Προς το περιεχόμενο

Μια τσιμουχα απο χρυσάφι...


viper2005

Προτεινόμενες αναρτήσεις

λοιπόν

 

Είδα λαδια στην μπροστά ανάρτηση στο μηχανακι και μετα απο μέρες άκουγα και θόρυβο ετςι και πέρναγα απο καμία λακκούβα (γκουπ). Κάποια στιγμή στον δρομο μου βρήκα το συνεργείο οπου είμαι πελάτης. Σταματάω για να ρωτήσω αν η βλάβη ειναι τσιμουχα ή αν εχει χαλάσει η ανάρτηση εντελώς και φυσικά ποσο θελει για επισκευή (χρόνος+χρήμα). Μου λέει τσιμουχα + λαδια για την ανάρτηση = €98...

 

Ερώτηση

Μονο σε εμένα φαίνονται πολλά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θα σου αλλάξει και στις δυο μπουκάλες τις τσιμούχες. Είναι στο σύνολο 4 συν το λάδι που θα χρειαστεί. Τώρα από τιμή δεν ξέρω αν είναι καλά, δεν μου έχει τύχει να αλλάξω.

Για τι μηχανάκι είναι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν

 

Είδα λαδια στην μπροστά ανάρτηση στο μηχανακι και μετα απο μέρες άκουγα και θόρυβο ετςι και πέρναγα απο καμία λακκούβα (γκουπ). Κάποια στιγμή στον δρομο μου βρήκα το συνεργείο οπου είμαι πελάτης. Σταματάω για να ρωτήσω αν η βλάβη ειναι τσιμουχα ή αν εχει χαλάσει η ανάρτηση εντελώς και φυσικά ποσο θελει για επισκευή (χρόνος+χρήμα). Μου λέει τσιμουχα + λαδια για την ανάρτηση = €98...

 

Ερώτηση

Μονο σε εμένα φαίνονται πολλά?

Δεν ειναι παραλογη η τιμη, τοσο παει γιατι πρεπει να ανοιξει η μπουκαλα σε ειδικο συνεργειο , να γινει επισκευη-αλαχτουν τσιμουχες κτλ. Ειναι φιξ οι τιμες για μπουκαλες, και η επισκευη τους φτανει στο 50% περιπου του κοστους αγορας καινουριας....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν

 

Είδα λαδια στην μπροστά ανάρτηση στο μηχανακι και μετα απο μέρες άκουγα και θόρυβο ετςι και πέρναγα απο καμία λακκούβα (γκουπ). Κάποια στιγμή στον δρομο μου βρήκα το συνεργείο οπου είμαι πελάτης. Σταματάω για να ρωτήσω αν η βλάβη ειναι τσιμουχα ή αν εχει χαλάσει η ανάρτηση εντελώς και φυσικά ποσο θελει για επισκευή (χρόνος+χρήμα). Μου λέει τσιμουχα + λαδια για την ανάρτηση = €98...

 

Ερώτηση

Μονο σε εμένα φαίνονται πολλά?

Δεν διευκρινίζεις ούτε τι "μηχανάκι" έχεις, ούτε αν θα βάλει γνήσια ανταλλακτικά. Ενδεικτικά τα εξειδικευμένα καταστήματα για τέτοιες δουλειές όσον αφορά μοτοσυκλέτα χρεώνουν κάπου 70€ όταν τους πας τα καλάμια στο χέρι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει λύσιμο το μπροστινό ρε συ.Εχει δουλίτσα δεν είναι απλή δουλειά.Οπως και να'χει να το φτιάξεις σύντομα για λόγους ασφαλείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρετε ποιο ειναι το πρόβλημα? οτι ο τύπος δεν εχει εξειδικευμένο συνεργείο και θελει 8 ωρες στην χειρότερη για να το φτιάξει...

Επίσης, ποιοι ειναι οι λόγοι ασφαλείας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες είναι απειρα πολλές για να κάνει service τα μπροστινά

η τιμή είναι φυσιολογική, κάπου εκεί ίσως και λίγο παραπάνω έδωσα κι εγώ πρόσφατα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρετε ποιο ειναι το πρόβλημα? οτι ο τύπος δεν εχει εξειδικευμένο συνεργείο και θελει 8 ωρες στην χειρότερη για να το φτιάξει...

Με βασικά εργαλεία γίνεται αυτή η δουλειά, και δεν χρειάζεται εξειδικευμένο συνεργείο. Όσο για το χρόνο που χρειάζεται δεν έχουν όλα την ίδια ευκολία/δυσκολία, αλλά θα έλεγα πως 2 ώρες σε κάθε περίπτωση αρκούν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρετε ποιο ειναι το πρόβλημα? οτι ο τύπος δεν εχει εξειδικευμένο συνεργείο και θελει 8 ωρες στην χειρότερη για να το φτιάξει...

Επίσης, ποιοι ειναι οι λόγοι ασφαλείας?

 

να στεγνωσει απο λαδι το καλαμι και ουσιαστικα να δουλευει μονο το ελατηριο με ελευθερη ταλαντωση χωρις υδραυλικη αποσβεση. Αν συνεχισει, θα αρχισει να τρωει και τα κουζινετα

Με βασικά εργαλεία γίνεται αυτή η δουλειά, και δεν χρειάζεται εξειδικευμένο συνεργείο. Όσο για το χρόνο που χρειάζεται δεν έχουν όλα την ίδια ευκολία/δυσκολία, αλλά θα έλεγα πως 2 ώρες σε κάθε περίπτωση αρκούν.

 

 

δεν ειναι ολα τα πηρουνια ιδια

 

Αν δεν ξερει το μηχανακι δεν πρεπει να βρει το manual, εστω για τις critical βιδες;

 

Αν το μηχανακι εχει πολλα πλαστικα, δε θα φαει 2 ωρες στο λυσε δεσε; (αν το κανει ευλαβικα και χωρις να θυσιαζει κλιπσακια κτλ)

 

Αν εχει λιγο μπεσα δεν πρεπει να ανοιξει και τα 2 καλαμια να δει σε τι κατασταση βρισκεται;

 

Δεν πρεπει να βρει το manual για το πιρουνι;

 

Δεν πρεπει να σκεφτει τις εξτρα απαιτησεις του χρηστη και να πραξει αναλογα;

 

Δεν πρεπει να στειλει το γιουσουφακι (ή να πεταχτει ο ιδιος) να φερει τα ανταλλακτικα;

 

Δεν πρεπει να το τεσταρει μετα να δει το εργο του;

 

Και αν κατι δεν του αρεσει ξανα λυσιμο...

 

Και αν παρει το ματι του καμμια παραπλευρη μαλακια (πχ ξεραμενη ντιζα) πρεπει να την αφησει ετσι; (ΟΚ, δεν ειναι δουλεια του, δεν πληρωνεται γι' αυτο, το κανει για την παρτη του)

 

Κι αν εχει ψοφησει κανα ρουλεμαν που θελει λεφτα;

 

Αλλιως βγαζετε τα καλαμια (με δικη σας ευθυνη) τα πατε σε εναν αναρτησα (OK τα καλαμια απο παπι και ενας περιπτερας τα φτιαχνει) του λετε τι και πως, και τα παιρνετε πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι ολα τα πηρουνια ιδια

Το ξέρω πως δεν είναι όλα τα πηρούνια ίδια, μάλλον δεν πρόσεξες το "δεν έχουν όλα την ίδια ευκολία/δυσκολία" που έγραψα.

 

Αν δεν ξερει το μηχανακι δεν πρεπει να βρει το manual, εστω για τις critical βιδες;

Αν δεν ξέρει το μηχανάκι, μάλλον έγινε κακή επιλογή μηχανικού. Όπως και να έχει όμως, δεν είναι υποχρέωση του πελάτη να πληρώσει για το χρόνο που έκανε ο μηχανικός για να μάθει.

 

Αν το μηχανακι εχει πολλα πλαστικα, δε θα φαει 2 ωρες στο λυσε δεσε; (αν το κανει ευλαβικα και χωρις να θυσιαζει κλιπσακια κτλ)

Μπα, συνήθως 10-20 λεπτά αρκούν.

 

Αν εχει λιγο μπεσα δεν πρεπει να ανοιξει και τα 2 καλαμια να δει σε τι κατασταση βρισκεται;

Γιατί ρωτάς? Είναι σύνηθες να δέχεται ο μηχανικός να αλλάξει λάδια+τσιμούχα μόνο στο 1 καλάμι?

 

Δεν πρεπει να βρει το manual για το πιρουνι;

Άλλο το manual για τις critical βίδες που έγραψες παραπάνω, και άλλο το manual για τo πηρούνι? Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο...

 

Δεν πρεπει να σκεφτει τις εξτρα απαιτησεις του χρηστη και να πραξει αναλογα;

Όχι, εκτός αν μιλάς για τους μηχανικούς των εργοστασιακών ομάδων στο Moto GP.

 

Δεν πρεπει να στειλει το γιουσουφακι (ή να πεταχτει ο ιδιος) να φερει τα ανταλλακτικα;

Συνήθως παίρνει τηλ τον ανταλλακτικατζή και του το πάει αυτός. Του δίνει και προμήθεια από τα ανταλλακτικά βεβαίως βεβαίως.

 

Δεν πρεπει να το τεσταρει μετα να δει το εργο του;

Σαφώς!

 

Και αν κατι δεν του αρεσει ξανα λυσιμο...

Είναι θέμα οπτικής, εγώ θα έλεγα αν έχει κάνει μαλακία ξανά λύσιμο...

 

Και αν παρει το ματι του καμμια παραπλευρη μαλακια (πχ ξεραμενη ντιζα) πρεπει να την αφησει ετσι; (ΟΚ, δεν ειναι δουλεια του, δεν πληρωνεται γι' αυτο, το κανει για την παρτη του)

 

Κι αν εχει ψοφησει κανα ρουλεμαν που θελει λεφτα;

Συνήθως παίρνει τηλ τον ιδιοκτήτη και του λέει "χρειάζεται ντίζα+ρουλεμάν τα οποία κοστίζουν τόσο, τι να κάνω?".

 

Αλήθεια, εσύ πιστεύεις πως είναι λογικό να θέλει ο μηχανικός 8 ώρες για να αλλάξει λάδια+τσιμούχες στα καλάμια όπως έγραψαν παραπάνω? Μήπως να χρέωνε και 40-50€ την κάθε εργατώρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω πως δεν είναι όλα τα πηρούνια ίδια, μάλλον δεν πρόσεξες το "δεν έχουν όλα την ίδια ευκολία/δυσκολία" που έγραψα.

 

 

Αν δεν ξέρει το μηχανάκι, μάλλον έγινε κακή επιλογή μηχανικού. Όπως και να έχει όμως, δεν είναι υποχρέωση του πελάτη να πληρώσει για το χρόνο που έκανε ο μηχανικός για να μάθει.

 

 

-δηλαδη ο μηχανικος πρεπει να ξερει για ολα τα μηχανακια που κατασκευαστηκαν; Και για τις ανακλκησεις τους; Και να εχει νομιμως αγορασμενα ολα τα σχετικα manuals;

 

 

Μπα, συνήθως 10-20 λεπτά αρκούν.

 

- ΟΚ σου φερνω ενα μηχανακι και εχεις 30 λεπτα (να εχεις και την ανεση σου) να μου δωσεις τα πιρουνια στο χερι, ψηνεσαι;

 

Γιατί ρωτάς? Είναι σύνηθες να δέχεται ο μηχανικός να αλλάξει λάδια+τσιμούχα μόνο στο 1 καλάμι?

 

- φτηνιαρηδες πελατες και τεμπεληδες μηχανικοι. Φοβερος συνδυασμος

 

Άλλο το manual για τις critical βίδες που έγραψες παραπάνω, και άλλο το manual για τo πηρούνι? Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο...

 

- πολλα μηχανακια δεν φορανε πιρουνια της πλεμπας

 

 

Όχι, εκτός αν μιλάς για τους μηχανικούς των εργοστασιακών ομάδων στο Moto GP.

 

- Αν ο κοσμος ειχε χαμπαριασει τον ρολο που παιζουν οι αναρτησεις, εκει θα εριχνε τα πρωτα λεφτα/χρονο για γνωσεις κτλ

 

Συνήθως παίρνει τηλ τον ανταλλακτικατζή και του το πάει αυτός. Του δίνει και προμήθεια από τα ανταλλακτικά βεβαίως βεβαίως.

 

- Αν εχει καλες σχεσεις με τον συγκεκριμενο συνεργατη θα του τα στειλει free. Αλλιως θα πληρωσει ο μηχανικος (ο πελατης δηλ)

 

 

Σαφώς!

 

 

Είναι θέμα οπτικής, εγώ θα έλεγα αν έχει κάνει μαλακία ξανά λύσιμο...

 

- Οποτε να μην το δοκιμασει καθολου και να στειλει μηχανακι και ανθρωπο στην ευχη του θεου

 

 

Συνήθως παίρνει τηλ τον ιδιοκτήτη και του λέει "χρειάζεται ντίζα+ρουλεμάν τα οποία κοστίζουν τόσο, τι να κάνω?".

 

-  Εννοειται οτι δεν θα παρει λεφτα για να περιποιηθει μια ντιζα. Αν ομως ο αλλος του πει "ασε το ρουλεμαν δεν εχω λεφτα", πως θα δοκιμασει ο αλλος το πιρουνι και θα εξαγει ασφαλη συμπερασματα για την Θεια Λειτουργεια του;

 

Αλήθεια, εσύ πιστεύεις πως είναι λογικό να θέλει ο μηχανικός 8 ώρες για να αλλάξει λάδια+τσιμούχες στα καλάμια όπως έγραψαν παραπάνω? Μήπως να χρέωνε και 40-50€ την κάθε εργατώρα?

 

- Ο καθενας θελει συγκεκριμενο χρονο/χρηματα για να κανει μια εργασια. Ομοιως ο καθενας ειναι ελευθερος να αποφασισει που θα δωσει τα λεφτα του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Ο καθενας θελει συγκεκριμενο χρονο/χρηματα για να κανει μια εργασια. Ομοιως ο καθενας ειναι ελευθερος να αποφασισει που θα δωσει τα λεφτα του

Είπε ο μηχανικός όταν κατάλαβε ότι ο πελάτης δεν είναι και τόσο άσχετος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι καλυτεροι πελατες ειναι αυτοι που ξερουν τι/πως/γιατι θελουν, μπορουν να το εξηγησουν στον αλλον και γνωριζουν την εννοια vfm

 

Αν εχουν και λεφτα ακομα καλυτερα

 

(εννοειται οτι δεν σημαινει απαραιτητα οτι οποιος κανει κατι γρηγορα το κανει και βιαστικα/προχειρα, ουτε ο,τι λαμπει ειναι χρυσος)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...