Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο με την Volkswagen που “έκλεβε” στις μετρήσεις ρύπων πολλών δημοφιλών μοντέλων αυτοκινήτων diesel


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

πάντως απο τη στιγμή που επηρεάζει και ευρωπαικά μοντέλα, πόσο μάλλον τα audi που έχουμε γεμισει στην ελλάδα, θέλω να δω τι στάση θα κρατήσουν εδώ.

Καλά δεν έχουμε γεμίσει με τόσα diesel Audi/VW/etc :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά δεν έχουμε γεμίσει με τόσα diesel Audi/VW/etc :P

 

 

έχουμε αρκετά, γενικά είχαν αρχισει να πωλούνται πολλά diesel τελευταία.

 

Υ.Γ δεν ξέρω ακριβές αριθμό :P

Κι εγω αυτο πιστευω.

Αλλωστε η "μοδα" στην Ελλαδα ειναι γνωστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο τέρμα αυτή η ιστορία θα οδηγήσει σε αποκαλύψεις ότι και άλλες εταιρίες κλέβανε στα benchmarks των εκπομπών καυσαερίων γιατί το desel είναι πολύ ρυπογόνο για αυτοκίνηση με αποτέλεσμα να αρχίσουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο τέρμα αυτή η ιστορία θα οδηγήσει σε αποκαλύψεις ότι και άλλες εταιρίες κλέβανε στα benchmarks των εκπομπών καυσαερίων γιατί το desel είναι πολύ ρυπογόνο για αυτοκίνηση με αποτέλεσμα να αρχίσουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.

Κατι τετοιο σκεφτομουν κι εγω.

Παιζεται πολυ μεγαλο παιχνιδι ΗΔΗ με την VW αυτουσια.

Θα γινουν διορθωσεις και τα "μηδενικα" τελη θα εξαφανιστουνε.

Γι'αυτο και ανεφερα και τις μαζικες αγωγες.

Το θεμα εχει πολυ ψωμι με αμεσες συνεπειες.Θα ελεγχθουνε ολοι μονο και μονο στην υποψια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο τέρμα αυτή η ιστορία θα οδηγήσει σε αποκαλύψεις ότι και άλλες εταιρίες κλέβανε στα benchmarks των εκπομπών καυσαερίων γιατί το desel είναι πολύ ρυπογόνο για αυτοκίνηση με αποτέλεσμα να αρχίσουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.

Που τα τέλη πάνε με το CO2 και όχι με τα NOx που έχει γίνει το θέμα εδώ, αλλά δεν πειράζει..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που τα τέλη πάνε με το CO2 και όχι με τα NOx που έχει γίνει το θέμα εδώ, αλλά δεν πειράζει..

Τα 2 αυτα ως προιοντα καυσης μιας καυσης συγκεκριμενης δεν σχετιζονται καθολου;

Ασε που σε λιγο καιρο απο το 2020 η Ε.Ε θα γινει πολυ αυστηρη και θα πεσουν παρα πολυ σε συγκριση με τωρα οι εκπομπες ρυπων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που τα τέλη πάνε με το CO2 και όχι με τα NOx που έχει γίνει το θέμα εδώ, αλλά δεν πειράζει..

 

Αλλάζεις την νομοθεσία αν θέλεις να μετοχοποιήσεις μια κατηγορία οχημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 2 αυτα ως προιοντα καυσης μιας καυσης συγκεκριμενης δεν σχετιζονται καθολου;

Ασε που σε λιγο καιρο απο το 2020 η Ε.Ε θα γινει πολυ αυστηρη και θα πεσουν παρα πολυ σε συγκριση με τωρα οι εκπομπες ρυπων.

 

Όχι δεν εξαρτάται άμεσα το ένα από το άλλο.

 

Αλλάζεις την νομοθεσία αν θέλεις να μετοχοποιήσεις μια κατηγορία οχημάτων.

Και οι κινητήρες βενζίνης βγάζουν NOx δεν είναι μόνο προνόμιο των diesel, απλά ελέγχονται πιο εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο τέρμα αυτή η ιστορία θα οδηγήσει σε αποκαλύψεις ότι και άλλες εταιρίες κλέβανε στα benchmarks των εκπομπών καυσαερίων γιατί το desel είναι πολύ ρυπογόνο για αυτοκίνηση με αποτέλεσμα να αρχίσουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.

Όχι στην Ελλάδα βέβαια γιατί βγαίνουν βάση διοξειδίου του άνθρακα και όχι από τα NOx.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

έχουμε αρκετά, γενικά είχαν αρχισει να πωλούνται πολλά diesel τελευταία.

 

Υ.Γ δεν ξέρω ακριβές αριθμό :P

Ποσοστό έστω? Γιατί αμφιβάλω ότι τα diesel Audi πιάνουν πάνω από 1-2% :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα diesel αυτοκίνητα του ομίλου, λογικά είναι αρκετά πάνω απο 1-2% των ετησιων πωλήσεων στη χώρα μας.
αν κρίνω απο αυτο http://www.enikonomia.gr/auto/7820,To-63-twn-Ellhnwn-epelexe-kainoyrio-aytokinhto-Diesel-sto-10mhno.htmlτότε γενικά έχουμε πολλές πωλήσεις diesel, και τα αυτοκίνητα του ομίλου σίγουρα θα έχουν μεγάλο μερίδιο.

+ http://www.autogreeknews.gr/pwliseis-autokinitwn-stin-ellada/6121-poia-aftokinita-kai-markes-protimisan-oi-ellines-to-2014

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α οπότε σε αυτή την κατηγορία που ο περισσότερος κόσμος επιλέγει Audi και BMW δεν είναι σχετικός φαντάζομαι και τα αγοράζει για μόστρα? Όπως με το iphone ας πούμε? :P

 

Ακριβώς. Πως οι αμερικάνοι αγοράζουν harley ενώ οι harley είναι τίγκα στα προβλήματα σε σχέση με τα γιαπωνέζικα....

 

Τι να κάνουμε  τώρα αφού τα γερμανικά βγάζουν προβλήματα, αλλά ο κόσμος τα αγοράζει. Η ικανοποίηση του κόσμου δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, μπορείς να το ψάξεις υπάρχει αντίστοιχη έρευνα σε μοτοσυκλέτες. Ίσα ίσα που το αν αγοράσεις κάτι που σου αρέσει εμφανισιακά ή έσκασες πολλά φράγκα για να το πάρεις σου δημιουργεί αυτόματα μια ικανοποίηση. Παίζει να φταίει και το βουντού του μάρκετινγ γιαυτό.

 

Και ναι όσοι αγοράζουν αυτοκίνητα δε νομίζω να ξέρουν καλύτερα από τα στατιστικά για το αν βγάζει η όχι προβλήματα το αμάξι.

Υπάρχουν αυτοί που το ψάχνουν με στατιστικά, αυτοί που αγοράζουν για το αν πατάει γκάζια ή αν τους αρέσει η συμπεριφορά του αμαξιού στο δρόμο ή αν είναι άσπρο σιρόκο που τραβάει γκομενάκια. Έχουμε γεμίσει μινι κουπερ με γκομενάκια και άσπρα golf και θες να με πείσεις ότι τα αγοράζουν γιατί πιστεύουν ότι είναι αμαξάρες και όχι γιατί νοιώθουν ότι παίρνουν 10 πόντους στο πουλί.

Τα τελευταία χρόνια ειδικά οι μαρκετινίστες το χουν ξεφτυλίσει. Πλέον από ότι βλέπω γύρω μου αυτός που αγοράζει αμάξι τον νοιάζει πιο πολύ το φαίνεσθαι παρά το είναι.

 

Γιαυτό ακριβώς γεμίσαμε άσπρα κουλ γερμανικά και χιπστεράδικα μινι κούπερ. Ανεξάρτητα από το αν είναι καλά/αξιοπιστα/σταθερά κλπ.

 

Και να πω το αυτονόητο γιατί πολλές παρεξηγούμαι. Δεν εννοώ πως όλοι όσοι έχουν γερμανικό είναι κάγκουρες και άσχετοι.

 

Πάντως στο θέμα αξιοπιστία τα γερμανικά είναι σκατά. Μπορεί να έχουν καλή οδική συμπεριφορά ξερωγώ και τασάκι και φραπεδιέρα. Αυτό είναι άλλο πράγμα, αλλά τα νούμερα δε λένε μαλακίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σε δω πως θα είσαι όταν στο επόμενο service σου περάσουν "update" και θα χάσεις καμιά 30αρά αλογάκια, και μερικά κιλά ροπής.

 

Δεν νομίζω. Το GTD έχει σύστημα με AdBlue.  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τα diesel αυτοκίνητα του ομίλου, λογικά είναι αρκετά πάνω απο 1-2% των ετησιων πωλήσεων στη χώρα μας.

αν κρίνω απο αυτο http://www.enikonomia.gr/auto/7820,To-63-twn-Ellhnwn-epelexe-kainoyrio-aytokinhto-Diesel-sto-10mhno.htmlτότε γενικά έχουμε πολλές πωλήσεις diesel, και τα αυτοκίνητα του ομίλου σίγουρα θα έχουν μεγάλο μερίδιο.

 

+ http://www.autogreeknews.gr/pwliseis-autokinitwn-stin-ellada/6121-poia-aftokinita-kai-markes-protimisan-oi-ellines-to-2014

To post που quotαρα στην αρχή μιλάει για AUDI μόνο όμως, όχι για όλο τον όμιλο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...