Προς το περιεχόμενο

ΚαινουριοΑυτοκινητο 1.4 diesel


Masma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σας. Ψαχνω καινουριο αυτοκινητο 1.400- 1500 κυβικα. Κινητηρα diesel.

Να μην ειναι τεραστιο αλλα ουτε μικρο. Για ενα καταλαβετε ενα απο τα μοντελα που κοιταω ειναι το Polo.

Oποτε αυτοκινητο σε τετοιο μεγεθος.

 

Προτασεις?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων. 

Eιδα οτι εβαλα το θεμα σε λαθος μερος οποτε οποιος μπορει να το μεταφερει στο ayto moto

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με τα σκάνδαλα που βαράνε την VW κοίτα κάπου αλλού και σε βενζίνα μάλιστα, γιατί μπορεί μετά το 2020 να κοπούν τα πετρέλαια από την ΕΕ τελείως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα σκάνδαλα που βαράνε την VW κοίτα κάπου αλλού και σε βενζίνα μάλιστα, γιατί μπορεί μετά το 2020 να κοπούν τα πετρέλαια από την ΕΕ τελείως.

Παιζει τετοιο σεναριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλιο 1.5dci

 

Αθάνατο μοτέρ (απο κορμο κεφαλή τουλάχιστο). Και όμορφο σαν αυτοκίνητο (τουλάχιστο για τα δικά μου γούστα).

 

Απο κατανάλωση ειναι στα 4.5λτ/100χλμ με μικτή οδηγήση.

 

Λιγο τσιμπημένα τα ανταλλακτικα του για τα σερβις, αλλά ανάλογης ποιότητας. Φυσικά πλέον ολα τα ανταλλακτικα για τα πετρέλαια ειναι ψιλοτσιμπημένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχετε δικιο ειναι μια καλη περιπτωση το clio.  Για το ford focus τι  αποψη εχετε?   Στα 1.5  βγαινει και αυτο. Μου αρεσει γενικα σαν αυτοκινητο.

 

1.5L TDCi πετρέλαιο, 95PS

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ήμουν ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα κι εγώ (επαγγελματικά). Οταν ζητησα τη γνώμη του μηχανικού μου (χρόνια σε αντιπροσωπεία ρενω, αλλα και μετέπειτα ως συνεργείο) μου είπε πως το συγκεκριμμένο μοτερ βγάζει προβλήματα.

Μάλιστα επειδή συνεργάζεται με πολύ μεγάλο μαντρά της πόλης, κι αυτός μου μετάφερε τα ίδια.

 

Χαρακτιριστικά είπε: εχω 5 μοτερ 1.5dci και τα κοιτάζω χρόνια, ενώ τα αντίστοιχα φοκους/φιεστα/βολβο κτλ (που ναι το ιδιο μοτερ) φεύγουν σα ζεστό ψωμί.

 

Και πριν προλάβει να μου πει κανείς πως επειδή ο μηχανικος είναι "ρενώ", να πω πως δεν ισχύει.

 

Να σημειώσω απλά πως το 1.5dci εξελισσεται και το φοράνε αυτ/τα εδω και 15 χρονια (οπως και το d4d toyota) αλλά πλέον μπαίνει στα σε κάποια μερσεντες, αλλα με περισσότερα αλογα εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπλα το αμαξι ειναι για τον πατερα μου ουσιαστικα και γενικα της οικογενειας. Εγω εχω ενα colt(πολυ καλο αλλα μικρο σε κυβισμο).

 

Και απο οτι εχω καταλαβει θελει η γερμανικο η ιαπωνικο επειδη τετοια ειχε στο παρελθον και βγηκαν σκυλια.. Και σαν extra ο focus που του αρεσει και θελει 1.4 h 1.5 πετρελαιο οποτε με εβαλε και ψαχνω.

Και το auris ειναι ωραιο 1.4 diesel.

 

Επισης να μην ειναι κουβας να εχεις καποιους χωρους αλλα να μην ειναι και σαν το Nissan primera του 2002(νομιζω) που εχει τωρα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλιο 1.5dci

 

Αθάνατο μοτέρ (απο κορμο κεφαλή τουλάχιστο). Και όμορφο σαν αυτοκίνητο (τουλάχιστο για τα δικά μου γούστα).

 

Απο κατανάλωση ειναι στα 4.5λτ/100χλμ με μικτή οδηγήση.

 

Λιγο τσιμπημένα τα ανταλλακτικα του για τα σερβις, αλλά ανάλογης ποιότητας. Φυσικά πλέον ολα τα ανταλλακτικα για τα πετρέλαια ειναι ψιλοτσιμπημένα.

Το clio πο χωρους τι λεει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Focus με 95 αλογα θα το σπρωχνεις για να πηγαινει

Νομίζω ότι το έχουμε χάσει λίγο αυτό με την ιπποδύναμη...δεν το λέω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά γενικά. Θεωρούμε οτιδήποτε κάτω από 100-120 άλογα επικίνδυνο αλλά δε νομίζω ότι είναι απόλυτα έτσι! Πχ στην οικογένεια υπάρχει ένα megane 95 ίππων αν δεν κάνω λάθος και μια χαρά πας όπου θες χωρίς κίνδυνο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Στη συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε και για πετρελαιο και ως γνωστων τα ντιζελ εχουν ροπη)

 

Zio ενταξει κ ο φιλος μου εχει ενα astra εταιρικο ντιζελ station το οποιο ειναι δεν ειναι 100 ιππους , και οκ λογω πετρελαιου κανει τη προσπεραση του αλλα μετα στην ευθεια το αμαξι αγκομαχει για να παει με μια αξιολογη ταχυτητα..

 

Εγω κοιταω τους ιππους σε σχεση με το αμαξωμα.. Για το κλιο μου πχ ειναι μια χαρα οι 98 αλλα σ ενα μεγαλυτερο αμαξι δε θα ναι ιδιο...!

Οποτε στα κυβικα αυτα (1.4 η 1.5 diesel) τι θα προτεινες?

Κοιτα με ντιζελ δεν εχω ασχοληθει καθολου.. Διαβασα καποια πραγματα για τα μοντελα επειδη ψαχνομουν κι εγω μεχρι πριν λιγο καιρο για αμαξι αλλα κοιταγα για βενζινη

 

Στη κατηγορια του φοκους πολυ καλες κριτικες εχω διαβασει για το pulsar , και οι γαλλοι ξερουν καλα απο ντιζελ κινητηρες.

Εμενα για την ηλικια μου δε μου αρεσε ομως στον πατερα σου μπορει να αρεσει και εχει τους μεγαλυτερους χωρους στην κατηγορια του

 

Επισης παρουσιαστηκε και το νεο αστρα 15/9...

 

Πιστευω πρωτα να καταληξετε σε μεγεθος αν θελετε μικρο σα το polo που ειπες ή μεγαλυτερο (focus, astra, megane κλπ)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...