Razor333 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Πάντως σήμερα για το Golf Diesel που έχω πήρα κανονικά κάρτα καυσαερίων! Καλα το θεμα δεν ειναι οτι ρυπαινουν σε σημειο να μην περνανε ελεγχο καυσαεριων στην Ελλαδα, τα μισα ταξι βγαζουν περισσοτερη καπνα και απο φουγαρα της ΔΕΗ. Το θεμα ειναι οτι κατεβασαν τους ρυπους στα τεστ κονσερβα, ωστε να πετυχουν καλυτερες τιμες λιανικης απο ανταγωνιστες λογο χαμηλοτερων ρυπων. Σαν να μην εφτανε αυτο αποφασισαν να ρισκαρουν και να προσπαθησουν να βαλουν τα αυτοκινητα τους σε πολιτειες που τα diesel πρεπει να εχουν χαμηλοτατους ρυπους για να κυκλοφορουν. Την πατησαν απο ανεξαρτητη ερευνα που μετρησε ρυπους στον δρομο απευθειας απο την εξατμηση και με νορμαλ οδηγηση, η αποκλιση ηταν σημαντικη, οποτε ξεκινησε ερευνα και τελικα παραδεχθηκε η vw το παρανομο λογισμικο, πιθανοτατα για να το λυσουν με πιο μικρο προστιμο, εξωδικαστικα. Δεν ξερουμε πως θα αντιδρασουν και οι υπολοιποι κατασκευαστες βεβαια που πουλουσαν τα αυτοκινητα πιο ακριβα απο την vw και πιθανοτατα εχαναν πωλησεις γιατι διναν κανονικους ρυπους. Γενικα η αυτοκινηση περναει δυσκολες μερες, εχουμε αεροσακους που ανοιγουν μονοι τους, διακοπτες μιζας που γυρνανε μονοι τους, απατεωνιες παντου, τουλαχιστον το θεμα της vw ειναι καθαρα οικονομικο και δεν σκοτωθηκαν και ανθρωποι, απο την ανευθυνοτητα για το επιπλεον κερδος που δειχνουν τεραστιες εταιρειες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lordvec Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Κανονικά πρέπει τώρα και στην Ελλάδα οι κάτοχοι αυτών των μοντέλων να αρχίσουν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, να μην μπορούν να μπουν στο δακτύλιο κτλ εφόσον πέφτουν κατηγορία euro. Και φυσικά να διεκδικήσουν αποζημίωση από τη VW. Και φυσικά να διεκδικήσει αποζημίωση και το κράτος και το κάθε κράτος. Και μετά ξύπνησα.... (μάγκες οι Γερμανοί, δε λέω, αλλά πιο μάγκες οι Αμερικάνοι) 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
buuren Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Εγω εχω να πω οτι ακομα κι αν πληρωσουν ολες τις χωρες αυτα τα λαμογια,που ετσι πρεπει, στην ελλαδα θα δωσουν τα @@ τους. Θα μας πουν βαλτε τα στο υπολοιπο των κατοχικων δανειων και των πολεμικων αποζημιωσεων. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 1λ/1000χλμ γράφει και όχι ανά μήνα. Κάτι το οποίο γράφεται και σε γιαπωνέζικα αυτοκίνητα. Ναι σωστά το λες ανά 1000 χλμ αλλά εχω την εντύπωση οτι είχε σε παρένθεση και μήνα ( ετσι και αλλιώς με βάση μια νορμάλ χρήση σε εναν μήνα γίνονται τα 1000χλμ) Θα ήθελα να μου πεις σε πιο Ιαπωνικό ομως αναγράφεται οτι είναι φυσιολογική απώλεια ενος λίτρου λαδιού σε 1000 χιλιόμετρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Questioner Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Χμ... Άραγε έχει το δικαίωμα ο καταναλωτής να τους κάνει μήνυση για εξαπάτηση και να απαιτήσει αποζημίωση; Θεωρητικά ναι. Αυτό θα έχει περισσότερη πλάκα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Κανονικά πρέπει τώρα και στην Ελλάδα οι κάτοχοι αυτών των μοντέλων να αρχίσουν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, να μην μπορούν να μπουν στο δακτύλιο κτλ εφόσον πέφτουν κατηγορία euro. Και φυσικά να διεκδικήσουν αποζημίωση από τη VW. Και φυσικά να διεκδικήσει αποζημίωση και το κράτος και το κάθε κράτος. Και μετά ξύπνησα.... (μάγκες οι Γερμανοί, δε λέω, αλλά πιο μάγκες οι Αμερικάνοι) Γιατί έχει αποδειχτεί οτι υπάρχει αυτό το πρόβλημα και στα ευρωπαϊκά αμάξια ας πούμε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Socratis_g Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Η εμπιστοσύνη δεν κερδίζεται ή χάνεται με την αξία πώλησης ενος καινούργιου αυτοκινήτου. καλά ας δίνανε ΤΤ σε τέτοια τιμή και θα τα είχαμε ξεχάσει όλα μετά. γαμώ τις εταιρίες η audi και ετσι, "ναι κάτι θυμάμαι στο πίσω μέρος του μυαλού μου, κάτι είχε γίνει με τα καυσαέρια, αλλά δε γαμίεται! αμαξάρα το ΤΤ. κοίτα πως μπαίνει στις στροφές! κοίτα ποίτοτητα κατασκευης μιλάμε!" 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lordvec Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Γιατί έχει αποδειχτεί οτι υπάρχει αυτό το πρόβλημα και στα ευρωπαϊκά αμάξια ας πούμε.. ΑΝ αποδειχτεί όμως; 30 φορές πάνω λέει ήταν οι ρύποι. Λες να είναι τοοοοοσο πιο αυστηρά τα πράγματα στην Αμερική και στις ευρωπαϊκές εκδόσεις να είναι όλα μέλι; Κοντός ψαλμός, αναμένω αντίστοιχα τεστ από Ευρωπαίους (Εγγλέζους λογικά, οι άλλοι είναι θεωρώ πολύ κότες για να τα βάλουν με τη μαμά Γερμανία). Δεν μπορεί να την έχουν όλοι λερωμένη τη φωλιά τους.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Ο καθενας με το κοπλεξ του εδω μεσα.... Χαλασε το κινητο μου,η Γερμανία φταει... Καταντια εηγκεφαλικων κυτταρων. Να υποθεσω οτι εισαι απο αυτους που λενε τους Ελληνες τεμπεληδες.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 τουλάχιστον στην γερμανία κάποιος την πληρώνει αμα κάνει κουτσουκέλα και τον πιάσουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
efkairiakos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Εντάξει όλοι χαρηκαμε που τους τσακωσανε... Αλλά ας κοιτάμε και πως θα βελτιώσουμε σε όλα τα επίπεδα τον Έλληνα και τις παροχές του και μετά τους υπόλοιπους... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panacync Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Γιατί έχει αποδειχτεί οτι υπάρχει αυτό το πρόβλημα και στα ευρωπαϊκά αμάξια ας πούμε.. Σύμφωνα με στοιχεία, από το σκάνδαλο ντίζελ επηρεάζονται 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Όχι ρε, πέρα από τις 500.000 VW-λαδιέρες-τηγανιέρες-και-τώρα-κλανιέρες της Αμερικής τα υπόλοιπα 10.500.000 πουλήθηκαν Αφρική και Αυστραλία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ducatista Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Παιδιά μην λέμε ότι θέλουμε τα γερμανικά αμάξια είναι καλά κάτοχος 2 (βασικά με το σμαρτ 3) και είναι πολύ αξιόπιστα δεν ξέρω για vw κάτι ακούω για λάδια κ τετοια πάντως εγώ τα πηγαίνω τέρμα κ είναι άψογα το σμαρταξί λίγο τσιμπάει άλλωστε όλες η μάρκες έχουν θεματα κ το ξέρουμε.. μπορεί οι πολιτικοί της Γερμανίας να είναι τρόμπες αλλά τα αμάξια καλά κρατούν. .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
raynor748 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 10.000 ευρώ τελική τιμή με φόρους τέλη σήμα, το νέο Αudi TT, μόνο έτσι θα ξανακερδίσουν την χαμένη εμπιστοσύνη μας! Και δωρεάν servis για 5+ χρόνια... και ασφάλεια για 2+ χρόνια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
erevos_csd Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Θα ήθελα να μου πεις σε πιο Ιαπωνικό ομως αναγράφεται οτι είναι φυσιολογική απώλεια ενος λίτρου λαδιού σε 1000 χιλιόμετρα. Micra του 2000 έχω και απορώ αν τύχει και κάψει παραπάνω από μισό λίτρο στα 10.000 χιλιόμετρα... Άκου εκεί 1 λίτρο ανά 1000 χιλιόμετρα, τι είναι, δίχρονο; Να πούμε όμως και του στραβού το δίκο, τα turbo μοτέρ (που έχει πολλά το VAG) αν τα ξεσκίζεις συχνά πριν ζεσταθούν, ε, κάποια στιγμή αρχίζει η τουρμπίνα να φτύνει λάδια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα