Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο με την Volkswagen που “έκλεβε” στις μετρήσεις ρύπων πολλών δημοφιλών μοντέλων αυτοκινήτων diesel


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

To post που quotαρα στην αρχή μιλάει για AUDI μόνο όμως, όχι για όλο τον όμιλο :P

για την ακρίβεια έλεγα "απο τη στιγμή που επηρεάζει και ευρωπαικά μοντέλα, πόσο μάλλον τα audi" Δεν είπα ποτέ μονο τα audi, έδωσα έμφαση στα audi (και ο λόγος απλός, ότι τελευταία είχε αρχίσει να πουλάει πολύ σε σχέση με το παρελθόν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Η ικανοποίηση του κόσμου δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αξιοπιστία του αυτοκινήτου

 

Δεν μπορεί να υπάρχει κόσμος ικανοποιημενος αν δεν υπάρχει ταυτόχρονα και αξιοπιστία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως σε Golf 5 Gti εχω ξηλωσει ηδη καταλυτη , 10 αλογα ειναι αυτα :P Λαδια ενω το σκιζω ολη μερα δεν καιει , καταναλωση το εργοστασιο λεει 11 εντος , 6 εκτος , 8 μικτο και ετσι ειναι ΜΕΤΑ το προγραμμα ( πριν ηταν παντα πανω απο 11 τωρα 7,5 χαλαρα , 16+ πατημενος ) Ζημιες εχει βγαλει στα 160.000 2 φορες πολλαπλασιαστες που τους αλλαξα με του R8 και καθαρισα . Το μονο αδικαιολογητο κατα τη γνωμη μου ειναι οτι κρεμασε το υφασμα του ουρανου απο τον ηλιο .... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://pitsirikos.net/2015/09/το-γερμανικό-θαύμα/

Το γερμανικό θαύμα
24 Σεπ, ’15, 11:21 μμ

Αγαπητέ πιτσιρίκο,
λίγα πράγματα για το πολύκροτο σκάνδαλο της Volkswagen, τα οποία δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό και που πιστεύω ότι οι φίλοι θα βρουν ενδιαφέροντα.

 

 

Η ιστορία που έσκασε δεν είναι καινούργια, ούτε είναι κάτι που προκαλεί έκπληξη σε όσους γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σύστημα με τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Σε αντίθεση με όσα νομίζει το ευρύ κοινό, η ΕΕ και τα όργανά της δεν είναι υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης της νομοθεσίας σε σχέση με τους ρύπους των αυτοκινήτων – γι’ αυτήν, είναι υπεύθυνη η κάθε χώρα μέλος ξεχωριστά.

 

 

Με άλλα λόγια, η Γερμανία οφείλει να πιστοποιεί ότι κάθε αυτοκίνητο που παράγεται από τη VW πληροί τις προϋποθέσεις που θέτει η νομοθεσία σε σχέση με τους ρύπους.

Από τη μεριά της, η ΕΕ είναι υπεύθυνη για τον καθορισμό των ορίων αυτών, τον ορισμό των συνθηκών κάτω από τις οποίες θα μετρηθούν οι ρύποι και μία σειρά από ζητήματα που άπτονται της διαδικασίας.

Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην ΕΕ, στις ΗΠΑ υπάρχει η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA), η οποία όχι μόνο καθορίζει τα όρια και τις διαδικασίες, αλλά ελέγχει αν αυτά εφαρμόζονται και τιμωρεί τους παραβάτες.

Βασική λοιπόν διαφορά μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ και σε αυτό το θέμα είναι η μη πολιτική ενοποίηση της ΕΕ, η οποία επιτρέπει σε κάθε κράτος-μέλος να δρα ανεξέλεγκτα, χωρίς κάποια ανεξάρτητη αρχή -εν προκειμένω κάποιο αρμόδιο όργανο της ΕΕ- να μπορεί να επέμβει. 

Στην περίπτωση της VW όλα ξεκίνησαν το 2010, οπότε και πραγματοποιήθηκαν κάποιες μετρήσεις σε ερευνητικό κέντρο της ΕΕ, οι οποίες έδειξαν αποκλίσεις μεταξύ των τιμών των ρύπων που μετρήθηκαν στο εργαστήριο με αυτές που μετρήθηκαν στο δρόμο. Οι τελευταίες ήταν πολύ υψηλότερες.

Τα αποτελέσματα αυτά δημοσιεύτηκαν σε εκθέσεις της ΕΕ (reports) και σε επιστημονικά περιοδικά. Αυτό όμως ήταν το περισσότερο που μπορούσε να κάνει η ΕΕ, αφού όπως εξήγησα νωρίτερα υπεύθυνη για την τήρηση της νομοθεσίας είναι η κάθε χώρα.

Και όπως μπορείς να μαντέψεις, το γερμανικό κράτος συνέχισε να δίνει πιστοποίηση σε όλα τα οχήματα της εν λόγω εταιρίας.

Όμως, μία ανεξάρτητη αρχή, η οποία έχει έδρα τις ΗΠΑ αλλά δραστηριοποιείται και στην Ευρώπη (ICCT) χρησιμοποίησε τις εκθέσεις της ΕΕ και έφτιαξε ένα δικό της report στο οποίο έδινε έμφαση στο θέμα αυτό.

Το report αυτό χρησιμοποιήθηκε από την EPA, η οποία θέλησε να δει αν αυτά που μετρήθηκαν στην Ευρώπη ισχύουν και στις ΗΠΑ. Έτσι ανέθεσε στο πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια να τρέξει κάποια πειράματα.

Φυσικά, τα αποτελέσματα ήταν ίδια και μάλιστα δημοσιοποιήθηκαν σε επιστημονικά περιοδικά περίπου 1 μιση (!!!) χρόνο πριν.

Αυτό που προέκυπτε ήταν ότι το ίδιο αυτοκίνητο είχε πολύ υψηλότερους ρύπους -έως και 40 φορές- όταν ελεγχόταν σε πραγματικές συνθήκες, σε σχέση με τις εκπομπές του στο εργαστήριο.

Όπως παραδέχτηκε η VW, είχε εγκαταστήσει λογισμικό το οποίο αναγνώριζε πότε το αυτοκίνητο ήταν υπό δοκιμή στο εργαστήριο, οπότε και του άλλαζε συμπεριφορά.

Το τι μεσολάβησε από όταν η EPA πιστοποίησε το πρόβλημα μέχρι σήμερα δεν το ξέρουμε αλλά μπορούμε να το εικάσουμε. 

Όποιος πιστεύει ότι το θέμα δεν είναι πολιτικό είναι τουλάχιστον αφελής.

Επίσης, ερωτηματικό αποτελεί ο χρόνος που επέλεξαν οι ΗΠΑ να φέρουν το θέμα στη δημοσιότητα.

Προφανώς, η VW δεν είναι η μόνη εταιρία που εφαρμόζει αμφιλεγόμενες τακτικές για τον έλεγχο των εκπομπών των αυτοκινήτων της, αλλά οι ΗΠΑ χτύπησαν αυτή…

Θ.

(Αγαπητέ φίλε, μου αρέσει πάρα πολύ αυτός ο οικονομικός πόλεμος. Ελπίζω να αλληλοεξοντωθούν οι καπιταλιστές, για να ζήσουμε σοσιαλιστικά. Πάντως, εγώ, μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε, προτείνω να κάνουμε μποϊκοτάζ στην Volkswagen. Να αγοράζουμε Mercedes ή BMW. Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Ήταν πολύ κατατοπιστικές. Να είστε καλά.)

 

 

   
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθενας με το κοπλεξ του εδω μεσα.... Χαλασε το κινητο μου,η Γερμανία φταει... Καταντια εηγκεφαλικων κυτταρων.

βγαινω off topic αλλα ναι η γερμανια φταιει ρε μεγαλε..δεν ξεκολλατε μα την καραμελα πως δεν φταινε σε τπτ..φταινε ρε φιλε γιατι πουλανε ανωτεροτητα ενω εχουν καταστρεψει τη μιση ευρωπη απειρες φορες..δεν ειναι ανωτεροι σε τιποτα ρε φιλε..και καιρος ειναι να φαινεται αυτο..το θεματακι με την vw ειναι καλη αρχη

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τα προβλήματα αρχίζουν σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα όταν αρχίζεις να το πηγαίνεις στον "μάστορα" και όχι στην αντιπροσωπεία.

 

Ω ναι,εκει ειναι οι χειροτεροι των χειροτερων σε τιμες μηχανικου στο enterprise.ειδικα αν το αμαξι ειναι.....παλιο σε αντιμετωπιζουν σαν σκουπιδι που τους λερωνεις το μαγαζι,και τι να "παρουμε απο τον μπατηρη".

Επισημο συνεργειο μερσεντες,τεραστια μοναδα,πριν 3 χρονια "χρειαζεται δισκο πλατω το αμαξι σας",slk του 2003.

3 χρονια μετα το αμαξι σπινιαρει........

Ανοιξε ο αεροσακος μονος του,φιατ πουντο τζι-τι,ριχνουνε εντεχνα ευθυνες στον ιδιοκτητη ενω το πηγαινε παντα σε επισημο συνεργειο..........εσταζε το καλοριφερ πανω στην μοναδα αεροσακου......το καλοριφερ ειχε αλλαχθει σε επισημο συνεργειο.....

Απλα ολοι τους για γελια.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανος εχει κανει δουλεια η προπαγανδα των εγκριτων και αμεροληπτων δημοσιογραφων και μεγαλη μεριδα του κοσμου ειναι πεπεισμενη οτι οι πιο αδυναμοι οικονομικα φταινε για τα χαλια μας και οτι οι Γερμανοι με αλληλεγυη και ανιδειοτελεια θελουν να μας βοηθησουν.
Εγω βλεπω οτι η ανωτεροτητα που αισθανονται οτι εχουν (πιθανος ειναι υπολειματα περι αρειας φυλης) ειναι τεχνητη. Οι εταιριες τους ειναι μπλεγμενες σε καθε λογης απατη, για να πουλανε.
Αυτο δεν σημαινει οτι και οι αλλοι (μαζι και οι Ελληνες) παιζουν παντα με τους κανονες.

Θα μπορουσαμε λιγακι να σταματησουμε την ακραια θυματοποιηση;

Πιστευει πραγματικα κανεις οτι θα πληρωσουν καποιο προστιμο στην Ευρωπη;

Νομιζω οτι στο συγκεκριμενο θεμα λιγο πολυ η κατασταση ειναι σαν τους Ολυμπιακους αγωνες, ΟΛΟΙ ειναι ντοπαρισμενοι και απλα παιζουν κυριολεκτικα ποιον θα πιασουν και ποιον θα προσπερασουν. Νομιζω οτι ειναι στημενος αυτος ο ελεγχος και η δημοσιοποιηση του επειδη αρχισαν να πουλανε καλα στην Αμερικη. Και ασχετα που λενε οτι ειναι καπιτελιστες θιασωτες της ελευθερης αγορας στην πραγματικοτητα κανουν οτι μπορουν για να σπρωχνουν τα δικα τους προιοντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμη και απαγόρευση κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που επηρεάζονται εμφανίζεται ως σενάριο στη γερμανία.
http://www.autoblog.gr/2015/09/27/dieselgate-h-germanikh-kybernhsh-isws-apagoreysei-thn-pwlhsh-kai-thn-kykloforia-twn-montelwn-me-to-paranomo-logismiko/

Η αμερικανικη κυβερνηση επιδοτουσε την vw με 4500 δολλάρια για κάθε vw tdi (σε σύνολο 4599 αυτοκινήτων).

Απαγόρευση πώλησης σε ΗΠΑ και ελβετία των tdi μοντέλων του group.

Γενικά πολλές εξελίξεις στο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ανακαλούνται τα 11εκ αυτοκίνητα που επηρεάζονται

Θα αλλαχθεί το λογισμικό με νέο ώστε να πληρούν τα όρια με ότι συνέπεια μπορεί να έχει αυτο.


http://www.autoblog.gr/2015/09/29/h-volkswagen-anakalei-11-ekat-aytokinhta-ths-logw-dieselgate/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...