Alithinos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Εδώ και αρκετό καιρό, ανεπίσημα, μέλη της Croteam έχουν αναφέρει ότι δουλεύουν στο τέταρτο επεισόδιο της σκιζοφρενούς σειράς FPS Serious Sam. Σήμερα όμως το στούντιο που βρίσκεται πίσω όχι μόνο από τον Serious Sam, αλλά και από το Talos Principle, έβγαλε ανακοίνωσε επίσημα πως όχι μόνο υπάρχει υπό εργασία το Serious Sam 4, αλλά και πως ο Ιωνάς Κυρατζής ο οποίος ήταν υπεύθυνος για το σενάριο του Talos Principle, ανέλαβε να γράψει και το σενάριο του νέου Serious Sam! Αναμένουμε, με το hype να έχει ήδη ξεκινήσει!!! Πηγή: http://www.croteam.com/big-sam-4-news-screenwriters-confirmed/ Ο Ιωνάς Κυρατζής, story & dialogues writer του Serious Sam 4: 1
ektelion Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Καλά νέα! Το 3 το τερμάτισα πριν δύο χρόνια περίπου και το καταχάρηκα! Over the top δράση, παλιοί καλοί bosses που με τους πρωτοβλέπεις λες "αποκλείεται", αλλά με υπομονή και επιμονή τους νικάς, με την αίσθηση ανταμοιβής να είναι τουλάχιστον δεκαπλάσια από αυτή των σύγχρονων walk in the park FPS που σε πιάνουν από το χεράκι και σου κάνουν μάκια το βαβά. Ελπίζω να έχουμε μια από τα ίδια και με το 4. Δεν προσδοκώ τίποτε παραπάνω από αυτή τη σειρά, μου αρκεί να είναι όπως το 3. 1
Alithinos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Καλά νέα! Το 3 το τερμάτισα πριν δύο χρόνια περίπου και το καταχάρηκα! Over the top δράση, παλιοί καλοί bosses που με τους πρωτοβλέπεις λες "αποκλείεται", αλλά με υπομονή και επιμονή τους νικάς, με την αίσθηση ανταμοιβής να είναι τουλάχιστον δεκαπλάσια από αυτή των σύγχρονων walk in the park FPS που σε πιάνουν από το χεράκι και σου κάνουν μάκια το βαβά. Ελπίζω να έχουμε μια από τα ίδια και με το 4. Δεν προσδοκώ τίποτε παραπάνω από αυτή τη σειρά, μου αρκεί να είναι όπως το 3. Με καινούριες τοποθεσίες όμως αυτή τη φορά, ε ? Κάμια Ελλάδα, κάμια Καμπότζη, τίποτα κατακόμβες!!! 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Εγώ πάλι το βρήκα τραγικό το 3 για 2012...χειρότερο και από Duke Nukem tbh...
d4ydr33m3r Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Ετσι ειναι εχει τελειωσει το SS εδω και χρονια απλα δεν..
ektelion Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Πολύ μέτριο σας φάνηκε σε σχέση με τι; Μήπως περιμένατε κάτι άλλο; Γιατί έχοντας τερματίσει τα δύο πρώτα SS, μου φάνηκε μακράν καλύτερο και γενικά πολύ απολαυστικό. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Καλυτερα bossfights, περισσοτεροι εχθροι και καλυτερες πιστες, καλυτερα mods κ.ο.κ Δεν ειναι κακο το 3 απλα δεν ειναι στο υψος των 2 πρωτων. Ισως βεβαια να φταιει οτι ειχα ηδη μεγαλωσει αρκετα οταν βγηκε το 3 και δεν μου εκανε την ιδια εντυπωση.
Alithinos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Εγώ πάλι το βρήκα τραγικό το 3 για 2012...χειρότερο και από Duke Nukem tbh... Το Duke Forever με απογοήτευσε διότι πέρα του hype, και των bugs κτλπ, δεν κράτησε τα στοιχεία που έκαναν το DN3D να ξεχωρίζει κατά την άποψή μου. Δε συγκρίνεται καν με SS3 τι λες τώρα ? Το Serious Sam 3 προσωπικά το βρήκα πολύ καλό, γιατί είχε το gameplay που μου άρεσε και πραγματικά λείπει από τη σύγχρονη βιομηχανία: Διατηρεί τη gameplay formula των FPS των 90s, με το να σε αφήνει να κουβαλάς όλα τα όπλα, να μη χρειάζεται iron sights, να ανταμοίβει την εξερεύνηση με secret areas αντί να σου... εμφανίζει μήνυμα "γύρισε πίσω αλλιώς θα πεθάνεις σε 5'', bosses κτλπ... Και φυσικά είχε και τόνους εχθρών! Και πραγματικά εγώ προσωπικά αυτό περίμενα και ήθελα από ένα παιχνίδι Serious Sam. Μοναδικό δικό μου παράπονο για το SS3 είναι το ότι ήταν πάλι στην Αίγυπτο. Από κει και πέρα, το βρίσκω το παιχνίδι σα παιχνίδι πολύ γεμάτο και ολοκληρωμένο, και δυστυχώς μοναδικό πλέον που να είναι προσεγμένο σε τέτοιο βαθμό, σε σχέση με τα άλλα παιχνίδια που κυκλοφορούν. Έχει δηλαδή φυσικά FOV slider, έχει ένα σωρό graphics options, και άλλων options για να κάνεις απόλυτα customize την εμπειρία σου, υποστηρίζει χειριστήρια μια χαρά, και έχει και μέχρι και split screen που έχει εξαφανιστεί τελείως από τα PC games. Και mods έχει, και ακόμα και πόσα χρόνια μετά η Croteam βγάζει updates που κάνουν το παιχνίδι περισσότερο optimized και λύνοντας bugs. Ποια άλλη εταιρία υποστηρίζει τα παιχνίδια της με patches προσφέροντας και νέα features όπως 4k αναλύσεις, 4 χρόνια μετά τη κυκλοφορία τους ? Προσωπικά δίνω άπειρο respect στη Croteam.
ektelion Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Καλυτερα bossfights, περισσοτεροι εχθροι και καλυτερες πιστες, καλυτερα mods κ.ο.κ Δεν ειναι κακο το 3 απλα δεν ειναι στο υψος των 2 πρωτων. Ισως βεβαια να φταιει οτι ειχα ηδη μεγαλωσει αρκετα οταν βγηκε το 3 και δεν μου εκανε την ιδια εντυπωση. Αφού σημειώσω το αυτονόητο, ότι δηλαδή περί ορέξεως ουδείς λόγος, για κανένα λόγο δεν θεωρώ τις πίστες και τους bosses των δύο πρώτων, καλύτερα από του τρία. Ειδικά ο τελευταίος boss του 3 είναι για εμένα ένας από τους πιο "απολαυστικούς" bosses που έχω δει ποτέ και - όσο nerdy κι αν ακουστεί αυτό - νιώθω περήφανος που τον νίκησα στο ανώτατο επίπεδο δυσκολίας. Οι δε εχθροί είναι πάνω κάτω οι ίδιοι που είχαμε δει και στα προηγούμενα παιχνίδια, ίσως με μερικές προσθήκες παραπάνω. Εκεί ίσως θα μπορούσε να βελτιωθεί το παιχνίδι, αλλά σίγουρα δεν υστερούσε σε σχέση με τους προγόνους του. Προσωπικά ούτε το ίδιο setting δεν με πείραξε όπως λέει ο Alithinos, άλλωστε με τέτοιο χαμό που γινόταν στο τελευταίο επίπεδο δυσκολίας δεν προλάβαινα να προσέξω και τίποτα άλλο πέρα από τους εχθρούς, χαχα. Αλλά ναι, σίγουρα μια αλλαγή σκηνικού θα ήταν ένας εύκολος και ασφαλής τρόπος να ανανεωθεί το παιχνίδι. Ελπίζω να το λάβουν υπόψιν τους στο 4. Σχετικοάσχετο, κατά σύμπτωση ξεκίνησα ξανά χθες το Painkiller γιατί ήθελα λίγο mindless fun. Πολύ καλό για αυτό που είναι, αλλά κακά τα ψέματα, το Serious Sam δεν το βλέπει ούτε με κιάλια. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Οπως ειπες περι ορεξεως.. Εγω προσωπικα τo 3 σε αυτα που αναφερθηκα δεν τα βαζω στο ιδιο επιπεδο με τα αλλα δυο. Καλα mechanics, γρηγορη δραση αντε και κανα melee combat και καλα προσθεσαμε και μια απο τα ιδια.. meh..Εν παση περιπτωσει δεν ειμαστε εδω για να μιλησω γιατι ΔΕΝ μου αρεσε το 3, αλλα για να ανεφερθουμε στο 4.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Προφανώς Alithinos δεν μπορώ τόσο old-school πια η guess...για μένα το να μου πετάς 1000 ιδιους εχθρούς και let the backstepping game begin δεν μου λέει κάτι...ούτε οι κάκιστες ατάκες του Sam ούτε το ανύπαρκτο story/σενάριο, για τα graphs δεν θα το συζητήσω καν εννοείτε. Μιλάμε την ίδια χρονια βγήκε το Tomb Raider...anyways όπως είπε και ο Ektelion γούστα είναι αυτά, κάποτε προφανώς άρεσαν σε περισσοτερους γιατί δεν υπήρχαν πολλές επιλογές. p.s. Επίσης rip-off από Duke Nukem δεν είναι το game?! Dumb Badass killing Aliens...?!
Runner25 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 τα πρωτα ειχαν ενδιαφερον απο τεχνικης αποψης οτι δηλαδη εμφανιζαν πολλους εχθρους στην οθονη ταυτοχρονα χωρις να κολαει ο υπολογιστης κατα τα αλλα ανουσιο gameplay
Alithinos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Προφανώς Alithinos δεν μπορώ τόσο old-school πια η guess...για μένα το να μου πετάς 1000 ιδιους εχθρούς και let the backstepping game begin δεν μου λέει κάτι...ούτε οι κάκιστες ατάκες του Sam ούτε το ανύπαρκτο story/σενάριο, για τα graphs δεν θα το συζητήσω καν εννοείτε. Μιλάμε την ίδια χρονια βγήκε το Tomb Raider...anyways όπως είπε και ο Ektelion γούστα είναι αυτά, κάποτε προφανώς άρεσαν σε περισσοτερους γιατί δεν υπήρχαν πολλές επιλογές. p.s. Επίσης rip-off από Duke Nukem δεν είναι το game?! Dumb Badass killing Aliens...?! Γενικά τα παλιά fps της δεκαετίας του 90 κάπως έτσι ήταν. Γεμάτα μαζικές σφαγές, συνήθως με εξωγήινους ή ζόμπι, και θα μπορούσες να τα πεις 'χαζά' λόγο πραγμάτων όπως πχ του rocket jump στο Quake όπου ρίχνεις με το rocket launcher στον εαυτό σου για να σε εκτινάξει η έκρηξη ψηλά και έτσι να περάσεις platform μέρη του map. Δεν ήταν soldier simulators αλλά έπαιρναν στοιχεία και από action adventures, platformers... Τώρα όπως είπες είναι θέμα γούστου. Μπορεί να σ αρέσουν πχ μόνο τα 'ρεαλιστικά' πολεμικά τύπου Battlefield, γιατί σου αρέσει μια τέτοιου είδους εμπειρία. Και μένα μου αρέσουν κάποια τέτοια, αλλά όχι μόνο τέτοια. Και προσωπικά πιστεύω, ότι θα έπρεπε να βγαίνουν περισσότερα fps τύπου 90s, αλλά η μόνη σειρά που μένει αρκετά πιστή σε αυτή τη φόρμουλα είναι το Serious Sam. Και το Wolfenstein διατηρεί έναν αριθμό των 'παλιών καλών στοιχείων', αλλά όχι όσο το Serious Sam. Άμα δεν σου αρέσει γενικά αυτού του είδους το gamplay, its ok, γούστα είναι αυτά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ότι δεν μας αρέσει αυτόματα είναι και κακό! Εμένα προσωπικά η πρώτη μου εμπειρία με fps ήταν το Wolfenstein 3d, το πρώτο του είδους, που βγήκε πίσω το 1992. Ύστερα έπαιξα και τα Duke Nukem 3d, Turok, Quake, Unreal, και μεγάλωσα με τέτοιου είδους παιχνίδια, και μου αρέσει πολύ το ύφος και το gameplay τους. Και το τελευταίο παιχνίδι που είχα παίξει το οποίο πραγματικά να είχε αυτό το γνώριμο και αρεστό σε εμένα τουλάχιστον feeling, ήταν το Return to Castle Wolfenstein του 2003. Ύστερα, όλα τα fps πλην της σειράς Serious Sam άρχισαν να αντιγράφουν το Halo και το Call of Duty, με αποτέλεσμα απ' το 2003 μέχρι και το 2011 που βγήκε το Serious Sam 3, για 8 χρόνια δηλαδή, να μην είχε βγει έστω 1 παιχνίδι αυτού του στυλ. Μετά από 8 χρόνια είχα απογοητευτεί και δεν περίμενα να βγει ένα old school FPS. Τα FPS είχαν χάσει το στοιχείο της εξερεύνησης, είχαν γίνει πιο αργά,το gameplay τους είχε περιοριστεί και απλοποιηθεί κατά πολύ, και συνολικά η ποσότητα περιεχομένου τους είχε σμικρυνθεί σε σημείο ένα fps των τελευταίων χρόνων να μην έχει ούτε καν τη μισή διάρκεια ενός 'κανονικού' fps όπως αυτά των 90s. Από 20 - 30 ώρες μέσο όρο gameplay, campaigns με 6-8 ώρες διάρκεια. Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λέει ο TotalBiscuit σε αυτό το βίντεο: Και ξαφνικά να, ξεπροβάλλει το Serious Sam 3, προσφέροντας ύστερα από απουσία 8 χρόνων το gameplay που αγάπησα και ήταν ανύπαρκτο. Θα σου πω το εξής: Δεν ήμουν fan της σειράς Serious Sam από πάντα. Τη σειρά τη γνώρισα και την αγάπησα παίζοντας το Serious Sam 3 αρχικά, και αυτό με έκανε να αγοράσω και τα προηγούμενα, και έτσι πλέον έχω ολόκληρη τη σειρά. Την αγάπησα, γιατί παίζοντας Serious Sam 3, θυμήθηκα γιατί αγάπησα τα FPS. Ένιωσα ξανά όπως ένιωσα όταν έπαιξα για πρώτη φορά το Wolfenstein 3d. Παίζοντας το ένιωθα συναισθήματα ευχαρίστησης και οικειότητας που είχα να νιώσω κοντά τουλάχιστον μια 10ετια. Η συγκίνηση και ο πανικός που νιώθεις όταν βρίσκεις τον εαυτό σου περικυκλωμένο από έναν Χ αριθμό των Ψ εχθρών που ξέρεις πόσο επικίνδυνοι είναι, ενώ σου έχουν απομείνει 30 πόντοι ζωής, είναι κάτι που δεν μπορεί να σου δώσει ούτε η καλύτερη σκηνή Quick Time Event του Battlefield, ούτε το να ρίχνεις μπουνιές με τη Nanosuit. Και το αίσθημα αυτοεκτίμησης και επιβράβευσης που θα νιώσεις αν τελικά επιζήσεις από το παραπάνω σενάριο, δεν μετριέται. Το παράπονο για τα γραφικά πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Καταρχάς το Serious Sam 3 βγήκε το καλοκαίρι του 2011 ενώ το Tomb Raider το 2013. Και εκτός αυτού δεν έπασχε από κονσολίτιδα. Άμα συγκρίνεις τα γραφικά του με τα unmodded γραφικά του Skyrim που βγήκε την ίδια χρονιά, ή και με αυτά του Crysis 2 χωρίς το dx11 patch και το texture pack που έβγαλε αργότερα η Crytek μετά από το κράξιμο που έφαγε, το Serious Sam 3 τα περνάει και τα δύο maxxed out. Και dynamic lights / shadows έχει, και ambient occlusion, DOF, τα textures είναι λεπτομερέστατα, από particles γίνεται χαμός και πετάγονται συνέχεια σκόνες, πέτρες, θραύσματα, κεφάλια, πόδια, οτιδήποτε, έχει supersampling, draw distance που μπορείς να τη πας χιλιόμετρο μακριά, και ακόμα η κάθε πέτρα και το κάθε τούβλο είναι ξεχωριστό και ανάγλυφο αντί να είναι flat. Το μόνο κακό στο τεχνικό τομέα είναι τα animations των χαρακτήρων τα οποία θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα. Το μόνο παιχνίδι της ίδιας χρονιάς με καλύτερο τεχνικό τομέα ήταν το Battlefield 3. Που και πάλι, δεν πρέπει ένα παιχνίδι οπωσδήποτε να έχει τα καλύτερα γραφικά από οποιοδήποτε άλλο κυκλοφορεί για να αξίζει να το παίξεις... 2
ektelion Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Χαχαχα, κι εγώ για να είμαι ειλικρινής όταν είδα τόσο καλά γραφικά ξενέρωσα, είπα αποκλείεται να γίνεται αυτός ο χαμός στην οθόνη όπως στα δύο πρώτα. Μετά βέβαια κατάπια τη γλώσσα μου... Εν πάση περιπτώσει, κάθε είδος έχει τις αρετές του. Προσωπικά απολαμβάνω και το πιο κινηματογραφικό στιλ που εισήγαγε το Medal of Honor στα σύγχρονα FPS (θυμάμαι τότε πώς παραμιλάγαμε όλοι για τη σκηνή της απόβασης στη Νορμανδία που ήταν εμπνευσμένη από το Saving Private Ryan, όπως ακριβώς η μάχη του Στάλινγκραντ στο CoD 2 ήταν φανερά εμπνευσμένη από το Enemy at the Gates του Ζαν Ζακ Ανό). Για εμένα η σύγκριση των λεγόμενων old school FPS και των σύγχρονων είναι εντελώς άστοχη γιατί πολύ απλά, από ένα σημείο και μετά τα FPS ακολούθησαν εντελώς διαφορετική λογική (το κινηματογραφικό στιλ που λέγαμε). Ενώ τα Wolfenstein, Doom, Quake, Duke Nukem 3D κλπ ήταν απλά η μεταφορά του είδους των shoot 'em ups στις τρεις διαστάσεις. Δηλαδή πιο λογικό είναι να συγκρίνουμε το Serious Sam π.χ. με το Turrican ή το Probotector, παρά με το CoD. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα