Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με εγγύηση από κινεζομάγαζο: Μου λένε ότι άνοιξα την συσκευή ενώ δεν το έκανα


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μέσω paypal δυστυχώς πλέον δεν μπορείς να δικαιωθείς...

 

Μάλιστα, οπότε αποστολή και πάλι στην Κίνα και αναμονή άλλους 3 μήνες.

Και το πιθανότερο είναι να μου ξαναβγάλει το πρόβλημα μιας και το κινητό φαίνεται προβληματικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν το serial έχει συνέχεια.
Όσοι παρακολουθήσατε το θέμα θα θυμάστε πως είχα ξαναστείλει την συσκευή για 2η φορά στο Vickmall (μετά την πρώτη ανεπιτυχή επισκευή που το παρέλαβα και μου ξανάκανε τα ίδια).
 
Το παρέλαβαν στις 16/12/015 και το στειλαν στην Elephone για επισκευή (κατά τα λεγόμενά τους) στις 18/12/2015.
 
Η νέα διάγνωση του προβλήματος:
Η Elephone τους έγραφε γενικά και καθυστερούσε (κατά τα λεγόμενά τους) και τελικά τους είπε πως η ζημιά στην οθόνη προκλήθηκε από ανθρώπινη παρέμβαση και χρειάζονται 230RMB = περίπου 32 ευρώ για να επισκευαστεί.
Μάλιστα τους έστειλε και μια φωτογραφία με 2 κυκλομένα σημεία όπου δεν φαίνεται καμία ζημιά ή γρατζουνιά.

(η φωτογραφία εντός του spoiler)

 

post-123340-0-24947100-1452180239_thumb.png

 

post-123340-0-97281900-1452180249_thumb.png


 
Η δυνατότητα επισκευής:
Το vickmall τους ρώτησε αν έχει κάποιο πρόβλημα και κάποιο άλλο εξάρτημα του κινητού εκτός από την οθόνη και αν το κινητό θα λειτουργεί τέλεια μετά από ενδεχόμενη αντικατάσταση μόνος της οθόνης.
Η απάντηση από την Elephone ήταν πως το κινητό έχει μόνο πρόβλημα στην οθόνη και πως θα λειτουργεί καλά μετά από την επισκευή.
(στο σημείο αυτό το vickmall μου υπενθυμίζει πως και την προηγούμενη φορά είπαν πως είναι πρόβλημα αποκλειστικά της οθόνης και πως την άλλαξαν αλλά μετά την αλλαγή το πρόβλημα παρέμενε)
 
Η πρόταση του Vickmall:
Στην συνέχεια του email το vickmall χαρακτηρίζει το service της Elephone ως "unbelievable" και μου κάνει την εξής πρόταση:

Η συσκευή της πρότασης 2 έχει τα εξής χαρακτηριστικά (εντός του spoiler):

 

 

post-123340-0-80587800-1452181494_thumb.png

post-123340-0-63610400-1452181498_thumb.png

 

 

 

Το δίλημμα:

Τι μου προτείνετε να επιλέξω?

Να τους ζητήσω να επισκευάσουν το παλιό και να μου δείξουν βίντεο πως δουλεύει καλά πρίν το στείλουν ή να πάρω το καινούριο?

 

Το πρωτότυπο μήνυμα του vickmall είναι μέσα στο spoiler:

 

 

Dear customer,
let me tell you the situations of your cellphone,
1,we received it on 16th Dec from post,
my partner sent it to Elephone factory on 18th Dec,
i contact them for many times to ask the situation of this cellphone,they told me did not fix yet
since yesterday they informed me can answer me today,
they sent the cellphone back to me,
they said that the screen of this cellpone was scoring by man-made damage,it need cost 230RMB to change new screen again,i asked them if the mainboard or other small board has problem or not,they said there has no problem except the screen,
and they marked 2 place to me,\
see their ecord sheets please:
but i did not see nothing about the scratch
 
download?mid=2_0_0_1_49931_AJoIDNkAACXAV
download?mid=2_0_0_1_49931_AJoIDNkAACXAV
 for the last time,they said it is problem of thescreen,so they replaced a new one since last time,
as you know,the phone has same problem 
 
 
so what i said their after-sale serevice is unbelievable,
i asked them if change the new screen again cellphone can works normally without same problem,they said "yes"
but i am afraid the same problem will not change if only change the screen
 
so,i can offer you 2 advise
1, if you also think it is problem of screen again,we can pay 230RMB to change new screen and send it back to you,
if the cellphone appear same problem again during you use it or in the near future,it has already over the warranty
we will not accept free repair again
 
 
2.did not fix this elephone any more,
i send you a 99% new kingzone-k1-turbo-smartphone replace this elephone:
here is link you can see it:
 
 
so you can tell me your opinion??change screen or take this cellphone

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε το καινούργιο κι ό,τι βγει!

 

Για πούλημα θα πάει κατευθείαν μόλις το παραλάβω, έχω ήδη πάρει άλλο κινητό τόσους μήνες που ταξιδεύει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πούλημα θα πάει κατευθείαν μόλις το παραλάβω, έχω ήδη πάρει άλλο κινητό τόσους μήνες που ταξιδεύει αυτό.

Ε αν πάει για πούλημα ένας λόγος παραπάνω να πάρεις το καινούργιο!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γτ ειναι 99%,ειναι στο loading?

 

Έλα ντε, όνομα είναι αυτό? Την γνωρίζει κανείς την συσκευή?

Εγγύηση δίνουν κανονικά σε τέτοιες περιπτώσεις αντικατάστασης για την περίπτωση που βγει μάπα ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...