Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κι εγω εχω καποιες ερωτησεις. Κατ αρχας ο ΟΤΕ μου εβαλε ευρυζωνικη τηλεφωνια χωρις να το θελω, και απλως μου ανακοινωσε οτι πρεπει να αλλαξω τη συνδεσιμολογια του ρουτερ. Εχω συνδεσει στο ρουτερ το ενα τηλεφωνο, και αλλο ενα καλωδιο που επιστρεφει στην πριζα ωστε να εχω κανονικα τηλεφωνα στις αλλες πριζες.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.Γινεται να επιστρεψω στην pstn?

2.Αυτη η συνδεσιμολογια ουσιαστικα δημιουργει ενα feedback με pstn τηλεφωνια στο σπιτι?

3.Το feedback δεν μπορει να διαρρευσει και στα υπολοιπα σπιτια?

4.Τα λεγομενα VoIP τηλεφωνα συνδεονται στην πριζα και δεν χρειαζονται ρουτερ, εχουν μεσα τους για να δημιουργει VoIP ετσι?

5.Τα VoIP τηλεφωνα μπορουν να λειτουργησουν με μπαταρια σε περιπτωση διακοπης?

6.Τα VoIP τηλεφωνα μπορουν να λειτουργησουν και σαν απλα pstn τηλεφωνα?

Αυτα. Παρακαλω απαντηστε γιατι δεν ειμαι τεχνικος και πουθενα αλλου δεν εχεθ απαντησεις. Ευχαριστω.

Ναι γινεται να επιστρεψεις σε pstn οπως εκανα εγω  στην cosmote.. ζητας διαχωρισμο του τηλεφωνου με το ρουτερ

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι γινεται να επιστρεψεις σε pstn οπως εκανα εγω στην cosmote.. ζητας διαχωρισμο του τηλεφωνου με το ρουτερ

Παίρνεις το 13888 και ζητάς το πακέτο με τον εξοπλισμό που έχει το φτυαρακι.

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ.

Επανέρχομαι στο θέμα για μια ερώτηση:
Μπορεί να μου κόψει τη γραμμή στο σπίτι ο πOTE επειδή αρνούμαι να δεχτώ να την κάνουν ευρυζωνική ;
Μου έχουν ζαλίσει τα @@.
Με καλούν 2 φορές την εβδομάδα και με πιέζουν να δεχτώ.
Σήμερα μάλιστα η κοπελίτσα που κάλεσε μου είπε πως θα μου στείλουν μια επιστολή που θα αναφέρει πως αν δεν δεχτώ θα κόψουν τη σύνδεση, η οποία μάλιστα έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2019.

Ο λόγος που δεν δέχομαι είναι πως επειδή το ρεύμα στην περιοχή κόβεται συχνά, (μπορεί και 8 ώρες) τυχαίνει να μην έχω μπαταρία στο κινητό και για ώρα ανάγκης καλώ ή με καλούν στο σταθερό.
Ακόμη κι αν βάλω UPS στο router πάλι δεν θα λειτουργεί γιατί το DSLAM δεν έχει UPS. Το έχω δοκιμάσει όταν από μόνοι τους πριν από 6 μήνες το είχαν γυρίσει ευρυζωνικό χωρίς να με ρωτήσουν.


 

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είσαι σε Α/Κ που γυρνάει "ολόκληρο" σε VoIP και εγκαταλείπει το TDM (κλασική τηλεφωνία) δεν το βρίσκω απίθανο...

Πχ https://www.adslgr.com/forum/threads/1056609-COSMOTE-Σταθερή-αναβάθμιση-υποδομών-τηλεφωνίας-του-Α-Κ-Πεντέλης

Θα ακολουθήσουν κι άλλα (όλα τα υπόλοιπα δλδ)...

Επεξ/σία από ThReSh
Δημοσ.

Δεν θα στην κόψει ο οτε απο μονος του επειδή αρνείσαι, απλα θα σε γυρίσει θες δεν θες και αν δεις οτι δεν σου αρέσει μπορείς να κάνεις διακοπή συμβολαίου με επιβάρυνση σου.

Ετσι πιστεύω θα εξελιχθεί.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Highlander είπε

Επανέρχομαι στο θέμα για μια ερώτηση:
Μπορεί να μου κόψει τη γραμμή στο σπίτι ο πOTE επειδή αρνούμαι να δεχτώ να την κάνουν ευρυζωνική ;

Να στην κόψει όχι, αλλά κάποια στιγμή θα στην γυρίσει θες δεν θες. Το αν θα συνεχίσεις να είσαι πελάτης είναι δικό σου θέμα (*). Βέβαια όλοι σε voip θα καταλήξουν σύντομα.

(*) εάν κάνεις πρόωρη διακοπή ασφαλώς θα πληρώσεις τέλος αποδέσμευσης της υπηρεσίας

Δημοσ.

Σχεδόν στα πάντα γύρω μας οι αποφάσεις είναι μονομερείς.
Όταν λέω πως έχουμε χούντα, μου λένε πως υπερβάλω.

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Highlander είπε

Σχεδόν στα πάντα γύρω μας οι αποφάσεις είναι μονομερείς.
Όταν λέω πως έχουμε χούντα, μου λένε πως υπερβάλω.

Το θεμα ειναι τεχνικό, και δεν ειναι υποχρεωμένος ο καθε πάροχος να μείνει τεχνολογικά πίσω επειδή εμείς δεν συμφωνούμε, ούτε έχουμε υπογράψει με τον πάροχο το τι τεχνολογία θα χρησιμοποιήσει για να έχουμε τηλέφωνο στο σπιτι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Highlander είπε

Όταν λέω πως έχουμε χούντα, μου λένε πως υπερβάλω.

Εάν υπήρχε χούντα δεν θα μπορούσες καν να γράψεις και να πεις την γνώμη σου εδώ μέσα. Λέω εγώ τώρα..
Στο υπόλοιπο σκέλος του μηνύματος σου απάντησε ο NikosKallithea.

Επεξ/σία από l337
  • Super Moderators
Δημοσ.
9 hours ago, Highlander said:

Όταν λέω πως έχουμε χούντα, μου λένε πως υπερβάλω

Ευγενικότατοι αυτοί που στο λένε. 😛

Δημοσ.

...και εγω τι 92-93 οταν ήρθαν τα ψηφιακά κέντρα δεν τα ήθελα καθόλου αλλά τελικά οι αλ@τες μου το γύρισαν σε ψηφιακό, με χρονοχρεωσεις και δεν συμμαζεύεται, εγω έκαναν τοτε μια  κλήση μίλαγα 60 ώρες και πλήρωνα μια μοναδα, την τεχνολογία μου μέσα:P 

Δημοσ.
Στις 6/8/2018 στις 12:04 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Το θεμα ειναι τεχνικό, και δεν ειναι υποχρεωμένος ο καθε πάροχος να μείνει τεχνολογικά πίσω επειδή εμείς δεν συμφωνούμε, ούτε έχουμε υπογράψει με τον πάροχο το τι τεχνολογία θα χρησιμοποιήσει για να έχουμε τηλέφωνο στο σπιτι.

Στο συμβόλαιο που έχω υπογράψει μαζί τους και ισχύει μέχρι το 2019 αναφέρει τον τύπο της σύνδεσης και ένα σωρό άλλα.
Αν από την πλευρά τους γράψουν στα @@ τους το συμβόλαιο και μου γυρίσουν τη γραμμή σε ευρυζωνική το θεωρείς σωστό ;
Για ποιο λόγο με καλούν 2-3 φορές την εβδομάδα αν δέχομαι να γίνει η αλλαγή ;

Από εκεί και πέρα με το να γίνει η γραμμή μου ευρυζωνική, κερδίζει μόνο η DT και όχι εγώ.
Εγώ θα χρειαστώ UPS με το οποίο δεν θα λειτουργεί η γραμμή μου, επειδή δεν έχει UPS το DSLAM, θα χρειάζομαι μπαταρίες κάθε τρεις και λίγο με τη γαμωΔΕΗ και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για μείωση των παγίων ώστε να κερδίσω και εγώ κάτι.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν το αστικό κέντρο που ανήκεις έχει προγραμματισθεί να γυρίσει όλο σε ΙΡ, τότε δεν έχεις καμία επιλογή εκτός αν δεν σ' ενδιαφέρει η τηλεφωνία. Αν δεν είναι στον προγραμματισμό, μπορείς να αρνηθείς (όπως έκανες μέχρι τώρα) έως ότου γίνει η αναγκαστική μετάβαση στο μέλλον.

Επίσης αν παίρνεις υπηρεσία από καμπίνα και αυτή έχει μπει στον προγραμματισμό του Vectoring, που να χτυπιέσαι κάτω σαν το χταπόδι, δε δεν θες θα πας σε VoIP διότι πλέον είναι νόμος του Κράτους.

Το αίτημα σύνδεσης αναφέρεται στις υπηρεσίες και την σύνδεση που δίδονται κατά την στιγμή της υπογραφής. Στους όρους του συμβολαίου αναφέρονται αναλυτικά οι όποιες υπηρεσίες και οι προϋποθέσεις με τις οποίες παρέχονται. Με τον ίδιο τρόπο όταν έγινε η μετάβαση από την αναλογική στην ψηφιακή τηλεόραση κανείς δεν σε ρώτησε αν έχεις ή όχι συμβατές συσκευές και αν ήσουν διατεθειμένος να βάλεις το χέρι στην τσέπη σου.

Εδώ σου εξηγούμε τι ισχύει. Αν νομίζεις ότι έχεις βάσιμο πάτημα, μπορείς να αποτανθείς στις αρμόδιες αρχές (ΕΕΤΤ, Συνήγορο του Καταναλωτή κλπ) για τις πλέον έγκυρες απαντήσεις.

Επεξ/σία από jkoukos
Δημοσ.
26 minutes ago, jkoukos said:

Αν το αστικό κέντρο που ανήκεις έχει προγραμματισθεί να γυρίσει όλες τις γραμμές του παρόχου σου σε ΙΡ, τότε δεν έχεις καμία επιλογή αν σε ενδιαφέρει η τηλεφωνία στο συγκεκριμένο πάροχο

κοινώς υπάρχουν προς το παρόν τουλάχιστον κι αλλού πορτοκαλιές

και μελλοντικά επίσης, κανονικά θα έπρεπε ο ανταγωνισμός και η ελεύθερη αγορά να μπορεί να προσφέρει επιλογές για τους καταναλωτές αντί να τις αφαιρεί

Δημοσ.

Για το πρώτο μέρος συμφωνώ απόλυτα.

Το δεύτερο δεν το κατάλαβα ή μάλλον αν το κατάλαβα σωστά, αυτό που γράφεις δεν έχει απολύτως καμία σχέση (μα καμία όμως) με την ανταγωνιστικότητα. Ο κάθε πάροχος σου προσφέρει μια υπηρεσία (φωνή, διαδίκτυο, τηλεόραση κλπ). Το πως, που, πότε και με τι μέσο θα την δίνει, είναι καθαρά δικιά του επιλογή και ισχύει σε όλο τον πλανήτη.

Πέραν των παραπάνω σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει και τεχνολογικός περιορισμός. Τέτοια περίπτωση είναι παροχή υπηρεσίας από καμπίνα Vectoring και φυσικά οπουδήποτε υπάρχουν Cable ή Fiber (και όχι "Fiber") συνδέσεις στον γαλαξία μας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...