cliobaccarra Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δυστυχώς δεν μπορείς να κανεις και πολλά, ακόμα και με την asrock να μιλήσεις δεν είναι σίγουρο οτι θα την αλλάξουν. Η μονη λύση είναι ισιωμα,αν δεν ξέρεις η δεν το εχεις ξανακάνει βρες κάποιον. Φυσικά οποιον και να βρεις θα πρεπει να αναλαβεις την ευθύνη. 1
Bender83 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Οτι ειπε και ο φιλος απο πανω. Υπαρχουν κανα δυο βιντεο στο ΥΤ. Απο οσο ξερω καμια εταιρεια μητρικων δεν δικαιολογει φθαρμενα pins. Στις φωτογραφιες παντως δεν μπορουσα να τα διακρινω.
iVentz Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 πανε παλι στο eshop και κανε φασαρια η παρε τηλ και ζητα να μιλήσεις με καποιον ανωτερο οχι με πωλητες αν δεν ασκησεις πιεση δεν θα βρεις το δικιο σου. Πες τους να βρουν την ακρη αυτοι με την asrock. το προιον ηταν DOA. τελος διαβασε στην σελιδα τους τι παιζει με το DOA kai τις εγγυησεις, και πανε κραξε τους . EDIT : παλιολαμογια 1
Bender83 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2015 Το ΕShop εχει DOA 7 ημερών. http://www.e-shop.gr/support Παρε μηπως βγαλεις ακρη. Καλη τυχη.
mkp Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Εγώ είχα αγοράσει μια μητρική από το E-shop και το βιβλιαράκι/εγχειρίδιο που είχε μέσα ήταν ξεσκισμένο και λίπανε και σελίδες, και έλειπε και το antistatic bag, βεβαία η μητρική ήταν εντάξει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα