Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

       Καλησπέρα στο forum , αγόρασα χθές ένα 2in1 laptop της acer και σήμερα στην ενεργοποίηση ανακάλυψα πως έχει ένα νεκρό πίξελ η οθόνη του. Δέν απάντησε στα τηλ. μου η αντιπροσωπία ή τουλάχιστον δεν κατάφερα να πιάσω γραμμή. Η ερώτηση μου είναι η εξής: μπορώ να το γυρίσω στο μαγαζί που το αγόρασα ώς defective product ή γενικά υπάρχει όριο στα καμένα πίξελ πρίν την αλλαγή προιόντος;

Δημοσ.

πηγαινε το απο εκει που το αγορασες. λογικα θα στο αλλαξουν αφου το αγορασες μολις χθες...

δεν ειμαι και ειδικος περι αυτον τον θεματων αλλα το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να επικοινωνησεις με το μαγαζι οσο πιο γρηγορα γινεται. και ξαναενημερωσε μας :)

 

edit: εισαι 100%συγουρος οτι εχεις καμενο pixel ??

Δημοσ.

Φιλε εστο και για 1 καμενο πιξελ εχεις δικαιωμα για νεο προιον

Μην δεχτεις σερβισ, υπαρχει νομος, αν επιμενουν σερβις πες να σου δωσουν γραπτως οτι απαιτεις αντικατασταση και εκεινοι το πανε στο σερβις

Δημοσ.

Η εισερ δέχεται αλλαγή οθόνης ή στα 5 ή στα 6 πίξελ.

 

Επικοινώνησε με το κατάστημα πρώτα (πες ποιο είναι - σιγά μην στο αλλάξουν όμως. Μόνο media markt και public είναι πιο ελλαστικοί).

Μετά επικοινωνείς με τα κεντρικά της εισερ (όχι Ελλάδα.) , τους αναφέρεις το θέμα και το πιθανότερο είναι να σου πουν για επιτόπου αλλαγή από εκεί που αγοράστηκε (έχει γίνει με φίλο)

Δημοσ.

ο Κωτσος ενδέχεται να είναι πιο καλούλης (αφού είναι πανάκριβος παράλληλα).

 

Ειδάλλως στέλνει μειλ στην μαμά εισερ (στα αγγλικά πάντα)

Δημοσ.

Μην δεχτείς οτιδήποτε αλλο απο καινούργιο laptop και άμεσα , το μηχάνημα το αγόρασες εχτές και ειχε πρόβλημα απο την μάνα του οποτε μην υποχωρήσεις αν σου πούν για επισκευή κτλπ

Δημοσ.

Update:  Πήγα στο μαγαζί που το πήρα , και αφού διαπιστώθηκε ότι υπήρχε καμένο pixel στο κέντρο της οθόνης , χωρίς πολλά πολλά μου έδωσαν κλειστό καινούριο ίδιο μοντέλο με καινούρια απόδειξη.

   Το καινούριο πρόβλημα? Ξανα υπάρχει καμμένο pixel στην οθόνη του αυτή τη φορά κάτω αριστερά. Δεν το ανοιξα βλέπετε στο μαγαζί λέω τι στο καλό ξανά το ίδιο να πάθω?.. Δεν με ενοχλεί εκεί που είναι πλέον και δεν σκεφτομαι να ξαναπάω απο κωτσόβολο απλά αν κάποιος έχει στο νού του το Acer Aspire Switch 10 ας το ξανασκεφτεί καθώς απο 2 και πάνω περιπτώσεις πάυει να είναι τυχαίο.

Δημοσ.

Update:  Πήγα στο μαγαζί που το πήρα , και αφού διαπιστώθηκε ότι υπήρχε καμένο pixel στο κέντρο της οθόνης , χωρίς πολλά πολλά μου έδωσαν κλειστό καινούριο ίδιο μοντέλο με καινούρια απόδειξη.

   Το καινούριο πρόβλημα? Ξανα υπάρχει καμμένο pixel στην οθόνη του αυτή τη φορά κάτω αριστερά. Δεν το ανοιξα βλέπετε στο μαγαζί λέω τι στο καλό ξανά το ίδιο να πάθω?.. Δεν με ενοχλεί εκεί που είναι πλέον και δεν σκεφτομαι να ξαναπάω απο κωτσόβολο απλά αν κάποιος έχει στο νού του το Acer Aspire Switch 10 ας το ξανασκεφτεί καθώς απο 2 και πάνω περιπτώσεις πάυει να είναι τυχαίο.

Προσωπικά θα το ξαναπήγαινα.

Καινούριο μηχάνημα είναι, κρίμα είναι.

Δημοσ.

         Αν ήταν π.χ. gaming λάπτοπ , δεν θα το συζήταγα κάν.. αλλά ένα μηχάνημα βασικής χρήσης office δεν θα κάτσω να το ψειρίζω άλλο. Απο την άλλη δίνεις τα λεφτά σου για κάτι καινούριο και όπως εγώ δεν είπα στον πωλητή του καταστήματος φιλαράκι κόψε μου 50ε και το τσίμπισα έτσι και το προιόν οφείλει να είναι άριστο στο κουτί του.

Δημοσ.

         Αν ήταν π.χ. gaming λάπτοπ , δεν θα το συζήταγα κάν.. αλλά ένα μηχάνημα βασικής χρήσης office δεν θα κάτσω να το ψειρίζω άλλο. Απο την άλλη δίνεις τα λεφτά σου για κάτι καινούριο και όπως εγώ δεν είπα στον πωλητή του καταστήματος φιλαράκι κόψε μου 50ε και το τσίμπισα έτσι και το προιόν οφείλει να είναι άριστο στο κουτί του.

μη συζητας,ξαναπηγαινε το.

απορω με τη λογικη σου,χωρις παρεξηγηση.

να πω οτι σου καναν 15 μερες ξερω γω να το αλλαξουν,οκ,αλλα αφου στο αλλαξαν επιτοπου γιατι να μην το κανεις?

και εννοειται αυτη τη φορα τους λες να το ανοιξουν μπροστα σου και να το ελεγξουν οι ιδιοι πριν το παρεις.

Δημοσ.

μη συζητας,ξαναπηγαινε το.

απορω με τη λογικη σου,χωρις παρεξηγηση.

να πω οτι σου καναν 15 μερες ξερω γω να το αλλαξουν,οκ,αλλα αφου στο αλλαξαν επιτοπου γιατι να μην το κανεις?

και εννοειται αυτη τη φορα τους λες να το ανοιξουν μπροστα σου και να το ελεγξουν οι ιδιοι πριν το παρεις.

Και όμως με έτρωγε και το ξαναγύρισα απο κεί που το πήρα , και στο 3ο κατά σειρά acer όλα ρολόι(at laast)... πάντως ενώ δεν το είχα σε εκτίμηση το μαγαζί λόγο των τσιμπιμένων τιμών γενικά, με κέρδισε με το after sales.

Δημοσ.

Καλά έκανες και το πήγες γιατι λεφτά έχεις δώσει σιγα μην τους τα χαρίζουμε κιόλας , εντάξει οσο αφορά το θέμα του pixel έπεσες απλα σε προβληματική παρτίδα

Δημοσ.

τελος καλο ολα καλα λοιπον.

ποτε δεν ξερεις τι αλλο ελλατωματικο μπορει να ειχε εκεινη η παρτιδα.

εγω ειχα παρει μια 40ρα πριν κανα 4ρι χρονια που εκανε κολπα,δε διαβαζε τα usb,εκανε ηχους καμια φορα οταν την ανοιγα κ επισης αναβοσβηνε για 3 δευτερα μια στα τοσα..

δε μου φανηκαν πολλα στην αρχη,βαριομουν τοτκαι ε να την παω στο σερβις γιατι με ειχε βολεψει σαν οθονη υπολογιστη κ τελικα περασε ο καιρος,περασε η εγγυηση και εγω τραβαω τα τετοια μου τωρα..

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Αγορασα προχτες ενα acer aspire  

και απ οτι ειδα χτες εχει ενα καμμενο πιξελ. Πηρα τηλεφωνο το μαγαζι (οχι κωτσοβολος) και αρχισανε τα ντραβαλα.

Να το φερετε και να το παμε σερβις στην acer κτλπ.

Τους ειπα για DOA και θελουν λεει να το κοιταξουν μπας και το εκανα εγω και καλα. Αν αποφασισει η acer τοτε θα σας φερουμε αλλο κτλπ.

Τι να κανω να τους αρχισω στρις γρηγορες;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...