biggger Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Στις 12/9/2015 αγόρασα την τηλεόραση. Την ίδια μέρα παρουσίασε διακοπές στον ήχο σε όλες τις εξωτερικές πηγές: Αποκωδ/τή ΟΤΕ, Αποκωδ/τή NOVA και DVD, είτε με HDMI, είτε με SCART, είτε με RCA. Στις 13/9/2015 τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, στις 14/9/2015 μου πήραν την τηλεόραση για να την ελέγξουν στο Εξουσιοδοτημένο Service. Στις 17/9/2015 (3 μέρες μετά χωρίς τηλεόραση!!!) μου την επέστρεψαν με τη διάγνωση ότι ήταν εντάξει, πλήρωσα €40 γιατί ασχολήθηκαν χωρίς λόγο, εφόσον η τηλεόραση δεν παρουσίασε πρόβλημα και παρόλα αυτά, η τηλεόραση επέστρεψε από το Service όπως ακριβώς πήγε: με διακοπές στον ήχο!!! Ξαναμιλάω με το Service, μου στέλνουν Τεχνικό Εξουσιοδοτημένο στο σπίτι, ο οποίος διαπιστώνει ότι η τηλεόραση κάνει διακοπές στον ήχο και το επιβεβαιώνει με το αντίστοιχο έγγραφο. Δυστυχώς, από εκείνη την στιγμή ξεκινάει η ταλαιπωρία μου: Και το Service και η LG προσπαθούν να με πείσουν ότι η αποστολή του Τεχνικού στο σπίτι δεν γίνεται για την επιβεβαίωση της βλάβης (αναρωτιέμαι γιατί τον στέλνουν τότε), οπότε τσάμπα πήρα άδεια από τη δουλειά μου για 2η φορα και ότι η διάγνωση γίνεται μόνο στο Service, άρα πρέπει να μου ξαναπάρουν την τηλεόραση να την ξαναδούν στο Service (άρα να μείνω πάλι χωρίς τηλεόραση να ξαναπάρω άδεια από την δουλειά μου και να μου ξαναπούν ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα). Επίσης, καλό είναι να σας ενημερώσω για το πώς παίρνουν την τηλεόραση: τη γυρίζουν ανάποδα μέσα στο κουτί της. Ούτε φελιζόλ, ούτε τίποτα. Επαγγελματικά. Ο μόνος λόγος που αγόρασα LG είναι επειδή είχαν την καλύτερη εξυπηρέτηση. Δυστυχώς τώρα με πείθουν καθημερινά ότι έχουν τη χειρότερη, χωρίς σεβασμό για τον πελάτη και αδιαφορώντας για τα όσα έχει τραβήξει. Ο μήνας έχει 29 και ακόμα έχω μια τηλεόραση χαλασμένη, όλοι μιλούν αδιάφορα, πλήρωσα και τα €40 και πιστεύουν ότι, ενώ είχα καινούργια τηλεόραση, αποφάσισα να τη στείλω στο Service χωρίς κανένα λόγο κι όχι γιατί έχει πρόβλημα. Επίσης, μόνο σε ώρες εργασίας μπορούν να παραδώσουν, άρα να παίρνω άδεια κάθε φορά από τη δουλειά μου, για την τηλεόραση. Φυσικά, παρόλο ότι έχω και βίντεο με τη βλάβη, η LG αδιαφορεί. Μην αγοράζετε LG. Τσάμπα τα λεφτά που πέταξα και που διαφήμιζα και σε όλους τους γνωστούς μου για το κύρος της εταιρείας. Και, για την ενημέρωση όλων σας, καλό θα ήταν να ακούγατε μαζί μου την αδιαφορία όλων αυτών, όταν τους έλεγα ότι με ταλαιπωρούν και συνεχίζω να μην έχω τηλεόραση: Και οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών LG και ο προϊστάμενος του Service. Και το χειρότερο είναι ότι από τις 23/9 που μου ζήτησαν να στείλω το έγγραφο του Τεχνικού (για το οποίο δεν είχε ενημερωθεί η LG από το service), αν δεν έπαιρνα εγώ τηλέφωνο, ούτε ξέρω πότε θα με ενημέρωναν για την απόφασή τους. Μείνετε μακριά από την LG. Υπάρχουν πολλά καλύτερα προϊόντα, από σοβαρές εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους και τα χρήματα που έδωσε. Εγώ, όποτε θα μου δίνεται η ευκαιρία θα το φωνάζω. Ελπίζω να επηρεάσω κάποιες γνώμες, γιατί από την LG δεν ελπίζω τίποτα. Η τηλεόραση είναι στην αποθήκη, μέσα στο κουτί της. Η τηλεόραση είναι η 43UF675V
MoviemakerGr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 http://www.1520.gov.gr/component/content/article?id=254 Ενα μίνι Ιστορικο την απόδειξη αγοράς και την διάγνωση του Τεχνικου τους που ήρθε σπίτι αλλα κ να μην υπήρχε δεν πειράζει, αφου σου φερθήκαν έτσι μην συμβιβαστής με τίποτα κ να απαιτήσεις τα Χρήματα σου πίσω που δικαιούσαι, κινήσου το ταχύτερο δυνατόν..
Menelaos83 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Εγω γενικα εχω ακουσει τα καλυτερα για την LG και ειναι και λογος που την προτιμω εναντι των αλλων.Τι να πω τοσο πολυ αλλαξε....
NikosKallithea Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Μηπως δεν έδωσες στην lg και την έδωσες στο service καποιου μαγαζιού, γιατι και εγω εχω αλλη εντύπωση για την lg
Delije Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Παιδιά η αλήθεια ειναι οτι Service ειναι αισχρό.Της κοπελα μου της εβγαλαν την παναγια με το κινητό της εχει το g3.Είναι 4 μηνών στην εγγύηση και της έβγαλε μερικά σοβαρά προβλήματα μαζεμένα το πηγαμε στο επίσημο Service στην procordia το κράτησαν ποσες μερες και μας το έδωσαν πίσω οτι δουλεύει άριστα και οτι δεν εχει τιποτα.την αλλη μερα παλι τα ιδια το κινητό.τελικα περασαν 12-15 μερες για το φτιάξουν.Απλα τραγικοί
biggger Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 http://www.1520.gov.gr/component/content/article?id=254 Ενα μίνι Ιστορικο την απόδειξη αγοράς και την διάγνωση του Τεχνικου τους που ήρθε σπίτι αλλα κ να μην υπήρχε δεν πειράζει, αφου σου φερθήκαν έτσι μην συμβιβαστής με τίποτα κ να απαιτήσεις τα Χρήματα σου πίσω που δικαιούσαι, κινήσου το ταχύτερο δυνατόν.. Φίλε ευχαριστώ πολύ, αλλά σε εταιρία δουλεύω και ξέρω ότι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά πράγματα. Θα το δοκιμάσω πάντως Εγω γενικα εχω ακουσει τα καλυτερα για την LG και ειναι και λογος που την προτιμω εναντι των αλλων.Τι να πω τοσο πολυ αλλαξε....Απλά θα σου πω ότι είναι η 4η τηλεόραση LG που παίρνω. Σήκωσαν ψηλά τον αμανέ κι αυτοί. Δεν μας έχουν ανάγκη πια. Καθιερώθηκαν. Το θέμα είναι ότι έχει δώσει το Service σε εξωτερικούς συνεργάτες, όπως κι άλλες εταιρίες και δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Στο σέρβις είναι άσχετοι κι αντί η LG να προστατεύσει τον πελάτη της, προστατεύει το σέρβις. Το σέρβις που μου έστειλαν είναι "Μανωλόπουλος", κάπου στην πλατεία Αττικής. Του είχα πάει και πιο παλιά ένα cd Pioneer (20ετίας) να μου το φτιάξει, μου άλλαξε μηχανισμό, δούλεψε 3 μέρες και έγινε χειρότερο από πριν.
Menelaos83 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Τι να πω κριμα.Στον Μανωλοπουλο ειχα παει και γω μια φορα για κατι ψιλοπραματα αλλα δεν μπορεσα να σχηματισω ασφαλη εικονα.ΤΟ κακο ειναι πως ειναι μονο αυτος σε ολη την αθηνα αποτι καταλαβα.Και κλεινουν και στις 5 οποτε αν δουλευεις αντε να τους προλαβεις...
heros Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 ''Στις 12/9/2015 αγόρασα την τηλεόραση. Την ίδια μέρα παρουσίασε διακοπές στον ήχο σε όλες τις εξωτερικές πηγές: Αποκωδ/τή ΟΤΕ, Αποκωδ/τή NOVA και DVD, είτε με HDMI, είτε με SCART, είτε με RCA. Στις 13/9/2015 τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, στις 14/9/2015 μου πήραν την τηλεόραση για να την ελέγξουν στο Εξουσιοδοτημένο Service. Στις 17/9/2015 (3 μέρες μετά χωρίς τηλεόραση!!!) μου την επέστρεψαν με τη διάγνωση ότι ήταν εντάξει, πλήρωσα €40 γιατί ασχολήθηκαν χωρίς λόγο, '' 1. Αν καταλαβα καλά πλήρωσες για καινουργια τηλεοραση 3 ημερών εντός εγγυησης που μπήκε στο service? απαράδεκτο !!!!!! και κανονικα ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΜΙΑ... ''εφόσον η τηλεόραση δεν παρουσίασε πρόβλημα και παρόλα αυτά, η τηλεόραση επέστρεψε από το Service όπως ακριβώς πήγε: με διακοπές στον ήχο!!! Ξαναμιλάω με το Service, μου στέλνουν Τεχνικό Εξουσιοδοτημένο στο σπίτι, ο οποίος διαπιστώνει ότι η τηλεόραση κάνει διακοπές στον ήχο και το επιβεβαιώνει με το αντίστοιχο έγγραφο. '' 2. Συνήθως ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΕΧΝΙΚΟ .. ΕΙΣΑΙ σίγουρος ότι δεν ήταν απλά ο μεταφερές της courier? ''Ο μόνος λόγος που αγόρασα LG είναι επειδή είχαν την καλύτερη εξυπηρέτηση. Δυστυχώς τώρα με πείθουν καθημερινά ότι έχουν τη χειρότερη, χωρίς σεβασμό για τον πελάτη και αδιαφορώντας για τα όσα έχει τραβήξει. Ο μήνας έχει 29 και ακόμα έχω μια τηλεόραση χαλασμένη, όλοι μιλούν αδιάφορα, πλήρωσα και τα €40 και πιστεύουν ότι, ενώ είχα καινούργια τηλεόραση, αποφάσισα να τη στείλω στο Service χωρίς κανένα λόγο κι όχι γιατί έχει πρόβλημα'' 3. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ .. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝ ΗΜΕΡΩΝ.... ΚΑΚΩΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ SERVICE.. Παντως από προσωπική εμπειρια, μερικά χρονια πρίν ( γιατι τωρα έχω φύγει απο LG όχι για το service αλλά για την τενολογία τους που πλέων υπολείπεται των Samsung) TO SERVICE HTAN OK... ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΝΑ ΠΗΡΑΝ την τηλεοραση δύο και τρεις φορές μετά όμως μου την άλαξαν... Μαλλιστα μια φορα ύστερα απο αλλαγή panel (55'' παρακαλώ) την ξαναπήραν πίσω γιατι ανάμεσα στο πανελ και το γυαλί έμεινε μια τρίχα.... και μιλάμε για το service του Μανωλόπουλου... Ελα σε επαφή μαζί τους και ζήτα αντικατάσταση , νομίζω θα σε ικανοποιήσουν, μπορει να ταλαιπωρηθείς λίγο ,, αλλά θα βγεί ακρη.. Και πρωτού κανεις κάτι κάνε και κανένα firmware update..... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα