georgetsl Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 μαγκες καλα τα λετε αλλα μου θυμιζει ακομη μια σουπα αποτυχιας οπως το ποδηλατο στην αθηνα και οικολογια μαντολες.....το παρισι βασικα ειναι μια πολη επιπεδη flat ,οπως και οι περισσοτερες χωρες στην κεντρικη και δυτικη ευρωπη με ορισμενες εξαιρεσεις στο τριεθνες των Αλπεων....το λεκανοπεδιο Αττικης ειναι γυρω του με βουνα και κατα τοπους λοφισκους και ανηφορες αρκετες ,να προσθεσουμε και το ελλειπες ΜΕΤΡΟ που δεν καλυπτει περιοχες με μεγαλους πληθυσμους οπως για παραδειγμα ο Πειραιας ολοκληρος και οι παραπλευροι δημοι αυτου ....μιλαμε για ενα μυριο εκτος ΜΕΤΡΟ....οταν φτιαχτουν αλλοι 100 σταθμοι μετρο να πιανουν ολο το λεκανοπεδιο και περασει οδοστρωτηρας να ισιωσει το δαπεδο....τοτε να μιλησουμε για πολη χωρις αμαξια στο κεντρο.....αντε να μενεις σε κανα δημο που χτισμενος σε βουνο επανω ,οπως η Αμφιαλη ,Νεαπολη ,Περαμα ,Δασος χαιδαριου ,Πετρουπολη κλπ κλπ να μην υπαρχει λεοφωρειο λογο ανηφορων εξωπραγματικων ....τι κανεις ?? τον πινεις στεγνα με τα ποδια για να μεινει μια αθηνα κυριλε !!! Τεσπα ...για να γινουν ολα που ειναι καλα,πρπει να υπαρχουν Υποδομες και χρημα ....ουτε το πρωτο ουτε το δευτερο υπαρχει ....και οταν υπηρχε το δευτερο καποτε ,επελεξαν να τα τσεπωσουν καποιοι και δουλεια να μην γινει ποτε.......Ουτε μια εθνικη Κορινθου-Πατρων δεν εχουμε καταφερει να φτιαξουμε εδω και 20 ετη ......Αθηνα χωρις αμαξια θελουμε ?? καλα,ετοιμαστε γλαροσουπες !!! το Λονδινο ,η Νεα Υορκη,η Μοσχα,το παρισι ,η Αγ.Πετρουπολη (το αρχαιοτερο μετρο παγκοσμιως και το βαθυτερο σε μετρα κατω απο την γη) για παραδειγμα ,για να φτασουν τα δικτυα τους σε τετοια επιπεδα που σημερα ζηλευουν αρκετες πολεις,εχουν ξεκινησει 50 και πλεον ετη πριν για να ειναι στα σημερινα επιπεδα.....στην ελλαδα που ολα πανε με ρυθμους χελωνας....βαλτε αλλα 100 ετη να φτασει το μετρο σε τετοια επιπεδα ετσι ωστε ο Αθηναιος να μην χρειαζεται να παρει αμαξι να παει κεντρο!!!!
georgetsl Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 beverly 300cc 80.3 CO2 g/km. smart forfour 1000cc 95.0 CO2 g/km. η τεχνολογια οσον αφορα την οικολογια στα μηχανακια ειναι σε σταδιο flintstones. Εχω μηχανη 600cc και ειναι ποιο βλαβερη(για το περιβαλλον) απο το 1.6Τ που εχω ναι μεν αλλα δεν τα υπολογιζεις σωστα....με την μηχανη απο ενα σημειο Α για να πας στο σημειο Β ...θα κανεις 15 λεπτα με παρκαρισμα σε χρονο DT κατα μεσο ορο και ο κινητηρας θα λειτουργησει μονο αυτα τα 15 λεπτα....το αμαξι για την ιδια διαδρομη θα χρειαστει 30 και παραπανω λεπτα αναλογα την κινηση και τα φαναρια και απο παρκινγκ βαλε αλλο ενα μισαωρο και λιγο λεω εαν ειναι καμια περιοχη στο κεντρο και αν βρεις ,ολο αυτο το διαστημα το αμαξι θα καει και θα μολυνει πολυ περισσοτερο απο μια μηχανη οχι 600 κυβικα που θα δουλεψει 15 λεπτα μονο ,περισσοτερο μη σου πω απο μια χαρλευ 1450 κυβικα φιλε μου .....δεν υπαρχει συγκριση με κατι που που κινειται χωρις το αγχος μποτιλιαρισματων και παρκινγκ και εισαι παντα στην ωρα σου ακομη και ο δρομος να εχει ανοιξει στα δυο !!!! 1
Conan2046 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν ειναι καθόλου ελαχιστοι οι ρύποι απο τα μηχανάκια, ειναι λιιγο πιο κατω απο ενα μικρο αυτοκίνητο. Απλα το αυτοκίνητο μεταφερει περισσοτερους επιβατες, οποτε ουσιαστικά εχει λιγοτερους ρυπους ανα επιβατη. Ισχύει αυτό που είπε ο georgets1, άλλο να κάνεις την σύγκριση σε συνθήκες ομαλής κίνησης και άλλης σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος όπου τα περισσότερα αυτοκίνητα καταναλώνουν τελικά πολύ περισσότερο. Πάντως ήταν ένα διάστημα που παρατηρούσα προσεκτικά πόσους επιβάτες μετέφεραν τα αυτοκίνητα, ειδικά τις πρωινές ώρες που πήγαινα στην δουλειά. Τα περισσότερα αυτοκίνητα είχαν ένα μόνο επιβάτη, μερικά 2 και πολύ λιγότερα περισσότερους, για Αθήνα μιλώντας πάντως. 2
lupus_Hegemonia Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Πλάκα έχετε...Μ' αρέσει που ο πάσα ένας βγαίνει και λέει "να γίνει το τάδε" κτλ. Ακόμα να καταλάβετε ότι, νεο-Ρωμιός κάνει ΜΟΝΟ ένα πράγμα:Ο,ΤΙ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ! Άναρχα και τσαμπουκαλίδικα, που αυτό το ονομάζει "Δημοκρατία".Οπότε, άστε τις αμπελοφιλοσοφίες και πράξτε όπως κάνατε ως τώρα, κάντε Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ο καθένας ξεχωριστά! Άλλωστε, εμείς δεν λέμε ότι διδάξαμε τον...πολιτισμό;
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Αχ ρε πανεπιστημίου... Το χάσαμε το ΕΣΠΑ πατριώτη
pcos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 παντως αν εχετε δει το λεκανοπεδιο απο το διαστημικο σταθμο, μονο ντροπη προκαλει. ενα τεραστιο τσιμεντο-πραμα!
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 πεζοδρόμηση Αμαλίας, πανεπιστημίου , την άλλη που χωρίζει κηπο και στήλες Διός, πεζοδρόμηση του τμήματος της Ερμού μεταξύ Μοναστηράκι-Θησειο, μητροπόλεως, κάτι αλλα άκυρα δρομάκια που φτάνουν μέχρι και τα Αναφιώτικα. Αυτά να γίνουν και το κέντρο θα γίνει ακόμα καλύτερο. Μετά πιανουμε την ομόνοια και τα πέριξ αυτής. Εκεί χρειάζονται αλλαγές εκ βάθρων. Ή κατάσταση στο σύνταγμα και προς Μοναστηράκι όμως είναι πολύ εύκολο να τελειοποιηθεί αρκεί να γίνουν προσθήκες στην ήδη καλή δουλειά που έχει γίνει από το 2000 μέχρι και σήμερα. Όραμα Μ. Μερκούρη κατά γράμμα!
Perfect Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 ναι μεν αλλα δεν τα υπολογιζεις σωστα....με την μηχανη απο ενα σημειο Α για να πας στο σημειο Β ...θα κανεις 15 λεπτα με παρκαρισμα σε χρονο DT κατα μεσο ορο και ο κινητηρας θα λειτουργησει μονο αυτα τα 15 λεπτα....το αμαξι για την ιδια διαδρομη θα χρειαστει 30 και παραπανω λεπτα αναλογα την κινηση και τα φαναρια και απο παρκινγκ βαλε αλλο ενα μισαωρο και λιγο λεω εαν ειναι καμια περιοχη στο κεντρο και αν βρεις ,ολο αυτο το διαστημα το αμαξι θα καει και θα μολυνει πολυ περισσοτερο απο μια μηχανη οχι 600 κυβικα που θα δουλεψει 15 λεπτα μονο ,περισσοτερο μη σου πω απο μια χαρλευ 1450 κυβικα φιλε μου .....δεν υπαρχει συγκριση με κατι που που κινειται χωρις το αγχος μποτιλιαρισματων και παρκινγκ και εισαι παντα στην ωρα σου ακομη και ο δρομος να εχει ανοιξει στα δυο !!!! Ωραία αυτά που λες όμως για να κινηθεί έτσι το μηχανάκι παραβιάζει όλο τον ΚΟΚ εις βάρος όλων των υπολοίπων. Το ότι έχει επικρατήσει στο συγκεκριμένο θέμα το "έτσι γουστάρω έτσι κάνω" είναι τριτοκοσμικό και καλά θα κάνουμε όλοι να το πολεμήσουμε.
Radiatedsoul Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Ωραία αυτά που λες όμως για να κινηθεί έτσι το μηχανάκι παραβιάζει όλο τον ΚΟΚ εις βάρος όλων των υπολοίπων Δεν παραβιάζεται κανενας νομος φιλε μου. Αν ολοι αντι για αμαξια καβαλουσαμε μηχανη ή ποδηλατο στο κεντρο θα ηταν τα πραγματα πολυ διαφορετικα απο σημερα.
Perfect Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν παραβιάζεται κανενας νομος φιλε μου. Αν ολοι αντι για αμαξια καβαλουσαμε μηχανη ή ποδηλατο στο κεντρο θα ηταν τα πραγματα πολυ διαφορετικα απο σημερα. Τι εννοείς δεν παραβιάζεται; είναι εξαιρετικά συγκεκριμένοι οι νόμοι για το πως πρέπει να κινούνται τα μηχανάκια αλλά και πως να παρκάρουν
Conan2046 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Με τα μηχανάκια δεν είναι καθόλου τριτοκοσμικό αυτό που γίνεται πάντως υπό την έννοια ότι σε πολλές "δυτικές" χώρες τα μηχανάκια χώνονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Και γιατί να αλλάξει; Για να παίρνουν όλοι τα αυτοκίνητα και να έχουν ακόμα μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα οι δρόμοι και να είναι ακόμα πιο δύσκολο να βρεις να παρκάρεις;
Perfect Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Με τα μηχανάκια δεν είναι καθόλου τριτοκοσμικό αυτό που γίνεται πάντως υπό την έννοια ότι σε πολλές "δυτικές" χώρες τα μηχανάκια χώνονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Και γιατί να αλλάξει; Για να παίρνουν όλοι τα αυτοκίνητα και να έχουν ακόμα μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα οι δρόμοι και να είναι ακόμα πιο δύσκολο να βρεις να παρκάρεις; ποιες είναι αυτές οι δυτικές χώρες; Να αλλάξει γιατί συνολικά δημιουργεί τεράστια προβλήματα και είναι παράνομο
chrisxkar Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 ναι μεν αλλα δεν τα υπολογιζεις σωστα....με την μηχανη απο ενα σημειο Α για να πας στο σημειο Β ...θα κανεις 15 λεπτα με παρκαρισμα σε χρονο DT κατα μεσο ορο και ο κινητηρας θα λειτουργησει μονο αυτα τα 15 λεπτα....το αμαξι για την ιδια διαδρομη θα χρειαστει 30 και παραπανω λεπτα αναλογα την κινηση και τα φαναρια και απο παρκινγκ βαλε αλλο ενα μισαωρο και λιγο λεω εαν ειναι καμια περιοχη στο κεντρο και αν βρεις ,ολο αυτο το διαστημα το αμαξι θα καει και θα μολυνει πολυ περισσοτερο απο μια μηχανη οχι 600 κυβικα που θα δουλεψει 15 λεπτα μονο ,περισσοτερο μη σου πω απο μια χαρλευ 1450 κυβικα φιλε μου .....δεν υπαρχει συγκριση με κατι που που κινειται χωρις το αγχος μποτιλιαρισματων και παρκινγκ και εισαι παντα στην ωρα σου ακομη και ο δρομος να εχει ανοιξει στα δυο !!!! θυμιθηκα απο που ειχα δει αυτο για την οικολογια των μηχανων. Ηταν επισοδειο mythbusters. Εν κατακλειδι το αποτελεσμα ηταν το εξης (ειχαν δοκιμασει 3 μηχανες και 3 αυτοκινητα νομιζω ενα παλιο ενα δεκαετιας και ενα καινουργιο?) the motorcycle used 28% less fuel than the comparable decade car and emitted 30% fewer carbon dioxide emissions, but it emitted 416% more hydrocarbons, 3.220% more oxides of nitrogen and 8.065% more carbon monoxide
georgetsl Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 ποιες είναι αυτές οι δυτικές χώρες; Να αλλάξει γιατί συνολικά δημιουργεί τεράστια προβλήματα και είναι παράνομο φιλε μην το ψαχνεις το θεμα απο εγωισμο και μονο .....μηχανη με αμαξι ουδεμια συγκριση μπορει να υπαρξει σε ολα τα επιπεδα στην κυκλοφορια σε μια πολη....επισης στατιστικα τις περισσοτερες παραβασεις ΚΟΚ ,κατα κορον τις κανουν τα αμαξια....παρε χαρτι και στυλο και γραφε ποσα αμαξια μπαινουν σε λεωφορειοδρομους μεσα σε μια ωρα.....γραφε ποσοι οδηγοι μιλουν με κινητο στο αυτι τους ....και ποσες επισης γυναικες οδηγουν αμαξια και ποσες μηχανες.....δεν περιγραφω αλλο.....τα υπολοιπα τα ξερεις μονος σου ......μη το παλευεις αλλο γιατι θα αρχισεις να μας λες ανεκδοτα στο τελος ...... 1
Sakisss!!! Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Και εδώ μια τυπική μέρα στους δρόμους της Αθήνας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα