alekasas Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Καλησπερα, μολις αγορασα (ενας φιλος μου τελος παντων) την Dell U2515H απο μαγαζι απο Skroutz με πολλες θετικες αξιολογησεις. Το θεμα ειναι οτι η οθονη στο κεντρο εχει ενα pixel το οποιο ειναι γκρι, πρωτη φορα το βλεπω αυτο να πω την αληθεια. Επικοινωνησαμε με Dell αντιπροσωπεια και τους ειπα το προβλημα. Μου επιβεβαιωσε οτι θα γινει αλλαγη μιας και η συκγεκριμενη εχει Perfect Pixel εγγυηση. Οταν ομως του εδωσα το Service Tag Number, μου ειπε οτι ειναι αγορασμενη απο Γερμανια και οτι πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα οπου την πηρα. Μιλησα εγω με το καταστημα και μου ειπανε να την στηλω σε αυτους να την τσεκαρουνε αν εχει οντως προβλημα και θα με ενημερωσουνε αυτοι τι θα γινει περεταιρω. Σας εχει τυχει αυτο? Κανονικα δεν επρεπε να αναλαβει η Dell την εγγυηση?
La_MoRt Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Με το παραεμπόριο δυστυχώς αυτά συμβαίνουν. Τα καταστήματα στο skroutz και όχι μόνο χρησιμοποιούν προμηθευτές εξωτερικού με αποτέλεσμα να αγοράζουνε τα προϊόντα που προορίζονατι για χώρες κυρίως Ευρώπης για να γλιτώσουν χρήματα. Πιστεύω πως θα βγάλεις άκρη με το κατάστημα σε αυτή τη περίπτωση. Ποιό είναι το κατάστημα;
alekasas Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Μωρε εκει που το φοβομαστε ειναι οτι φενετε πολυ ελαχιστα, δεν ειναι καμμενο ή γυρισμενο πιξελ. Φοβαμαι οτι θα την παραλαβουνε και δεν θα καταλαβουνε τιποτα. Το καταστημα ειναι Inter-eshop Οριστε και 2 φωτο. Μια κοντα και μια απο κανονικα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα