Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με εγγύηση από κινεζομάγαζο: Μου λένε ότι άνοιξα την συσκευή ενώ δεν το έκανα


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι ποτέ ξανά Elephone. Η αγορά από αυτή την εταιρία είναι τζόγος.
Πληρώνεις δηλαδή λίγα λεφτά για γαμάτο hardware αλλά έχεις σοβαρές πιθανότητες να πάει τελικά για πεταμα.

800 bugs η κάθε συσκευή. Δεν φτιάχνουν κινητά, απλά συναρμολογούν software. Κάτι σαν κινητό Frankenstein.
Αν βγει καλό βέβαια είναι γαμάτη φάση αλλά δεν είναι ότι καλύτερο να αγοράζεις ένα κινητό με τζογάροντας αν θα  πάει για πέταμα.

 

Ως προς την ουσία τώρα και ως προς την πρόταση που κάνατε για το paypal:

 

Όπως είπα, αγόρασα το κινητό πριν κανα 9μηνο.
Πώς να μπλέξω το paypal??

Παρέχει τέτοιου είδους προστασία και μάλιστα για τόσο καιρό μετα??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τελικά δεν έβγαλες άκρη ε? χαίρομαι που έριξα άκυρο στις κινεζιές πριν κανα χρόνο και πήρα το lg g2 @ 250? 280euro ? παρόλο το νταβαντούρι σε αρκετά thread + myphone τότε πως θα πάρω κινητάρα με τα μισά λεφτά, τουλάχιστον έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πως αν έχει κάποιο πρόβλημα θα εξυπηρετηθείς γρηγορότερα και ποιο άμεσα . 
θα πω πως το βλέπω εγώ 
θέλω ένα κινητό ή ένα tablet με x-y specs και τιμή μέχρι τάδε ποσό , καλύτερα να μαζέψω λίγα χρήματα ακόμα , να κάνω υπομονή και να πάρω μια αξιόπιστη μάρκα που θα διασφαλίσει πιθανότατα εκτός ελάχιστον εξαιρέσεων την ψυχική μου  ηρεμία παρά να το πάρω φθηνότερο και να με κάνουν τρελό , να φάω χρόνο απ τη ζωή μου για να βρω το δίκιο μου και αν το βρω. 
thread σαν αυτό είναι απο τα ποιο χρήσιμα , guides αγορών για όλους μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά δεν έβγαλες άκρη ε? χαίρομαι που έριξα άκυρο στις κινεζιές πριν κανα χρόνο και πήρα το lg g2 @ 250? 280euro ? παρόλο το νταβαντούρι σε αρκετά thread + myphone τότε πως θα πάρω κινητάρα με τα μισά λεφτά, τουλάχιστον έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πως αν έχει κάποιο πρόβλημα θα εξυπηρετηθείς γρηγορότερα και ποιο άμεσα . 

θα πω πως το βλέπω εγώ 

θέλω ένα κινητό ή ένα tablet με x-y specs και τιμή μέχρι τάδε ποσό , καλύτερα να μαζέψω λίγα χρήματα ακόμα , να κάνω υπομονή και να πάρω μια αξιόπιστη μάρκα που θα διασφαλίσει πιθανότατα εκτός ελάχιστον εξαιρέσεων την ψυχική μου  ηρεμία παρά να το πάρω φθηνότερο και να με κάνουν τρελό , να φάω χρόνο απ τη ζωή μου για να βρω το δίκιο μου και αν το βρω. 

thread σαν αυτό είναι απο τα ποιο χρήσιμα , guides αγορών για όλους μας.

αρθρα σαν αυτο αποτελουν εξαιρεσεις ,αγορασα εδω και καιρο αρκετες μαρκες σε εισαγωγικα κινεζικα onda,oppo xiaomi με specs που πρεπει να χρυσωσεις για να δεις στην αγορα με την δηθεν εγγυηση ,για του λογου το αληθες το mi4c εχει σχεδον τα ιδια specs με το lg g4 και κοστιζει σχεδον τα μισα,το εχω ενα μηνα και ειμαι υπερευχαριστημενος ,δλδ τι θα επρεπε να σταξω 550 για να εχω την υποτιθεμενη εγγυηση, ας μην πω οτι εδω που ζω η εγγυηση ειναι σπανιο εως απιθανο φαινομενο γιατι οι πλειστοι θα βρουν ενα σωρο πταισματα του καταναλωτη, το περιστατικο εγινε αλλα δεν φοραει γενικευσεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αρθρα σαν αυτο αποτελουν εξαιρεσεις ,αγορασα εδω και καιρο αρκετες μαρκες σε εισαγωγικα κινεζικα onda,oppo xiaomi με specs που πρεπει να χρυσωσεις για να δεις στην αγορα με την δηθεν εγγυηση ,για του λογου το αληθες το mi4c εχει σχεδον τα ιδια specs με το lg g4 και κοστιζει σχεδον τα μισα,το εχω ενα μηνα και ειμαι υπερευχαριστημενος ,δλδ τι θα επρεπε να σταξω 550 για να εχω την υποτιθεμενη εγγυηση, ας μην πω οτι εδω που ζω η εγγυηση ειναι σπανιο εως απιθανο φαινομενο γιατι οι πλειστοι θα βρουν ενα σωρο πταισματα του καταναλωτη, το περιστατικο εγινε αλλα δεν φοραει γενικευσεις

το γεγονός είναι πως ότι πληρώνεις παίρνεις , το έχουμε πει αμέτρητες φορές . Άλλη η ποιότητα κινητών όπως lg , samsung etc κ άλλη elephone κλπ,άλλες οι πιθανότητες να βγει ελαττωματική η κινεζιά άλλες το κινητό γνωστής εταιρίας, όπως και με την αντιμετώπιση προς τον καταναλωτή, η lg δεν θα ρισκάρει να φάει κράξιμο σε όλα τα forum για ένα κινητό , οι κινέζοι όμως που βασίζονται σε πελάτες που ψάχνουν φθηνά στις μπάλες τους , ακόμα και αν δεν έχουν κάνει λαδιά οι ίδιοι κ έτυχε να έχει θέμα απο το εργοστάσιο η οτιδήποτε σενάριο , ξέρουν οτι ο κόσμος που ψάχνει το φθηνό θα συνεχίσει να ψωνίζει απο αυτούς. Η διαφορά είναι πως στην μια περίπτωση επικοινωνείς άμεσα με τον κατασκευαστή και στην άλλη κυνηγάς τον χ-y κινέζο απο το τάδε μαγαζάκι. (και δεν αναφέρομαι στην κατασκευάστρια εταιρία).

Δεν σου λέω οτι έχεις άδικο όπως το βλέπεις  και εγώ αν μπορούσα να αγοράσω κινεζιά απο την πόλη μου θα το έκανα για δεύτερο πχ ,με την διαφορά πως αν είχε θέμα θα πήγαινα face2face να το επιστρέψω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω, κάτι που θα έκαναν θέλανε δε θέλανε , εκεί ναι , θα είχα άμεση επαφή , αλλα να ρισκάρω να σπάσω τα @@ μου και να φάω ώρες και ώρες χ τόσες μέρες απ τη ζωή μου για να μη δώσω 200 αλλα να δώσω 100 euro όχι , προτιμώ να πάρω ένα κινητό το χρόνο και ποιοτικό παρά 2-3 και να τραβάω τα μαλλιά μου. 

είναι όπως το βλέπει ο καθένας, υποθέτω αν την είχες πάθει και εσύ σαν τον funbreaker και έκλαιγες τα 280? euro σου και τις ώρες που έχασες απο την ζωή σου ίσως το έβλεπες αλλιώς. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι όπως το βλέπει ο καθένας, υποθέτω αν την είχες πάθει και εσύ σαν τον funbreaker και έκλαιγες τα 280? euro σου και τις ώρες που έχασες απο την ζωή σου ίσως το έβλεπες αλλιώς. 

 

μου εχει τυχει τηλεοραση απο καταστημα  toshiba να χαλασει μετα απο ενα ετος 480ε την πηρα στο καταστημα αγορας για την εγγυηση, την βλεπουν και μετα απο 15 μερες μου λενε εχει υγρασια το panel αρα δεν ειναι δικη μας υπαιτιοτητα φερε 300 ευρω για αλλαγ πανελ ,επιμενουν και επιμενω ,την φερνουν στο καταστημα και μου λενε να την παραλαβετε ,αν δεν πληρωσετε δεν εχει εγγυηση ,περνω την toshiba κυπρου και μου λεει οτι η  τηλεοραση δεν πηγε εκει και μαθαινω οτι ηταν παραεισαγωγης απο εμιρατα  ,την πιανω ,την παιρνω σε εξωτερικο τεχνικο και την κοιταζει και την διορθωνει με 80 ευρω, οποτε εμμενω στην αποψη μου,ψωνιζε επωνυμα λοιπον για μενα εχουν την ιδια αξια πλεον...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά δεν έβγαλες άκρη ε? χαίρομαι που έριξα άκυρο στις κινεζιές πριν κανα χρόνο και πήρα το lg g2 @ 250? 280euro ? παρόλο το νταβαντούρι σε αρκετά thread + myphone τότε πως θα πάρω κινητάρα με τα μισά λεφτά, τουλάχιστον έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πως αν έχει κάποιο πρόβλημα θα εξυπηρετηθείς γρηγορότερα και ποιο άμεσα . 

θα πω πως το βλέπω εγώ 

θέλω ένα κινητό ή ένα tablet με x-y specs και τιμή μέχρι τάδε ποσό , καλύτερα να μαζέψω λίγα χρήματα ακόμα , να κάνω υπομονή και να πάρω μια αξιόπιστη μάρκα που θα διασφαλίσει πιθανότατα εκτός ελάχιστον εξαιρέσεων την ψυχική μου  ηρεμία παρά να το πάρω φθηνότερο και να με κάνουν τρελό , να φάω χρόνο απ τη ζωή μου για να βρω το δίκιο μου και αν το βρω. 

thread σαν αυτό είναι απο τα ποιο χρήσιμα , guides αγορών για όλους μας.

 

 

[OFFTOPIC]

Παρόλο που είμαι από τα άτομα που την πάτησαν δεν συμμερίζομαι απόλυτα την άποψη που εκφράζεις.

Το σωστό για μένα είναι απλά να αποφεύγεις συγκεκριμένες κινέζικες εταιρείες όπως η Elephone όπου η πιθανότητες να πάει το κινητό για πέταμα είναι πολύ μεγάλες και γενικά είναι εταιρία με πολλά bugs.

 

Έτσι εγώ παρότι την πάτησα με την Elephone, δεν πήγα να σκάσω 300 ευρώ για να πάρω κινητό με τις δυνατότητες που ήθελα. Που και με 300 δηλαδή πάλι δεν έπαιρνα. Πήγα και έδωσα πάλι 150 και πήρα Lenovo και είμαι οκ.

Σε εταιρείες σαν την Lenovo και την ZTE για παράδειγμα έχεις ίδιες περίπου πιθανότητες να σου βγει ελαττωματικό με τις άλλες γνωστές και ακριβές εταιρίες. Θα μου πεις πως αν το πάθω όμως θα πρέπει να στέλνω το κινητό στην άλλη άκρη του κόσμου.

Προτιμώ λοιπόν να δώσω 150 πάρα 300++, έχοντας τις ίδιες πιθανότητες ζημιάς και αν γίνει το κακό να πάρω ένα άλλο με 150 και να στείλω το παλιό για επισκευή. Όταν έρθει το επισκευασμένο το πουλάω. Θα μου πεις και πάλι, δες τι έπαθες τώρα με την επισκευή. Ε ελπίζω πως αυτή η περίπτωση αποτελεί εξαίρεση και πως θα βρεθεί κάποια λύση. 300 και 500 ευρώ πάντως δεν δίνω για κινητό.

[/OFFTOPIC]

 

Όμως με όλα αυτά είμαστε εκτός θέματος.

Το ερώτημα που με καίει σε αυτό το thread είναι πως να κινηθώ απέναντι στο vickmall. Το να το στείλω πίσω και να περιμένω άλλο ένα 3μηνο και μάλιστα με αμφίβολα αποτελέσματα μου φαίνεται τραγικό όπως εξηγησα και στο αρχικό μου post.

Υπάρχει περίπτωση παρέμβασης του paypal όπως πρότειναν κάποιοι προηγουμένως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να σου φανεί παράξενο αλλά δοκίμασε να τελειώσεις εντελώς τη μπαταρία και να το φορτίσεις με άλλο φορτιστή (όχι αυτόν που σου έδωσαν). Πολλά κινέζικα έχουν μούφα φορτιστές και δημιουργούν αυτό το πρόβλημα στην οθόνη που κάνει συνεχή jumps. Το πιο πιθανό ειναι βέβαια να είναι ελλατωματική η συσκευή, όμως δεν χάνεις και τίποτα να δοκιμάσεις. Επίσης αυτό το πρόβλημα στην οθόνη δημιουργείτε απο την υπερβολική υγρασία, οπότε θα μπορούσες να δοκιμάσεις τη κλασσική μέθοδο με το ρύζι. Αν και πολύ δύσκολο να κάνει δουλειά το τελευταίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λες ισχυει.

 

Sony U με δικο του φορτιστη κομπλε, αγορασα ενα με πεντε ευρω και οταν φορτιζε, η οθονη δεν ανταποκρινοταν οπως επρεπε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να σου φανεί παράξενο αλλά δοκίμασε να τελειώσεις εντελώς τη μπαταρία και να το φορτίσεις με άλλο φορτιστή (όχι αυτόν που σου έδωσαν). Πολλά κινέζικα έχουν μούφα φορτιστές και δημιουργούν αυτό το πρόβλημα στην οθόνη που κάνει συνεχή jumps. Το πιο πιθανό ειναι βέβαια να είναι ελλατωματική η συσκευή, όμως δεν χάνεις και τίποτα να δοκιμάσεις. Επίσης αυτό το πρόβλημα στην οθόνη δημιουργείτε απο την υπερβολική υγρασία, οπότε θα μπορούσες να δοκιμάσεις τη κλασσική μέθοδο με το ρύζι. Αν και πολύ δύσκολο να κάνει δουλειά το τελευταίο.

 

Αυτό που λες με τον φορτιστή το κάνουν όλες οι συσκευές αυτού του μοντέλου και είναι γνωστο bug γι αυτό χρησιμοποιούμε άλλον.

Το πρόβλημα που λέω εγώ είναι μόνιμο.

 

Όπως και να χει δεν σκοπεύω να επιδιορθώσω με πατέντες μια συσκευή που πήγε για εγγύηση και μου την έστειλαν πίσω χαλασμένη.

Αποζητώ κάποιον πιο normal και official τρόπο δικαίωσης.

 

Γι αυτό ρωτάω τι προτείνετε και αν μπορεί να γίνει κάτι με το paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξελίξεις:
 

Hello again
 very sorry for delay answer
 i did not find problem since the factory replace the new screen for your device,
 becauseyour cellphone's warranty lable was lost,we paid factory for new screen
 i told you that only the headphone jack has a few problem during i test it
 so we sent it to factory again for 3 times in total
 
 at finally,we inform you and send our new usb cable together to you.
 if the problem remains,we are here make apologise to you,
 everybody from Vickmall team dont want to see it again
   

 can you send me a exact vedio??
dail *#06# show imei number to me,and show me again the problem??
 
 thanks
 
 best regards
 Vivian


Dear Vickmall,

I am expressing my condolences for your Grandpa.

The device has the same problem again. Sometimes the problem is appeared and sometimes not.
Yesterday the touchscreen problem was permanent and intense as you can see by my previous video.
Today the problem is less intense and not permanent but it still exists.
I  activated the option "show touches" from developer settings and I tried  to capture a video that shows the touchscreen problem and also the IMEI  of the device.
As you can see, the touchscreen is pressed by itself even though I don't touch the screen.
Here is the video link: https://vid.me/dTk3
It seems that the replacement of the digitizer didn't solve the problem.
It may be a problem that sources from the hardware of the device and not from the digitizer.

I appreciate your service and your attempts to help but finally as you can see my problem has not been solved.
I am looking forward to receiving your response and your new suggestion for the problem.

Best Regards,
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απάντηση από το Vickmall:
 

because we sent it to factory to test the problem,
they told us it is problem of screen,
as you said,if it will be a problem that sources from the hardware.what do you think it will be??
and in actually your screen also has problem
so the only way is that you send it back again,let them test for you again
if you agree,please send it back asap
thanks

 

Και η απάντησή μου:

 

Unfortunately, I have to send my phone again to be fixed.
I spent 3 months waiting for the fix.
I told you again and again to carefully check the device before you send it back.
You probably checked it just for some seconds and you sent it back.

Now I have to pay again for the shipping cost and spend 3 additional months waiting to receive my device because of your bad check.

I can't believe it...
I have bought a phone from your shop but I haven't got a phone.
I have just spent my money for a device that travels between Greece and China for 6 months....

The most possible scenario is that after 6 months I will receive again a device that will have the same problem. It's ridiculous.
I have been really tired from this story.

You should replace my device after this ridiculous and tiring story and too much inconvenience that I have exposed to.

The digitizer has been replaced but the problem has not been solved. I don't believe that this specific device will be correctly fixed and I am sure that I will have the same problem when I receive it back.

 

Επειδή το πιθανότερο είναι να με γράψουν και απλά να στείλω το κινητό και μετά από 3 μήνες να το παραλάβω πάλι με πρόβλημα,

γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια εναλλακτική δυνατότητα να δικαιωθώ?

π.χ. paypal ή κάποιος τρόπος?

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που συμπεραίνεις πως όντως το αντικαταστήσανε;

 

Δεν είμαι και σίγουρος αλλά φαίνεται πως πήγε στο εργοστάσιο καθώς ξανακόλησαν το αυτοκόλητο της εγγύσης και έβαλαν τις βίδες που δεν υπήρχαν.

Βέβαια μπορεί να έχεις και δίκιο αλλά δεν θέλω να είμαι κακόπιστος ούτε μπορώ να αποδείξω αν την αντικατέστησαν ή όχι.

 

Το ζήτημα είναι αν μπορώ να κάνω κάτι πέρα απ το πρήξιμο,

καθώς είναι προφανές πως δεν θα μου δώσουν σημασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...