akatsim Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Τα Tesla ειναι ενα κομματι στην αλυσιδα για εναλλακτικες μορφες ενεργειας. Για να το φορτισω σημερα θα παρω ρευμα απο ενα δικτυο που καιει ορυκτο και ντουμανιαζει την ατμοσφαιρα για να παραγει ηλ. ρευμα. Δηλαδη μολυνω καπου αλλου αντι στην εξατμιση του αυτοκινητου μου απλα εκτος της πολης μου. Ο Musk δουλευει παραλληλα και σε μπαταριες με μεγαλη αποδοση και σε τεραστια ηλιακα παρκα για παραγωγη ενεργειας. Το να γεμισω ηλ. αυτοκινητα και να εχω 10% ρευμα απο ΑΠΕ και 90% απο καρβουνο ειναι λιγο οξυμωρο. Ο καθε τομεας λοιπον πρεπει να κανει τη δουλεια του σωστα. Ο Musk την κανει απο τη δικη του μερια. Οσο για την αυτονομια συντομα θα βγαλει μπαταριες με διπλασια αποδοση και θα τις εξελισει συνεχως. Η μαζικη καθαρη ενεργεια μας λειπει εκτος και αν παμε σε πυρηνικη και ριχνουμε τα αποβλητα στο διαστημα. 2
nik16v Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Η ηλεκτροκίνηση είναι το "άμεσο" μέλλον. Στο εξωτερικό μάλιστα υπάρχουν και ειδικά φόρουμ με μετατροπή αυτοκινήτων σε ηλεκτροκίνητα. Όπως και στο youtube υπάρχουν σχετικά βιντεάκια.
oldnew Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Τα Tesla ειναι ενα κομματι στην αλυσιδα για εναλλακτικες μορφες ενεργειας. Για να το φορτισω σημερα θα παρω ρευμα απο ενα δικτυο που καιει ορυκτο και ντουμανιαζει την ατμοσφαιρα για να παραγει ηλ. ρευμα. Δηλαδη μολυνω καπου αλλου αντι στην εξατμιση του αυτοκινητου μου απλα εκτος της πολης μου. Ο Musk δουλευει παραλληλα και σε μπαταριες με μεγαλη αποδοση και σε τεραστια ηλιακα παρκα για παραγωγη ενεργειας. Το να γεμισω ηλ. αυτοκινητα και να εχω 10% ρευμα απο ΑΠΕ και 90% απο καρβουνο ειναι λιγο οξυμωρο. Ο καθε τομεας λοιπον πρεπει να κανει τη δουλεια του σωστα. Ο Musk την κανει απο τη δικη του μερια. Οσο για την αυτονομια συντομα θα βγαλει μπαταριες με διπλασια αποδοση και θα τις εξελισει συνεχως. Η μαζικη καθαρη ενεργεια μας λειπει εκτος και αν παμε σε πυρηνικη και ριχνουμε τα αποβλητα στο διαστημα. Και που τους το γραφεις, δεν το κατλαβαινουν και θα αρχίσουν να σου επιτίθενται καποιοι ξερολες παραπανω.. Πηραν ολοι οταν ήταν 5 χρονων ενα τηλεκατευθυνομενο με μπαταρίες, και γιναν επιστημονες οτι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δε θελει σερβις, δεν εχει κοστος, δε μολυνει, μπλα μπλα μπλα, και οποιος τους λεει το αντίθετο ειναι ασχετος, γαλιλαιος και δεν ξερω τι αλλη παπαρια θα γράψει ο καθε να μη πω τι. Διαβαστε και καμια έρευνα πριν γραψετε τη λαλακια σας. Υπάρχει έρευνα που λεει οτι αν γινόταν ολα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά σημερα, όσο και αν δε θα το καταλάβει ποτε το μυαλουδακι ορισμενων, η μόλυνση του περιβάλλοντος θα ηταν ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ γιατι ο πλανήτης δεν είναι ετοιμος σημερα να παράγει τοσο παραπάνω ηλεκτρικη ενέργεια που απαιτείται χωρις μολυνση. Παλι απο ορικτα καυσημα θα παραγονταν. Απλα δε θα καιγονταν πανω στο αυτοκίνητο, αλλα καπου σε εργοστάσια. Θα γλυτώνες απλα απο την αιθαλομιχλη. Επίσης η κατασκευή μπαταριων σε τετοια κλιμακα και τα χημικα που θα χρειαζόταν θα προκαλουσαν αλλη μολυνση. Τα πράγματα δεν είναι τοσο απλα οσο νομίζετε. Ποιο ευκολο ειναι να έχεις αυτοκίνητα υδρογόνου. Αλλα και εκει έχεις ακριβώς το ιδιο πρόβλημα. Για να παραγεις τετοιες ποσότητες υδρογόνου θα μολυνεις παρα πολυ. Θα απαιτηθούν πυρηνικα εργοστασια χ1000 σε σχεση με οτι έχουμε σημερα. Εκτος και αν αυξηθούν παρα πολυ οι ανανεωσημες. Θες 50 χρονια για αυτο στην καλύτερη. Και δεν ειμαι καθόλου εναντίον των ηλεκτρικών αυτοκίνητων όπως καποιος ξερολας προφανώς καταλαβε. Εναντίον του να γράφουμε βλακιες ειμαι. Επίσης με το να λεμε ουαου, δεν ειναι ακριβο γι αυτα που κανει, αν ειχα τα λεφτα θα το επαιρνα, αυτο ακυρωνομαστε. 3
micos000 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 142000 ε... Τσαμπα πραγμα.. Απευθυνεται στο μεσο Ελληνα καταναλωτη.. Με αυτα τα λεφτά παιρνεις 10 opel corsa diesel.. Τυχαιο το παραδειγμα.. Παω στοιχημα και τα σερβις θα ειναι αναλογα. Πως πας ας πούμε για αλλαγη φιλτρα, λαδια 70ε, ε εδω θα σου λεει, μονο 4000... Αλλα νταξυ, θαχεις χαμηλο κοστος καυσιμου.. (που λεει ο λόγος γιατι μολις αλλαξεις τις μπαταριες θα σου φυγει κανα 50.000) Ηλεκτροκινητήρας είναι, δεν έχει φίλτρα αέρος και λάδια!!! Αν είχα 142 χήνες για να πάρω αμάξι, σίγουρα θα μπορούσα να πάρω και ένα smart diesel για να το σέρνω από πίσω σε trailer. Ή ακόμα καλύτερα να κουβαλάω μια γεννήτρια βενζίνης για να φορτίζω το αμάξι on-the-go. Μετά να δεις αυτονομία.
oldnew Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Ηλεκτροκινητήρας είναι, δεν έχει φίλτρα αέρος και λάδια!!! Εξυπνακια, διαβασε τουλάχιστον το αρθρο πριν ποσταρεις τη λαλακια σου, μπας και καταλαβεις σε ποιο φιλτρο αερος αναφερομαι.. Δημοτικο τελειωσες? Δε σε μαθαν να διαβαζεις να καταλαβεις τι γραφω? Το αστείο της υπόθεσης είναι η αναφορά οτι στην Νορβηγία κυκλοφορουν πολλα ηλεκτρικα αυτοκίνητα.. Ξερεις που τα βρίσκουν τα λεφτα εκει και τα παίρνουν? Πουλώντας πετρελαιο και προκαλοντας τη μόλυνση των συμβατικων αυτοκίνητων παντου.. Στην ιδανικη περίπτωση που σε ολο τον πλανήτη επικρατησουν τα ηλεκτρικά, το πιθανότερο ειναι μονο στη Νορβηγία να μη τα βλέπεις γιατι τοτε εκει θα πεινασουν και δεν θα έχουν λεφτα..
micos000 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Εξυπνακια, διαβασε τουλάχιστον το αρθρο πριν ποσταρεις τη λαλακια σου, μπας και καταλαβεις σε ποιο φιλτρο αερος αναφερομαι.. Δημοτικο τελειωσες? Δε σε μαθαν να διαβαζεις να καταλαβεις τι γραφω? Προς τι τόση επίθεση; Ανάποδα ξύπνησες; Αν αναφερόσουν στα φίλτρα καμπίνας ας το έγραφες έτσι και όχι φίλτρα-λάδια. Αν εγώ δεν τελείωσα δημοτικό για να καταλάβω τι εννοείς εσύ τι τελείωσες και αναφέρεσαι σε λάδια για ηλεκτροκινητήρες; τελεία και παύλα από μένα το θέμα. 1
JimGer Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 οι ανθρωποι εκει συνεχιζουν να παραγουν "πολιτισμο". εμεις εδω οι κακομοιριασμενοι ολημερις μη μας κοψουν το μισθο και τη συνταξη, δεν εχουμε καμια αλλη ασχολια! Καλά και εκεί μην φαντάζεσαι ότι τα προβλήματα του πολύ κόσμου είναι το αυτοκίνητο... Είναι και αυτό. Μην ξεχνάμε παράλληλα με την ανάπτυξη αυτή που είμαι όσο υπέρ δεν πάει υπάρχουν 5 Ελλάδες άστεγοι. Μην λέμε ότι να 'ναι. Όπως αντίστοιχα δεν λέμε να μην βρούμε και ότι δεν είναι σημαντικό το νερό στον Άρη... αλλά δεν μπορείς να πεις στο 1 δισ. ανθρώπων που δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρό νερό ... Εσείς εκεί στα προβληματάκια σας... 3
NT1G Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Για μέσα στην πόλη είναι ρε παιδιά αυτό λογικά. Τι πιο λογικό άλλωστε για μέσα στην πόλη να πάρεις ένα αμάξι με τιμή $132.000... Ήδη υπάρχον ταχυφορτιστές εξω σε βενζινάδικα και φορτίζουν σε 5 με 10 λεπτά φουλ τις μπαταρίες! Οταν φτάσει στα 30 - 50 000 θα είναι μονοπώλιο! Seems legit.. What is a Supercharger and why is it unique? Supercharging is the world’s fastest charging solution, capable of delivering up to half a charge in as little as 20 minutes.
butters Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Είναι κρίμα που η εταιρεία πρέπει να βγάλει SUV γάιδαρο για να απευθυνθεί σε mainstream κοινό και να έχει εμπορική επιτυχία. Ελπίζω σύντομα να ξαναβγάλουν σύντομα κάτι σαν το roadster. Αν βγει και σε "γήινη" τιμή, θα γίνει χαμός. 1
oldnew Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Προς τι τόση επίθεση; Ανάποδα ξύπνησες; Αν αναφερόσουν στα φίλτρα καμπίνας ας το έγραφες έτσι και όχι φίλτρα-λάδια. Αν εγώ δεν τελείωσα δημοτικό για να καταλάβω τι εννοείς εσύ τι τελείωσες και αναφέρεσαι σε λάδια για ηλεκτροκινητήρες; τελεία και παύλα από μένα το θέμα. Αφου ρε ανθρωπε πας και κανεις quote, και μαλιστα βαζεις και σε bold, ενα σημειο απο οσα γραφω, όπου καθαρα κανω σύγκριση αναμεσα σε συμβατικο και ηλεκτρικο αυτοκινητο. Πρεπει να στο αναλυσω οτι τα λαδια που διαβαζεις εκει αναφερονται σε συμβατικο αυτοκίνητο? Αφου το γραφω..Απλα επειδη μου εχουν επιτεθει ανεφ λογου ενα σωρο παραπανω την πληρωσες εσυ.. Νομιζα οτι με ειρωνευοσουν.. Τελος και απο μενα.
mdr21 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Ο ενας λεει θα ειναι δωρεαν η φορτιση του , λες και δεν πληρωνει λογαριασμο στη ΔΕΗ για το ρευμα που καιει, ο αλλος θα απεξαρτοποιηθουμε απο τα ορυκτα καυσιμα , λες και το ρευμα κατα κυριο λογο δεν παραγεται απο ορυκτα καυσιμα, ο τριτος οτι οι ηλεκτρονικες συσκευες δεν θελουν σερβις λες και η πλειονοτητα των βλαβων στα σημερινα αυτοκινητα δεν αφορουν τα ηλεκτρονικα μερη του αυτοκινητου.Ο μονος λογος που στρεφονται οι αυτοκινητοβιομηχανιες σιγα-σιγα στην ηλεκτροκινηση ειναι επειδη βλεπουν οτι δεν προκειται να πιανουν στο μελλον τα ορια εκπομπης ρυπων , οποτε μεταφερουν το προβλημα στους σταθμους παραγωγης ηλ. ενεργειας 2
Kostasspil Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Τι πιο λογικό άλλωστε για μέσα στην πόλη να πάρεις ένα αμάξι με τιμή $132.000... Seems legit.. Νομίζεις πως όλες οι πόλεις του κόσμου είναι σαν την Λάρισα? τυχαίο το παράδειγμα
toxotis70 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Η tesla δινει δωρεαν ρευμα , απο ηλιακα πανελ κι εχει ταχυφορτστες σε ολη την Αμερικη....και οι τιμες δεν ειναι αυτες ακριβως. Οπως και τα model s ξεκινανε απο 60.000$ και φτανουν ΜΕΧΡΙ 140 . Σε 1-2 χρονια επισης , εχει ανακοινωσει οτι θα βγαλει το Model T που θα ειναι στη μιση τιμη. 1
0FAZ0 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Μια χαρά τεχνολογία και καινοτομία, κατά την γνώμη μου. Η τιμή είναι λογικό να είναι εκεί, μιάς που εκτός των άλλων, μιλάμε για ένα νέο προϊόν, είτε λέγετε αυτοκίνητο, είτε λέγετε κινητό, είτε οτιδήποτε.Πάντως, επειδή αναφέρετε για Νορβηγία, στο Τρόμσο, δεν είδα κανένα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα