o.panos88 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν ξέρω τι παίζει με την ανάλυση παιδιά και δεν έχω φορέσει ποτέ μου αλλά και το oculus rift σε tear down που είχε ανεβεί ποιο παλιά την οθόνη του note 4 φορούσε...
michael92 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 το vr ακόμα είναι απαράδεκτο, με το note4, το gear vr ήταν ένα αίσχος... σκέτα pixel με θολούρα γύρο γύρο... χαλια μαύρα. για να είναι ψιλό-ok το vr, θέλει 4K τουλάχιστον 1440p έχει το GearVR, ο κύριος λόγος του pixelιάσματος είναι το rendering σε χαμηλότερη ανάλυση και όχι η οθόνη. Το 1080p στο PC με AA θα δείχνει καλύτερα από το GearVR πχ. Τώρα αν έχεις απαιτήσεις για ίδια ποιότητα με αυτήν της οθόνης στο PC ούτε το 4K είναι αρκετό, θες 16K τουλάχιστον.
21century Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 ΕΛπίζουμε ότι δεν θα κουράζει τα μάτια...
michael92 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 ΕΛπίζουμε ότι δεν θα κουράζει τα μάτια... Τα μάτια δεν τα κουράζει, το θέμα είναι να μην σε κάνει να ξερνάς
Runner25 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2015 ποσο θα αντεχει η μπαταρια αραγε με τετοιες αναλυσεις?
dunkel_Stern Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2015 1440p έχει το GearVR, ο κύριος λόγος του pixelιάσματος είναι το rendering σε χαμηλότερη ανάλυση και όχι η οθόνη. Το 1080p στο PC με AA θα δείχνει καλύτερα από το GearVR πχ. Τώρα αν έχεις απαιτήσεις για ίδια ποιότητα με αυτήν της οθόνης στο PC ούτε το 4K είναι αρκετό, θες 16K τουλάχιστον. καμια σχέση, πέρα πως βλέπεις το κάθε pentile pixel τεράστιο, βλέπεις το ποσο τεραστια απόσταση έχουν τα subpixels... όχι η τεχνολογία είναι παραπολύ μακριά ακόμα για να παλεύετε, και το 1400p, είναι /2 και επίσης χάνονται αρκετά pixel στις γωνιές, πρακτικά το 20% τις οθόνης δεν χρησιμοποιείτε καν λόγο των φακών, και πέρα από αυτό η παραμόρφωση που έχουν οι φακοί λίγο πιο έχω από το κέντρο είναι απαράδεκτη... ...όπως και το φον είναι πολύ μικρό για να είναι emerge η εμπειρία... οποτε γενικά το vr είναι ακόμα σε πολύ πρωταρχικό επίπεδο και άμα δοκιμάσεις ποτε να φορέσεις vr, θα καταλάβεις άμεσος τι λέω
michael92 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2015 καμια σχέση, πέρα πως βλέπεις το κάθε pentile pixel τεράστιο, βλέπεις το ποσο τεραστια απόσταση έχουν τα subpixels... όχι η τεχνολογία είναι παραπολύ μακριά ακόμα για να παλεύετε, και το 1400p, είναι /2 και επίσης χάνονται αρκετά pixel στις γωνιές, πρακτικά το 20% τις οθόνης δεν χρησιμοποιείτε καν λόγο των φακών, και πέρα από αυτό η παραμόρφωση που έχουν οι φακοί λίγο πιο έχω από το κέντρο είναι απαράδεκτη... ...όπως και το φον είναι πολύ μικρό για να είναι emerge η εμπειρία... οποτε γενικά το vr είναι ακόμα σε πολύ πρωταρχικό επίπεδο και άμα δοκιμάσεις ποτε να φορέσεις vr, θα καταλάβεις άμεσος τι λέω Έχω το DK1 από τον Αύγουστο του 2013, οπότε έχω δοκιμάσει πολλές φορές VR Ακόμα και το να κάνεις downsampling βοηθάει πάρα πολύ στην ευκρίνεια. Το GearVR δεν μπορεί να τραβήξει τέτοιες αναλύσεις, δεν έχει νόημα να του βάλεις 4K πριν το 2020. Αυτή τη στιγμή το GearVR κάνει render σε 1024x1024 per eye: https://forums.oculus.com/viewtopic.php?t=23671#p273986 Συνεπώς, το 99% των games θα δείχνουν ΠΟΛΥ καλύτερα στο 2K oculus rift του PC. Το μόνο που ίσως δείχνει καλύτερα στο GearVR είναι τα 360 panoramas. Το μεγάλυτερο challenge του VR είναι το rendering και όχι η τεχνολογία των panel. Το μέγεθος του fov δεν πρόκειται να μεγαλώσει για πάρα πολλά χρόνια, λόγο οπτικής τεχνολογίας. Για μεγαλύτερο fov ας ποντάρουμε σε retinal projection σε καμιά 10ετία, γιατί τα fresnel δεν λένε καθόλου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα