Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν πάει δηλαδή ε? :P

γαμησετα.. Δλδ και να βρεις ηλεκτροβενζιναδικο πρεπει να περιμενεις κανα 5ωρο... Φαντασου το αθηνα θεσσαλονικη το κανει σε ενα 2ημερο με 250τελικη. . .

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η Tesla είναι για τα αυτοκίνητα, ότι και η Apple για τα κινητά.

Με τη μικρή διαφορά πως η Apple έχει αρκετό καιρό να δείξει κάτι πραγματικά σπουδαίο.

Αν είχα φράγκα θα τσίμπαγα ένα.

Δημοσ.

επιτελους το αυτοκινητο στο 2015 (κ τα τελευταια χρονια που υπαρχει η Tesla motors) απαλλασεται απτο καρκινωμα των ορυκτων καυσιμων.Ειναι οξυμωρο σχημα ναχεις ενα συγχρονο οχημα με εκατονταδες αυτοματισμους κ η μηχανη του να κανει το ιδιο μπαμ μπουμ που εκανε πριν 150χρονια που ανακαλυφτηκε.Σα να εχω smartphone κ αντι για μπαταρια να θελει καρβουνακι.

Προφανως ως τωρα οι συντεχνιες των πετρελαιων δεν αφηναν την τεχνολογια της ηλεκτροκινησης να αναπτυχθει,μαλλον ομως λογω οτι κατι αλλαζει στην ενεργειακη σκακιερα (σε συνδιασμο με τα ΑΠΕ) ειμαστε σε θεση να δουμε την αυτοκινηση να αλλαζει αρδην σε 10 ετη το πολυ.

Στοιχημα οτι τα ορυκτοκινητα θα εξαλειφθουν πληρως,κ θα ισοδυναμουν με στατους "φτωχου" σε μερικα χρονια.

Παραλληλα ο ορισμος "αυτοκινητο" θα παρει την αυτολεξει σημασια της,με αυτονομη-αυτοματη οδηγηση.

 

Από τίποτα δεν απαλλάσσεται το αυτοκίνητο ακόμα. Τα ορυκτά καύσιμα θα είναι μαζί μας για πολύ καιρό ακόμα, και λέγοντας καιρό εννοώ πολλές δεκαετίες στην καλύτερη.

 

Αυτήν την στιγμή, όσο και αν ίσως προκαλεί σοκ, το πετρέλαιο είναι το πιο φιλικό καύσιμο στο περιβάλλον.

 

Και είναι το πιο φιλικό όχι γιατί είναι το πιο καθαρό, αλλά γιατί στο σύνολο θα μολύνει πολύ λιγότερο από οποιαδήποτε άλλη μορφή ενέργειας, ή θα απαιτήσει τους λιγότερους πόρους για να παραχθεί. Οτιδήποτε άλλο είναι είτε πιο επικίνδυνο (πυρηνικά), είτε ασύμφορο στην παραγωγή και αδύνατο στην -μαζική- αποθήκευση (υδρογόνο), είτε απαιτεί δέσμευση τεράστιων καλλιεργήσιμων εκτάσεων (βιοκαύσιμα) ή χέρσας γης κοστίζοντας δυσανάλογα σε εγκατάσταση και συντήρηση (ανεμογεννήτριες, ηλιακά πάνελ) είτε απλά είναι τεχνολογικά υπερβολικά ανώριμο και εμπορικά μη βιώσιμο (πανάκριβο) για μαζική διείσδυση. Και τα φράγματα κτλ είναι περιορισμένα. Δεν υπάρχουν αρκετά ποτάμια.

 

Και εν τω μεταξύ οι παγκόσμιες ανάγκες σε ενέργεια συνεχώς αυξάνονται. Αν αυτήν την στιγμή δηλαδή για να υπήρχε ηλεκτρική ενέργεια για όλους χωρίς ορυκτά καύσιμα, θα έπρεπε το σύνολο της επιφάνειας της γης να καλύπτεται από ηλιακά πάνελ ή ανεμογεννήτριες, σε είκοσι χρόνια θα χρειάζεται να καλύπτεται δυο φορές. Ακόμα και αν παράλληλα η τεχνολογία τους εξελιχθεί και βελτιωθεί, η σχέση απόδοσης των ΑΠΕ ποτέ δεν θα είναι αρκετή, πάντα συμπληρωματικά θα λειτουργούν.

 

Αυτήν την στιγμή, δυστυχώς, μόνο το πετρέλαιο μπορεί να κινήσει τον πλανήτη και την ανθρωπότητα εν γένει. Τα υπόλοιπα εκτός από τους βιτσιόζους φραγκάτους, είναι για το απώτερο μέλλον και αν, και εφόσον με θα δούμε και πάντως μιλάμε σίγουρα για μερική και σταδιακή υποκατάσταση ορυκτών καυσίμων, ούτε για αστείο και σε καμία περίπτωση για το 100%.

 

~~~~~~~~~

 

Όσον αφορά το αυτοκίνητο του άρθρου. Το μέλλον δεν είναι σε καμία περίπτωση. Για να γίνει το μέλλον, θα πρέπει πολλά να αλλάξουν προηγουμένως, με κυριότερο την τιμή του. Θα πρέπει πολύ απλά ένα αυτοκίνητο ντήζελ/βενζίνης/LPG να μην συμφέρει να αγοραστεί σε σχέση με ένα ηλεκτροκίνητο. Όταν θα έρθει εκείνη η μέρα και υποθέτωντας ότι το ενεργειακό πρόβλημα θα έχει επιλυθεί ώστε να υπάρχει αρκετός ηλεκτρισμός για όλα τα αυτοκίνητα, τότε και μόνο τότε θα έχει έρθει το «μέλλον». Μέχρι τότε, κάποιοι αητοί θα τρίβουν τα χέρια τους βλέποντας κάποιες μετοχές να ανεβαίνουν.

  • Like 2
Δημοσ.

Ως ηλεκτρολόγος μηχανικός και με πτυχιακή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα σας πω ότι ΝΑΙ το μέλλον της κίνησης είναι ο είναι ηλεκτρισμός και μπράβο στον Elon musk για το model S, το model X, και το model 3 που υποτίθεται θα είναι και προσιτό. Τα πλεονεκτήματα είναι ξεκάθαρα:

1) Απόδοση (ελάχιστες απώλειες κατά την διαδρομή του ρεύματος από το δίκτυο στους συσσωρευτές και από τους συσσωρευτές στον κινητήρα)

2) Επιδώσεις (έχεις το 100% της ροπής από τις μηδενικές στροφές μέχρι τις ονομαστικές στροφές λειτουργίας) 

3) Συντήρηση (Κυρίως στα φρένα, ελαστικά κτλπ και σπάνια έως και καθόλου στα ηλεκτρονικά ισχύος, κινητήρα, μπαταρίες.)

Τρία είναι τα κυριότερα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης:

α) Αποθήκευση -> Συσσωρευτές (Χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα)
β) Παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας

γ) Χρόνος φόρτισης

 

Για το α) υπάρχουν τεχνολογίες με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα κοντινή με αυτή της βενζίνης.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium%E2%80%93air_battery

Για το γ) υπάρχουν οι υπερπυκνωτές που μπορούν να φορτιστούν και να εκφορτιστούν σε μικρά χρονικά διαστήματα. Η λύση μελλοντικά θα μπορούσε να είναι ο συνδυασμός υπερπυκνωτών και μπαταριών για μικρούς χρόνους φόρτισης των πυκνωτών και εν κίνηση γέμισμα των μπαταριών διότι οι υπερπυκνωτές έχουν χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα και άρα μεγάλο όγκο.
http://batteryuniversity.com/learn/article/whats_the_role_of_the_supercapacitor

Για το πιο δύσκολο, το β), θα χρειαστεί έρευνα στα Φ/Β, επιπλέον αξιοποίηση των ανεμογεννητριών και της ενέργειας των θαλάσσιων κυμάτων (tidal waves). Δηλαδή καλύτερη αξιοποίηση της ενέργειας που μας προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ ο ήλιος.

Κάποιος έκανε και σύγκριση της Apple με την Teslamotors μόνο που η διαφορά αγαπητέ φίλε είναι ότι η μια προσφέρει καινοτομία και οραματισμό όπως και επιδώσεις (teslamotors) ενώ η άλλη υπερτιμολογημένα προϊόντα (apple). Με 144k θα μπορούσα να πάρω το model X ή 150 6S Plus.

Σόρρυ για το σεντόνι.. Φιλικά πάντα

  • Like 6
Δημοσ.

 

3) Συντήρηση (Κυρίως στα φρένα, ελαστικά κτλπ και σπάνια έως και καθόλου στα ηλεκτρονικά ισχύος, κινητήρα, μπαταρίες.)

 

Αυτό είναι μεγάλος μύθος -τουλάχιστον με τα μέχρι στιγμής δεδομένα- που δυστυχώς συντηρείται συστηματικά. Κατ' αρχήν οτιδήποτε έχει κινούμενα μέρη, έχει και φυσιολογική φθορά, ΔΕΝ γίνεται αλλιώς εκτός αν μιλάμε για άλλο πλανήτη με άλλους νόμους φυσικής. Επομένως νομοτελειακά θα χρειαστεί και περιοδική συντήρηση. Το πόσο περιοδική θα είναι αυτή και πόσο θα κοστίζουν τα ανταλλακτικά απάρτια είναι καθαρά θέμα τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας.

 

Ειδικά όσον αφορά την μπαταρία, το «καθόλου» ξεφεύγει από τα όρια του μύθου και μπαίνει στα χωράφια του ψέματος. Η μπαταρία δεν χρειάζεται συντήρηση, διότι όταν -και όχι αν- πέσει η απόδοσή της μετά από κάποια χρόνια (5-6 με τα τωρινά δεδομένα) απλώς αφαιρείται και αντικαθίσταται. Και η αντικατάσταση φυσικά δεν βαρύνει τον κατασκευαστή, τον πελάτη βαρύνει και μετριέται σε μερικές χιλιάδες ευρώ. Για Prius π.χ. κυμαίνεται γύρω στο ταληράκι, πράγμα που εξηγεί την πληθώρα μεταχειρισμένων στην αγορά σε φαινομενικές τιμές «χώμα».

 

Φυσικά τα παραπάνω είναι λεπτομέρειες που σε κανένα διαφημηστικό φυλλάδιο δεν αναφέρονται και οι πωλητές δεν λένε λέξη, εκτός αν τους ρωτήσεις ευθέως και επιμείνεις μάλιστα. Πριν δυο χρόνια είχε συμμετάσχει σε έκθεση στο Γκάζι μια εταιρεία που έκανε εισαγωγή κάτι γερμανικά ηλεκτροκίνητα σκούτερ. Τα παρουσίαζε σαν τεφαρίκι, όμως τιμή λιανικής είχε 6.000 ευρώ το μικρό και ήθελε νέα μπαταρία κάθε πέντε χρόνια προς 750 € + ΦΠΑ. Με λίγα λόγια, απόσβεση σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο των 1.500 € δεν έκανε ΠΟΤΕ. Οι πωλητές λοιπόν απόλυτα εναρμονισμένοι, περιέγραφαν τα πάντα εκτός από τη μπαταρία. Όταν έφτανε η συζήτηση εκεί, άρχιζε το δούλεμα.

 

Στο μέλλον μπορεί και να αλλάξει αυτό. Από ό,τι έχει φανεί μέχρι στιγμής πάντως και από κατασκευαστές και από την αγορά εν γένει, πρόκειται για μια καλοστημένη αρπαχτή, και όποιος τσιμπήσει τσίμπησε.

  • Like 3
Δημοσ.

το 2016 θα βαλουν "πρατηρια ρευματος"στην ελλαδα.θα περιμενεις μερικα λεπτα και θα φορτιζει ΔΩΡΕΑΝ...

στο σπιτι εχεις http://www.teslamotors.com/powerwallμε 3χιλ δολαρια... φρεε ρευμα και φρεε φορτιση για αρκετα χρονια...πριν κανα μηνα ξεπουλησαν αυτα...

και επειδη δεν τους εφταναν αυτα πετανε και στο διαστημα με την space x.

Your vehicle’s Battery is covered under this Battery Limited Warranty for a period of 8 years or for the number of miles/km specified below for your Battery configuration,
whichever comes first:

• 60 kWh - 125,000 miles (200,000 km)
• 85 kWh - unlimited miles/km η αλλαγη μετα απο 8 χρονια με τις τωρινες τιμες θα ναι 12χιλ δολαρια

Δημοσ.

Λοιπόν σε 5 με 10 χρόνια όλο το αυτοκίνητο θα έχει κυψέλες ηλιακής φόρτισης. Από το καπό μέχρι και τα φλας.

Τότε εμείς θα γελάμε γιατί θα είναι πάντα φορτισμένο ενω στην Νορβηγία θα ψάχνουν πρίζα !!!!!

Προφητεία γέροντα Ανδρέα! !!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γαμησετα.. Δλδ και να βρεις ηλεκτροβενζιναδικο πρεπει να περιμενεις κανα 5ωρο... Φαντασου το αθηνα θεσσαλονικη το κανει σε ενα 2ημερο με 250τελικη. . .

 

Για χιλιοστή φορά... Τo Tesla δεν φτιάχτηκε με πρώτο γνώμονα την μίζερη Ελλάδα. Στην Αμερική και τη δυτική Ευρώπη έχουν ταχυφορτιστές.

 

Όπως πχ το πρώτο iphone που φτάχτηκε με την υπόθεση ότι έχεις αρκετά data στο συμβόλαιο σου, δεν φτιάχτηκε για τα δεδομένα της τότε μίζερης αγοράς τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας. Αργότερα ήρθε και εδώ, όπως ήρθε.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 2
Δημοσ.
Λοιπόν σε 5 με 10 χρόνια όλο το αυτοκίνητο θα έχει κυψέλες ηλιακής φόρτισης. Από το καπό μέχρι και τα φλας.

Τότε εμείς θα γελάμε γιατί θα είναι πάντα φορτισμένο ενω στην Νορβηγία θα ψάχνουν πρίζα !!!!!

Προφητεία γέροντα Ανδρέα! !!

Αυτο Νοστραδαμε, εχει γινει ηδη, δεν ειναι προφητεια..

Μονο που αυτη η ηλεκτρονική ενεργεια που παραγουν τα σημερινά πανελ, φτανει για να δουλευει το ραδιοσιντι, αντε και τα ηλεκτρονικά.. Για τον κινητήρα παντως οχι..

Και ξεχνα και το γκαραζ ετσι, αστο εξω στις καιρικες συνθηκες. Και περιμενε να βγαλει λιακαδα να πας καμια βολτα..

Δημοσ.

Αυτο Νοστραδαμε, εχει γινει ηδη, δεν ειναι προφητεια..

Μονο που αυτη η ηλεκτρονική ενεργεια που παραγουν τα σημερινά πανελ, φτανει για να δουλευει το ραδιοσιντι, αντε και τα ηλεκτρονικά.. Για τον κινητήρα παντως οχι..

Και ξεχνα και το γκαραζ ετσι, αστο εξω στις καιρικες συνθηκες. Και περιμενε να βγαλει λιακαδα να πας καμια βολτα..

Λοιπόν τα πάνελ δουλευουν και με συννεφιά!

Δεύτερο γραψε λάθος και διόρθωσε!

Σε 5-10 χρόνια θα έχει πάνελ υψηλης απόδοσης ολο το αυτοκίνητο! !!

Τωρα οκ?

Παίξε το σπιτι σου να παρεις εξοχικο! (Στοίχημα)

Δημοσ.

το 2016 θα βαλουν "πρατηρια ρευματος"στην ελλαδα.θα περιμενεις μερικα λεπτα και θα φορτιζει ΔΩΡΕΑΝ...

 

Η εννοια του δωρεαν δεν υπαρχει στην πραγματικη ζωη. Για να παρεις εσυ κατι δωρεαν, πραγματικα δωρεαν, φρη, τζαμπα, πρεπει ειτε

 

α) να το κλεψεις, ειτε

β) αυτος που το σχεδιασε, το εφτιαξε, το δοκιμασε, το συσκευασε και το μετεφερε σε εσενα, να μεινουν απληρωτοι και να δουλεψουν για την ψυχη της μανας τους. Φυσικα κατι τετοιο ειναι επιστημονικη φαντασια.

γ) το προς πωληση προιον να εισαι εσυ ο ιδιος (βλεπε google, android κτλ)

 

Η σωστη λεξη ειναι «προπληρωμενο» η ακομα καλυτερα «συμπεριλαμβανεται στην τιμη του αρχικου προιοντος».

  • Like 2
Δημοσ.

Βλεποντας παλι ποστ για ΔΩΡΕΑΝ ρευμα, εγω επιμενω πρεπει το insomnia να καθιερωσει να φαινεται η ηλικια καθε μελους διπλα στο username του.
Οχι οτι ειναι κατι αδιαβλητο , αλλα θα ειναι μια αρχη.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό είναι μεγάλος μύθος -τουλάχιστον με τα μέχρι στιγμής δεδομένα- που δυστυχώς συντηρείται συστηματικά. Κατ' αρχήν οτιδήποτε έχει..

 

πεφτεις στην ιδια λομπα που ανεφερα παραπανω.συγκρινεις το σημερα,με το αυριο.δε συγκρινονται.

δε μπορεις να συγκρινεις μες το μυαλο σου πχ ταμπουρα με ηλεκτρικα φρενα για να βγαλεις ντε κ καλα φθορες.

κ να στο πω αλλιως.σαν μηχανικο συνολο εκτος των μηχανικων μερων (ρουλεμαν,κιβωτιο,κινητηρας) τι αλλο μενει να χαλασει?μπαταριες?

στο αμαξι σημερα τι αλλαζεις κ καθε ποσο?

μην ειστε αρνητικοι,χρειαζεται διορατισμος.σημερα το ηλεκτρικο δεν κοντραρει αμεσα τη βενζινη η το πετρελαιο ειναι σιγουρο,κ μενουν μερικα χρονια μεχρι να πεισθει κ ο τελευταιος τσοπανης στην κατω ραχουλα για τις ικανοτητες του,αλλα η τεχνολογια σε ολους τους τομεις προχωραει με αλματα.μονο στο αυτοκινητο εχει κολλησει στη λασπη.οχι τυχαια επαναλαμβανω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...