Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν εν συντομία. Έληξε η σύνδεση μου στις δύο τηλεφωνικές γραμμές που είχα και με κάλεσε ο ΟΤΕ για ανανέωση σε 18 μηνο συμβόλαιο. Η μία γραμμή είναι VDSL 50 + 360 κινητά και η άλλη ADSL 24 + OTE TV Full pack. Εν συνεχεία μπαίνω στο site του ΟΤΕ και λέει ότι οι 3 πρώτοι μήνες είναι δωρεάν. Οι τιμές που πληρώνω είναι οι ίδιες χωρίς να έχω κάποια έκπτωση. Αφού τους κάλεσα στο 13888 με ενημερώσανε πως αφού το ανανέωσα δεν μπορούνε να κάνουνε κάτι εκ τον υστέρων και ότι είναι άλλη υπηρεσία το ΟΤΕ web. Δεδομένου ότι το κόστος για 3 μήνες και στις 2 γραμμές είναι περίπου 180 ευρώ θα ήθελα τη γνώμη σας για το τι μπορώ να κάνω γιατί νιώθω ότι με κοροϊδεύουν κανονικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

https://www.ote.gr/web/guest/sl/203100/prosfores/home?lastLayoutId=18&gclid=CjwKEAjwyqOwBRDZuIO4p5SV8w0SJAAQoUSwYBmwEj-v1o7vU-kymw9YrVYMpqlwhlinf1U_V0XvJhoCslXw_wcB

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος, δωρεάν είναι για νέους συνδρομητές. Όχι για ανανέωση.

 

Την προσφορά την έχουν για να προσελκύσουν νέους. Λ.χ. με πήραν χτες από Wind να πάω από ADSL σε VDSL, "5 ευρώ το μήνα επιπλέον μου λένε". Αυτό, όμως, είναι για το εξάμηνο, μετά πάει στα 10. Ρώτησα, στα 10 είναι και η ανανέωση.

Δημοσ.

Άσε και έναν φίλο μου έτσι τον είπαν τι έβαλε και αντί για 5 10 το το χρέωσαν όταν τους πήρε είπαν ότι ο εξωτερικός συνεργάτης δεν έβαλε την έκπτωση

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος, δωρεάν είναι για νέους συνδρομητές. Όχι για ανανέωση.

 

Την προσφορά την έχουν για να προσελκύσουν νέους. Λ.χ. με πήραν χτες από Wind να πάω από ADSL σε VDSL, "5 ευρώ το μήνα επιπλέον μου λένε". Αυτό, όμως, είναι για το εξάμηνο, μετά πάει στα 10. Ρώτησα, στα 10 είναι και η ανανέωση.

Στην τηλεφωνική επικοινωνία  το μόνο που είπανε είναι ότι το τμήμα του ΟΤΕ Web είναι ανεξάρτητο και αυτοί δεν έχουνε σχέση με τις προσφορές αυτές. Λες και μιλάμε για άλλη εταιρία. Όμως εάν δείτε στο site το 13888 που κάλεσα εγώ το αναφέρει ως τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών, άρα ή ανενημέρωτοι είναι ή λένε άλλα αντί άλλων.

Δημοσ.

Φιλε τα ιδια μου εκαναν και εμενα και τους ΧΧΧσα.Εφυγα γιατι αλλα λενε την μια μερα και αλλα την αλλη.Ζητας τον Χ που σου εδωσε προσφορα και ακομα σε περνει.Η λυση για μην σπας τα νευρα σου, γιατι οπου βλεπεις πολυ διαφημηση ειναι απατη, ειναι να την κανεις για αλλου.Οι ανθρωποι ειναι απο αλλο πλανητη.

Δημοσ.

Μα πριν κάνουμε ανανέωση το ψάχνουμε λιγάκι. Προσωπικά 4 μέρες πριν λήξει η σύνδεση μου πήγα σε Γερμανό ,ΟΤΕ shop,πήρα τηλ 13888, έστειλα στην υπηρεσία call back του OTE web.

Από αλλού ανανέωσα TV και από αλλού internet τηλεφωνία.

Κανένας δεν μου είπε ψέματα. Όντως δουλεύουν διαφορετικά και ξεχωριστά οι διάφορες υπηρεσίες.

Απλά ήμουν υποψιασμένος μετά τόσα χρόνια με τους διάφορους providers.

Αν δεν κάνω λάθος, δωρεάν είναι για νέους συνδρομητές. Όχι για ανανέωση.

 

Την προσφορά την έχουν για να προσελκύσουν νέους.

Την δίνουν και στους υφιστάμενους πελάτες
  • Like 1
Δημοσ.

Κάνε αίτηση φορητότητας φίλε μόνο έτσι καταλαβαίνουν εκεί στον ΟΤΕ, πάλι καλά που είμαι στην Wind και δεν τους δίνω τα 70άρια που έδινα παλιά 

Δημοσ.

Βέβαια όλοι όσοι του λέτε να φύγει, παραβλέπετε το γεγονός πως έχει ΗΔΗ κάνει το συμβόλαιο. Επομένως αν φύγει τώρα, θα πρέπει να πληρώσει την διακοπή του συμβολαίου... 

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν εν συντομία. Έληξε η σύνδεση μου στις δύο τηλεφωνικές γραμμές που είχα και με κάλεσε ο ΟΤΕ για ανανέωση σε 18 μηνο συμβόλαιο. Η μία γραμμή είναι VDSL 50 + 360 κινητά και η άλλη ADSL 24 + OTE TV Full pack. Εν συνεχεία μπαίνω στο site του ΟΤΕ και λέει ότι οι 3 πρώτοι μήνες είναι δωρεάν. Οι τιμές που πληρώνω είναι οι ίδιες χωρίς να έχω κάποια έκπτωση. Αφού τους κάλεσα στο 13888 με ενημερώσανε πως αφού το ανανέωσα δεν μπορούνε να κάνουνε κάτι εκ τον υστέρων και ότι είναι άλλη υπηρεσία το ΟΤΕ web. Δεδομένου ότι το κόστος για 3 μήνες και στις 2 γραμμές είναι περίπου 180 ευρώ θα ήθελα τη γνώμη σας για το τι μπορώ να κάνω γιατί νιώθω ότι με κοροϊδεύουν κανονικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

https://www.ote.gr/web/guest/sl/203100/prosfores/home?lastLayoutId=18&gclid=CjwKEAjwyqOwBRDZuIO4p5SV8w0SJAAQoUSwYBmwEj-v1o7vU-kymw9YrVYMpqlwhlinf1U_V0XvJhoCslXw_wcB

 

Την εξαπάτηση που ακριβώς την είδες για να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι;

 

Το offer με τους 3 μήνες δωρεάν αφορά μόνο online αιτήσεις.

Καλώντας 13888 σου δίνουν offers για πακέτα που γίνονται τηλεφωνικά.

 

Είναι σαν να πηγαίνεις στο πχ. πλαίσιο και να παραπονιέσαι που στο κατάστημα πληρώνεις κάτι ακριβότερα από την online χρεώση.

Κακώς νιώθεις πως σε κοροιδεύουν αλλά μιας και ρωτάς τι να κάνεις, τότε μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση.

 

 

Στην τηλεφωνική επικοινωνία  το μόνο που είπανε είναι ότι το τμήμα του ΟΤΕ Web είναι ανεξάρτητο και αυτοί δεν έχουνε σχέση με τις προσφορές αυτές. Λες και μιλάμε για άλλη εταιρία. Όμως εάν δείτε στο site το 13888 που κάλεσα εγώ το αναφέρει ως τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών, άρα ή ανενημέρωτοι είναι ή λένε άλλα αντί άλλων.

 

Δεν μιλάμε για άλλη εταιρία αλλά για τελείως άλλη υπηρεσία.

Οπότε αντί να μιλήσεις με την σωστή υπηρεσία απαιτείς να εξυπηρετηθείς από εκεί. Το 13888 δεν είναι customer support για <όλα> τα θέματα. Αν θέλεις να μιλήσεις με support που αφορά το οτιδήποτε της εταιρίας μπαίνεις στο ote.gr και είτε θα σου τακτοποιήσουν το ζήτημα από εκεί ή θα το δρομολογήσουν εκεί που χρειάζεται.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...