opote i pigi pou to dinei san spoiler mou fainetai kapws pisw se sxesi me tis exelixeis.Akoma ontws o Mike kai i Phoebe apofasisan na pantreutoun.

Epipleon,o Joey kai i Rachel exoun IDI stamatisei tin sxesi tous kai exoun apofsisei na meinoun kali filoi(se ena apo ta 1a episodeia tou 10ou kuklou) epomenws den mou kollaei oti to emfanizoun les kai tha ginei sto telos.

An kai ....!!!!!!!!!

Auto to "they will be aired NEXT year" sto telos me proideazei oti i pigi tou reportaz milage persy,ara ontws einai pisw stis exelixeis EKTOS........

kai an o 10os kuklos teleiwsei nwritera!!!Pragmatika,an einai ontws axiopisti i pigi,opws ta leei,ta gegonota diladi pou leei oti tha ginoun pros to telos exoun idi GINEI ara a)I pigi xerei mono xondrika kai apexw-apexw ti tha ginei or... b)o 10os kuklos den tha einai 20tosa episodeia alla kamia 12-15aria

spoiler feugoun...

feygoun...

efygan...

Κοίτα έχουμε ακόμα 10 επεισόδια (πρακτικά 11) ... οπότε όλα μπορούν να συμβούν.

Εγώ βλέπω τώρα την 10η Season so γι'αυτό μιλάω για spoilers...

Επειδή το Friends σαν σειρά είναι αρκετά προβλέψιμη οπότε δεν νομίζω να έχουμε και πολλές «αναταραχές» ...

Anyway nobody knows...

Pantws paidia,oso pernaei o kairos tosoperisotero kai egw alla kai oloi exoume xenerwsei me Ross-Rachel.Exoun kanei oti mporoun wste na apokleisoun tis pithanes periptwseis o Riss kai i Rachel na MIN einai mazi sto telos,wste oloi exoume desei kompo oti telika tha ta ftiaxoun,toso poly sigouro einai pou pleon den mporw na to thewrisw finale.Tha tous thewrisw prwtous mages an kanoun tin magia kai DEN tous ta ftiaxoun sto telos

pedia afto pou tha rotiso mporei na einai telios ma**kia alla diavaza sto site tou nbc gia ta friends kati facts kai deite ti grafei...

17.The show orders pizza twice a night for the studio audience. That's a total of 85 pizzas to feed the 300 audience members. (The cast and crew sometimes get sushi too!)

diladi iparxei koino kata tin ora ton girismaton???

from http://www.nbc.com/nbc/Friends/200th/200th_b.shtml

Νομίζω ότι για την 9η και την 10η σεζόν δεν επιτρέπουν κοινό, γιατί για την 9η νόμιζαν ότι θα ήταν η τελευταία σεζόν και για την 10η ισχύει το ίδιο, είναι η τελευταία σεζόν. Πάντως μέχρι και την 8η υπήρχε κοινό.

Edit:

FRIENDS 2003/2004 Season Ticket Information:

In mid-September 2001 distribution of general admission audience tickets was suspended at the request of Warner Bros. Television and the show's production office. Studio audience tickets were not offered last season and the show will maintain that policy for their final 2003/2004 Season. Please do not contact us about studio audience tickets for FRIENDS as they are not available. Thank you.

Πηγή: tvtickets.com

Spiti mou afti ti stigmi exw apo sezon 1 eos sezon 8 me exairesi to telefteo tis 6 pou i proti tou plevra itan lathos -eixe ta idia epeisodia pou eixe kai i proti plevra tou defterou DVD tis 6

Re paidia :

Exei antimetopisei kaneis allos apo esas afto to provlima?

Ego se 2 diaforetika videoclub pou exo psaksei exoun afto to provlima,mou lene oti itan lathos tis etairias pou ta vgazei kai oti den xeroun pote tha tous ferei to swsto!

Exei dei kaneis apo sas to swsto dvd?

Mipos to exei agorasei kaneis kai einai swsto kai an nai apo pou?(Gia tin Ellada endiaferomai)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...