Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Φυσικό ήταν να ξελιγωθεί, και καινούργια να ήταν δύσκολα θα κατάφερνε να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Ελπιζω αφου "επανηλθε" και θα παω να την βαλω παλι στο αμαξι να κρατησει !!
stelios18120 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Ρε παιδια τι 330 ευρω για μπαταρια;;;;και κραταει 10 χρονια κτλπ;; Εγω βαζω στο mazda bosch 55αρα μπαταρια με χρηση νορμαλ δηλαδη 10.000 χλμ τον χρονο και κραταει 5 χρονια περιπου.την τελευταια φορα κρατησε σχεδον 5.5 χρονια.και εδωσα 60 ευρω!! Δηλαδη με 300 ευρω που θελει ο αλλος στο σκρουτζ για μια μπαταρια εγω βγαζω με τις bosch 6 μπαταριες και 30 χρονια χρησης.αντε βια 25 χρονια... Sorry για το μηνυμα αλλα κοντεψα να παθω π ειδα 300 ευρω μπαταρια οτι μπαταρια να ειναι αυτη οτι και να εχει μεσα... (Καλα τι τους κανετε και σας κρατανε 2 και 3 χρονια;;; η εγω ειμαι τυχερος; 1
dimitrisOP Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 αυτες οι μπαταριες δεν ειναι για ιχ ειναι για 4x4 που εχουν εργατες, 500 φωτα, κομπρεσορες για λοκερς και παει λεγοντας ,εκει ναι, χρειαζεται τετοιες μπαταριες
stelios18120 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 τοτε αφου ειναι γ 4χ4 οκ Λεω κ εγω ιχ 330 ευρω μπαταρια
dimitrisOP Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 τοτε αφου ειναι γ 4χ4 οκ Λεω κ εγω ιχ 330 ευρω μπαταρια για ποιο λογο να σκασεις 300 ευρω για ενα καθημερινο αμαξι? τι εχουν για μοτερ? V8? οι bosch και οι varta ειναι οτι πρεπει να καθημερινα αμαξια και θα αντεξουν πολλα χρονια , οτιδηποτε ποιο ακριβο ειναι overkill γενικα 50ah-70ah καλες βρισκεις με 40-70€
Joshua21 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Ελπιζω αφου "επανηλθε" και θα παω να την βαλω παλι στο αμαξι να κρατησει !! Τα έχουμε ξαναπεί και σε παλιότερο νήμα, όταν είχε μείνει το δικό σου, κάθε φορά που η μπαταρία ξελιγώνεται την ακούει γερά. Ρε παιδια τι 330 ευρω για μπαταρια;;;;και κραταει 10 χρονια κτλπ;; Εγω βαζω στο mazda bosch 55αρα μπαταρια με χρηση νορμαλ δηλαδη 10.000 χλμ τον χρονο και κραταει 5 χρονια περιπου.την τελευταια φορα κρατησε σχεδον 5.5 χρονια.και εδωσα 60 ευρω!! Δηλαδη με 300 ευρω που θελει ο αλλος στο σκρουτζ για μια μπαταρια εγω βγαζω με τις bosch 6 μπαταριες και 30 χρονια χρησης.αντε βια 25 χρονια... Sorry για το μηνυμα αλλα κοντεψα να παθω π ειδα 300 ευρω μπαταρια οτι μπαταρια να ειναι αυτη οτι και να εχει μεσα... (Καλα τι τους κανετε και σας κρατανε 2 και 3 χρονια;;; η εγω ειμαι τυχερος; Όπως έγραψα και παραπάνω αξίζει μόνο για ειδικές χρήσεις(πχ extreme ηχοσυστήματα), σε απλό καθημερινό αυτοκίνητο είναι πεταμένα λεφτά. Όσο για τη διάρκεια ζωής παίζει ρόλο η χρήση, αλλά και η τύχη. Τα 5-5,5 χρόνια είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο, το σύνηθες είναι 2-3.
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Τα έχουμε ξαναπεί και σε παλιότερο νήμα, όταν είχε μείνει το δικό σου, κάθε φορά που η μπαταρία ξελιγώνεται την ακούει γερά. Ευχαριστω.Εννοεις οτι μενουν σημαδια ανεξητιλα με οτι σημαινουν αυτα ?
Joshua21 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Ευχαριστω.Εννοεις οτι μενουν σημαδια ανεξητιλα με οτι σημαινουν αυτα ? Για να στο πω αλλιώς, κάθε φορά που ξελιγώνεται λιγοστεύει το υπόλοιπο της ζωής της. Και στην περίπτωση που είναι γερασμένη(δλδ έχει μειωθεί η χωρητικότητα της κατά πολύ), ξελίγωμα = βέβαιος θάνατος. 2
caution Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 2 χρόνια χωρίς κάποια "αμαρτία" (ξεχασμένα φώτα κτλ) είναι ΛΙΓΑ. Εγώ θα έλεγα ότι πριν μπει άλλη μπαταρία, καλά είναι να γίνουν: -έλεγχος με παρεμβολή amperόμετρου στον πόλο με σβηστά τα πάντα μπας και κάτι (συναγερμός / κακογειωμένο stereo κτλ) ρουφάει ρεύμα χωρίς λόγο όταν το αυτοκίνητο κάθεται. -έλεγχος τάσης φόρτισης από το δυναμό, μπας και overshootάρει. -έλεγχος και ξύσιμο πόλων, μπας και κάτι είναι οριακό στις επαφές. -επιλογή της αμέσως μεγαλύτερης μπαταρίας με βάση τον διαθέσιμο χώρο. ^ είναι τέσσερα απλά πραγματάκια, σε φάση 20 λεπτά δουλειά στο σύνολο, που λογικά θα βελτιώσουν την κατάσταση. 1
Joshua21 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 2 χρόνια χωρίς κάποια "αμαρτία" (ξεχασμένα φώτα κτλ) είναι ΛΙΓΑ. Εγώ θα έλεγα πως είναι συνηθισμένο για τις μπαταρίες που κυκλοφορούν στο εμπόριο τα τελευταία χρόνια, σπανίως πεθαίνουν από γεράματα. Συνήθως πεθαίνουν από βλάβη(κομμένο-βραχυκυκλωμένο στοιχείο).
_chris_ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 τι λέτε ρε παιδιά, τι 2-3 χρόνια μέσος όρος μπαταρίας; δε ξέρω ούτε έναν να έχει αλλάξει μπαταρία σε 2-3 χρόνια, είμαι 5,5 χρόνια με την ίδια μπαταρία και συνεχίζω, φίλος μου άλλαξε στα 6 νομίζω, απ όσους γνωστούς έχω ακούσει όλοι 4+. θερμοσίφωνα συνδέετε επάνω;
Avon Pro Xtreme Rain Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 -επιλογή της αμέσως μεγαλύτερης μπαταρίας με βάση τον διαθέσιμο χώρο. η επιλογη μπαταριας και δυναμο (ευτυχως στ' αμαξια ειναι add'on και αλλαζει ευκολα) πρεπει να γινεται αναλογα με την χρηση και τις απιτησεις
kleo1 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 σόρυ προκαταβολικά αν πω βλακεία. μπορούμε να ελέγξουμε με ένα απλό πολύμετρο των 10€ αν η μπαταρία του αυτοκινήτου πλησιάζει να τα τινάξει; έχω ένα που το είχα πάρει μια φορά για πλάκα, έτσι να μετράω μπαταρίες και γενικά διάφορα ηλεκτρονικα, υπολογιστή.... στο αυτοκίνητο έχω μια μπαταρία εδώ και 5 και κάτι χρόνια, δεν έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα αλλά φοβάμαι μη με αφήσει ξαφνικά αν και απ ότι έχω ακούσει συνήθως δίνουν δείγματα όταν είναι να τα τινάξουν
Joshua21 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2015 Όχι, το μόνο που μπορείς να δεις με ένα απλό πολύμετρο των 10€ είναι το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα