Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχει το paypal τέτοιο πράμα για μετά από 8-9 μήνες?

Και σε σένα το vickmall πήγε να σου την κάνει?

εχει αναβαθμισει τις υπηρεσιες του  αλλα απο βλεπω ειναι μονο για uk based accounts μεχρι 180 μερες.

οσο για την στραβη πηγε να την κανει το παλαια κραταιο dx.com ...

 προς topic starter μονη λυση η τραπεζικη αμφισβητηση,εαν εκανες πατατια ομως ή το εδωσες σε καποιον να στο διορθωσει πριν το στειλεις μαλλον το φταιξιμο ειναι ολοτελα δικο σου.

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ε πως να μην ασχολούμαι ρε συ, δίνουμε τα λεφτά μας στους κινέζους και θα μας δουλεύουν?

Βρήκα και video από την ημέρα παραλαβής πριν 9 μήνες.

Το αυτοκόλητο τότε υπήρχε και στο μεσοδιάστημα εγώ δεν το έβγαλα.

Τόση οργάνωση γαμώ και δεν ήξερα να βγάλω και μια φωτογραφία απ το εσωτερικό πριν το στείλω.

 

 

εχει αναβαθμισει τις υπηρεσιες του αλλα απο βλεπω ειναι μονο για uk based accounts μεχρι 180 μερες.

οσο για την στραβη πηγε να την κανει το παλαια κραταιο dx.com ...

προς topic starter μονη λυση η τραπεζικη αμφισβητηση,εαν εκανες πατατια ομως ή το εδωσες σε καποιον να στο διορθωσει πριν το στειλεις μαλλον το φταιξιμο ειναι ολοτελα δικο σου.

Δεν επιδίωξα να το ανοίξω ούτε το έδωσα σε τεχνικό εκτός αν έπαθα αμνησία.

Τί παίζει με την τραπεζική αμφισβήτηση?

Δημοσ.

Ποια τραπεζική αμφισβήτηση ρε;;; Πάτε καλά;;; Τραπεζική αμφισβήτηση κάνεις όταν έχει πραγματοποιηθεί συναλλαγή με την κάρτα σου από άλλον. Στην προκειμένη περίπτωση η συναλλαγή έγινε από τον TS. Την τράπεζα δεν την ενδιαφέρουν οι εγγυήσεις. Επίσης, FYI, αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα μπορείς να κάνεις μέχρι 4 μήνες μετά. Όχι όποτε σου καυλώσει.

Δημοσ.

Ποια τραπεζική αμφισβήτηση ρε;;; Πάτε καλά;;; Τραπεζική αμφισβήτηση κάνεις όταν έχει πραγματοποιηθεί συναλλαγή με την κάρτα σου από άλλον. Στην προκειμένη περίπτωση η συναλλαγή έγινε από τον TS. Την τράπεζα δεν την ενδιαφέρουν οι εγγυήσεις. Επίσης, FYI, αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα μπορείς να κάνεις μέχρι 4 μήνες μετά. Όχι όποτε σου καυλώσει.

και? ο λογος της επιθεσης ποιος ειναι βρε καλογερε ,θιξαμε κανενα γνωστο δλδ

Δημοσ.

και? ο λογος της επιθεσης ποιος ειναι βρε καλογερε ,θιξαμε κανενα γνωστο δλδ

δεν πιστευω να εκανε καποια επιθεση , απλα ετσι μιλαει , με αυτο το στυλ και προσωπικα τον καταλαβα 100%

Δημοσ.

ts δεν μπορεις να καταλάβεις  2 βασικά πραγματα

1. ο καθένας στην θεση σου θα μπορούσε να λεει ψέμματα (δεν σε αμφισβητώ λέω κατι το οποίο ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ)

2. απευθύνεσαι στην κίνα

 

χάνεις τον χρόνο σου επιμένω ,  εύχομαι να μην ειναι ετσι και να καταφέρεις κάτι

  • Like 1
Δημοσ.

Eξυπνο αυτο που εκανες απλα οχι...πληρες.

Τωρα θα ξερεις την επομενη φορα και γενικα ολοι οσοι το διαβασουν.

Εγω τραβαω βιντεο εδω και χρονια τα παντα.

Δεν εμπιστευομαι κανεναν.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι δε θα βοηθούσε πουθενά το βίντεο. Πάλι τα ίδια θα του έλεγαν

  • Like 1
Δημοσ.

 

Όσο αναφορά για εγγύηση που γράφετε, πήρα ένα mi4 για τη γυναίκα από το Vickmall, και επειδή δεν της άρεσε η υπάρχων ρομ, μέχρι να βρω τον τρόπο να ξεκλειδώσω το κινητό και να περάσω άλλη ρομ (Δεν ασχολιόμουν καθημερινά), σε ένα μήνα από την αποστολή πέρασα μια ρομ και σε μια μέρα είχε πρόβλημα ghost touch.

Το έστειλα πίσω, βρήκαν λέει νερό μέσα και έπρεπε να αλλάξουν την μητρική μαζί με την οθόνη τριακόσια και ευρω!

Νερό ενώ το κινητό καθόταν, έτσι χωρίς εγγύηση την έκαναν με μικρά πηδηματάκια.Βρήκαν λέει άκρη με €60 να αλλάξουν μόνο την οθόνη και τώρα το κινητό έχει πάλι πρόβλημα ενώ η μητρική δεν χρειάστηκε αλλαγή μου είπαν (!).

Έχε ρε το υπόψιν το μαγαζάκι αυτό.

απο γειτονικο φορουμ μαλλον αγαπημενη τακτικη του vickmall,μαυριστε το μαγαζακι μεχρι να μαθουν να φερονται ως πρεπει ...

  • Like 6
Δημοσ.

ts δεν μπορεις να καταλάβεις  2 βασικά πραγματα

1. ο καθένας στην θεση σου θα μπορούσε να λεει ψέμματα (δεν σε αμφισβητώ λέω κατι το οποίο ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ)

2. απευθύνεσαι στην κίνα

 

χάνεις τον χρόνο σου επιμένω ,  εύχομαι να μην ειναι ετσι και να καταφέρεις κάτι

 

1. Προφανώς αλλά τι μας νοιάζει τι θα μπορούσε να κάνει ο καθένας, ο σκοπός του thread είναι συγκεκριμένος και αφορά το τι μπορώ να κάνω στην συγκεκριμένη περίπτωση στην οποία δεν φταίω εγώ. Αν κάποιος το αμφισβητεί ας μην μου απαντάει.

 

Τώρα ως προς την πρόταση σου να μην προσπαθήσω καν και να χαρίσω από τώρα την συσκευή στους κινέζους, οκ καταγράφθηκε αλλά προτιμώ να προσπαθήσω με ότι δυνατότητες υπάρχουν.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι δε θα βοηθούσε πουθενά το βίντεο. Πάλι τα ίδια θα του έλεγαν

 

Καλά θα είχα βίντεο με κινητό που έχει το αυτοκόλητο και δείχνει να το συσκευάζω πριν το στείλω και θα έλεγαν τα ίδια.

 

απο γειτονικο φορουμ μαλλον αγαπημενη τακτικη του vickmall,μαυριστε το μαγαζακι μεχρι να μαθουν να φερονται ως πρεπει ...

 

Μάλιστα, επομένως έχει προιστορία το κατάστημα.

Εγώ τους υποψιάστηκα γιατί πριν το στείλω μου έδωσαν οδηγίες για 800 πράματα και τους έστειλα φωτογραφίες και videos απο 800 πράματα (μέχρι και το δέμα ζύγισα και το βιντεοσκόπησα) και για το αυτοκόλητο δεν μου είπαν τίποτα.

Δημοσ.

1. Προφανώς αλλά τι μας νοιάζει τι θα μπορούσε να κάνει ο καθένας, ο σκοπός του thread είναι συγκεκριμένος και αφορά το τι μπορώ να κάνω στην συγκεκριμένη περίπτωση στην οποία δεν φταίω εγώ. Αν κάποιος το αμφισβητεί ας μην μου απαντάει.

 

Τώρα ως προς την πρόταση σου να μην προσπαθήσω καν και να χαρίσω από τώρα την συσκευή στους κινέζους, οκ καταγράφθηκε αλλά προτιμώ να προσπαθήσω με ότι δυνατότητες υπάρχουν.

 

 

Καλά θα είχα βίντεο με κινητό που έχει το αυτοκόλητο και δείχνει να το συσκευάζω πριν το στείλω και θα έλεγαν τα ίδια.

 

 

Μάλιστα, επομένως έχει προιστορία το κατάστημα.

Εγώ τους υποψιάστηκα γιατί πριν το στείλω μου έδωσαν οδηγίες για 800 πράματα και τους έστειλα φωτογραφίες και videos απο 800 πράματα (μέχρι και το δέμα ζύγισα και το βιντεοσκόπησα) και για το αυτοκόλητο δεν μου είπαν τίποτα.

Το λέω για την περίπτωση που το αυτοκόλλητο δεν υπήρχε όταν το έστειλες

Δημοσ.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι δε θα βοηθούσε πουθενά το βίντεο. Πάλι τα ίδια θα του έλεγαν

Εγω θα το ανεβαζα στο site τους παντως για την ξεφτιλα τους.

Αν εννοεις οτι μονο αυτοι μπορουνε να κοροιδευουν τον κοσμο.

Δημοσ.

Γι αυτούς είσαι ο καθένας που θα μπορούσε να λέει ψέματα πάλι δεν το καταλαβαίνεις !

 

Άκου, και σε επίσημο μαγαζί εδώ να γίνει κάτι παρόμοιο, και μήνυση να τους κάνεις και αγωγή πάλι είναι δύσκολο έως αδύνατο να βγάλεις κάτι όσο αυτοί ισχυρίζονται ότι το έστειλες έτσι και εσύ δεν μπορείς να το αποδείξεις! Και μιλάμε για εδώ στην Ελλάδα ακόμη και εάν το τραβήξεις δικαστικά πως θεωρείς ότι σε εξαπάτησαν κτλ.. Στην Κίνα τι θα βγάλεις?? Πιστεύω τίποτα απολύτως.. Γνώμη μου

 

Επίσης εγώ δεν σε αμφισβητώ μην αρπάζεις

Δημοσ.

Το λέω για την περίπτωση που το αυτοκόλλητο δεν υπήρχε όταν το έστειλες

 

Μα σε αυτή την περίπτωση θα είχαν δίκιο.

Αλλά εγώ βρήκα σε βίντεο ότι το αυτοκόλητο υπήρχε όταν το παρέλαβα, στο μεσοδιάστημα δεν το πείραξα και τώρα αυτοί μου έστειλαν φωτογραφία χωρίς αυτοκόλητο και με βίδες να λείπουν. Άρα ή τρελάθηκα ή το έκαναν αυτοί.

Δημοσ.

Εγω θα το ανεβαζα στο site τους παντως για την ξεφτιλα τους.

Αν εννοεις οτι μονο αυτοι μπορουνε να κοροιδευουν τον κοσμο.

To έγραφα για την περίπτωση να έλειπε ήδη το αυτοκόλλητο, αλλά ο φίλος λέει ότι δεν έλειπε, οπότε θα βοηθούσε :)

 

Μα σε αυτή την περίπτωση θα είχαν δίκιο.

Αλλά εγώ βρήκα σε βίντεο ότι το αυτοκόλητο υπήρχε όταν το παρέλαβα, στο μεσοδιάστημα δεν το πείραξα και τώρα αυτοί μου έστειλαν φωτογραφία χωρίς αυτοκόλητο και με βίδες να λείπουν. Άρα ή τρελάθηκα ή το έκαναν αυτοί.

Το προσπέρασα αυτό το σχόλιο, έτσι αλλάζει :)

Δημοσ.

Εγω θα το ανεβαζα στο site τους παντως για την ξεφτιλα τους.

Κι ακόμα δεν πέρασε, όλα τα reviews+βιντεο+φωτο, τα περνάνε από έγκριση τα κινεζομάγαζα. Αφήνουν καποια -για ξεκάρφωμα imo- κυρίως όταν είναι θέμα του προϊόντος, αλλά να αφήσουν από μόνοι τους κράξιμο για το aftersales τους, χλωμό, πιστεύω.

Τώρα ως προς την πρόταση σου να μην προσπαθήσω καν και να χαρίσω από τώρα την συσκευή στους κινέζους, οκ καταγράφθηκε αλλά προτιμώ να προσπαθήσω με ότι δυνατότητες υπάρχουν.

Από που κι ως που να τους το αφήσεις, αυτοί παίζουν λαμογιά (ξάφνιασμα για κινεζομάγαζο, not. Δεν υπάρχει ένα που να μην έχει κάνει τις ίδιες τακτικές) για να σου χρεώσουν την επιδιόρθωση, στη χειρότερη τους λες όχι και στείλτε το πίσω όπως είναι... κι ελπίζεις βέβαια να μην επιστρέψουν κανένα τούβλο μέσα, αλλά τέλος πάντων, είτε ετσι ειτε γιουβέτσι, την επιστροφή του την διεκδικείς.

 

Το θεμα τώρα είναι να τους ζορίσεις μήπως κόψουν τα παραμύθια και στο φτιάξουν. Και αφού δεν καλύπτεσαι από το παυπαλ (που και πάλι επικοινώνησε με pp, μην τυχόν κάτι αγνοούμε), το μόνο χαρτί σου είναι αυτό που αναφέρθηκε πιο πισω: Αυτοί βγάζουν τα κέρατα τους από ελληνικές παραγγελίες λόγω κυρίως του myphone, τους νοιάζει η φήμη τους εκεί μέσα και συνηθως -όσο έχω προσέξει το θρεντ τους- όταν τους κράζουν εκεί, την τρέχουν άμεσα την υπόθεση.

 

Οπότε.

Θα τους πεις ξεκάθαρα ότι ξέρεις ότι αυτό δεν μπορεί να έχει προκληθεί παρά μόνο από αυτούς κι ότι είναι ψευδές. Και θα τους ενημερώσεις ότι το συμβάν θα αναφερθεί λεπτομερώς στο myphone. Πράγμα το οποίο θα κάνεις όντως και μέσα στο θρεντ του μαγαζιού -στα αγγλικά αυτό, τα διαβάζουν- και στο θρεντ του κινητού.

 

Επίσης πολλά κινεζομάγαζα καίγονται για τις global σελίδες τρίτων που υπάρχουν με κριτικές πελατών και αξιολόγηση των μαγαζιών. Eνημέρωσέ τους ότι και πέρα του myphone, θα πάρεις με τη σειρά κι ότι άλλο gr + global review community βρεις (π.χ. trustpilot.com) κι ότι θα πέσει και σε αυτά τα σάιτ ανάλογη ενημέρωση/κριτική αν δεν στο επιδιορθώσουν εντός εγγύησης.

 

Κατά την άποψη μου, με τα δεδομένα σου, αυτό είναι τo χαρτί σου, παίξτο όσο καλύτερα μπορείς. Στην καλύτερη κάτι θα γίνει, στη χειρότερη τουλάχιστον ας χάσουν κανένα πελάτη.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...