Dagsieboy Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Είναι σοβαροί τώρα κάνουν τέστ εκπομπής καυσαερίων βασιζόμενοι στο τι θα δείξει το ODB του αυτοκινήτου και εμείς οι υποανάπτυκτοι για να βγάλουμε κάρτα καυσαερίων χρησιμοποιούμε το μαρτσούκι στην εξάτμιση. Και καλά κανείς άλλος τόσα χρόνια δεν το πήρε πρέφα. Δεν νομίζω ότι εννοεί αυτό Εγώ κατάλαβα ότι όταν ο εγκέφαλος καταλάβαινε ότι κάποιος έχει συνδεθεί στην ODB θύρα, άλλαζε τις παραμέτρους για να βγάζει λιγότερους ρύπους. Δηλαδή και στην εξάτμιση να έβαζες το ματσούκι που λες,πάλι όλα καλά θα τα έδειχνε.
georgetsl Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 είχα golf του 92 που κράτησα 18 χρόνια, δεν χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσω λάδι τα Tsi μοντέλα της W ,σχεδόν όλα έκαιγαν λάδια όπως είπε ο φίλος παραπάνω και πολλά προβλήματα μηχανολογικά έβγαλαν...όσους γνωστούς ξέρω που είχαν και έχουν tsi έχουν θέματα με λάδια τον οποίο είναι πρόβλημα κανονικό στις βαλβίδες και απλά ή w το ρίχνει στο φυσιολογικό. 1
iliasbass Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 http://www.tribune.gr/world/news/article/174138/aiti-ine-i-ellinida-pou-xeskepase-to-skandalo-tis-volkswagen.html αυτοι οι Ελληνες πρεπει να μισουν τους Γερμανους.... ;P
GiorgosT Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Χρόνια τώρα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με πλαγιο τρόπο και με την βοηθεια δήθεν εγκύρων περιοδικών προσπαθούσε να περάσει οτι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα και αν οχι τα καλύτερα οτι πολλά ευρωπαϊκά είχαν προβλήματα. Την δεκαετία του 90 ενας μεγάλος τους αντίπαλος ηταν τα Ιταλικά οπου πέρασε στον κόσμο οτι ηταν προβληματικά. Το οτι τα Volkswagen εκαιγαν λάδι λες και υπήρχε τρύπα στο κάρτερ ουτε λόγος φυσικά και το ειχαν περάσει στα ψιλά γράμματα. Ακόμα και στα τελευταια της μοντέλα στο εγχειρίδιο αναφερόταν οτι είναι φυσιολογικό κάθε μήνα με φυσιολογική χρήση να υπάρχει 1 λίτρο απώλεια λαδιού ! Έτσι ακριβώς. Επίσης να μην ξεχνιόμαστε: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=28104 http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=27348&hilit=bravo+%25CF%2586%25CF%2581%25CE%25B5%25CE%25BD%25CE%25B1&start=1515 Εγώ έχω αρκετούς γνωστούς με ιταλικά και γερμανικά, οι δεύτεροι όλο κορδώνονται για την "ποιότητα" τη γερμανική και "μου τη λένε" για το ιταλικό stilo μου (που δεν έχει βγάλει βέβαια τίποτα), αλλά αυτοί είναι όλη την ώρα στα συνεργεία. Πάντως όταν τους πέφτουν τα παράθυρα (βλ. Golf) και αλλάζουν κιβώτια με 50-60 χιλιάδες χλμ πολύ γελάω. Γενικά, όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα. Έχουν γίνει πολυπλοκότερα με την εισαγωγή πολλών ηλεκτρονικών συστημάτων, οπότε λογικό να είναι και πιο ευαίσθητα. Επίσης, πλέον, με 1.400κ.ε. έχεις 150 ίππους... Ζορίζονται κατά τι παραπάνω για να τους αποδώσουν... Άσε που και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να πουλήσουν και κάνα ανταλλακτικό να ζήσουν. Κλέφτες (γκούχου! γκούχου!) να γίνουν; Ίσως και άλλες εταιρείες να έχουν κάνει κάτι ανάλογο, όλες το κέρδος κυνηγάνε και ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Τρελή απατεωνιά, πάντως, από τον VAG. Άκου Clean Diesel. Μάλλον Filthy...
GiorgosT Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Ποιός το λέει αυτο και με τι στοιχεία? Εμενα το brava απο τη στιγμη που σταματησα την αντιπροσωπεια και το πηγαινα στον μαστορα , εστρωσε. Το είχα κάποτε. Σκυλί ήταν το άτιμο! 3 χρόνια, 160.000χλμ και κιχ δεν έβγαζε!
esykas Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 επειδή έχουν γραφτεί άπειρα για τους Γερμανούς η αλήθεια είναι ότι προσπαθούν συνεχώς και επιθετικά η ιστορία ξεκινά για μετά τον πόλεμο το 1950 με εμβόλια που πουλήθηκαν στη Βρετανία και πέθαιναν μωρά υπάρχει το θέμα με το μολυσμένο αίμα από έιτζ τρελές αγελάδες κοτόπουλα και τελευταία αυγά που πουλούνταν στην Πολωνία. Υπάρχει η μίζα Siemens στην Αμερική και τώρα της VW φανταστείτε να τα έκαναν οι Έλληνες!!! Υ.Γ.οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι δεν συμπεριλαμβάνονται 2
NT1G Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Γενικά, όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα. Έχουν γίνει πολυπλοκότερα με την εισαγωγή πολλών ηλεκτρονικών συστημάτων, οπότε λογικό να είναι και πιο ευαίσθητα. Επίσης, πλέον, με 1.400κ.ε. έχεις 150 ίππους... Ζορίζονται κατά τι παραπάνω για να τους αποδώσουν... 10+ χρόνια μετά, δεν τον έχουμε ξεπεράσει το θέμα των ζορισμένων κινητήρων; ---------------------------- Α, και σχετικά με την "έγκυρη είδηση" του defencenet, συγγνώμη του pronews (που κάνει redirect στο defencenet δηλαδή) Καταρρίπτεται – Αυτή είναι η Ελληνίδα που ξεσκέπασε το σκάνδαλο της Volkswagen 1
GiorgosT Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 10+ χρόνια μετά, δεν τον έχουμε ξεπεράσει το θέμα των ζορισμένων κινητήρων; Δεν αναφέρθηκα στου VAG μόνο, για τα τούρμπο. Κάθε κινητήρας που δουλεύει σε μεγαλύτερες πιέσεις/θερμοκρασίες λογικό είναι να ζορίζεται περισσότερο και να είναι πιο ευαίσθητος. Και κυρίως χρειάζεται την απαιτούμενη από τον οδηγό προσοχή, π.χ. καλό ζέσταμα κλπ για να μη βγάλει πρόβλημα.
micos000 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Έτσι ακριβώς. Επίσης να μην ξεχνιόμαστε: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=28104 http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=27348&hilit=bravo+%CF%86%CF%81%CE%B5%CE%BD%CE%B1&start=1515 Εγώ έχω αρκετούς γνωστούς με ιταλικά και γερμανικά, οι δεύτεροι όλο κορδώνονται για την "ποιότητα" τη γερμανική και "μου τη λένε" για το ιταλικό stilo μου (που δεν έχει βγάλει βέβαια τίποτα), αλλά αυτοί είναι όλη την ώρα στα συνεργεία. Πάντως όταν τους πέφτουν τα παράθυρα (βλ. Golf) και αλλάζουν κιβώτια με 50-60 χιλιάδες χλμ πολύ γελάω. Δύο φίλοι μου έχουν golf tsi με διαφορά αγοράς 2 χρόνια. Όλο τα παινεύουν αλλά έχουν αλλάξει και οι 2 μοτέρ παραθύρου, αντλία βενζίνης και κλειδαριά πορτ μπαγκάζ πάνω από τρεις φορές. Η εξήγηση της αντιπροσωπείας;;; Φυσιολογική φθορά!!! Τον έναν μάλιστα (που το πήρε πρώτος) ήθελαν να του το φάνε τζάμπα και να πάρει το καινούργιο επειδή δεν του έβρισκαν τον λόγο που του έσβηνε όταν έπεφταν απότομα οι στροφές. Μέχρι και για ρεκτιφιέ ήθελαν να τον στείλουν. Τελικά πήγε σε "μάστορα" και του το διόρθωσε σε μία μέρα. Περιττό να πω ότι δεν ξαναπήγαν στην αντιπροσωπεία ξανά για σέρβις (10€ για σύσφιξη κινητήρα σε κάθε "μεγάλο" σέρβις.). Γενικά, όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα. Έχουν γίνει πολυπλοκότερα με την εισαγωγή πολλών ηλεκτρονικών συστημάτων, οπότε λογικό να είναι και πιο ευαίσθητα. Επίσης, πλέον, με 1.400κ.ε. έχεις 150 ίππους... Ζορίζονται κατά τι παραπάνω για να τους αποδώσουν... Άσε που και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να πουλήσουν και κάνα ανταλλακτικό να ζήσουν. Κλέφτες (γκούχου! γκούχου!) να γίνουν; Τα περισσότερα προβλήματα στα ευρωπαϊκά αμάξια προέρχονται από τα ηλεκτρολογικά τους (γκουχ-γκουχ bosh) 1
nomes Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Μηπως εχεις το 1.6; στο κειμενο λεει για τα 2λιτρα μονο. Ενώ αν είχα το δίλιτρο ας πούμε στο κτέο δεν θα μου δίνανε την κάρτα;
dimitridegrecia Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 ΡΕ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η VW!!!! Αφού πρέπει να τους σώσει η γερμανική κυβέρνηση για να μην χρεωκοπήσουν...αφού έπεσε τόσο η μετοχή και συνεχίζει να πέφτει, για να μην έχουνε μαζικές απολύσεις και επειδή είναι συνυφασμένη η βιομηχανία αυτή με την παράδοση της γερμανίας, θα πληρώσει η Deutschebank!!! Εδώ για την ΕΡΤ που δεν πρόσφερε Τ Ι Π Ο Τ Α στην οικονομία μας (μάλλον μαύρη τρύπα ήταν), φαγώθηκαν για να την σώσουν...18 δις είναι αυτά, από που θα τα βγάλουν; 1
erevos_csd Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Μια παρατήρηση: η μπινιά δεν γινόταν μόνο μέσω της OBD θύρας, αλλά (αντιγράφω από το oneman) το ύποπτο λογισμικό κατέγραφε αν περιστρέφονται μόνο δύο από τους τροχούς του αυτοκινήτου, αν παραμένει σταθερό το στίγμα του στο GPS και ας λειτουργεί ο κινητήρας και αν παρά την αύξηση των στροφών του τελευταίου οι τιμές του αισθητήρα επιτάχυνσης ήταν μηδενικές. Δηλαδή ακόμα και τα test με probes στην εξάτμιση δίνουν πειραγμένες τιμές. Έχουμε θέμα παγκοσμίως, όχι μόνο στις ΗΠΑ, και θα πρέπει να γίνουν test εν κινήσει σε όλο τον κόσμο.
Ainu Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Και εμείς κραζαμε την Samsung που πείραζε τα benchmark! Γατάκια δεν ξέραν ότι η VW τα κάνει αυτά χρόνια πριν!
Tzimmys Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Η αδερφή μου ήταν από τις τυχερές που το TSI της χτήπησε καδένα... Σχεδόν όλα τα TSI 1.4 από τα 4άρια βγάλανε το πρόβλημα και το αυτοκίνητο είχε κάτω από 100.000 χλμ. Η εξυπηρέτηση της VW ελλεεινή.... Το θέμα είναι ότι έκανε μεγάλη ζημιά στον κινητήρα.. VW και χλαμίδια...... 1
Kostas93 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2015 μα ρε συ τι σχεση εχει τι πιστευω την πραγματικοτητα κοιτα.δεν εισαι παιδακι ξεκολλα λιγο και ανοιξε τα ματακια σου.και στην τελικη ψαχτο να ψάξω τι? ενα υποθετικό σενάριο που έβγαλες απο το μυαλό σου? που ακριβώς θα κάνω την αναζήτηση αυτή? η πραγματικότητα του ενός μπορεί να ειναι πολύ διαφορετική απο του άλλου, είναι θέμα οπτικής γωνίας. Εγώ ανοιχτά τα έχω τα μάτια μου, για άλλους δεν είμαι σίγουρος. Η γερμανία έχει κάνει πολύ μεγάλο κακό και στην ελλάδα αλλά και στην ευρώπη, αν δε το βλέπεις δε σου φταίει κανείς. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα