Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την επόμενη εβδομάδα θα παραγγείλω τον BLF A6.

Με κουπόνι GBLFA6SE βγαίνει 27,91€, και μάλλον θα προτιμήσω το 3D

Ιδιος ειναι ο Astrolux , στο 99% ...

Εφοσον εχει και το κοντο tube και βγαινει στα 24€ και κατι ριξε μια ματια. Γιατι στον A6 μου , ΔΕΝ δουλευε το κοντο tube , και αναγκαστικα επεσε πατεντα.

Εδω η συγκριση , και ανακοινωση οτι ερχονται συντομα σε μπλε και κοκκινο : http://budgetlightforum.com/node/42970

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και off topic,το γράφω και εδώ μήπως ξέρει κανείς από paypal.

 

Είχα παραγγείλει έναν led φακό αξίας 40 περίπου ευρώ στις 7/11/15 με πληρωμή μέσω paypal  από το gearbest,με  tracking number,UF406820150SE Το οποίο λέει στα Κινέζικα tracking sites ότι το δέμα έχει φύγει από Κίνα στις 18/11/15 ενώ στο site των ΕΛΤΑ: Δεν υπάρχει καταχώριση για τον αριθμό UF406820150SE

   

Αφού πέρασαν οι 60 ημέρες που θέτει σαν όριο παράδοσης το κατάστημα και δεν είχα παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου,αποφάσισα να στείλω mail στο aftersales support του συγκεκριμένου καταστήματος.

Η απάντησή τους ήταν να τσεκάρω την διεύθυνσή μου αν ήταν σωστή,να ρωτήσω το τοπικό ταχυδρομείο,και να περιμένω μερικές ημέρες ακόμα πράγμα που έκανα.

Μετά από 10 ημέρες περίπου τους ξαναέγραψα και πήρα την ίδια ακριβώς απάντηση,ώσπου μετά από αρκετά mail κάνανε τον κινέζο   :-D ,και δεν υπήρχε καθόλου ανταπόκριση εκ μέρους τους.

 

Έτσι αποφάσισα να  ανοίξω dispute στο paypal. Αμέσως μου απάντησαν μέσω των μηνυμάτων του paypal και πρότειναν να μου ξανά στείλουν την παραγγελία μου αλλά να χρεωθώ το 30% της αξίας ξανά συν 2 δολάρια για tracking number.

 

Η δικιά μου απάντηση ήταν ότι δεν θέλω το προϊόν πια και επιθυμώ full refund των χρημάτων μου.

Αυτό έγινε πριν από 10 ημέρες περίπου και δεν έχω άλλη απάντησή τους είτε με mail είτε με μήνυμα στο paypal.

 

Αφού έκανα escalate και μετά το Awaiting other party's response,το paypal ζήτησε εξηγήσεις από το κατάστημα και αυτοί τους έστειλαν το tracking number.

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

  • Sweden post tracking # UF406820150SE

What happens next

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.

If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.

   

 Τώρα βρίσκεται στη φάση: Requiring your action .Εγώ τι πρέπει να κάνω;

Πως απαντάω στο paypal;Το θέμα είναι ότι στη σελίδα που με βγάζει το κουμπί respond δεν έχει κάπου να γράψω κάτι.Που πηγαίνω για απάντηση;

Δημοσ.

Σύμφωνα με αυτό το site , "ίσως" μπήκε στην Ελλάδα αλλά η τύχη του αγνοείτε ...

http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php?lang=en&postal_ref_mode=1&postal_ref_no=UF406820150SE+

 

Εγώ θα τους έστελνα στο paypal το παραπάνω link , και το site εντοπισμού αντικειμένου των Ελτα στα αγγλικα (http://www.elta.gr/en-us/personal/tracktrace.aspx) λέγοντας τους ότι χάθηκε πριν καν μπει στην Ελλάδα όπως φαίνεται ....

 

 

Προσωπικά αυτό θα έστελνα , ζητώντας full refund... Τώρα δεν ξερω κάτι παραπάνω , ίσως κάποιος άλλος να ξέρει :)

Δημοσ.

Οτι και να πει ο κινεζος για οτι δεν πληρωσες την "ασφαλεια/insurance" κλπ και λυσεις τυπου στο ξαναστελνω για να μη γυρισει τα λεφτα ειναι ακυρο,

Το Paypal θα σε αποζημιωσει μολις τσεκαρει το Tracking και δει οτι δεν εχεις παραλαβει.

 

Αν δεν βρισκεις την επιλογη ανοιξε ενα Ticket με τον κωδικο του Dispute και ρωτα τι πρεπει να κανεις εσυ τωρα στελνωντας τα Links των Tracking sites.

 

Παγια τακτικη ειναι να σε καθυστερουν οσο γινεται,σε αντιστοιχη περιπτωση εμενα απο Geekbuying που το Registered δεμα "χαθηκε" κατα την μεταφορα απο Αεροπλανο στο Τελωνειο (Ελ.Βενιζελος) και ειχε ληξει και το Tracking απο το 17track μου ζητησαν και μερικη χαρτουρα που ελεγε οτι δεν το εχω παραλαβει,οποτε αν σου ζητησει τιποτα το Paypal πας σε ενα ΚΕΠ γραφεις τι παιχτηκε στα Ελληνικα και Αγγλικα,κανεις ενα γνησιο της υπογραφης και το στελνεις με Fax America (κοστος 3$)

Δημοσ.

εγώ πάντως προχτές ανοιξα case(μεσω paypal) στο Gearbest για παραγγελια που εφτασε 45 μέρες και δεν φάνηκε, και μου κανανε refund χωρις να φέρουν καμια αντίρρηση. Δεν μπορουσαν να κάνουν και αλλιως βασικα.

 

Γενικά για τετοιες περιπτώσεις δεν εχει νοημα να μιλαει κανεις με το customer dont care τους. Ανοιξτε case και χτυπήστε στο κεφάλι με την μια. Οπως ειπε και ο Σοτοςτζιελ θα προσπαθησουν να σας τρεναρουν, οποτε πατε απευθειας paypal.

 

Speaking of Gearbest, μια αλλη παραγγελια που ειχα με αυτους, 2-3 βδομάδες κανανε να την στειλούνε. Τα Singapore Post πηραν το πακέτο 19 του μηνα στα χέρια τους. 26 το ειχα στα χέρια μου. Χρονος ρεκορ αν δεν το κρατούσαν διχως λογο οι γιωταδες 3 βδομαδες στην αποθηκη τους το πακετο.

Δημοσ.

γμτ.  ένα από τα ίδια.  Πάρα πολύ χρόνο και να τα στείλουν και να τα παραλάβω.

Συχτηρίστηκα τόσο που μου έκοψε την όρεξη να πάρω και άλλα πράγματα από grearbest και banggood.  Παρόλο το tracking number αν δεν περάσουν 40+ μέρες δεν τα βλέπω και είμαι και Αθήνα...

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι όλα αυτά τα έκανα αλλά το status στο paypal είναι: Requiring your action και όταν πατάω το respond με βγάζει σε μια καρτέλα που γράφει:

 

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

  • Sweden post tracking # UF406820150SE

What happens next

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

 

If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.

If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.

 

 

και δεν έχει πουθενά να γράψω κάτι.

 

@Sotosgl

Το ticket να το ανοίξω στο paypal ή στο gearbest; Και αν είναι στο paypal πως γίνεται αυτό;

Συγγνώμη για τις απορίες μου αλλά είναι πρώτη φορά που χρειάστηκε να κάνω dispute στο paypal και δεν γνωρίζω τίποτα από αυτά.

Δημοσ.

Έχετε να προτείνετε κανένα καλό πακετάκι με φορτιστή+μπαταρία για gopro 3+? (με ενδιαφερει να χει σχετικα γρηγορη παραδοση)

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι όλα αυτά τα έκανα αλλά το status στο paypal είναι: Requiring your action και όταν πατάω το respond με βγάζει σε μια καρτέλα που γράφει:

 

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

  • Sweden post tracking # UF406820150SE

What happens next

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

 

If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time.

If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim.

 

 

και δεν έχει πουθενά να γράψω κάτι.

 

@Sotosgl

Το ticket να το ανοίξω στο paypal ή στο gearbest; Και αν είναι στο paypal πως γίνεται αυτό;

Συγγνώμη για τις απορίες μου αλλά είναι πρώτη φορά που χρειάστηκε να κάνω dispute στο paypal και δεν γνωρίζω τίποτα από αυτά.

https://www.paypal.com/selfhelp/contact/email/

 

Διαλεγεις Dispute λες τον αριθμο του και θα προχωρησει απο εκει.

 

 

Έχετε να προτείνετε κανένα καλό πακετάκι με φορτιστή+μπαταρία για gopro 3+? (με ενδιαφερει να χει σχετικα γρηγορη παραδοση)

Λαθος θεμα ή;

Δημοσ.

Παρελαβα τον astrolux s1

του πεταξα επανω και μια NCR non protected fully charged....και απογοητευτηκα.

Ο Οlight S30 με μισογεμισμενη samsung protected μου φαινεται πιο φωτεινος  :-(

Δημοσ.

Παρελαβα τον astrolux s1

του πεταξα επανω και μια NCR non protected fully charged....και απογοητευτηκα.

Ο Οlight S30 με μισογεμισμενη samsung protected μου φαινεται πιο φωτεινος  :-(

μάλιστα, με απογοήτευσες, έχω τον S30 και πήρα τον S1 για πιο δυνατό!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...