kanesaxo Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Παίδες, αυτα τα αυτοκίνητα δεν τα παίρνει κάποιος για να κινείται αεροπορία στο δρομο, ούτε για τα μεγαρα, ουτε τις σέρρες, ούτε για το χολομώντα. Ο γνώμονας ειναι η οικονομία συνήθως. Και οπως σωστά ειπώθηκε, τα πετρέλαια τα οδηγείς με τη ροπή τους. 20-25κιλά δεν ειναι και λιγα για αμαξώματα 1200-1300 κιλών. 90-100αλογάκια πετρέλαιο με 22-25 κιλά ροπής κινούν το οχημα πολυ τίμια και με οικονομία! Και εχω περάσει απο σαξό 870 κιλών με 165 αλογα, εχω το κλιο ΙΙΙ 90πς πετρέλαιο και ενα Ε200 184πς Το καθένα έχει διαφορετική φιλοσοφία και δε πρεπει να τα τσουβαλιάζουμε όλα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Το θεμα ειναι οπως ειπες τι ζηταει ο καθενας. Καποιος πρεπει να ξεκαθαρισει τι θελει, θελει οικονομια , θελει γκαζι, θελει καλες επιδοσεις με μια οσο το δυνατον μικροτερη καταναλωση; Ο πατερας μου αυτη τη στιγμη εχει αυτη ολοκαινουρια b http://www.4troxoi.gr/techdata/mercedes-benz/b-class/sports-tourer/b180-cdi. Ειναι πολυ ευχαριστημενος απο το πως αρπαζει το αυτοκινητο σε χαμηλες στροφες, η καταναλωση του επισης τον ευχαριστει , και καθως ειναι και ανθρωπος που γενικα θα ελεγα οτι παει νορμαλ και αργα ανα περιπτωσεις, δεν εχει κανενα παραπονο. Πριν απο αυτο ομως ειχε το αμεσως προηγουμενο μοντελο σε βενζινη. Ε αυτο το αυτοκινητο πραγματικα δε πηγαινε μια. Ειναι εταιρικα εν τω μεταξυ κ να τους κραζει κ να λεει κοιτα τι μας εδωσαν Εκει που το πετρελαιο ανεβαινει ξερω γω με τριτη, το αλλο ζητουσε δευτερα. Πριν δε απ αυτο ειχε ενα s40 παλι βενζινη, πιο πριν κατι οπελ.. Γενικα εχει οδηγησει αρκετα αμαξια και το μονο που ενγαλε φαουλ και δε θ αγοραζε ποτε ηταν η προηγουμενη b που πηγαινε σα καρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Πέρα από το τι ζητάει ο καθένας ακόμα πιο σημαντικό για μένα είναι να ξέρει τι έχει ο καθένας 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Το θεμα ειναι οπως ειπες τι ζηταει ο καθενας. Καποιος πρεπει να ξεκαθαρισει τι θελει, θελει οικονομια , θελει γκαζι, θελει καλες επιδοσεις με μια οσο το δυνατον μικροτερη καταναλωση; Ο πατερας μου αυτη τη στιγμη εχει αυτη ολοκαινουρια b http://www.4troxoi.gr/techdata/mercedes-benz/b-class/sports-tourer/b180-cdi. Ειναι πολυ ευχαριστημενος απο το πως αρπαζει το αυτοκινητο σε χαμηλες στροφες, η καταναλωση του επισης τον ευχαριστει , και καθως ειναι και ανθρωπος που γενικα θα ελεγα οτι παει νορμαλ και αργα ανα περιπτωσεις, δεν εχει κανενα παραπονο. Πριν απο αυτο ομως ειχε το αμεσως προηγουμενο μοντελο σε βενζινη. Ε αυτο το αυτοκινητο πραγματικα δε πηγαινε μια. Ειναι εταιρικα εν τω μεταξυ κ να τους κραζει κ να λεει κοιτα τι μας εδωσαν Εκει που το πετρελαιο ανεβαινει ξερω γω με τριτη, το αλλο ζητουσε δευτερα. Πριν δε απ αυτο ειχε ενα s40 παλι βενζινη, πιο πριν κατι οπελ.. Γενικα εχει οδηγησει αρκετα αμαξια και το μονο που ενγαλε φαουλ και δε θ αγοραζε ποτε ηταν η προηγουμενη b που πηγαινε σα καρο ξέρεις οτι φοράει μοτερ ρενώ... :-D Πέρα από το τι ζητάει ο καθένας ακόμα πιο σημαντικό για μένα είναι να ξέρει τι έχει ο καθένας Πολύ σημαντικό. Διότι ένας οδηγός μπορεί να'ναι γρήγορος και με οχημα 90 αλόγων αλλά αργός ή/και επικίνδυνος με οχημα των 200 αλόγων. Το παν είναι σε οτι οχημα μπαίνεις να αποκτάς γρήγορα αισθηση οδηγική, φρένων, επιτάχυνσης κτλ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Αυτη που εχει τωρα;;; Οχι δε το ηξερα!!!! Αλλα εχω διαβασει τοσα για τους γαλλικους ντιζελ που βαση αποδοσης δε μου κανει εντυπωση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Μην το ψαχνετε αλλο , αυτην την στιγμη το καλυτερο vfm diesel και τερας αξιοπιστιας ειναι το clio μακρια απο polo, focus κτλ , μετα θα κοιταζα για yaris αλλα δεν ειναι ωραιο εμφανισιακα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Ας ρωτήσει στην αντιπροσωπεία να δούμε τι θα του πούνε! Απ'οσο θυμάμαι η πλειάδα των ντιζελ 1461 κυβικών (τόσο ειναι του κλιο μου) μπαίνει σε Α/Β class και στη C blueκάτι. Αλλά στη μερσεντές ο γάλλος είναι πονηρός. Αλλάζει αντλια πετρελαίου και μπεκ σε bosch. Και δίνει εννοείται περισσότερα αλογα. Νομίζω 110 με 120. Και διαφορετική τουρμπίνα, μεταβλητής γεωμετρίας. Ενώ στα ρενώ, τ'αφηνει μεχρι 95 αλογα και στα μοτερ με 110 ανέβασαν κυβικά. Πηγαν στα 1500κάτι. Δε τα πολυπαρακολουθώ πλέον με λεπτομέρειες. Μην το ψαχνετε αλλο , αυτην την στιγμη το καλυτερο vfm diesel και τερας αξιοπιστιας ειναι το clio μακρια απο polo, focus κτλ , μετα θα κοιταζα για yaris αλλα δεν ειναι ωραιο εμφανισιακα Και το κλιο 4 είναι και μ**ναρος...κατ'εμέ. Καμμια σχεση με το κλιο ιιι φειςλιφτ που χω γώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Masma Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Aπλα εμενα οο πατερας μου θελει ενα αυτοκινητο να μην ειναι πολυ μικρο(πχ corsa) ουτε μεγαλο οπως Passat. Νομιζω το καταληλο μεγεθος ειναι το focus - auris . Τωρα κοιταγα και το leon. Οπως ειπα κοιταμε απο 1.4 και πανω μεχρι το max 1.6 και μονο diesel. Το leon που κοιταγα τωρα 1.6 βγαινει σε δiesel Το clio εμενα μου αρεσει πολυ αλλα το θεωρει μικρο. Οπως και το yaris που αναφερθηκε ειναι μικρο. Το αυτοκινητο το θελει προφανως και για να πηγαινει καιενα ταξιδι και να εχει σχετικα καλους χωρους . Οκ δεν τρεχει ποτε αλλα να μην σερνεται κιολας... Παντως σε μεγεθος οπως ειπα ψαχνω σε κατι σε φαση focus- auris - astra. Στην αρχη λεγαμε το auris αλλα δεν καταληξαμε και το ψαχνουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Τσεκαρε το pulsar http://www.nissan.gr/vehicles/city-cars/pulsar/equipment/prices/ http://www.4troxoi.gr/techdata/nissan/pulsar/pulsar-5d 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Masma Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Τσεκαρε το pulsar http://www.nissan.gr/vehicles/city-cars/pulsar/equipment/prices/ http://www.4troxoi.gr/techdata/nissan/pulsar/pulsar-5d Πολυ ωραιο και του αρεσουν και τα Nissan επειδη το primera βγηκε σκυλι κανονικο. Αμου φαινεται σαββατο πρωι θα παω να το δω απο κοντα οπως και το auris που δεν τα εχω δει μεσα σε χωρους κλπ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Κοιτα και την CLA 1.5 diesel πανεμορφο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeHellas Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Πανέμορφη η cla.. Αλλα λογικά,χωρίς να ξέρω, θα ξεφεύγει και σε τιμή σε σχέση με φοκους κλιο κλπ, μιας και ειναι άλλης κατηγορίας.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Πανέμορφη η cla.. Αλλα λογικά,χωρίς να ξέρω, θα ξεφεύγει και σε τιμή σε σχέση με φοκους κλιο κλπ, μιας και ειναι άλλης κατηγορίας.. 27000 η 160..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Παιδιά η CLA είναι κουκλάκι ζωγραφιστό. Αυτά τα αυτοκίνητα ομως, αν εινια να τα πάρεις ντιζελ, καλύτερα να μην πάρεις καθόλου...ή να πάρεις ένα αξιοπρεπες ντιζελομοτερ, πχ κοντά σε διλιτρο. Τα σπορ αυτοκίνητα εκ κατασκευής οφείλουν κατ'εμέ να συνοδεύονται απο τον κατάλληλο κινητήρα. (στα πλαίσια που μπορει ο κοινός θνητός να αγοράσει πάντα). Για παράδειγμα το Ε200 που'χω, που να πάρει τα πόδια του με ντιζελομοτερ μικρού μεγέθους; γι'αυτο και η μερσεντες εβγαζε εκδόσεις 2.3λτ πετρέλαιο, 2.7 και πάει λέγοντας... Φυσικά αλλο να συντηρείς 1.8 και άλλο 2.3! το χάος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeHellas Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2015 27000 η 160..... ναι ξέρω ότι έχει τόσο.. αλλά όλα τα άλλα αυτοκίνητα που συζητούσαμε έως τώρα είχαν κοντά στα 20 χιλιάρικα.. για αυτό και είπα πως είναι πιο ακριβή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα