Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μάλλον εννοείς Γαλλία, Ιαπωνία και Βόρεια Ευρώπη.

 

Στην Αμερική έχουν λίγα πυρηνικά εργοστάσια και πολλά εργοστάσια με κάρβουνο (ένα βήμα πάνω απο τον πάτο απο άποψη φιλικότητας προς το περιβάλλον, για όσους δεν ξέρουν ο πάτος είναι ο λιγνίτης, αλλά είναι ταυτόχρονα και πάτος απο άποψη τιμής).

 

Αλλά ακόμα και στην χειρότερη περίπτωση (Ελλάδα), το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βελτίωνε σημαντικά το επίπεδο ζωής στις πόλεις. Δεν θα μαυρίζουν κτήρια και μνημεία, ενω δεν θα υπάρχει ηχορύπανση. Θα μου πείτε ποιός θα πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα... μα, μιλάω για μερικές δεκαετίες απο τώρα. Προς το παρόν, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως είπα πιο πάνω, προορίζονται για άλλες χώρες.

 

 

Ειχα δει αυτο που λεει για 104 στην Αμερικη

http://greekinfographics.gr/?portfolio=%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%85%CF%81%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στην Ελλάδα το ηλεκτρικό δίκτυο δεν αντέχει τα κλιματιστικά το καλοκαίρι, πιστεύεις οτι θα αντέξει τόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα και για το μέλλον, βάσει των συνθηκών σήμερα;

τοτε μπορεις να παρεις μια γεννητρια βενζινης ωστε να φορτιζεις το ηλεκτρικο σου αυτοκινητο, αν πιστευεις οτι το ιδιο ειναι.

Δημοσ.

Στην Ελλάδα το ηλεκτρικό δίκτυο δεν αντέχει τα κλιματιστικά το καλοκαίρι, πιστεύεις οτι θα αντέξει τόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα και για το μέλλον, βάσει των συνθηκών σήμερα;

Βαση των συνθηκών σήμερα,δεν θα επαιρνες ηλεκτρικο αμαξι στην ελλαδα,ουτως η αλλως.

Επειδή η ελλαδίτσα ειναι κοντα στον μισο αιώνα πίσω(αναλόγως το θέμα,ίσως και παραπάνω),δεν σημαίνει οτι ο υπολοιπος πλανήτης θα προχωράει με τους ρυθμούς της.

Λιγα χλμ εξω απ το κεντρο της θεσνικης κ ακομα κατεβάζω με 4mbps,τι να λέμε τωρα..

Δημοσ.

τοτε μπορεις να παρεις μια γεννητρια βενζινης ωστε να φορτιζεις το ηλεκτρικο σου αυτοκινητο, αν πιστευεις οτι το ιδιο ειναι.

 

Μπα λέω να το φορτίζω από το δίκτυο της ΔΕΗ, που τα εργοστάσια της στην Μεγαλόπολη, Κοζάνη, Πτολεμαΐδα καίνε καθαρό κάρβουνο και στα παπάρια μου οι επιπτώσεις αυτού στις γύρω πόλεις. Αρκεί να έχω καθαρό αέρα στην γειτονιά μου εγώ.

 

Βέβαια αυτό που έγραψα με αυτό που απάντησες δεν είχε καμία σχέση αλλά δεν πειράζει.

Δημοσ.

Η λεξη efficiency σου λεει κατι?

Regenerative brake?

 

εχει πολυ μεγαλη σχεση, διοτι αν πιστευεις οτι ο κινητηρας ΕΚ εχει υψηλοτερη αποδοση απο ενα εργοστασιο παραγωγης ενεργειας τοτε παρε την γεννητρια που σου ειπα.

Δημοσ.

Μπορείς να μου δώσεις νούμερα απόδοσης εργοστασίων χωρίς συμπαραγωγή; Στην Ελλάδα κιόλας; Γιατί από αυτό ξεκινήσαμε.

Η ιδέα είναι να παράξεις το ρεύμα από ανανεώσημες ή κάτι άλλο, όχι να καις κάρβουνο ή πετρέλαιο, άσχετα αν είναι λίγο πιο αποδοτικό.

Και η αρχική απάντηση ήταν οτι το δίκτυο και η παραγωγή της Ελλάδας δεν μπορεί να υποστηρίξει μεγάλα νούμερα ηλεκτρικών αυτοκινήτων χωρίς μεγάλες επενδύσεις, που αυτή την στιγμή δεν φαίνεται οτι είναι και το πιο εύκολο να γίνουν ακόμα και σε βάθος χρόνου.

Δημοσ.

δε ξερω ακριβη νουμερα αποδοσης, αλλα ειμαι 100% σιγουρος οτι το εργοστασιο εχει μεγαλυτερη

επισης ξεχνας κι αλλους παραγοντες, οπως θορυβος, αποβλητα και σκουπιδια απο σερβις (λαδια πχ)

και φυσικα το πιο σημαντικο ειναι η απεξαρτηση απο το πετρελαιο με ο,τι αυτο συνεπαγεται, καρτελ,απεργιες,κοστος κτλ.

Δημοσ.

Μην τρελαθούμε κιόλας,φυσικά και χρειάζεται και έλεγχους και σέρβις και αλλαγές μπαταρίας κάθε λίγα χρόνια(λόγω πτώσης της απόδοσης ανά έτος και στο ότι οι περισσότεροι θα το παραχέσουν με την ταχεία φόρτιση που καταστρέφει τις μπαταρίες).

 

Το οικολογικό επίσης είναι ανάλογα το δίκτυο,εάν καις λιγνίτη και κάρβουνο σκ@τ@ οικολογικό είναι το Τέσλα(και το κάθε ηλεκτροκίνητο που δεν είναι ανεξάρτητο από το δίκτυο).

Στην καλύτερη μπορείς να πεις ότι είναι λιγότερο ζημιογόνο για το περιβάλλον σε σχέση με άλλο συμβατικό της ίδιας απόδοσης,αλλά μέχρι εκεί.

 

Από εκεί και πέρα είναι ωραίο για όσους τα έχουν και μπορούν να σκάσουν τόσα για ένα αμάξι με τόσα,αλλά έχουν γράψει/πει και μερικές μπούρδες π.χ. προστασία για...βιολογικό πόλεμο; πίπες διότι η προστασία τούτη είναι πλήρης/μερική ΠΒΧ ή τίποτα,δεν έχει μεσοβέζικη λύση.Καθαρίζει μερικώς τον εισερχόμενο αέρα θα ήταν περισσότερο πιστευτό και πολύ πιο ακριβές.

Επίσης πολύ αμφιβάλω για το πόσο ισχύουν τα ποσοστά επιβίωσης,αν και δεν ξέρω εάν είναι μάρκετινγκ πίπα ή έχουν πραγματικά στοιχεία στα χέρια τους.

Δημοσ.

Που βρίσκονται οι μπαταρίες σε αυτό το όχημα και πόσο μέγεθος έχουν περίπου; Γιατί μου έκανε εντύπωση να έχει χώρο για 7 επιβάτες συν αποσκευές!

Δημοσ.

Που βρίσκονται οι μπαταρίες σε αυτό το όχημα και πόσο μέγεθος έχουν περίπου; Γιατί μου έκανε εντύπωση να έχει χώρο για 7 επιβάτες συν αποσκευές!

 

Κάτω από το πάτωμα. Τουλάχιστον έτσι είναι στο τωρινό μοντέλο.

 

coda-battery-vga.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

σου λεει με 3χιλ. βαζεις 10kw στο σπιτι..για τουλ.7 χρονια εγγυηση.(solar=ηλιακο)

και αν πατε ποτε σε μεγαλη εταιρεια ρωτηστε ποσο κανουν τα ups..

μπορει στους free σταθμους να εχουν solar(κατι παρομοιο με αυτο που πουλησαν φετος το καλοκαιρι) και να ειναι οντως σχεδον τσαμπα και γι αυτους...

πριν λιγες μερες δηλωσε ο ιδιοκτητης οτι το 2017 τα νεα τεσλα θα κανουν 1000μιλια αποσταση με μια φορτιση..

gigafactory_aerial-626x471.jpghttps://www.youtube.com/watch?v=WuDfFmUcJso 15 σεπτεμβριου

εχετε κολλησει με αστεια πραγματα σε λιγο καιρο τα κινητα θα φορτιζουν μεσα σε λιγα δευτερολεπτα...

 

The superfast charging time was achieved using technology StoreDot has been developing. This includes biological semiconductors made from naturally occurring organic compounds known as peptides – short chains of amino acids - which are the building blocks of proteins. Similar to those used by body builders to grow bigger faster.

The prototype charger featured in the video is about the same size as a laptop charger. StoreDot says its currently working on reducing the size of the charger. The end result should be a small unit that costs double the price of an average charger – so about £20.

StoreDot is aiming to sell its superfast chargers in 2017.

 

Δημοσ.

σου λεει με 3χιλ. βαζεις 10kw στο σπιτι..για τουλ.7 χρονια εγγυηση.(solar=ηλιακο)

και αν πατε ποτε σε μεγαλη εταιρεια ρωτηστε ποσο κανουν τα ups..

μπορει στους free σταθμους να εχουν solar(κατι παρομοιο με αυτο που πουλησαν φετος το καλοκαιρι) και να ειναι οντως σχεδον τσαμπα και γι αυτους...

πριν λιγες μερες δηλωσε ο ιδιοκτητης οτι το 2017 τα νεα τεσλα θα κανουν 1000μιλια αποσταση με μια φορτιση..

 

Μπορείς να μας δείξεις που βάζεις με $3k, 10kW solar=ηλιακό ; :rolleyes:

Δημοσ.

Η βενζίνη έχει 25%-35%.

Το πετρέλαιο είναι στο 40-45%.

 

Θα ήθελα να δω το 60% του πετρελαίου στον σταθμό παραγωγής αν σκεφτεί κανείς οτι οι πιο efficient κινητήρες πετρελαίου στα πλοία είναι στο 55%.

 

Και τα πλοια και οι σταθμοί εχουν steam turbines που ειναι η ποιο αποδοτική μέθοδος μετατροπής θερμότητας σε ηλεκτρισμό.

Οσο αναφορά το πετρελαίο σε κινητηρες ναι σιγουρα ειναι ποιο αποδοτικό απο τη βενζινη αλλα το 40% ειναι το "μέγιστο" σε συγκεκριμένο αριθμο στροφών χωρις να υπολογίζουμε μείωση λόγο φθοράς και απώλειες μηχανικών τριβών κατι που στα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν υπαρχει σε τοσο μεγαλο βαθμο.

Ενας σταθμος παραγωγης ενεργειας εχοντας στρεματα στη διάθεση του και κανένα περιορισμό βάρους  θα ειναι παντα ποιο αποδοτικός  απο οτι ολα τα υπόλοιπα.

  • 3 μήνες μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...