Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή αισθητήρα λάμδα


doctor_667

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, έχω ένα Suzuki Swift, μοντέλο 2006 και μου έχει ανάψει εδώ και λίγο καιρό το check engine λαμπάκι. Η συμπεριφορά του αμαξιού δεν έχει αλλάξει πέρα από αυτό. Στην αρχή το λαμπάκι άναβε και έσβηνε αλλά τώρα έχει μια εβδομάδα που είναι μόνιμα αναμμένο. Το είχα πάει να φτιάξω κάτι γρατσουνιές πρόσφατα και εκεί μου τσέκαρε τον κωδικό με αποτέλεσμα P0031, κάτι δηλαδή συμβαίνει με τον πρώτο αισθητήρα λάμδα. Εκεί μου το έκανε reset και μου είπε να μην ανησυχώ αλλά γρήγορα επανήλθε.

 

Ρωτώντας πόσο θα κοστίσει να μου το αντικαταστήσει, μου είπε 290 ευρώ με περαστικά με το original ανταλλακτικό. Επίσης μου είπε ότι υπάρχουν παραπάνω από ένας αισθητήρες στην εξάτμιση και αν χαλάσει ο ένας, συνήθως ακολουθούν και οι άλλοι. Από το διάβασμα που έκανα δεν προκύπτει από πουθενά ότι υπάρχουν παραπάνω αισθητήρες στην εξάτμιση.

 

Πιστεύοντας ότι είναι ακριβό, πήρα στην αντιπροσωπεία που μου είπαν 240 αλλά και ότι πολλές φορές αυτό επηρρεάζει και την εξάτμιση και ίσως χρειαστεί να αλλάξω και κάτι εκεί με άλλα 200.

 

Για να αποφύγω και αυτό ρώτησα και σε ένα συνεργείο κοντά στο σπίτι μου και αφού αρχικά μου συνέστησε να μην το αλλάξω καν όσο το αμάξι παέι καλά (κάτι που απ' ότι έχω καταλάβει είναι κακή ιδέα), μου είπε 175 για τον αυθεντικό και 125 για έναν Bosch.

 

Όπως καταλαβαίνετε, έχω πελαγώσει λίγο με όλες τις αντικρουόμενες πληροφορίες και θα το εκτιμούσα πολύ αν ξέρει κάποιος και μπορεί να προτείνει την καλύτερη λύση. Πρέπει να αλλαχτεί άμεσα; Έχει διαφορά ο αυθεντικός από τον άφτερ μάρκετ; Και πριν φρικάρετε, οι τιμές είναι στην Ολλανδία :P (το οποίο δυσκολεύει και την επικοινωνία καθώς δεν μιλάνε και τα καλύτερα Αγγλικά αυτοί που μίλησα ούτε εγώ καλά Ολλανδικά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πρώτα καταλυτικά αυτοκίνητα είχαν 1 αισθητήρα λ, τα νεώτερα έχουν 2(έναν πριν και έναν μετά τον καταλύτη). Το δικό σου λογικά θα πρέπει να έχει 2 μια και είναι του 2006.

 

Αν δεν μετράει σωστά κάποιος λ, τότε έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση, στις εκπομπές καυσαερίων, καταστρέφονται πιο γρήγορα οι καταλύτες, και πιθανόν να έχει δισταγμό στην απόκριση του γκαζιού. Οπότε ναι, πρέπει να αλλαχτεί άμεσα.

 

Όσο για την τιμή του αισθητήρα, έχε υπόψιν ότι η suzuki δεν φτιάχνει αισθητήρες, τους παίρνει έτοιμους από άλλον κατασκευαστή όπως bosch/denso κτλ. Αν φοράει bosch και η αντιπροσωπεία τον χρεώνει 150, τότε μπορείς να πάρεις τον ίδιο από την bosch με(συνήθως) αρκετά λιγότερα, ίσως 100€. Επίσης στην αγορά θα βρεις κιάλλους αισθητήρες άφτερ μάρκετ με ακόμα λιγότερα χρήματα, και πιθανόν να έχουν διαφορά στην ποιότητα κατασκευής. Πιστεύω αν προτιμήσεις κάποια γνωστή μάρκα δεν θα έχεις πρόβλημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γι' αυτο κραταμε το κουτακι, βαζουμε την κινεζια μεσα και σιγουρευομαστε οτι σε κανα χρονο πρεπει να δειξουμε εκπληκτα χαρουμενοι που τον ξαναειδαμε

 

"Λαδακια ε; Σωπα ρε! Tι επαθες παλι; Κατσε να φερω το διαγνωστικο, που θα μας τα δειξει ολα..."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πρώτα καταλυτικά αυτοκίνητα είχαν 1 αισθητήρα λ, τα νεώτερα έχουν 2(έναν πριν και έναν μετά τον καταλύτη). Το δικό σου λογικά θα πρέπει να έχει 2 μια και είναι του 2006.

 

Αν δεν μετράει σωστά κάποιος λ, τότε έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση, στις εκπομπές καυσαερίων, καταστρέφονται πιο γρήγορα οι καταλύτες, και πιθανόν να έχει δισταγμό στην απόκριση του γκαζιού. Οπότε ναι, πρέπει να αλλαχτεί άμεσα.

 

Όσο για την τιμή του αισθητήρα, έχε υπόψιν ότι η suzuki δεν φτιάχνει αισθητήρες, τους παίρνει έτοιμους από άλλον κατασκευαστή όπως bosch/denso κτλ. Αν φοράει bosch και η αντιπροσωπεία τον χρεώνει 150, τότε μπορείς να πάρεις τον ίδιο από την bosch με(συνήθως) αρκετά λιγότερα, ίσως 100€. Επίσης στην αγορά θα βρεις κιάλλους αισθητήρες άφτερ μάρκετ με ακόμα λιγότερα χρήματα, και πιθανόν να έχουν διαφορά στην ποιότητα κατασκευής. Πιστεύω αν προτιμήσεις κάποια γνωστή μάρκα δεν θα έχεις πρόβλημα.

Ευχαριστώ για την απάντηση καταρχάς. Το αμάξι έχει 2 αισθητήρες ναι, αυτό που εννοούσα είναι ότι δεν έχει δύο στην εξάτμιση όπως μου είπε, αλλά έναν πριν και ένα μετά τον καταλύτη όπως λες.

 

Προς το παρόν δεν έχω αλλαγή στην κατανάλωση. Κάνω πολύ συγκεκριμένη διαδρομή από και προς τη δουλειά και τίποτα άλλο και δεν υπάρχει διαφορά. Αλλά πρόθεση μου είναι να τον αλλάξω έτσι κι αλλιώς. Το θέμα είναι τώρα να βάλω τον άφτερ μάρκετ ή όχι. Ο τελευταίος μάστορας που μίλησα μου είπε όι με τον άφτερ μάρκετ δεν μπορεί να μου εγγυηθεί ότι θα δουλέψει (μου είπε ότι είχε έναν πελάτη πρόσφατα που δεν έφτιαξε) και καλύτερα να βάλω της αντιπροσωπείας. Και δεν το κάνει σίγουρα για να βγάλει παραπάνω λεφτά μιας και αυτός πρότεινε να μην τον αλλάξω καν προς το παρόν και δεν θα μου πάρει σχεδόν τίποτα για τα περαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι έχει 2 αισθητήρες ναι, αυτό που εννοούσα είναι ότι δεν έχει δύο στην εξάτμιση όπως μου είπε, αλλά έναν πριν και ένα μετά τον καταλύτη όπως λες.

Και οι δύο στην εξάτμιση είναι, η δουλειά τους είναι να μετράνε την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο, που αλλού θα μπορούσαν να είναι? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εαν το κατεχεις λιγο καντο ενα καθαρισμα αφου τον εχεις που τον εχεις για πεταμα δεν ειναι κατι δυσκολο

και μετα πανε σε γνησιο μεταχειρισμενο απο κανα τρακαρισμενο  κατα την αποψη μου μιας και ειχα παλιοτερα το ιδιο θεμα

ο γνησιος πανακριβος

ο ιμιτασιον εφοσον δουλεψει πανω στο αμαξι μετα δεν εχει εγγυηση

και πηρα γνησιο μεταχειρισμενο και ευτυχως δουλεψε ρολοι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι δύο στην εξάτμιση είναι, η δουλειά τους είναι να μετράνε την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο, που αλλού θα μπορούσαν να είναι? :)

Έχεις δίκιο, εγώ δεν ήμουν σαφής και εννοούσα στην απόληξη της εξάτμισης. Βασικά ξαναδιαβάζοντας το μέιλ που μου είχε στείλει το εννοεί σε στυλ ότι αφού ο ένας τα έφτυσε, κάπου τώρα θα χαλάσει και ο άλλος.

 

εαν το κατεχεις λιγο καντο ενα καθαρισμα αφου τον εχεις που τον εχεις για πεταμα δεν ειναι κατι δυσκολο

και μετα πανε σε γνησιο μεταχειρισμενο απο κανα τρακαρισμενο  κατα την αποψη μου μιας και ειχα παλιοτερα το ιδιο θεμα

ο γνησιος πανακριβος

ο ιμιτασιον εφοσον δουλεψει πανω στο αμαξι μετα δεν εχει εγγυηση

και πηρα γνησιο μεταχειρισμενο και ευτυχως δουλεψε ρολοι

Μου τον καθάρισε στο συνεργείο αφού έβαλε το διαγνωστικό και μάλιστα μου είχε πει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά δυστυχώς αναψε ξανά. Να βρω από τρακαρισμένο λίγο δύσκολο εδώ στην Ολλανδία, δεν ξέρω καθόλου πως να το ψάξω. 

 

Ευχαριστώ πάντως για όλες τις απαντήσεις, θα το αλλάξω σίγουρα και λογικά θα βάλω τον ορίτζιναλ που μου δίνει και εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εαν το κατεχεις λιγο καντο ενα καθαρισμα αφου τον εχεις που τον εχεις για πεταμα δεν ειναι κατι δυσκολο

και μετα πανε σε γνησιο μεταχειρισμενο απο κανα τρακαρισμενο  κατα την αποψη μου μιας και ειχα παλιοτερα το ιδιο θεμα

ο γνησιος πανακριβος

ο ιμιτασιον εφοσον δουλεψει πανω στο αμαξι μετα δεν εχει εγγυηση

και πηρα γνησιο μεταχειρισμενο και ευτυχως δουλεψε ρολοι

 

με τα "μεταχειρισμενα" θελει λιγο προσοχη, γιατι μερικα πραγματακια (πχ τσιμουχες) δεν κανει να ξεραινονται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...