Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο με την Volkswagen που “έκλεβε” στις μετρήσεις ρύπων πολλών δημοφιλών μοντέλων αυτοκινήτων diesel


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό είναι που λέμε "Γερμανική Αποδοτικότητα". Τόσα χρόνια είναι γνωστό ότι κλέβουν σε όλα τα συγκριτικά τεστ και έχουν χρηματίσει τις περισσότερες εκδόσεις του ευρωπαϊκού τύπου. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από ένα έθνος που έχει τα ηνία παγκοσμίως στην κτηνοβασία.

image.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Αμερική όλα καλά...

Στην Ευρώπη είμαστε μαλάκες.

Στην Αμερική (USA) κάνει κουμάντο η Αμερική (και τα συμφέροντα Αμερικανικών εταιριών)

Στην Ευρώπη κάνει κουμάντο η Γερμανία (και τα συμφέροντα Γερμανικών εταιριών)

Τόσο απλό είναι

 

Αν και λογικά Ιταλία και Γαλλία κάτι θα ρίξουν στην VW.

Αυτό που έπρεπε να γίνει πάντως είναι απαγόρευση κυκλοφορίας των συγκεκριμένων οχημάτων και αποζημίωση των κατόχων τους (ξέρω ξέρω, με αυτό το πλευρό να κοιμάμαι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έπρεπε να γίνει πάντως είναι απαγόρευση κυκλοφορίας των συγκεκριμένων οχημάτων και αποζημίωση των κατόχων τους (ξέρω ξέρω, με αυτό το πλευρό να κοιμάμαι)

 

Σοβαρά τώρα, απαγόρευση κυκλοφορίας επειδή ... εκπέμπουν περισσότερους ρύπους από τους προβλεπόμενους; Που να είχαν και κάνα πρόβλημα ασφαλείας τι θα 'λεγες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

θανατική ποινή στον μηχανικό και για κάτι ακόμα πιο σοβαρό θα σκοτώναμε και την οικογένειά του, διότι πρέπει να ισχύει κι η αρχή της αναλογικότητας :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα, απαγόρευση κυκλοφορίας επειδή ... εκπέμπουν περισσότερους ρύπους από τους προβλεπόμενους; Που να είχαν και κάνα πρόβλημα ασφαλείας τι θα 'λεγες.

 

Από όσα ξέρω, για να πάρει ένα αυτοκίνητο άδεια κυκλοφορίας πρέπει να τηρεί κάποιους κανονισμούς, μερικοί από τους οποίους καθορίζουν μέγιστους ρύπους.

 

Εφόσον τα συγκεκριμένα οχήματα παραβιάζουν τους κανονισμούς αυτούς, δεν έχουν δικαίωμα να κυκλοφορούν (δεν είμαι γνώστης οπότε εάν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος)

 

Και δεν αναφέρω καν την απάτη, ψευδή διαφήμιση, αθέμιτο ανταγωνισμό κτλ της υπόθεσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι δε λες κάτι που να δικαιολογεί το προηγούμενο. Ακόμα κι αν όντως έπρεπε να απαγορευτεί η κυκλοφορία όσων οχημάτων δεν πληρούν τις προϋποθέσεις των ρύπων, η ανάκλησή τους διορθώνει το θέμα. Που σημαίνει ότι πλέον τις πληρούν. Άρα προς τι το rant περί απαγόρευσης, εφόσον πλέον δεν έχουν πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι δε λες κάτι που να δικαιολογεί το προηγούμενο. Ακόμα κι αν όντως έπρεπε να απαγορευτεί η κυκλοφορία όσων οχημάτων δεν πληρούν τις προϋποθέσεις των ρύπων, η ανάκλησή τους διορθώνει το θέμα. Που σημαίνει ότι πλέον τις πληρούν. Άρα προς τι το rant περί απαγόρευσης, εφόσον πλέον δεν έχουν πρόβλημα;

 

Τι εννοείς σαν ανάκληση? Την "διόρθωση" των ρύπων μετά την αλλαγή του προγράμματος στον εγκέφαλο? Αν ναι, συμφωνούμε, μετά την αλλαγή το όχημα είναι εντός προδιαγραφών. ΑΛΛΑ μόνο αυτά! Πραγματικά θα ήθελα να ήξερα το ποσοστό των κατόχων που πήγαν και άλλαξαν το πρόγραμμα με αντάλλαγμα μεγαλύτερη κατανάλωση ή/και χαμηλότερες αποδόσεις.

 

Για όλα όσα όμως ακόμα έχουν το παλιό firmware ισχύει αυτό που ανέφερα πριν (και είναι ευθύνη της vw να φροντίσει να γίνει η αλλαγή σε όλα της τα οχήματα, όχι του κατόχου).

 

Ακραία η απαγόρευση? Πιθανών, αλλά εδώ δεν μιλάμε για σχεδιαστικό λάθος ή αστοχία υλικού αλλά για απάτη εν γνώση και με σχέδιο. Και μόνο για αυτό θα έπρεπε να τιμωρηθεί ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ η εταιρία (και το ίδιο ισχύει για κάθε ανάλογη περίπτωση άσχετος εταιρίας ή αντικειμένου).

Το χρηματικό πρόστιμο μόνο δεν αρκεί. Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει η VW είχε ένα ταμείο με μερικά δις για τέτοιες περιπτώσεις (μήπως ήταν έτοιμο για την περίπτωση που αποκαλυπτόταν?)

 

Μου κάνει εντύπωση πως οι ανταγωνιστές της δεν έκαναν αγωγές για αποζημιώσεις για διαφυγόντα κέρδη (με την λογική ότι έχασαν πελάτες που προτίμησαν vw λόγο της καλύτερης σχέσης απόδοσης/ρύπων που διαφήμιζε έντονα η εταιρία). Στην Αμερική το κάνουν τουλάχιστον και για πιο ψύλλου πήδημα αφορμές. Ποιος ξέρει τι μπορεί να έχει παιχτεί κάτω από το τραπέζι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήττα των αγοραστών δηλαδή όλων μας.

Εξαπατηθηκαν απο την εταιρεία και θα παρουν @@.

Κανονικά έπρεπε να μπορούν να δώσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν πίσω όλο το ποσό που έδωσαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς σαν ανάκληση? Την "διόρθωση" των ρύπων μετά την αλλαγή του προγράμματος στον εγκέφαλο? Αν ναι, συμφωνούμε, μετά την αλλαγή το όχημα είναι εντός προδιαγραφών. ΑΛΛΑ μόνο αυτά! Πραγματικά θα ήθελα να ήξερα το ποσοστό των κατόχων που πήγαν και άλλαξαν το πρόγραμμα με αντάλλαγμα μεγαλύτερη κατανάλωση ή/και χαμηλότερες αποδόσεις.

 

Κάπου είχα διαβάσει (στο AutoBlog νομίζω) ότι μετά το update η κατανάλωση μένει ανεπηρέαστει, ενώ οι επιδόσεις βελτιώνονται. Το πως γίνεται αυτό δε το ξέρω. Παρ' όλα αυτά δε μπορώ να βρω το link που έψαξα, άμα το ξαναπετύχω θα το προσθέσω.

 

Μου κάνει εντύπωση πως οι ανταγωνιστές της δεν έκαναν αγωγές για αποζημιώσεις για διαφυγόντα κέρδη (με την λογική ότι έχασαν πελάτες που προτίμησαν vw λόγο της καλύτερης σχέσης απόδοσης/ρύπων που διαφήμιζε έντονα η εταιρία). Στην Αμερική το κάνουν τουλάχιστον και για πιο ψύλλου πήδημα αφορμές. Ποιος ξέρει τι μπορεί να έχει παιχτεί κάτω από το τραπέζι

 

Φαντάζομαι πως ο βασικότερος λόγος είναι ότι μετά το dieselgate της VW, πήραν σειρά κι άλλες (π.χ. Mitsubishi). Υποθέτω ότι όλες θα 'χουν χεσμένη τη φωλιά τους, και δε τους συμφέρει να ενταθεί το σκάνδαλο της χειραγώγησης ρύπων.

 

Ήττα των αγοραστών δηλαδή όλων μας.

Εξαπατηθηκαν απο την εταιρεία και θα παρουν @@.

Κανονικά έπρεπε να μπορούν να δώσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν πίσω όλο το ποσό που έδωσαν

 

Θα συμφωνούσα σε περίπτωση που μιλούσαμε για κάποιο χαρακτηριστικό που εκτιμούν οι αγοραστές ακόμα και μετά την αγορά (π.χ. ιπποδύναμη ή κατανάλωση). Αλλά άπαξ και χαρακτηριστεί το αμάξι ως Euro 5/6 (ώστε να έχει και τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε τέλη - δασμολόγηση - whatever) κανείς δε ξανακοιτάει αυτό το χαρακτηριστικό. Όχι πες μου, πόσους ξέρεις που τους νοιάζει το πόσα γραμμάρια CO2 / χλμ εκπέμπει το αμάξι τους; :P

 

Προσωπικά, ακόμα και να δινόταν η επιλογή που λες δε θα 'θελα να μπω στη διαδικασία να ξαναγοράζω νέο αυτοκίνητο (και να φάω την αναμονή για την παραλαβή, το τρέξιμο, κλπ) για αυτό τον αστείο λόγο. Εφόσον προφανώς είμαι ικανοποιημένος γενικά απ'το αμάξι, κι απλά είναι θύμα του dieselgate. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήττα των αγοραστών δηλαδή όλων μας.

Εξαπατηθηκαν απο την εταιρεία και θα παρουν @@.

Κανονικά έπρεπε να μπορούν να δώσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν πίσω όλο το ποσό που έδωσαν

Ναι και να δωσουν κι ενα νεο Tiguan ετςι, για ψυχική οδύνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι και να δωσουν κι ενα νεο Tiguan ετςι, για ψυχική οδύνη

Επειδή έχεις μάθει με κάτω το κεφάλι εσύ και να τα δέχεσαι δεν σημαίνει ότι είναι όλοι έτσι.

Υπήρξε εξαπατηση με σκοπό την πώληση εν γνώση της εταιρείας, όχι κάποιου πωλητή η του Πέτρου του Τραμπακουλα.

Τι κόσμος υπάρχει ρε πστη μου

Επεξ/σία από gnsX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...