dimitridegrecia Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Θα επαιρνα ανετα tesla. Εχει κατεγιστηκες επιδοσεις. Τι να κλασσουν τα 2λιτρα. Τα ηλεκτροκινητα εχουν τρομερη ροπη και ανεβαζουν τα χιλιομετρα για πλακα. Οποιος νομιζει οτι ενα tesla δεν μπορει να σταθει διπλα σε ενα γρηγορο αμαξι και να του ριξει στα αυτια κανει μεγαλο λαθος. Τα μειον τους ειναι πως εδω Ελλαδα δεν υπαρχουν σταθμοι φορτισης, με βαση την τιμη της κιλοβατορας, για ενα φορτισμα θα πληρωναμε 500 ευρω και φυσικα η τιμη τους που ειναι πολυ υψηλη. Και ενα ηλεκτροκινητο που δεν θα ηθελες να το ειχες διπλα σου στο φαναρι. Φίλε και σαν τους Flintstones να κινούνταν αυτό, πάλι δεν θα θελα να το δω δίπλα μου στο φανάρι!!
Anastazio Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Στοιχημα οτι τα ορυκτοκινητα θα εξαλειφθουν πληρως,κ θα ισοδυναμουν με στατους "φτωχου" σε μερικα χρονια. Παραλληλα ο ορισμος "αυτοκινητο" θα παρει την αυτολεξει σημασια της,με αυτονομη-αυτοματη οδηγηση. Ναι ρε φιλε,θα παρουμε κοψοχρονια καμια f12 και θα μας λενε φτωχομπινεδες τοτενες,πασαδες οι αλλοι με τα τεζλα θα πινουν κοκες για να μη πεθανουν απο την πληξη στο αθηνα-σαλονικη με αυτοματη οδηγηση!
NT1G Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 επιτελους το αυτοκινητο στο 2015 (κ τα τελευταια χρονια που υπαρχει η Tesla motors) απαλλασεται απτο καρκινωμα των ορυκτων καυσιμων.Ειναι οξυμωρο σχημα ναχεις ενα συγχρονο οχημα με εκατονταδες αυτοματισμους κ η μηχανη του να κανει το ιδιο μπαμ μπουμ που εκανε πριν 150χρονια που ανακαλυφτηκε.Σα να εχω smartphone κ αντι για μπαταρια να θελει καρβουνακι. Σωστά γιατί η παραγωγή ενέργειας/ηλεκτρισμού γίνεται από το πουθενά, δεν καίει κανείς κάρβουνο/πετρέλαιο τώρα πια... όσο για το συγκεκριμένο μοντέλο σκέψου μονο ότι πιάνει τα 0-100 σε 3,2 δευτερόλεπτα. αυτό σημαίνει ότι είναι πιο γρήγορο σχεδόν από όλες της FERARRI στην αγορά σήμερα. Θα επαιρνα ανετα tesla. Εχει κατεγιστηκες επιδοσεις. Τι να κλασσουν τα 2λιτρα. Τα ηλεκτροκινητα εχουν τρομερη ροπη και ανεβαζουν τα χιλιομετρα για πλακα. Οποιος νομιζει οτι ενα tesla δεν μπορει να σταθει διπλα σε ενα γρηγορο αμαξι και να του ριξει στα αυτια κανει μεγαλο λαθος. Για αυτό άλλωστε βγήκαν από την τέσλα και κάναν διευκρινήσεις όταν κάποιοι γράφανε οτι τα kW που δηλώνει η εταιρία ίσως να μην είναι αληθινά γιατί : “η χαμένη ιπποδύναμη είναι ιδιαίτερα εμφανής σε ταχύτητες προσπέρασης” όπου το P85D χάνει εύκολα από ένα Audi RS7” ή όπως βλέπουμε εδώ.. Το αστείο της υπόθεσης είναι η αναφορά οτι στην Νορβηγία κυκλοφορουν πολλα ηλεκτρικα αυτοκίνητα.. Ξερεις που τα βρίσκουν τα λεφτα εκει και τα παίρνουν? Πουλώντας πετρελαιο και προκαλώντας τη μόλυνση των συμβατικων αυτοκίνητων παντου.. Στην ιδανικη περίπτωση που σε ολο τον πλανήτη επικρατησουν τα ηλεκτρικά, το πιθανότερο ειναι μονο στη Νορβηγία να μη τα βλέπεις γιατι τοτε εκει θα πεινασουν και δεν θα έχουν λεφτα.. trolololo. Δηλαδή η Νορβηγία πουλάει το πετρέλαιο και αγοράζει δωρεάν tesla για τους πολίτες ; Καλή φάση. Ίσως οι πωλήσεις βέβαια να έχουν να κάνουν και με το γεγονός οτι το 95% του ρεύματος στην χώρα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές.. Νομίζεις πως όλες οι πόλεις του κόσμου είναι σαν την Λάρισα? τυχαίο το παράδειγμα Ιδέα δεν έχω πως είναι; Μπορείς να μου πεις; Αλλά και όπως να είναι, $132.000 για αμάξι πόλης όπως λες, ίσως να μην είναι και η καλύτερη προσφορά. 3
Kostas93 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Μάλιστα,ακούσαμε και ότι θα πεινάσει η Νορβηγία. Ποτε δε σταματά να με εκπλήσσει το φόρουμ.
suffocater Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Είναι κρίμα που η εταιρεία πρέπει να βγάλει SUV γάιδαρο για να απευθυνθεί σε mainstream κοινό και να έχει εμπορική επιτυχία. Ελπίζω σύντομα να ξαναβγάλουν σύντομα κάτι σαν το roadster. Αν βγει και σε "γήινη" τιμή, θα γίνει χαμός. Dream car για μένα το συγκέκριμενο. (βεβαια σε ελλαδα,με τις παρουσες συνθηκες γενικα,χλώμο να το αποκτήσεις). Θυμιζει την elise σε σουλούπι.
Catalyst Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Πιστεύω ότι στην παρούσα φάση, για χώρες όπως η δικιά μας τουλάχιστον, το μειονέκτημα δεν είναι η αυτονομία, αλλά ο χρόνος φόρτισης. Πολλές ώρες για πλήρη φόρτιση (με εξαίρεση το fast charge, το οποίο όμως θα μειώνει τον χρόνο ζωής των μπαταριών). Είναι εκπληκτική όμως η πρόοδος τους και σε λίγα χρόνια θα είναι πρώτη επιλογή. Προς το παρόν ελπίζω να παρουσιαστούν περισσότερα υβριδικά μοντέλα, που ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά των θερμικό ώστε να επιυγχάνει πολύ χαμηλές καταναλώσεις (<2 λίτρων/100χλ) με την αυτονομία των σημερινών αμαξιών. 2
Gauss3 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Η tesla κάνει εξαιρετική δουλεια αλλά στην κατάσταση που είμαστε στη χώρα μας τώρα το μόνο που μας σώζει είναι να γίνουν εισαγωγή αυτοκίνητα του τύπου hyundai eon, datsun go, tata nano ή maruti alto ότι δηλαδή φθηνό υπάρχει στην αγορά της Ινδίας... Αλλιώς κρατάς το παλιό όσο πάει... Βέβαια για τον υπόλοιπο κόσμο και τους έχοντες σε οποιαδήποτε χώρα υπάρχει ένα ενδιαφέρον ηλετροκίνητο όχημα ακόμα... 1
xifiassamsung Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Σωστά γιατί η παραγωγή ενέργειας/ηλεκτρισμού γίνεται από το πουθενά, δεν καίει κανείς κάρβουνο/πετρέλαιο τώρα πια... κανεις το ιδιο λαθος που κανουν κ αλλοι επικριτες της ηλεκτροκινησης.συγκρινεις το βραχυπροθεσμο με το μεσο-μακροπροθεσμο στην ιδια προταση.ειναι τυπικο παραδειγμα μεροληπτικης κρισης η χαμηλης αντιληψης.φιλικα παντα. μεχρι πριν τρια χρονια υπηρχε μονο το κονσεπτ της τεσλα που ηταν ενα lotus elise με μοτερ κ μπαταριες λαπτοπ. μετα απο τρια χρονια ημαστε εδω κ συζηταμε ως ειδηση πλεον μοντελα παραγωγης,ενω υπαρχουν σοβαρες παραπομπες απο τη χρηση τους στο εξωτερικο. τι σε κανει να πιστευεις οτι σε 20-30 χρονια η ηλεκτρικη παραγωγη θα εχει ακομα φουρνους με λιγνιτη?με πετρελαιο? νομιζεις οτι η τεχνολογια προχωραει μονο σε ενα κομματι?οι μπαταριες δεν βελτιωνονται?οι ΑΠΕ επισης? προσεξε ειμαστε πανω σε σημειο καμπης στον τομεα της αυτοκινησης.οι μηχανες εσωτ καυσης διατηρηθηκαν ως τωρα με νυχια κ με δοντια.αν αυριο μεθαυριο η shell πχ πουλαει ρευμα για φορτισμα η μπαταριες να δεις για ποτε θα μπουν στο μουσειο οι ματρακαδες.
vagelisda Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Καλώς η καω Ρε θα μας τρελανετε τελειως? Ουτε και για το μεσο αμερικανο ειναι. 140χ για αυτοκινητο ουτε εκει δινουν. Αυτοκινητο για πλουσιους ειναι. Και το σερβις ειναι πανακριβο, ψαξτο και θα δεις. Οι γνωσεις μου στα ηλεμτρονικα γενικά ειναι πολυ πανω απο οσο φανταζεσαι. Οι συγκεκριμένοι ηλεκτροκινητηρες θελουν σέρβις. Δεν ειναι μοτερακια ανεμιστηρα με 3 πινια 100 σπιρες. Και εχει μεσα πολυ ηλεκτρονικο, πανακριβο, γι αυτο κανει τοσο. Τα φιλτρα μόνο αερα κανουν 3000ε. Καλως η κακώς , τα 140k δεν ειναι τόσο υψηλό ποσό οσο φανταζεσαι για τον μέσο Αμερικάνο που δε μεγάλωσε σε γκέτο . Εχεις ιδεα ποσα βγαζει μεσο ορο ενας αποφοιτος κολλεγιου σε μια απλα συμπαθητικη δουλεια το χρονο ; (Γιατι ετσι μετρανε τους μισθους τους οι Αμερικανοι )
suffocater Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 μεχρι πριν τρια χρονια υπηρχε μονο το κονσεπτ της τεσλα που ηταν ενα lotus elise με μοτερ κ μπαταριες λαπτοπ. Χωρίς να διαφωνώ μαζί σου σε όλα τα υπόλοιπα,αποκλειστικα σε αυτή την πρόταση κάνεις λάθος. (χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασια για τον ολο υπολοιπο συλλογισμό σου)
Papakaliati Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Καλώς η καω Καλως η κακώς , τα 140k δεν ειναι τόσο υψηλό ποσό οσο φανταζεσαι για τον μέσο Αμερικάνο που δε μεγάλωσε σε γκέτο . Εχεις ιδεα ποσα βγαζει μεσο ορο ενας αποφοιτος κολλεγιου σε μια απλα συμπαθητικη δουλεια το χρονο ; (Γιατι ετσι μετρανε τους μισθους τους οι Αμερικανοι ) Ειναι περισσοτερα αποσα νομιζεις, μιας και οι μισθοι ενδεχωμενος να ειναι ~100κ+ , αλλα και το κοστος ζωης ειναι παρα πολυ υψηλο. 1
NT1G Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 κανεις το ιδιο λαθος που κανουν κ αλλοι επικριτες της ηλεκτροκινησης.συγκρινεις το βραχυπροθεσμο με το μεσο-μακροπροθεσμο στην ιδια προταση.ειναι τυπικο παραδειγμα μεροληπτικης κρισης η χαμηλης αντιληψης.φιλικα παντα. μεχρι πριν τρια χρονια υπηρχε μονο το κονσεπτ της τεσλα που ηταν ενα lotus elise με μοτερ κ μπαταριες λαπτοπ. μετα απο τρια χρονια ημαστε εδω κ συζηταμε ως ειδηση πλεον μοντελα παραγωγης,ενω υπαρχουν σοβαρες παραπομπες απο τη χρηση τους στο εξωτερικο. τι σε κανει να πιστευεις οτι σε 20-30 χρονια η ηλεκτρικη παραγωγη θα εχει ακομα φουρνους με λιγνιτη?με πετρελαιο? νομιζεις οτι η τεχνολογια προχωραει μονο σε ενα κομματι?οι μπαταριες δεν βελτιωνονται?οι ΑΠΕ επισης? προσεξε ειμαστε πανω σε σημειο καμπης στον τομεα της αυτοκινησης.οι μηχανες εσωτ καυσης διατηρηθηκαν ως τωρα με νυχια κ με δοντια.αν αυριο μεθαυριο η shell πχ πουλαει ρευμα για φορτισμα η μπαταριες να δεις για ποτε θα μπουν στο μουσειο οι ματρακαδες. Όντως γιατί αναφέρθηκες και εσύ στο μεσο-μακροπροθεσμο μέλλον και δεν το είδαμε... επιτελους το αυτοκινητο στο 2015 (κ τα τελευταια χρονια που υπαρχει η Tesla motors) απαλλασεται απτο καρκινωμα των ορυκτων καυσιμων.
xifiassamsung Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Όντως γιατί αναφέρθηκες και εσύ στο μεσο-μακροπροθεσμο μέλλον και δεν το είδαμε... ναι,απαλλασεται.ειμαστε μπροστα σε μια σαφη προταση για απαλλαγη απο την πεπατημενη του καυσιμου.τοσο στην κινηση οσο κ στην ηλεκτρικη παραγωγη.απλα δες την προοδο των φβ-αιολικων κ λοιπων απε,οπως κ τη διεισδυση τους σε σχεση με τα προηγουμενα ετη.για να το δεις βεβαια εχει να κανει κ με την οπτικη που το κοιτας.αλλη εχει ο κοντρακιας που διαβαζει μαξ παουερ γιεααα κ αλλη αυτος που δουλευει πανω σαυτα.
oldnew Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Ειναι περισσοτερα αποσα νομιζεις, μιας και οι μισθοι ενδεχωμενος να ειναι ~100κ+ , αλλα και το κοστος ζωης ειναι παρα πολυ υψηλο. Ειναι περισσοτερα αποσα νομιζεις, μιας και οι μισθοι ενδεχωμενος να ειναι ~100κ+ , αλλα και το κοστος ζωης ειναι παρα πολυ υψηλο. Ακριβώς αυτο.. Παιδιά 140κ για αγορα αυτοκινήτου ειναι πάρα πολλά παντού. Μην ακουτε κατι εισοδηματα 100κ το χρονο.. Δεν ειναι καθαρα. Το 50% είναι φοροι, και οσα μενουν ειναι για αλλες βασικες ανάγκες. Για να παρεις αμαξι 140κ, σημαίνει οτι βγαζεις το χρόνο καθαρα 100κ τουλάχιστον (ωστε να πεις οκ δε θα βγαλω τίποτα 2 χρονια και ζω με οτι μαζεψα), αλλά ακομα και ετσι δύσκολα δινεις τοσα λεφτα για αμαξι, ακομα και αν μπορείς. Πρόκειται για μια πολυτέλεια που για να μη κρυβομαστε πισω απο το δάχτυλο μας, πρεπει να εισαι πλουσιος για να τα δωσεις ή ιδιορυθμος. Σε καθε περίπτωση κανεις δεν είναι εναντίον του ηλεκτρικού. Στην παρουσα φαση ομως μόνο ηλεκτρικα σκουτερ αγοραζει η μαζα, όπου είναι φθηνα και περιοριζονται σε κοντινες μετακινησεις. Το μπαμ στην ηλεκτροκινηση θα γίνει εαν και οταν παραχθει ηλ. ενέργεια απο συντηξη. Γιατι αν περιμένεις απο τις ανανεωσημες, θες 10ετιες και αν.. Και δεν είναι hater οποιος τα γράφει αυτα. Απλα εχει ψαξει λιγο περισσότερο το θεμα. Ειναι ακριβώς οπως το γραφω. Η αλλη λύση είναι τα πυρήνικα, αλλα εδω υπάρχει το οξυμωρο οτι οσοι ειναι υπέρ του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, είναι ταυτόχρονα και εναντίον των πυρηνικων.. Και ο σκύλος χορτατος και η πιτα ολόκληρη δε γίνεται.. Φυσικά στην Αμερική με 400 εκατ πληθυσμο υπάρχουν πολλοί πλουσιοι οποτε εχει αγοραστικο κοινο. Και για κάποιον που ειπε οτι οι μπαταρίες βελτιώνονται, τα τελευταία 20 χρόνια η εξέλιξη στις μπαταρίες υπάρχει, αλλά είναι αστεία.. Θα χρειαστεί κατι πολυ περισσότερο, και μεχρι στιγμης μονο ανακοινωσεις γίνονται. 2
NT1G Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 ναι,απαλλασεται.ειμαστε μπροστα σε μια σαφη προταση για απαλλαγη απο την πεπατημενη του καυσιμου.τοσο στην κινηση οσο κ στην ηλεκτρικη παραγωγη.απλα δες την προοδο των φβ-αιολικων κ λοιπων απε,οπως κ τη διεισδυση τους σε σχεση με τα προηγουμενα ετη.για να το δεις βεβαια εχει να κανει κ με την οπτικη που το κοιτας.αλλη εχει ο κοντρακιας που διαβαζει μαξ παουερ γιεααα κ αλλη αυτος που δουλευει πανω σαυτα. Είσαι στην δουλειά πάνω σε αυτά; Φορτίο βάσης πως μπορούν να δώσουν τα φβ/αιολικά; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα