yiannis_1 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Στην έκρηξη στην Κίνα στην Tianjin πάλι Volkswagen δεν κάϊκαν. Δεν ξέρω αλλά εμένα μου βρωμάει ξένος δάκτυλος. Φυσικά πολύ στεναχωριέμαι για τους φίλους μας τους γερμανούς...
liopyr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Αναπαραγωγή από άλλα site είναι.Αμέσως να πετάξετε την εξυπνάδα σας Τα ξέρει η μάνα τους τα "άλλα site"; Υπογράφει κανένας την "είδηση";
fakiris31 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Ford και πάλι ford έχει μια από όλα σε όσα αυτοκίνητα είχε ή οικογένεια και με σκληρή χρήση. 0 προβλήματα.
zio10 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως δεν διαπίστωσαν αμέσως κάτι τέτοιο κι έπρεπε να περάσουν χρόνια...δηλαδή δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος στις τιμές που δίνουν οι εταιρείες;! Έτσι απλά τις δέχονται;
chris70 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Γερμανικη εταιρεια σκανδαλιαρα; εεε ας στο διαολο! 3
Kostas93 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 έλεγχος υπήρχε, απλά ήταν στάνταρ ο τρόπος και οι γερμανοί με το λογισμικό αυτό τους ξεγελούσαν. 1
yiannis_1 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Test ήταν που μέσω software ο εγκέφαλος του κινητήρα το κορόϊδευε.
chrismarine Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Τελικά τα αυξημένα NOx συσσωρεύονται στον εγκέφαλο και εμποδίζουν τη σκέψη και κριτική ικανότητα. Μόνο έτσι εξηγείται αυτή η Χαιρεκακία απέναντι στη VW. Το καταχαρήκαμε που βγήκανε Και οι γερμανοί λαμόγια, σαν εμάς δηλαδή αλλά στο πιο πολύ! Δεν πειράζει που εμείς δεν κοιτάμε να φτιάξουμε τα χάλια μας, χαρήκαμε που αποκαλύφθηκε ότι η κατσίκα του γείτονα... ήταν τράγος. Κατά τ' άλλα, εσείς που κράζετε, για πείτε, ποιο audi προτιμάτε; Αυτό με τα πολλά άλογα και τις αυξημένες εκπομπές, ή το άλλο με τα λιγότερα; Θα το πηγαίνατε στην αντιπροσωπεία για να σας κόψουν 10-15 hp; Σοβαρά όμως! διάβασα σχεδόν όλα τα ποστ ,και πραγματικά θλίβομαι , ειδικά από αυτούς που έχουν επιλέξει την συγκεκριμένη εταιρία να καλύψει τις ανάγκες τους Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους καταναλωτές είμαστε εκτός από πρόβατα ! δλδ το πρόβλημα είναι εάν θα πάω εγώ στην εταιρία να μου μειώσει την υποδυναμη για να καλύπτει τις περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές για τις οποίες πλήρωσα ? όπως πλήρωσα για την υποδηναμη και πολλά άλλα Αλήθεια δεν είδα κάτοχο να γράφει ότι εξαπατήθηκε και θα απαιτήσει αποζημίωση από τον εν λόγω όμιλο ,μα τόσο εγωιστές ποια !!!!!! Προσωπικά πολύ θα ήθελα να είμαι κάτοχος ενός τέτοιου οχήματος που ξέρεις κάτι μπορεί να έβγαινε ! 5
mpentenis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Ακόμα και στα τελευταια της μοντέλα στο εγχειρίδιο αναφερόταν οτι είναι φυσιολογικό κάθε μήνα με φυσιολογική χρήση να υπάρχει 1 λίτρο απώλεια λαδιού ! Που το γράφει αυτό και δεν το εχω δει εγω? 30.000 τον χρονο εκανα, ποτε δεν ζητησε παραπανω λάδι απο το κανονικό. Στην 4ετία ειχα κανει 120, το αμαξι ειναι σαν καινουριο, ουτε λαδια εκαιγε ουτε καιει τώρα...αναλογα πως το χειρίζεσαι, αντίστοιχα θα σου αποδόσει και στον χρονο! Μιας και αναφερθηκαν τα αλλα φορουμ για VAG, εκει η αγαπημένες φράσεις είναι 'αλλαγμενο ελατήριο στο wastegate", εβαλα 2-3-4-5-6οσταδιο, βαλε μεγαλυτερες δαγκανες, παραγγελία ομαδική για δαγκάνες απο porsche και κατι τετοια κουλά.... Αν το ήθελε πύραυλο η VW θα στο έδινε έτσι, οταν πάς στον κυρ-μήτσο να στο πειράξει, τι θες...να είναι οπως το μαμα? 1
tsakvas Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Που το γράφει αυτό και δεν το εχω δει εγω? 30.000 τον χρονο εκανα, ποτε δεν ζητησε παραπανω λάδι απο το κανονικό. Στην 4ετία ειχα κανει 120, το αμαξι ειναι σαν καινουριο, ουτε λαδια εκαιγε ουτε καιει τώρα...αναλογα πως το χειρίζεσαι, αντίστοιχα θα σου αποδόσει και στον χρονο! Μιας και αναφερθηκαν τα αλλα φορουμ για VAG, εκει η αγαπημένες φράσεις είναι 'αλλαγμενο ελατήριο στο wastegate", εβαλα 2-3-4-5-6οσταδιο, βαλε μεγαλυτερες δαγκανες, παραγγελία ομαδική για δαγκάνες απο porsche και κατι τετοια κουλά.... Αν το ήθελε πύραυλο η VW θα στο έδινε έτσι, οταν πάς στον κυρ-μήτσο να στο πειράξει, τι θες...να είναι οπως το μαμα? φιλε μου εσυ μιλας για tuning και οχι για το λογισμικο το παρανομο. ειχα καποτε και εγω αυτοκινητο του γκρουπ και δεν εκαιγε λαδι παραπανω απο 0,25του λιτρου. ειναι φυσιολογικο να το καιει λογο του σχηματος του καθε πιστονιου δηλαδη του ελατιριου λαδιου που εχει γιατι πρεπει να λυπενετε και οχι να γδερνει τον κυλινδρο. Σε ολα τα αυτοκινητα γινετε αυτο . τωρα για το λογισμικο η EURONCAP σιγουρα θα ξεκινιση να το ψαχνει και στην ευρωπη
georgepppo Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Που το γράφει αυτό και δεν το εχω δει εγω? 30.000 τον χρονο εκανα, ποτε δεν ζητησε παραπανω λάδι απο το κανονικό. Στην 4ετία ειχα κανει 120, το αμαξι ειναι σαν καινουριο, ουτε λαδια εκαιγε ουτε καιει τώρα...αναλογα πως το χειρίζεσαι, αντίστοιχα θα σου αποδόσει και στον χρονο! Μιας και αναφερθηκαν τα αλλα φορουμ για VAG, εκει η αγαπημένες φράσεις είναι 'αλλαγμενο ελατήριο στο wastegate", εβαλα 2-3-4-5-6οσταδιο, βαλε μεγαλυτερες δαγκανες, παραγγελία ομαδική για δαγκάνες απο porsche και κατι τετοια κουλά.... Αν το ήθελε πύραυλο η VW θα στο έδινε έτσι, οταν πάς στον κυρ-μήτσο να στο πειράξει, τι θες...να είναι οπως το μαμα? εχει passat ο πατέρας μου του 2000 με 200+ χιλιάδες χιλιόμετρα και το αμάξι δεν καίει γραμμάριο αλλά είναι μαμά ατμόσφαιρα 1800,και τα τουρμπο αν δεν τα πειράξεις δεν καίνε τίποτα. οι εταιρίες δεν κάνουν τίποτα στην τύχη,για να το έχει 180 άλογα το polo πάει να πει πως δεν είναι φτιαγμένο για 250....τέλος μετά αμα το κάνεις αυτό και λάδια θα καίει και βενζήνα θα ρουφάει και θερμοκρασίες θα ανεβάζει η τουρμπίνα κάθε 10 λεπτά στην εθνική και άλλα τέτοια. δεν είναι όλα τα αμάξια για πείραγμα,κάποια το σηκώνουν πχ το evo κάτι σταρλετάκια ,κάτι civic και άλλα τέτοια. 1
Mr.Calavera Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η VW, είναι η γενικότερη νοοτροπία που υπάρχει από μεγάλες εταιρίες και οργανισμούς. Όλα θυσιάζονται στο βωμό του χρήματος και της μεγιστοποίησης του κέρδους. Καπιταλισμό έχουμε με ότι κακό ή καλό συνεπάγεται αυτού.Το λυπηρό είναι ότι τη χασούρα από τα πρόστιμα κτλ. πως θα την αντιμετωπίσει? Με απολύσεις φυσικά! 3
banmenow Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Μαρεσει που μιλανε οι αμερικλανοι που δεν υπογραφουν το kyoto protocol .οτι ναναι και στα σχολια το παραληρημα του ελληναρα δηθεν θιγμενου που θελει εμπαργο στα γερμανικα προιοντα.που αν δεν ηταν αυτοι ακομα με καρα θα ειμασταν και σανδαλια λολ
Rumpelstiltskin Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Μαρεσει που μιλανε οι αμερικλανοι που δεν υπογραφουν το kyoto protocol .οτι ναναι και στα σχολια το παραληρημα του ελληναρα δηθεν θιγμενου που θελει εμπαργο στα γερμανικα προιοντα.που αν δεν ηταν αυτοι ακομα με καρα θα ειμασταν και σανδαλια λολ 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα