Lied Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Τα Tesla ειναι ενα κομματι στην αλυσιδα για εναλλακτικες μορφες ενεργειας. Για να το φορτισω σημερα θα παρω ρευμα απο ενα δικτυο που καιει ορυκτο και ντουμανιαζει την ατμοσφαιρα για να παραγει ηλ. ρευμα. Δηλαδη μολυνω καπου αλλου αντι στην εξατμιση του αυτοκινητου μου απλα εκτος της πολης μου. Ο Musk δουλευει παραλληλα και σε μπαταριες με μεγαλη αποδοση και σε τεραστια ηλιακα παρκα για παραγωγη ενεργειας. Το να γεμισω ηλ. αυτοκινητα και να εχω 10% ρευμα απο ΑΠΕ και 90% απο καρβουνο ειναι λιγο οξυμωρο. Ο καθε τομεας λοιπον πρεπει να κανει τη δουλεια του σωστα. Ο Musk την κανει απο τη δικη του μερια. Οσο για την αυτονομια συντομα θα βγαλει μπαταριες με διπλασια αποδοση και θα τις εξελισει συνεχως. Η μαζικη καθαρη ενεργεια μας λειπει εκτος και αν παμε σε πυρηνικη και ριχνουμε τα αποβλητα στο διαστημα. Καύση 1lt πετρελαίου σε εναν κινητήρα ICE = 25-35% Καύση 1lt πετρελαίου σε εναν σταθμο παραγωγης ενέργειας = 45-60% + καλύτερη διαχείριση αποβλήτων ουσιών. Ακόμα και στο χειρότερο σενάριο, υπάρχει διαφορά. 2
oldnew Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 πεφτεις στην ιδια λομπα που ανεφερα παραπανω.συγκρινεις το σημερα,με το αυριο.δε συγκρινονται. δε μπορεις να συγκρινεις μες το μυαλο σου πχ ταμπουρα με ηλεκτρικα φρενα για να βγαλεις ντε κ καλα φθορες. κ να στο πω αλλιως.σαν μηχανικο συνολο εκτος των μηχανικων μερων (ρουλεμαν,κιβωτιο,κινητηρας) τι αλλο μενει να χαλασει?μπαταριες? στο αμαξι σημερα τι αλλαζεις κ καθε ποσο? μην ειστε αρνητικοι,χρειαζεται διορατισμος.σημερα το ηλεκτρικο δεν κοντραρει αμεσα τη βενζινη η το πετρελαιο ειναι σιγουρο,κ μενουν μερικα χρονια μεχρι να πεισθει κ ο τελευταιος τσοπανης στην κατω ραχουλα για τις ικανοτητες του,αλλα η τεχνολογια σε ολους τους τομεις προχωραει με αλματα.μονο στο αυτοκινητο εχει κολλησει στη λασπη.οχι τυχαια επαναλαμβανω. Στην πραγματικότητα ισχυει το αντίθετο απο οτι γραφεις. Οσο περναει ο καιρος, αντι να φτιάχνονται προιοντα που χαλανε σπανιοτερα, φτιάχνονται να χαλανε συχνοτερα για να πας συχνα για σερβις, ή να αγοραζεις αλλο. Απειρα τα παραδείγματα. Απο τα ψυγεία της κομουνιστικης ρωσιας που δεν χαλαγαν ποτε, ενω τωρα καθε 15 χρονια ολο και κατι παθαινουν, ως τα ιαπωνικά και κορεατικα αυτοκινητα που εκει που δεν παθαιναν πολλα, τωρα χαλανε στο 10πλασιο απο πριν.. Μη στοιχηματιζεις οτι μολις ωριμασει η τεχνολογία στα ηλεκτρικα δεν θα θες σερβις. Δεν ειναι τόσο ηλιθιοι να χάσουν αυτο το κομμάτι, γιατι εκει ειναι τα λεφτα.
NT1G Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Καύση 1lt πετρελαίου σε εναν κινητήρα ICE = 25-35% Καύση 1lt πετρελαίου σε εναν σταθμο παραγωγης ενέργειας = 45-60% + καλύτερη διαχείριση αποβλήτων ουσιών. Ακόμα και στο χειρότερο σενάριο, υπάρχει διαφορά. Η βενζίνη έχει 25%-35%. Το πετρέλαιο είναι στο 40-45%. Θα ήθελα να δω το 60% του πετρελαίου στον σταθμό παραγωγής αν σκεφτεί κανείς οτι οι πιο efficient κινητήρες πετρελαίου στα πλοία είναι στο 55%.
badweed Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 και στην μεταφορα του ρευματος υπαρχουν απωλειες που ισως ισοσκελιζουν η αποσβενουν μεγαλο μερος της διαφορας αποδοσης μεταξυ των μηχανων καυσης. δεν εψαξα το ποσο , αλλα σιγουρα υπολογισιμες .
Kostas93 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 και στην μεταφορα του ρευματος υπαρχουν απωλειες που ισως ισοσκελιζουν η αποσβενουν μεγαλο μερος της διαφορας αποδοσης μεταξυ των μηχανων καυσης. δεν εψαξα το ποσο , αλλα σιγουρα υπολογισιμες . και για να φτάσει το υγρό καύσιμο στη μορφή που βρίσκεται αλλά και στα πρατήρια υπάρχουν απώλειες. Ας μη το πάμε τόσο μακριά. Ο ηλεκτρισμός θα αντικαταστάσει τα υγρά καύσιμα αργά η γρήγορα, όποιος δε το βλέπει εθελοτυφλεί. 1
NT1G Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 και για να φτάσει το υγρό καύσιμο στη μορφή που βρίσκεται αλλά και στα πρατήρια υπάρχουν απώλειες. Ας μη το πάμε τόσο μακριά. Ο ηλεκτρισμός θα αντικαταστάσει τα υγρά καύσιμα αργά η γρήγορα, όποιος δε το βλέπει εθελοτυφλεί. Ηλεκτρικά τάνκερ, ηλεκτρικά φορτηγά και ηλεκτρικά αεροπλάνα; Ενδιαφέρον θα είναι.
adi32 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Στην Αμερικη εχουν πυρηνικα εργοστασια και παραγουν παμφθηνο ρευμα Εμεις για να εχουμε ρευμα καιμε πετρελαιο και το πληρωνουμε χρυσο Οποτε καλυτερα να καιμε κατευθειαν το πετρελαιο Το μελλον ειναι η πυρηνικη ενεργεια
badweed Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Ηλεκτρικά τάνκερ, ηλεκτρικά φορτηγά και ηλεκτρικά αεροπλάνα; Ενδιαφέρον θα είναι. η μπορει να παμε κατευθειαν στην αξιοποιηση των ΑΠΕ χωρις την παρεμβολη της μετατροπης σε ηλεκτρισμο
Kostas93 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 μη κοιτάτε μόνο σήμερα από που παράγουμε ενέργεια.Υπάχουν λύσεις για να έχουμε ενέργεια απο ΑΠΕ, σταδιακά θα αυξηθεί η χρήση τους καθώς και η απόδοση τους. Το πετρέλαιο τελειώνει, αυτό δεν αλλάζει. (Φυσικά και η πυρηνική ενέργεια είναι κομμάτι της μελλοντικής ενεργειακής λύσης). Ηλεκτρικά τάνκερ, ηλεκτρικά φορτηγά και ηλεκτρικά αεροπλάνα; Ενδιαφέρον θα είναι. μη κοιτάς με βάση τη σημερινή τεχνολογία το τι θα γίνει αυριο.Τα αεροπλάνα και τα τάνκερ πως θα κινούνται όταν τελειώσει το πετρέλαιο και τα παράγωγα του? Μην απορρίπτετε κάτι πριν του δώσετε μια ευκαιρία.Ακόμη και να μην καλύψει απόλυτα μερικούς τομείς μπορεί να τους καλύψει μερικώς, ακόμη και αυτό ειναι μεγάλο βήμα.
mdr21 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 και για να φτάσει το υγρό καύσιμο στη μορφή που βρίσκεται αλλά και στα πρατήρια υπάρχουν απώλειες. Ας μη το πάμε τόσο μακριά. Ο ηλεκτρισμός θα αντικαταστάσει τα υγρά καύσιμα αργά η γρήγορα, όποιος δε το βλέπει εθελοτυφλεί. Δεν χρειαζεται να το παμε μακρια. Στα βενζινο/πετρελαιοκινητα εχουμε μετατροπη ενεργειας χημικη-->θερμικη-->κινητικη. Στα ηλεκτροκινητα εχουμε: χημικη-->θερμικη-->ηλεκτρικη-->κινητικη. Με απλες γνωσεις φυσικης ο καθενας καταλαβαινει οτι στην περιπτωση των ηλεκτροκινητων , λογω των απωλειων μετατροπης σε 1 παραπανω σταδιο , χρειαζομαστε παραπανω ενεργεια. Αν υπολογισουμε κ αλλους παραγοντες (πχ πτωση αποδοσης μπαταριας) η διαφορα γινεται πιο εντονη. Οοοοοοοταν καθιερωθουν τα πυρηνικα εργοστασια ή εχουμε φτηνες και αποδοτικες ΑΠΕ , τοτε ναι τα ηλεκτροκινητα θα ειναι πραγματικα μονοδρομος.
NT1G Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δεν χρειαζεται να το παμε μακρια. Στα βενζινο/πετρελαιοκινητα εχουμε μετατροπη ενεργειας χημικη-->θερμικη-->κινητικη. Στα ηλεκτροκινητα εχουμε: χημικη-->θερμικη-->ηλεκτρικη-->κινητικη. Με απλες γνωσεις φυσικης ο καθενας καταλαβαινει οτι στην περιπτωση των ηλεκτροκινητων , λογω των απωλειων μετατροπης σε 1 παραπανω σταδιο , χρειαζομαστε παραπανω ενεργεια. Αν υπολογισουμε κ αλλους παραγοντες (πχ πτωση αποδοσης μπαταριας) η διαφορα γινεται πιο εντονη. Οοοοοοοταν καθιερωθουν τα πυρηνικα εργοστασια ή εχουμε φτηνες και αποδοτικες ΑΠΕ , τοτε ναι τα ηλεκτροκινητα θα ειναι πραγματικα μονοδρομος. Το "χημικη-->θερμικη.." πως προκύπτει στα ηλεκτροκίνητα;
Kostas93 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δεν χρειαζεται να το παμε μακρια. Στα βενζινο/πετρελαιοκινητα εχουμε μετατροπη ενεργειας χημικη-->θερμικη-->κινητικη. Στα ηλεκτροκινητα εχουμε: χημικη-->θερμικη-->ηλεκτρικη-->κινητικη. Με απλες γνωσεις φυσικης ο καθενας καταλαβαινει οτι στην περιπτωση των ηλεκτροκινητων , λογω των απωλειων μετατροπης σε 1 παραπανω σταδιο , χρειαζομαστε παραπανω ενεργεια. Αν υπολογισουμε κ αλλους παραγοντες (πχ πτωση αποδοσης μπαταριας) η διαφορα γινεται πιο εντονη. Οοοοοοοταν καθιερωθουν τα πυρηνικα εργοστασια ή εχουμε φτηνες και αποδοτικες ΑΠΕ , τοτε ναι τα ηλεκτροκινητα θα ειναι πραγματικα μονοδρομος. Φαντάζομαι πιστεύεις ότι το πετρέλαιο για να το έχουμε ανοίγουμε μια τρύπα στο έδαφος και γεμίζουμε μπιτόνια, γιατί αλλιώς ξεχνάς παρα πολλά σκοπίμως. Επίσης για εξήγησε μια τα εκάστοτε στάδια, γιατί μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεως όταν προσπαθήσεις να το κανεις.
badweed Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Το "χημικη-->θερμικη.." πως προκύπτει στα ηλεκτροκίνητα; σαν απωλεια μαλον
kurkosdr Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Στην Αμερικη εχουν πυρηνικα εργοστασια και παραγουν παμφθηνο ρευμα Εμεις για να εχουμε ρευμα καιμε πετρελαιο και το πληρωνουμε χρυσο Οποτε καλυτερα να καιμε κατευθειαν το πετρελαιο Το μελλον ειναι η πυρηνικη ενεργεια Μάλλον εννοείς Γαλλία, Ιαπωνία και Βόρεια Ευρώπη. Στην Αμερική έχουν λίγα πυρηνικά εργοστάσια και πολλά εργοστάσια με κάρβουνο (ένα βήμα πάνω απο τον πάτο απο άποψη φιλικότητας προς το περιβάλλον, για όσους δεν ξέρουν ο πάτος είναι ο λιγνίτης, αλλά είναι ταυτόχρονα και πάτος απο άποψη τιμής). Αλλά ακόμα και στην χειρότερη περίπτωση (Ελλάδα), το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βελτίωνε σημαντικά το επίπεδο ζωής στις πόλεις. Δεν θα μαυρίζουν κτήρια και μνημεία, ενω δεν θα υπάρχει ηχορύπανση. Θα μου πείτε ποιός θα πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα... μα, μιλάω για μερικές δεκαετίες απο τώρα. Προς το παρόν, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως είπα πιο πάνω, προορίζονται για άλλες χώρες.
NT1G Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2015 Αλλά ακόμα και στην χειρότερη περίπτωση (Ελλάδα), το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βελτίωνε σημαντικά το επίπεδο ζωής στις πόλεις. Δεν θα μαυρίζουν κτήρια και μνημεία, ενω δεν θα υπάρχει ηχορύπανση. Θα μου πείτε ποιός θα πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα... μα, μιλάω για μερικές δεκαετίες απο τώρα. Προς το παρόν, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως είπα πιο πάνω, προορίζονται για άλλες χώρες. Στην Ελλάδα το ηλεκτρικό δίκτυο δεν αντέχει τα κλιματιστικά το καλοκαίρι, πιστεύεις οτι θα αντέξει τόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα και για το μέλλον, βάσει των συνθηκών σήμερα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα