Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Παρίσι στις 28 Σεπτεμβρίου απαγόρευσε την κυκλοφορία των αυτοκινήτων στις μεγαλύτερες λεωφόρους του ως μέρος μίας καμπάνιας για το περιβάλλον, ωστόσο κάποιοι λένε πως έπρεπε να κάνει περισσότερα.

Πεζοί, ποδηλάτες και άνθρωποι με πατίνια ξεχύθηκαν στους δρόμους του κέντρου του Παρισιού την Κυριακή, εκμεταλλευόμενοι την πρώτη “μέρα χωρίς αυτοκίνητα”. Το Παρίσι απαγόρευσε την κυκλοφορία όλων των ιδιωτικών, μη-ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το ιστορικό κέντρο του για επτά ώρες την Κυριακή που μας πέρασε ως μέρος μίας καμπάνιας για την προώθηση των καθαρών μεταφορών.

 

Η συγκεκριμένη κίνηση έγινε στα πλαίσια των ετοιμασιών της πόλης για να υποδεχθεί το Διεθνές Συνέδριο για την Κλιματική Αλλαγή τον Δεκέμβριο, όπου οι ηγέτες του πλανήτη θα προσπαθήσουν να καταλήξουν σε μία συμφωνία για να περιοριστεί η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη.

 

Το Παρίσι δεν είναι η πρώτη πόλη που έκανε κάτι τέτοιο, αφού οι Βρυξέλλες, το Σάο Πάολο αλλά και το Μπρίστολ στην Μ. Βρετανία έχουν κάνει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν. Σε μία συνέντευξη που παραχώρησε στην Γαλλική εφημερίδα Le Parisien, η Δήμαρχος Anne Hidalgo περιέγραψε την προσπάθεια ως “κίνημα εκπαίδευσης και μάθησης” προσθέτοντας ότι ήθελε να “δείξει πως το Παρίσι μπορεί να λειτουργήσει και χωρίς αυτοκίνητα”.

 

Ωστόσο η σχετική κίνηση αφορούσε μόνο σε τέσσερις από τις είκοσι διοικητικές περιφέρειες του Παρισιού. Κάποιες περιβαλλοντικές ομάδες υποστήριξαν ότι η συγκεκριμένη κίνηση έπρεπε να φτάσει έως στις εργατικές συνοικίες ενώ άλλοι υποστήριξαν πως η εκστρατεία θα είχε μεγαλύτερη σημασία και θα ήταν περισσότερο αποτελεσματική αν γινόταν καθημερινή, για να αναγκαστούν οι Παριζιάνοι να ξανασκεφτούν τον τρόπο που μετακινούνται καθημερινά.

 

Η Δήμαρχος του Παρισιού έχει πάρει σημαντικές πρωτοβουλίες πάντως για να “καθαρίσει” την πόλη. Ακολουθώντας το παράδειγμα του Bertrand Delanoë που διαδέχτηκε, η Hidalgo θέλει να δημιουργήσει μία ζώνη για πεζούς και θέλει να απαγορεύσει την κυκλοφορία των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων στο Παρίσι από το 2020. Επίσης έχει δηλώσει ότι θέλει να δει ανθρώπους να κολυμπούν στον βαριά μολυσμένο Σηκουάνα σήμερα μέχρι το 2024, δηλαδή πάνω στην ώρα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που διεκδικεί η Πόλη του Φωτός.

 

Link.png Site: TheVerge

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Αυτοκινητα επιτρεποταν ολη τη μερα αρκει να μην υπερεβαιναν τα 25 χιλιομετρα σαν ταχυτητα. Το θετικο ειναι οτι σε ολους εδω περα αρεσε σαν κινηση και προτιμισαν να βγουν για βολτες, πατινια, ποδηλατο κτλ απ το να παρουν το αυτοκινητο για να πανε καπου.

Προσωπικα το βρηκα παρα πολυ καλο, οχι μονο ως κινηση της Χινταλγο, αλλα και λογο της θερμης με την οποια το δεχτηκαν ολοι.

  • Like 1
Δημοσ.

η ρυπανση δεν ειναι το μεγαλυτερο προβλημα, αλλα ο θορυβος και η "ακινησια"!

δηλαδη σε 10-20 χρονια που ολα θα ειναι ηλεκτρικα, θα ειναι παραδεισος οι πολεις με τα ηλεκτρικα αμαξια? #not 

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτοκινητα επιτρεποταν ολη τη μερα αρκει να μην υπερεβαιναν τα 25 χιλιομετρα σαν ταχυτητα. 

Στο κεντρο της Αθηνας η μεση ταχυτητα ειναι 5 χιλιομετρα την ωρα.

Με ποδηλατο ή ακομα και με τα ποδια πιο γρηγορα μετακινεισαι.

Παιρνει ο αλλος την τζιπαρα του παει στο κεντρο, και τον περνανε απο διπλα σταματημενο στα φαναρια οι πακιστανοι με τα ποδηλατα.

  • Like 4
Δημοσ.

Και εδω να γινει το ιδιο.

Μονο μηχανακια και ποδηλατα να επιτρεπονται στο κεντρο και αυτοματα η Αθηνα θα μεταμορφωθει σε αλλη πολη

Μηχανακια γιατι; 2-3 μηχανακια ρυπαινουν συνηθως περισσοτερο απο οτι ενα μικρο 1000αρι αυτοκινητο που μεταφερει ως 5 ατομα.

 

Χωρια την ηχορυπανση..

  • Like 1
Δημοσ.

Ρομαντικές ιδέες … εκτός πραγματικότητας....

 

Αν επιτρέπεται μόνο η είσοδος φορτηγών για ανεφοδιασμό καταστημάτων και οχημάτων έκτακτης ανάγκης(πυροσβεστική, ασθενοφόρα κλπ.) και απαγαρευτεί η κυκλοφορία για οποιοδήποτε άλλο όχημα στα κέντρα των πόλεων που το πρόβλημα; Δεν είπε κανείς ότι δε θα μπορείς να ανεβαίνεις στο βουνό με το αμάξι. Αλλά είναι και βλακεία και παράλογο να παίρνεις αμάξι για να κινείσαι στην πόλη όταν υπάρχουν τόσα μέσα μεταφοράς...

  • Like 2
Δημοσ.

Η Αθήνα δεν σώζεται με τίποτα (με ή χωρίς αμάξια)....παρα μόνο αν γκρεμιστούν ΟΛΑ, και ξαναχτιστεί από την αρχή με κάποιο σχέδιο αυτή τη φορά.

  • Like 2
Δημοσ.

Μηχανακια γιατι; 2-3 μηχανακια ρυπαινουν συνηθως περισσοτερο απο οτι ενα μικρο 1000αρι αυτοκινητο που μεταφερει ως 5 ατομα.

 

Χωρια την ηχορυπανση..

Δεν ειναι οι ρυποι το προβλημα. 

Το θεμα ειναι ο ογκος του οχηματος αρα κατεπεκταση ο χωρος που καταλαμβανει στο οδόστρωμα και στο παρκαρισμα. Ενα μηχανακι καταλαμβανει ογκο σχεδον σαν ποδηλατο.

 

Μηχανακια μεχρι 250 κυβικα ρυπαίνουν ελάχιστα σε σχεση με ενα αυτοκίνητο.

 

Το να μετακινουνται 5 ατομα ταυτοχρονα με ενα αυτοκινητο ειναι ουτοπικο, εκτος αν γινει κατοπιν συνεννοήσεως που ειναι σπανιο και οχι βολικο για καθημερινη χρηση.

  • Like 2
Δημοσ.

Η Αθήνα δεν σώζεται με τίποτα (με ή χωρίς αμάξια)....παρα μόνο αν γκρεμιστούν ΟΛΑ, και ξαναχτιστεί από την αρχή με κάποιο σχέδιο αυτή τη φορά.

Δεν χρειαζεται να γκρεμιστει ολη η Αθηνα.

Αρκει να γκρεμιζουν 1 στα 3 κτηρια ανα τετραγωνο για να ανασανει ο τοπος και να αναβαθμιστουν οι περιοχες.

 

Εξαλλου τα περισσοτερα κτηρια στο κεντρο ειναι πλεον ακατοικητα θα μπορουσε να τα αγορασει ο ο δημος απο τους ιδιοκτητες σε τιμες που θα συμφερει και τους ιδιοκτητες και να τα γκρεμισει

Δημοσ.
Μηχανακια γιατι; 2-3 μηχανακια ρυπαινουν συνηθως περισσοτερο απο οτι ενα μικρο 1000αρι αυτοκινητο που μεταφερει ως 5 ατομα.

 

Χωρια την ηχορυπανση..

Γιατί υπάρχει και ο ΚΟΚ όσο για τον θόρυβο ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...