bill2015 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Έχώ μια απορία ο οτε σε όλους τους πελάτες του δίνει σε ένα μεγάλο βαθμό voip ενώ στους υπόλοιπους που έχουν vdsl μέσω χονδρικής οτε δεν δινει εκεί voip
NikosKallithea Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 30 λεπτά πριν, bill2015 είπε Έχώ μια απορία ο οτε σε όλους τους πελάτες του δίνει σε ένα μεγάλο βαθμό voip ενώ στους υπόλοιπους που έχουν vdsl μέσω χονδρικής οτε δεν δινει εκεί voip Αν εννοείς "χοντρικης" τους αλλους παροχους, πως θα δωσει ο οτε voip, η παροχή τηλεφωνίας και ιντερνετ είναι ευθύνη του παρόχου στον οποίο ανήκεις, οχι του οτε.
bill2015 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Σωστά απλά λέω γτ μόνο ο οτε τρέχει να τα κάνει όλα voip και οι υπόλοιποι δεν κάνουν καμία ενημέρωση
Super Moderators Thresh Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Super Moderators Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 6 minutes ago, bill2015 said: Σωστά απλά λέω γτ μόνο ο οτε τρέχει να τα κάνει όλα voip και οι υπόλοιποι δεν κάνουν καμία ενημέρωση Τα χονδρικής VDSL που ανέφερες πάντως, σιγά σιγά θα γίνονται VoIP όταν ενεργοποιείται το Vectoring, μιας και το απαιτεί ο κανονισμός...
jkoukos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, bill2015 είπε Σωστά απλά λέω γτ μόνο ο οτε τρέχει να τα κάνει όλα voip και οι υπόλοιποι δεν κάνουν καμία ενημέρωση Υπάρχουν 2 διαφορετικά πράγματα. Λιανική και χοντρική. Το πρώτο είναι η πολιτική εκάστου παρόχου ποια υπηρεσία θα δίνει και με ποιο πρωτόκολλο σε λιανική. Ο ΟΤΕ έχει αποφασίσει προ ετών να αλλάξει όλο το δίκτυό του σε ΙΡ. Αρχικά λοιπόν ξεκίνησε με τις νέες συνδέσεις, στη συνέχεια προχώρησε και στις παλιές και τελευταία γυρίζει όλο το αστικό κέντρο μιας περιοχής χωρίς καμία εξαίρεση. Στην χοντρική το πράγμα αλλάζει. Εδώ (και αναφερόμαστε σε υπηρεσία από καμπίνα) υπάρχει νέος κανονισμός vectoring που ρητά αναφέρει ότι ο πάροχος που του ανήκει η καμπίνα, υποχρεούται να δώσει μόνο ΙΡ υπηρεσία (άρα VoIP). Απλά για διάφορους λόγους μέχρι σήμερα δεν εφαρμόζεται παντού και πάντα, αν και τελευταία οι άλλοι πάροχοι που νοικιάζουν στη χοντρική, παρέχουν στη λιανική VoIP στις νέες συνδέσεις των πελατών τους.
Highlander Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Στις 28/2/2017 στις 10:27 ΠΜ, jkoukos είπε ΔΕΝ υπάρχει καμιά οδηγία από οποιονδήποτε δημόσιο φορέα η οργανισμό, εγχώριο ή ευρωπαϊκό. Το θέμα είναι καθαρά συνδυασμός οικονομικών και τεχνολογικών δεδομένων. Αυτό που ισχύει είναι ότι όπου χρησιμοποιείται ISDN τηλεφωνία, λόγω περιορισμένων πλέων νέων συσκευών και περιορισμένης παγκόσμιας χρήσης, οι πάροχοι έχουν ξεκινήσει σταδιακή κατάργησή του. Είναι δύσκολο να βρεθούν ανταλλακτικά και όσα υπάρχουν πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα αναλογικά. Επιπλέον σε όλο τον κόσμο, η διασύνδεση των κέντρων μεταξύ τους (είτε εντός της χώρας είτε με το εξωτερικό) σύντομα θα είναι αποκλειστικά μέσω ΙΡ, καθιστώντας ασύμφορα τα όποια switched κυκλώματα υπάρχουν σήμερα. Σε συνδυασμό με την σταδιακή κατάργηση του ISDN, είναι οικονομικά συμφέρον να γυρίσει η τηλεφωνία των χρηστών σε VoIP παρά σε PSTN, αφού μπορεί να καλύψει τις επιπλέον ψηφιακές ευκολίες του ISDN (που στην δεύτερη απλά δεν υφίστανται) Ο ΟΤΕ λοιπόν, σε συνέχεια άλλων μεγάλων παρόχων στον κόσμο, έχει θέσει ως καταληκτική ημερομηνία μεταξύ 2018/2019 να γυρίσει όλη η τηλεπικοινωνιακή υποδομή του σε ΙΡ. Το αν θα τα καταφέρει είναι άλλο πράγμα, αλλά λόγο δεν έχει να δώσει σε κανέναν. Ταυτόχρονα τρέχει διαβούλευση για νέο κανονισμό που θα ορίζει τον τρόπο που θα συνδέονται όλοι οι εγχώριοι πάροχοι μεταξύ τους μέσω ΙΡ, άσχετα ποια υπηρεσία θα δίνουν στους πελάτες τους. Υποχρέωση όμως για ποια θα είναι, δεν υπάρχει και λογικά δεν θα υπάρξει ποτέ. Το αν μας αναγκάζουν να χρησιμοποιούμε για VoIP την συσκευή του παρόχου, εξαρτάται καθαρά από την πολιτική του εκάστου παρόχου. Π.χ. σε Cyta και Vodafone, λόγω του τρόπου ανάπτυξης (διαφορετικό VC), αναγκαστικά μέσω αυτού. Όμως σε bridge mode μπορούμε να έχουμε τον δικό μας router και η τηλεφωνία να δουλεύει από το modem του παρόχου. Σε ΟΤΕ, έχουμε την δυνατότητα διάφορων συνδυασμών, με ή χωρίς την συσκευή του παρόχου, αφού η τηλεφωνία βγαίνει από το ίδιο VC. Στις 7/8/2018 στις 6:01 ΜΜ, jkoukos είπε Αν το αστικό κέντρο που ανήκεις έχει προγραμματισθεί να γυρίσει όλο σε ΙΡ, τότε δεν έχεις καμία επιλογή εκτός αν δεν σ' ενδιαφέρει η τηλεφωνία. Αν δεν είναι στον προγραμματισμό, μπορείς να αρνηθείς (όπως έκανες μέχρι τώρα) έως ότου γίνει η αναγκαστική μετάβαση στο μέλλον. Επίσης αν παίρνεις υπηρεσία από καμπίνα και αυτή έχει μπει στον προγραμματισμό του Vectoring, που να χτυπιέσαι κάτω σαν το χταπόδι, δε δεν θες θα πας σε VoIP διότι πλέον είναι νόμος του Κράτους. Το αίτημα σύνδεσης αναφέρεται στις υπηρεσίες και την σύνδεση που δίδονται κατά την στιγμή της υπογραφής. Στους όρους του συμβολαίου αναφέρονται αναλυτικά οι όποιες υπηρεσίες και οι προϋποθέσεις με τις οποίες παρέχονται. Με τον ίδιο τρόπο όταν έγινε η μετάβαση από την αναλογική στην ψηφιακή τηλεόραση κανείς δεν σε ρώτησε αν έχεις ή όχι συμβατές συσκευές και αν ήσουν διατεθειμένος να βάλεις το χέρι στην τσέπη σου. Εδώ σου εξηγούμε τι ισχύει. Αν νομίζεις ότι έχεις βάσιμο πάτημα, μπορείς να αποτανθείς στις αρμόδιες αρχές (ΕΕΤΤ, Συνήγορο του Καταναλωτή κλπ) για τις πλέον έγκυρες απαντήσεις. Επειδή βλέπω είσαι ειδικός, δεν μου γράφεις εδώ ποιος είναι ο νόμος του κράτους γιατί δεν τον βρίσκω ;
jkoukos Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 ΦΕΚ 4505/Β/30.12.2016, "Ορισμός Εθνικής αγοράς χονδρικής τοπικής πρόσβασης σε σταθερή θέση, καθορισμός επιχειρήσεων με σημαντική ισχύ στην εν λόγω αγορά και υποχρεώσεις αυτών (4ος Κύκλος Ανάλυσης)". Κοινώς ο κανονισμός του Vectoring. Σε αυτόν ρητά αναφέρεται ότι η όποια υπηρεσία από καμπίνα θα είναι VULA (ή VLU) , με απλά λόγια μόνο ΙΡ άρα VoIP τηλεφωνία. Και οι 3 εταιρείες που αναπτύσσουν αυτό το δίκτυο ως πάροχοι πρόσβαση (OTE, Vodafone και Wind), μόνο τέτοιο προϊόν χοντρικής πρέπει να παρέχουν.
Highlander Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Εγώ είμαι πελάτης χονδρικής ; Δεν φτάνει που πουλήσαμε τον ΟΤΕ στην DT, φτιάχνουν και νόμους στα μέτρα τους.
deesnider Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 36 λεπτά πριν, Highlander είπε Δεν φτάνει που πουλήσαμε τον ΟΤΕ στην DT... Δόξα τω ...Odin, που πουλήσαμε τον ΟΤΕ - που ιδιωτικοποιήθηκε, βασικά... - και πλέον λειτουργεί αρκετά αξιοπρεπώς! Πραγματικά, θα έριχνα απίστευτο γέλιο με όσα θα έγραφαν κάποιοι, αν ήταν ακόμα «κτήμα» τού ...ηρωικού και ένδοξου ελληνικού δημοσίου.
Highlander Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Offtopic, αλλά αντί να διορθώσουμε το δημόσιο, απλά πουλάμε τα πάντα τζάμπα και κερδίζουν οι άλλοι. (Εμείς μόνο μίζα πήραμε) Η λογική του άσχετου επιχειρηματία και του λαμόγιου. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Super Moderators Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 5 hours ago, Highlander said: Offtopic, αλλά αντί να διορθώσουμε το δημόσιο, απλά πουλάμε τα πάντα τζάμπα και κερδίζουν οι άλλοι. (Εμείς μόνο μίζα πήραμε) Η λογική του άσχετου επιχειρηματία και του λαμόγιου. Γιατί πότε το κάναμε κι έχεις ελπίδες για κάτι τέτοιο? Κόβω το χέρι μου ότι αν ο ΟΤΕ είχε μείνει όπως ήταν, θα είχε καταντήσει κι αυτός σαν την ΔΕΗ στην τωρινή της κατάσταση... 2
NikosKallithea Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 8 λεπτά πριν, divo είπε 10ο 11ο 12ο εχει παρα πολλα κεντρα της Αττικης για κλεισιμο. Και αυτα πλεον δεν ειναι "στοιχημα" αλλα απαιτηση της dt. Εχουν βγει χρονοδιαγραμματα για μεχρι τα μεσα του 19 Αν δεις καποιο να κλεινει στειλε μου πμ
myst77 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 πράγματι ξεκινάει το κλείνουν κάποια ψηφιακά κέντρα του ΟΤΕ. Ενα στην Αθηνα νομίζω έκλεισε τη προηγούμενη εβδομαδα και ακολουθούν και άλλα. Στη Θεσσαλονίκη αρχες φθινοπώρου κλείνει το πρώτο Σχετικά με τη κουβέντα η τεχνολογία αλλάζει και και αναγκαστικά ακολουθούν και οι εταιρίες (συμφέρει ή όχι). Δεν μπορούμε να επιμένουμε σε κάποια πράγματα επειδή έτσι δούλευαν ή επειδη έτσι τα θέλουμε. Εχω ένα γείτονα που στο μαγαζί του έκοβε αποδείξεις με pentium 1 και έκανε τη δουλειά του. Ε όταν χάλασε δεν μπορούσε κανένας προμηθευτής να του φτιάξει ή να επισκευάσει τη μητρική γιατί πάει αλυσίδα από πιο ψηλά. Κάποιοι ήθελαν να συνεχίζουν να παίρνουν οθόνες και τηλεοράσεις CRT γιατί "εχουν καλυτερες γωνιες θέασης". Ε λοιπόν ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να μένουμε εκει, έπρεπε να προχωρήσουμε! Έτσι και εδώ. Όταν τα εργοστάσια στη Κίνα ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ/ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΕ τη κατασκευή και την υποστήριξη των παλιών ψηφιακών κέντρων ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ όλοι ακολουθουν. ΕΞΕΛΙΞΗ λέγεται. Θα γίνει ΠΑΝΤΟΥ, όχι μόνο στην Ελλάδα. ΕΙδικά στη περίπτωση Vectoring όπως λένε τα παιδιά παραπάνω θα είναι ΟΛΑ VoiP. Επίσης υπάρχει μέριμνα απο ΟΤΕ για κάποιες περιπτώσεις (σκέτη τηλεφωνία χωρίς ιντερνετ ή κάποιες εταιρίες με ιδιαίτερο εξοπλισμό) να μπουν κάρτες MSAN που θα δίνουν τηλέφωνο, όπου ΠΑΛΙ θα είναι VoiP απλά η μετατροπή θα γίνεται στο χώρο του ΟΤΕ και όχι στο ρουτερ του πελάτη
simos_s Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Εμένα πριν λίγες μέρες με κάλεσε τεχνικός του ΟΤΕ και μου ειπε πως ολες οι συνδέσεις στο επόμενο διάστημα θα γίνουν voip στην περιοχή ακόμα και στις γραμμές που εχουν μονο τηλεφωνία με την προσθήκη ρουτερ. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2018 από simos_s
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα