renesys32 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 142000 ε... Τσαμπα πραγμα.. Απευθυνεται στο μεσο Ελληνα καταναλωτη.. Με αυτα τα λεφτά παιρνεις 10 opel corsa diesel.. Τυχαιο το παραδειγμα.. Παω στοιχημα και τα σερβις θα ειναι αναλογα. Πως πας ας πούμε για αλλαγη φιλτρα, λαδια 70ε, ε εδω θα σου λεει, μονο 4000... Αλλα νταξυ, θαχεις χαμηλο κοστος καυσιμου.. (που λεει ο λόγος γιατι μολις αλλαξεις τις μπαταριες θα σου φυγει κανα 50.000) 8 έτη εγγύηση για μπαταρίες και ηλεκτρικούς κινητήρες για απεριόριστα χιλιόμετρα. Μάλλον δεν είναι και τόσο ακριβή η συντήρηση του, αλλά δεν πάυει να διαθέτει περιορισμένη αυτονομία. Είναι όχημα για μικρές αποδράσεις και την πόλη, πολύ καλό για έως 7 επιβάτες μαζί με αποσκευές!
zio10 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 8 έτη εγγύηση για μπαταρίες και ηλεκτρικούς κινητήρες για απεριόριστα χιλιόμετρα. Μάλλον δεν είναι και τόσο ακριβή η συντήρηση του, αλλά δεν πάυει να διαθέτει περιορισμένη αυτονομία. Είναι όχημα για μικρές αποδράσεις και την πόλη, πολύ καλό για έως 7 επιβάτες μαζί με αποσκευές! Χώρος για 7 επιβάτες και αποσκευές και όχημα για κοντινές αποστάσεις μέσα στην πόλη είναι λίγο αντιφατικό πάντως 1
michael92 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Χώρος για 7 επιβάτες και αποσκευές και όχημα για κοντινές αποστάσεις μέσα στην πόλη είναι λίγο αντιφατικό πάντως Οι Αμερικάνοι είναι πορωμένοι βέβαια, μερικοί παίρνουν τα mini-van τους ή το SUV για να πάνε για ψώνια 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Μέχρι το 2030 τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτροκίνητα. - Είναι οικολογικότερα - Είναι φθηνότερα - Είναι απλούστερα ως καταναλωτικό προιόν. Δεν αγοράζεις αυτοκίνητο, αλλά ηλεκτρονική συσκευή, με οτι συνεπάγεται - Προσφέρουν καλύτερη οδηγική εμπειρία, ιδιαίτερα μέσα σε αστικό περιβάλλον - Συμφέρουν τα κράτη, καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείρηση ενέργειας - Θα βελτιωσουν τρομακτικά αστική ρύπανση, ηχορύπανση. - Δημιουργουν επιχειρηματικές ευκαιρίες, ανατρέπουν κατεστημένα, τονώνουν καπιταλισμο. και πολλά άλλα. Όποιος μπορεί να δει λίγο μπροστά, βλέπει. Το εγγυς μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση. Ευτυχώς! 10
Human Soul Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 με το συμπάθιο κιόλας, στα @@ τους για τους Έλληνες. το αυτοκίνητο είναι αμερικανικων προδιαγραφών, και στην αμερική θα πουλήσει πολύ καλά.ξέρεις υπάρχει και αλλου κόσμος εκτος από την ελλάδα τώρα όσο για το θέμα το service, άμα είχες στοιχειώδη γνώση γενικής μηχανικής θα ήξερες ότι οι ηλεκτροκινητήρες δεν χρειάζονται service... Οι ηλεκτροκινητήρες δε χρειάζονται service?I don't think so.Ειδικά στα tesla. 1
Andreas231 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 οτι εχει σχεση με πετρελαιο , φυσικο αεριο μαγκες δεν θα εγκαταλειφθει.Δεν ειναι μονο η ενεργεια αλλα και ενα σωρο αλλα προιντα που μπορεις να φτιαξεις με την κατεργασια τους.Τωρα οσο αφορα τα ηλεκτροκινητα δεν ειναι απαραιτητα πιο οικολογικα αν κατα την κατασκευη τους μολυνουν το περιβαλλον τοσο πολυ που καλυτερα να επαιρνες βενζινοκινητο(prius) ουτε αν καταναλωνουν ηλεκτρικο ρευμα απο λιγνιτη , πυρηνικα κλπ.Ο μονος τροπος για να χρησιμοποιει ο κοσμος μονο ηλεκτροκινητα ειναι αν εχουν σαφη πλεονεκτηματα σε κοστος,αυτονομια, ισχυς ,οδηγικη συμπεριφορα σε σχεση με τα αλλα.
kurkosdr Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Και εκει που νομιζα οτι ο ξερολισμός στα κόμμεντς του insomnia απο μερικους δεν θα μπορούσε να γίνει χειρότερος. Οπισθοδρομικό σου λέει ο άλλος. Για 5 ώρες φορτιση μιλάει άλλος, αγνοώντας ότι σε Αμερική και Δυτική Ευρώπη υπάρχει δίκτυο ταχυφορτιστών (superchargers) που φορτιζει τη μπαταρία στο 80% σε 20 λεπτά. Δηλαδή αν εσείς ζούσατε στην δυτική ευρώπη, ειχατε τα λεφτα, θα λέγατε οχι σε αυτό επειδή στα λίγα ταξίδια που θα κάνατε στην ανατολικη ευρώπη θα χρειαζόταν να κλείσετε μια νυχτα ενδιάμεσου ξενοδοχείου, και θα προτιμούσατε ενα παραδοσιακό SUV με τα γνωστα κοστη καυσιμων και συντηρησης των μηχανικων μερων; Ε ρε τι ακουμε. Ευτυχως που μερικοι κομμεντερς σωζουν τα προσχηματα για τεχνολογικο site. 8
Athanasios2104 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 ωραίος ο Musk, τούμπανα και τα αυτοκίνητά του, άλλα όσο οι άλλοι οι μεγάλοι (GM, VW -καλά ειδικά αυτήν τώρα ούτε κατά διάνοια- κτλ) δεν επιδιώκουν τα καθαρώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, πιο πολύ concept arts και αυτοκίνητα για upper class θα βγάζει αν μπορέσει να χτυπήσει την μικρομεσσαία αγορά των hatchbacks / sedan με οικονομικότερα μοντέλα (και μιλάω για < 30.000 ευρώ), ίσως ιδρώσει κάποιο αυτί 1
Kostas93 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 πολύ δύσκολο να πέσει τόσο κάτω καθώς οι μπαταρίες κοστίζουν.Σταδιακά όλο και κάτι θα γίνει, αλλά νομίζω είναι νωρίς ακόμη για τόσο φθηνά ηλεκτροκίνητα καλών χαρακτηριστικών.Γιατί φθηνά γενικά, υπάρχουν, πχ το nissan leaf.http://www.nissanusa.com/electric-cars/leaf/Και για τους "γερμανόφιλους", υπάρχει και το e-golfhttp://www.caranddriver.com/volkswagen/e-golfΓενικά επιλογές υπάρχουν, απλά δυστυχώς δεν προωθούνται και δεν τις γνωρίζει ο κόσμος. 2
WaxOnWaxOff Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Οι ηλ.κινητηρες δεν ειναι service free , καλο ειναι καποιος να τους προσεχει γιατι με μια φθορα στα τυλιγματα, κανεις ΜΠΟΥΜ . Βεβαια σε καμια περιπτωση δεν ειναι το ιδιο συχνο με τους παραδοσιακους . Τα ηλεκτροκινητα ειναι οτι πρεπει για εντος πολης , ομως μην νομιζετε πως ειναι "φτηνα" η "eco" , απο καπου πρεπει να παραχθει αυτη η ενεργεια που θα μπει μεσα στην μπαταρια ....... αμα εισαι σε χωρα με αρκετες ανανεωσημες πηγες ενεγειας εχει καλος , αν οχι ... δυστυχος αυτο το εξτρα φορτιο πρεπει να το φανε τα εργοστασια . Πραμα που σημαινει παραπανω εκπομπες ρυπων +οτι η αυξημενη ζητηση σε ρευμα ενδεχομενος να προκαλεσει ανοδο των τιμων 2
niCk_eleCtro Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Ρε θα μας τρελανετε τελειως? Ουτε και για το μεσο αμερικανο ειναι. 140χ για αυτοκινητο ουτε εκει δινουν. Αυτοκινητο για πλουσιους ειναι. Και το σερβις ειναι πανακριβο, ψαξτο και θα δεις. Οι γνωσεις μου στα ηλεμτρονικα γενικά ειναι πολυ πανω απο οσο φανταζεσαι. Οι συγκεκριμένοι ηλεκτροκινητηρες θελουν σέρβις. Δεν ειναι μοτερακια ανεμιστηρα με 3 πινια 100 σπιρες. Και εχει μεσα πολυ ηλεκτρονικο, πανακριβο, γι αυτο κανει τοσο. Τα φιλτρα μόνο αερα κανουν 3000ε. κάτι τυπάκια σαν και εσένα, το '70 όταν άκουγαν ότι στο μέλλον όλοι θα έχουν υπολογιστές απαντούσαν. "why would anyone buy a computer?it costs as much as a house and is totally useless, computers never will become part of of our society" αυτό που δεν ήξεραν όμως και δεν ξέρεις ούτε εσύ είναι ότι "information technology grows exponentially" και η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η τέσλα για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι "information technology". που πάει να pi ότι σε μερικά χρονια τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα κοστίζουν πολύ λιγότερα,θα καταναλώνουν πολύ λιγότερα,και θα εχουν πολυ μεγαλιτερη εμβέλεια. σε 10 χρονια οι μηχανές εσωτερικής καύσης θα είναι σκουπίδια μπροστά στους συγκεκριμένους κινητήρες. όσο για το συγκεκριμένο μοντέλο σκέψου μονο ότι πιάνει τα 0-100 σε 3,2 δευτερόλεπτα. αυτό σημαίνει ότι είναι πιο γρήγορο σχεδόν από όλες της FERARRI στην αγορά σήμερα. επειδή έχω ζήση εξωτερικό και ξέρω ότι τα 144k dollars έχουν να τα δώσουν πολλοί. το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα πάει πολύ καλά. ο μέσος πληθυσμός θα πρέπει να περιμένει μια 10αιτια ακομα για να τελειοποιηθεί η τεχνολογία και η τιμή να πέσει δραματικά. τότε είναι που θα με θυμηθείς. άλλωστε όλοι οι άνθρωποι που ήταν μπροστά από την εποχή τους, δεν τους καταλάβαινε σχεδόν κανένας (τον galileo ήθελαν να τον κάψουν ζωντανό και στον δρόμο τον έβριζαν). μονο μετά από χρονια είπαν ''ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ". χωρίς αυτούς θα ήμασταν ακόμα στην εποχή του χαλκού. 6
coffeex Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Το αεροδρόμιο Schiphol της Ολλανδίας μας δείχνει το στόλο των 167 Tesla Model S ταξί του Εταιρία ταξί στη Μόσχα προσθέτει στο στόλο της μερικά Tesla Model S 1
badweed Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δεν είναι για σένα και για μένα. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα πουλήσει. Στην Αμέρικα υπάρχει τεράστια λίστα αναμονής για ορισμένα μοντέλα TESLA. Ψάξτο λιγάκι. Τώρα αν είναι "οπισθοδρομικό" ένα μοντέλο που φέρνει καινούριες τεχνολογίες, τότε ίσως θα πρέπει να διευκρινήσεις τι ακριβώς θεωρείς "πρωτοποριακό"... δεν την βρισκω καινουρια τεχνολογια τη μπαταρια και τον ηλεκτροκινητηρα με τετοια παιζουν τα παιδια εδω και 50 χρονια .καινουρια τεχνολογια ειναι οι 3d εκτυπωτες . οπισθοδρομικη ειναι η δυσκολια ανεφοδιασμου και απο πλευρα χρονου και απο πλευρα εγκαταστασεων τις 360μοιρες καμερες , το αυτοματο φρενο σε μεγαλη ταχυτητα , το φιλτρο νοσοκομειου για περιπτωση χημικου πολεμου οπως και τις πορτες του delorean με ενα σπασιμο παραπανω, τα πολλα καθισματα ,και οι ισχυρισμοι οτι ειναι το πιο ασφαλες αυτοκινητο του κοσμου δεν μπορω να τα πω οτι ειναι τα πραγματα που χρειαζομαστε στο σημερα ,τα περισσοτεα ειναι στοιχεια εντυπωσιασμου και η απολυτη ασφαλεια αυτο που ισχυριζεται ο καθε πωλητης του καθε αυτοκινητου . το κυριως θεμα , ειναι οι μπαταριες , και το κοστος τους και η αντοχη τους , αλλα και κυριως η αποσυρση τους οταν παψουν να λειτουργουν και ολο αυτο σε μεγαλη κλιμακα σε περιπτωση που τα ηλεκτροκινητα επικρατησουν . να γλυτωσουμε απο το πετρελαιο , ναι , αλλα οχι πηγαινοντας σε πιο επικινδυνα για το περιβαλον μας υλικα (δεν ειναι κοινες μπαταριες σαν αυτες που ηδη εχουν τα αυτοκινητα ειναι 150-200 φορες πιο ισχυρες συμφωνα με την αποδοση που λεει το αρθρο ) . διαβασα λιγο και τα φορουμ τους , και υπαρχει μαλον θεματακι με τις μπαταριες , οτι χανουν καποιο αξιοσημειωτο ποσοστο τον χρονο , καποιοι ισχυριζονται και μεχρι 7% μειωση εμβελειας τον χρονο . επισης διαβαζω πως οι μπαταριες ξεφορτιζονται οταν το αυτοκινητο καθεται χωρις να φορτιζεται (vampire drain το λενε ) και μπορει να ειναι ενα αισθητο ποσοστο , καποιοι λενε οτι φτανει και τα 5 μιλια την ημερα ως μεσο ορο τα 2.5 . επιπλεον υπαρχει μια ταση να διαβεβαιωνει η τεσλα τους αγοραστες οτι ολα ειναι καλα με την μπαταρια οταν δηλωνεται απο μερους τους καποια ανησυχια , χωρις ομως να προβαινουν σε ελενχους(συμφωνα με τις μαρτυριες στο φορουμ ), ενω για αλλα θεματα οπως ενα χαλασμενο χερουλι , η επεμβαση τους εινα αμεση .πραγμα το οποιο βρισκω αρκετα υποπτο , γιατι το νεωτεριστικο του οχηματος ειναι η μπαταρια δεν ειναι τα χερουλια , δεν ειναι τα firmware του λογσιμικου ουτε η συνδεση με το iphone και το wifi . ...... τότε είναι που θα με θυμηθείς. άλλωστε όλοι οι άνθρωποι που ήταν μπροστά από την εποχή τους, δεν τους καταλάβαινε σχεδόν κανένας (τον galileo ήθελαν να τον κάψουν ζωντανό και στον δρόμο τον έβριζαν). μονο μετά από χρονια είπαν ''ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ". χωρίς αυτούς θα ήμασταν ακόμα στην εποχή του χαλκού. ο γαλιλαιος , δεν πουλαγε τιποτα . στον δικο μου κοσμο ,εχει απολυτη σημασια το ποιος λεει τι , και αν εχει καποιο συμφερον για να το πει , και πιο ειναι αυτο το συμφερον , και τι χαρακτηρα εχει το συμφερον (συλλογικο η ατομικο ) . Και εκει που νομιζα οτι ο ξερολισμός στα κόμμεντς του insomnia απο μερικους δεν θα μπορούσε να γίνει χειρότερος. Οπισθοδρομικό σου λέει ο άλλος. Για 5 ώρες φορτιση μιλάει άλλος, αγνοώντας ότι σε Αμερική και Δυτική Ευρώπη υπάρχει δίκτυο ταχυφορτιστών (superchargers) που φορτιζει τη μπαταρία στο 80% σε 20 λεπτά. Δηλαδή αν εσείς ζούσατε στην δυτική ευρώπη, ειχατε τα λεφτα, θα λέγατε οχι σε αυτό επειδή στα λίγα ταξίδια που θα κάνατε στην ανατολικη ευρώπη θα χρειαζόταν να κλείσετε μια νυχτα ενδιάμεσου ξενοδοχείου, και θα προτιμούσατε ενα παραδοσιακό SUV με τα γνωστα κοστη καυσιμων και συντηρησης των μηχανικων μερων; Ε ρε τι ακουμε. Ευτυχως που μερικοι κομμεντερς σωζουν τα προσχηματα για τεχνολογικο site. το 80% σε 20 λεπτα μαλον το πηρες απο τα κινητα , στα τεσλα το supercharge ειναι περιπου η μιση μπαταρια σε μιση ωρα (οχι ολοκληρη η μπαταρια σε 1 ωρα , επιβραδυνεται η φορτιση μετα το 50% φορτισης) και ειναι επιβλαβης για την μπαταρια αν γινεται μονιμως ετσι η φορτιση . ο ρυθμος φορτισης των τεσλα απο οτι διαβαζω , ειναι 29 μιλια ανα ωρα φορτισεως . επειδη ειναι γνωστα τα κοστη των αυτοκινητων με καυσιμα δεν σημαινει οτι τα αγνωστα κοστη δεν υπαρχουν στα προβληματα των ηλεκτροκινητων , και ναι , εχει μηχανοκινητα μερη και το ηλεκτροκινητο αυτοκινητο ( εξηγηση : ο ηλεκτροκινητηρας μετατρεπει τον ηλεκτρισμο σε κινηση , ενω ο βελζινοκινητηρας μετατρεπει το καυσιμο σε κινηση , το καυσιμο και ο τυπος του κινητηρα αλλαζει δεν ειναι καποιας μορφης θαυμα που ξεπερνα οτι αντιξοοτητα αντιμετωπιζει καθε αλλη ανθρωπινη κατασκευη ) 5
sk8harddiefast Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Θα επαιρνα ανετα tesla. Εχει κατεγιστηκες επιδοσεις. Τι να κλασσουν τα 2λιτρα. Τα ηλεκτροκινητα εχουν τρομερη ροπη και ανεβαζουν τα χιλιομετρα για πλακα. Οποιος νομιζει οτι ενα tesla δεν μπορει να σταθει διπλα σε ενα γρηγορο αμαξι και να του ριξει στα αυτια κανει μεγαλο λαθος. Τα μειον τους ειναι πως εδω Ελλαδα δεν υπαρχουν σταθμοι φορτισης, με βαση την τιμη της κιλοβατορας, για ενα φορτισμα θα πληρωναμε 500 ευρω και φυσικα η τιμη τους που ειναι πολυ υψηλη. Και ενα ηλεκτροκινητο που δεν θα ηθελες να το ειχες διπλα σου στο φαναρι.
panoskatos Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Πολύ ενδιαφέρον και πολύ όμορφο σχεδιαστικά. Τα χρήματα δεν είναι εξωπραγματικά που κοστίζει και με όλη αυτή την τεχνολογία που κουβαλάει μάλλον φθηνό θα το έλεγα. Αν είχα τα χρήματα θα το έπαιρνα. Γενικός τα Tesla πουλάνε πολύ και απ ότι ξέρω υπάρχει λίστα αναμονής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα