akatsim Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 <p>Η Αθηνα σωζεται μονον αν φυγει κανα 2 εκατομυρια γυφτουλες πισω στα χωρια τους. Μετα συζηταμε για τα αλλα. Η συγκριση δε με το Παρισι ειναι ουτοπικη το οποιο εχει ασυληπτο συστημα ΜΜΜ για Ελληνικα δεδομενα. Το προβλημα σε εμας ειναι νοοτροπιας που εφερε η χωριατια που κατεκλυσε τα αστικα κεντρα.</p> 4
eXoS Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Αν επιτρέπεται μόνο η είσοδος φορτηγών για ανεφοδιασμό καταστημάτων και οχημάτων έκτακτης ανάγκης(πυροσβεστική, ασθενοφόρα κλπ.) και απαγαρευτεί η κυκλοφορία για οποιοδήποτε άλλο όχημα στα κέντρα των πόλεων που το πρόβλημα; Δεν είπε κανείς ότι δε θα μπορείς να ανεβαίνεις στο βουνό με το αμάξι. Αλλά είναι και βλακεία και παράλογο να παίρνεις αμάξι για να κινείσαι στην πόλη όταν υπάρχουν τόσα μέσα μεταφοράς... Σαν ιδέα όλα καλά ακούγονται... Αλλά όπως είπα δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη.
jim5 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Στη Θεσσαλονίκη ο Μπουτάρης το κάνει την πρώτη Κυριακή το μήνα νομίζω. Λεωφ. Νίκης, ή παραλιακή μας που οδηγεί στο Λ.Πύργο κλείνει. Πολυς κόσμος περπατάει, ποδήλατα, μηδέν ηχορύπανση και καυσαέριο, αλλάζει εντελώς ή πόλη. Επίσης, δρόμοι του κέντρου σιγά σιγά πεζοδρομουνται μόνιμα. Στο μέλλον: καρακέντρο πόλεων πεζοδρομημένα. Στην πόλη πιο εξω αυτοκίνητα μόνο σε auto mode, οδηγούνται μόνα τους- τέλος τα διπλο-τριπλοπαρκαρημενα κτλ ΠΣΚ προς προσφιλείς προορισμους,Χαλκιδικες κτλ αυτοκίνητα υποχρεωτικα μόνο σε auto mode, κατευθείαν μείωση 98% ατυχηματων, λιγότερη κίνηση λόγω βελτιστοποίησης κυκλοφοριας κτλ. 2
eXoS Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 <p>Η Αθηνα σωζεται μονον αν φυγει κανα 2 εκατομυρια γυφτουλες πισω στα χωρια τους. Μετα συζηταμε για τα αλλα. Η συγκριση δε με το Παρισι ειναι ουτοπικη το οποιο εχει ασυληπτο συστημα ΜΜΜ για Ελληνικα δεδομενα. Το προβλημα σε εμας ειναι νοοτροπιας που εφερε η χωριατια που κατεκλυσε τα αστικα κεντρα.</p> Βασικά φιλαράκο δεν νομίζω οι άνθρωποι των χωριών να κατάντησαν την Αθηνα αυτό που είναι. Οι άνθρωποι στα χωριά (σε γενικές γραμμές) έχουν μεγαλώσει με πολύ καλύτερες αρχές από τα παιδιά της πόλης... ...έχω μεγαλώσει στην πόλη. 2
Ta3ideftis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Το Παρίσι είναι για να το περπατήσεις, όχι για να το οδηγήσεις! Τουλάχιστον όσοι το έχουν επισκεφτεί, γνωρίζουν!
kurkosdr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 και απαγαρευτεί η κυκλοφορία για οποιοδήποτε άλλο όχημα στα κέντρα των πόλεων που το πρόβλημα; Δεν είπε κανείς ότι δε θα μπορείς να ανεβαίνεις στο βουνό με το αμάξι. Αλλά είναι και βλακεία και παράλογο να παίρνεις αμάξι για να κινείσαι στην πόλη όταν υπάρχουν τόσα μέσα μεταφοράς... Και η επίθεση στις ατομικές ελευθερίες που θεωρούσαμε δεδομένες στο όνομα της "οικολογίας" συνεχίζεται...
nemo23 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 ...Και η Ελλάδα έναν δρόμο χωρίς, λακκούβες, πεζούς, ποδηλάτες, φανάρια, ταξί, ανθρώπους........ 1
mants118 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 το δοκιμάσαμε στο Ηράκλειο Κρήτης στο κέντρο.. σε 5 ώρες είχε ήδη αποτύχει και ξανάνοιξε κανονικά, και λέμε για το καρακέντρο που συνδέεται εύκολα με παράδρομους που ήταν ανοικτοί.. Σίγουρα φταίει και ότι έγινε Τρίτη κι όχι μια χαλαρή μέρα όπως Σάββατο ή Κυριακή.
Galaxia Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Η Αθήνα δεν σώζεται με τίποτα (με ή χωρίς αμάξια)....παρα μόνο αν γκρεμιστούν ΟΛΑ, και ξαναχτιστεί από την αρχή με κάποιο σχέδιο αυτή τη φορά. Τι λες ανθρωπέ μου, πας καλά; Να γκρεμιστούν νεοκλασικά κτήρια ανεκτίμητης αρχιτεκτονικής αξίας; Η πεζοδρόμηση ήταν μια καλή λύση αλλά χωρίς λεφτά δεν έχει έργα. Το Παρισάκι μια χαρά τα λέει πάντως
fsbmaniac Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Ή Αθήνα μόνο με τόσο κόσμο που έχει...χαβούζα σκέτη ...
leonidasetsi Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 ΕΥΓΕ κάτι θετικό επιτέλους ας βάλουν μία τέτοια ημέρα σε όλο τον κόσμο 4 φορές τον χρόνο θα είναι καλο.
chrisxkar Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Αν επιτρέπεται μόνο η είσοδος φορτηγών για ανεφοδιασμό καταστημάτων και οχημάτων έκτακτης ανάγκης(πυροσβεστική, ασθενοφόρα κλπ.) και απαγαρευτεί η κυκλοφορία για οποιοδήποτε άλλο όχημα στα κέντρα των πόλεων που το πρόβλημα; Δεν είπε κανείς ότι δε θα μπορείς να ανεβαίνεις στο βουνό με το αμάξι. Αλλά είναι και βλακεία και παράλογο να παίρνεις αμάξι για να κινείσαι στην πόλη όταν υπάρχουν τόσα μέσα μεταφοράς... Επειδη προφανως εχεις την πολυτελεια να πας καπου με το πασο σου εγω που απο την μια πλευρα της πολης πρεπει να παω στην αλλη σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα το λεοφωρειο ειναι απαγορευτικο πρωτον γιατι πρεπει να αλλαξω 2-3 και δευτερον γιατι μια αποσταση 20 λεπτων τα 2 λεοφωρεια θελουν 60 λεπτα (συμπεριλαμβανομενου και της ωρας αναμονης. Για να μην σχολιασω την αηδιαστικη κατασταση απο θεμα καθαριοτητας(πιανεις το σιδερο για να σταθεις και πρεπει να τριψεις με οινοπνευμα μπεταντιν και φλογοβολο για να απολυμανθουν) 1
chrisxkar Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν ειναι οι ρυποι το προβλημα. Το θεμα ειναι ο ογκος του οχηματος αρα κατεπεκταση ο χωρος που καταλαμβανει στο οδόστρωμα και στο παρκαρισμα. Ενα μηχανακι καταλαμβανει ογκο σχεδον σαν ποδηλατο. Μηχανακια μεχρι 250 κυβικα ρυπαίνουν ελάχιστα σε σχεση με ενα αυτοκίνητο. Το να μετακινουνται 5 ατομα ταυτοχρονα με ενα αυτοκινητο ειναι ουτοπικο, εκτος αν γινει κατοπιν συνεννοήσεως που ειναι σπανιο και οχι βολικο για καθημερινη χρηση. beverly 300cc 80.3 CO2 g/km. smart forfour 1000cc 95.0 CO2 g/km. η τεχνολογια οσον αφορα την οικολογια στα μηχανακια ειναι σε σταδιο flintstones. Εχω μηχανη 600cc και ειναι ποιο βλαβερη(για το περιβαλλον) απο το 1.6Τ που εχω
haHa Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν ειναι οι ρυποι το προβλημα. Το θεμα ειναι ο ογκος του οχηματος αρα κατεπεκταση ο χωρος που καταλαμβανει στο οδόστρωμα και στο παρκαρισμα. Ενα μηχανακι καταλαμβανει ογκο σχεδον σαν ποδηλατο. Μηχανακια μεχρι 250 κυβικα ρυπαίνουν ελάχιστα σε σχεση με ενα αυτοκίνητο. Το να μετακινουνται 5 ατομα ταυτοχρονα με ενα αυτοκινητο ειναι ουτοπικο, εκτος αν γινει κατοπιν συνεννοήσεως που ειναι σπανιο και οχι βολικο για καθημερινη χρηση. Δεν ειναι καθόλου ελαχιστοι οι ρύποι απο τα μηχανάκια, ειναι λιιγο πιο κατω απο ενα μικρο αυτοκίνητο. Απλα το αυτοκίνητο μεταφερει περισσοτερους επιβατες, οποτε ουσιαστικά εχει λιγοτερους ρυπους ανα επιβατη.
Ta3ideftis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 ....βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, η Αθήνα είναι πολύ μπροστά σε σχέση με το Παρίσι, αν σκεφτεί κανείς ότι τα τελευταία 6 χρόνια, από τις 365 μέρες, οι 150 είχαν πορείες λόγω απεργιών στο κέντρο της πόλης, οπότε, 150 μέρες χωρίς αυτοκίνητο! So simple! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα