Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο με την Volkswagen που “έκλεβε” στις μετρήσεις ρύπων πολλών δημοφιλών μοντέλων αυτοκινήτων diesel


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Το VW group έχει πλέον PORSCHE, LAMBORGHINI, BUGATTI, SCANIA, BENTLEY, VW, AUDI, SKODA, SEAT, μέρος της SUZUKI.

Σε λιγο δεν θα εχει ουτε τον εαυτο της με τα καμωματα της.

Στα υπολοιπα διαφωνουμε επισης αλλα η συζητηση θα φτασει μεχρι τα ξημερωματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγες ημέρες θα βλέπουμε άπειρες μηνύσεις από ανταγωνιστικές εταιρείες για ζημιά στον ανταγωνισμό και χαμένα κέρδη και κάπου εκεί θα στεναχωρηθούν περισσότερο που τους πιάσανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγες ημέρες θα βλέπουμε άπειρες μηνύσεις από ανταγωνιστικές εταιρείες για ζημιά στον ανταγωνισμό και χαμένα κέρδη και κάπου εκεί θα στεναχωρηθούν περισσότερο που τους πιάσανε.

 

 

Δεν νομίζω πως θα υπάρξουν μυνήσεις απο άλλες εταιρίες , γιατί κανέναν δεν συμφέρει να βγουν τα μαχαίρια ....

Το ότι έπιασαν την VW , δεν πάει να πει πως είναι καθαροί οι υπόλοιποι , ούτε πως δεν υπάρχουν μεταξύ τους κοινά μυστικά .

 

Το θέμα θα λυθεί με έναν συμβιβασμό μεταξύ Αμερικανικου δικαστηρίου και VW , θα κάνει κάνει και μια καλή έκπτωση σε περίπτωση νέου αυτοκινήτου στους τρελαμένους πελάτες της και τέλος .

 

Προβλέπω για την επομενη 5ετία τουλάχιστον τα VW να είναι τα πιο αξιόπιστα στον πλανήτη, ώστε να φτιάξουν ξανά όνομα και μετά πάλι από την αρχή . :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@adtakhs
https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6καθαρά ιαπωνικό το mazda 6, καμία σχέση με ford.
μηχανή, συναρμολόγηση, τα πάντα ιαπωνιά.

τέλος, για να μη συνεχίζω το offtopic, δικαίωμα του καθενός να του αρέσει ένα αυτοκίνητο, αλλά το συγκεκριμένο ήταν στην τριάδα για το καλύτερο σχεδιασμό του 2013 (όταν βγήκε η νέα γενιά).
Τα αυτοκίνητα που διεκδίκησαν τον τίτλο ήταν τα : Aston Martin Vanquish, the Jaguar F-Type and the Mazda6.
http://www.wcoty.com/web/media_release.asp?release=84&year=2013


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας δήλωσε σήμερα ότι η VW έχει εγκατεστημένο το λογισμικό εξαπάτησης καί στα ευρωπαϊκά μοντέλα.

 

http://www.bbc.com/news/business-34345210

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το θέμα είναι τρομερά επικίνδυνο σε ότι έχει σχέση να κάνει με την απατεωνιά που λέγεται Global Warming. Η Αμερική στον τομέα των ρύπων κάθε είδους δεν παίζει και τα πρόστιμα θα είναι εξοντωτικά.   

   

Το χειρότερο δε είναι ότι αύριο οι κυβερνήσεις με την ίδια λογική θα σου επιβάλουν εξοντωτικά μέτρα για το Τζάκι που θα ανάβεις η για το ΙΧ 15ετίας που έχεις. Όπως κάποιος άλλος έγραψε επιτυχώς η GMγια δεκάδες θανάτου την γλύτωσε πάρα πολύ φτηνά 

  

Όσον αφορά στην Αμερική η ζημιά θα είναι πολύ μεγαλύτερη λόγο των αποζημιώσεων και των μηνύσεων που θα αρχίσουν να πέφτουν βροχή. Ήδη μεγάλες δικηγορικές εταιρίες έχουν αρχίσει να τρίβουν τα χέρια τους σχετικά με το θέμα.   

 

Δεν θα είναι λίγοι αυτοί που θα απαιτούνε από την VW να τους επιστραφεί ολόκληρο το ποσό που κατέβαλαν για το αυτοκίνητο η για οποιαδήποτε προβλήματα υγείας μπορεί να τους παρουσιάστηκαν.  Ορισμένοι από αυτούς ίσως καταφέρουν να πάρουν εκατομμύρια για ψυχική οδύνη.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως τους παραδέχομαι τους Γερμανούς για τον απλούστατο λόγο ότι τη λαμογιά τους δεν θα την κάνουν για να φάει καλά ένα κεφάλι, άντε και 2-3 ακόμα κοντινά του.Με όλες αυτές τις υπόγειες κινήσεις, οι οποίες είναι αναμενόμενες κατ' εμέ όταν μιλάς για τέτοια οικονομικά δεδομένα, έχουν καταφέρει μέσα σε μία δεκαετία με δεκαπενταετία να γίνουν οι απόλυτοι κυρίαρχοι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ δεν ήταν.Δεν προσπάθησε απλά ένα διευθυντικό στέλεχος να πάρει τη μίζα του.Βεβαίως και θα ωφεληθεί και αυτό από την γενικότερη οικονομική τους ενδυνάμωση, αλλά δεν ήταν καθαρά ατομικός ο πρωταρχικός του στόχος, όπως θα ήταν κατά πάσα πιθανότητα ενός πατριώτη μας, κατά αναπόφευκτη σύγκριση.Σε αυτό το θέμα τους βγάζω το καπέλο.Δεν κατακτάς τον κόσμο έτσι εύκολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το χειρότερο δε είναι ότι αύριο οι κυβερνήσεις με την ίδια λογική θα σου επιβάλουν εξοντωτικά μέτρα για το Τζάκι που θα ανάβεις η για το ΙΧ 15ετίας που έχεις. Όπως κάποιος άλλος έγραψε επιτυχώς η GMγια δεκάδες θανάτου την γλύτωσε πάρα πολύ φτηνά 

  

 

Δεν θα είναι λίγοι αυτοί που θα απαιτούνε από την VW να τους επιστραφεί ολόκληρο το ποσό που κατέβαλαν για το αυτοκίνητο η για οποιαδήποτε προβλήματα υγείας μπορεί να τους παρουσιάστηκαν.  Ορισμένοι από αυτούς ίσως καταφέρουν να πάρουν εκατομμύρια για ψυχική οδύνη.

 

 

 

Μην πας μακρυά.

 

Πριν από μερικά χρόνια είχαμε/έχουμε αυξημένα (όχι εξοντωτικά, αλλά καλή αρχή κάναμε) τέλη κυκλοφορίας στο χωριό μας για τα παλαιότερα αυτοκίνητα, επειδή "ρυπαίνουν περισσότερο".

 

Όσο για την "ψυχική οδύνη" ή τα "προβλήματα υγείας" στη δικομανή USA..."caution, may contain hot liquid".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεπιπτώντος να πούμε πως το MAZDA 6 και κάθε MAZDA εκτός του RX8 ,είναι πλέον FORD EUROPE !!! σε σασί μοτέρ κ.λ.π.

 

Να πούμε πως πολλά NISSAN είναι RENAULT λόγω της μερικής αγοράς της  NISSAN από την RENAULT .

 

Να πουμε πως τα SAAB ήταν GENERAL MOTORS == OPEL  .

 

Να πούμε πως στην SUZUKI έχει μπει η VW GROUP .

 

Να πούμε πως τα MINI  είναι BMW .

 

 

Η VOLVO είναι FORD EUROPE .

 

 

Να πούμε πως η DACIA είναι RENAULT .

 

Το VW group έχει πλέον PORSCHE, LAMBORGHINI, BUGATTI, SCANIA, BENTLEY, VW, AUDI, SKODA, SEAT, μέρος της SUZUKI.

 

Η VOLVO ανήκε στη FORD μέχρι το 2010 όπου και πωλήθηκε στην Κινέζικη Geely Holding Group.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως απο τη στιγμή που επηρεάζει και ευρωπαικά μοντέλα, πόσο μάλλον τα audi που έχουμε γεμισει στην ελλάδα, θέλω να δω τι στάση θα κρατήσουν εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η VOLVO ανήκε στη FORD μέχρι το 2010 όπου και πωλήθηκε στην Κινέζικη Geely Holding Group.

 

 

Αυτή που έχει και τα δικαιώματα της rover ? Δεν το γνώριζα. Πάντως εδώ και πολλά χρόνια τα μοτέρ της είναι στην ουσία τα ίδια.

 

Μόλις εφέτος κυκλοφόρησε το TSI σε δική της εκδοχή.

 

Ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Εχω μείνει μάλλον λίγο πίσω.

 

Σε ότι έχει να κάνει με το θέμα, οι Γερμανοί νομίζω πως θα πιέσουν τους Αμερικάνους και μέσω της Ευρωπαικής Ένωσης αλλά και μέσω εμπορικών διακρατικών συμφωνιών ώστε να πέσει η VW στα μαλακά.

Δεν νομίζω να αφήσει η Γερμανική κυβέρνηση να χαθουν Δις €€ από τα χέρια της και να μένει ανοικτή μια πληγή από την οποία η εταιρία , αλλά και η Γερμανική οικονομία θα αιμοραγεί ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως απο τη στιγμή που επηρεάζει και ευρωπαικά μοντέλα, πόσο μάλλον τα audi που έχουμε γεμισει στην ελλάδα, θέλω να δω τι στάση θα κρατήσουν εδώ.

Οσο δεν τους πειραξεις τα "αλογα" θα ειναι μια χαρα.

Αμα πειραξεις του Ελληνα τα "αλογα" εκει θ'αρχισει να ενοχλειται. B)

Θα λεει..εγω πληρωσα τοσες δεκαδες χιλιαδες ευρω για 140 αλογα.

Εαν του τα κανεις 100...καταλαβαινεις...

 

Σιγουρα θα γινουν fixes και αναμενω με pop corn στο χερι...

Προσωπικα απο εμενα αν ειχα vw θα την τρωγανε χαλαρα οπ[ως και να εχει.

Αλλωστε τα τελη κυκλοφοριας τα γλιτωνεις λογω εκπομπων και πληρωνεις αναλογα.

Κατσε τωρα να ανεβουν 40 φορες(δεν ειπαν οτι εριχνε το λογισμικο?)...και τα ξαναλεμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεπιπτώντος να πούμε πως το MAZDA 6 και κάθε MAZDA εκτός του RX8 ,είναι πλέον FORD EUROPE !!! σε σασί μοτέρ κ.λ.π.

 

Να πούμε πως πολλά NISSAN είναι RENAULT λόγω της μερικής αγοράς της  NISSAN από την RENAULT .

 

Να πουμε πως τα SAAB ήταν GENERAL MOTORS == OPEL  .

 

Να πούμε πως στην SUZUKI έχει μπει η VW GROUP .

 

Να πούμε πως τα MINI  είναι BMW .

 

Η VOLVO είναι FORD EUROPE .

 

Να πούμε πως η DACIA είναι RENAULT .

 

Το VW group έχει πλέον PORSCHE, LAMBORGHINI, BUGATTI, SCANIA, BENTLEY, VW, AUDI, SKODA, SEAT, μέρος της SUZUKI.

Να πούμε οτι τα νέα mazda 6 είναι νέα πλατφόρμα όπως και οι κινητήρες.

Να πούμε οτι η VW έχει φύγει από την Suzuki εδώ και κάτι εβδομάδες.

Να πούμε οτι η Volvo ανήκει στην Geely από το 2010 και οι νέοι κινητήρες και κάποια νέα μοντέλα είναι εντελώς δική της κατασκευής.

 

Να πούμε οτι ίσως είναι καλό να ανοίγουμε καμιά Wikipedia στα γρήγορα προτού αρχίζουμε να γράφουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πούμε οτι τα νέα mazda 6 είναι νέα πλατφόρμα όπως και οι κινητήρες.

Να πούμε οτι η VW έχει φύγει από την Suzuki εδώ και κάτι εβδομάδες.

Να πούμε οτι η Volvo ανήκει στην Geely από το 2010 και οι νέοι κινητήρες και κάποια νέα μοντέλα είναι εντελώς δική της κατασκευής.

 

Να πούμε οτι ίσως είναι καλό να ανοίγουμε καμιά Wikipedia στα γρήγορα προτού αρχίζουμε να γράφουμε.

+1

 

Επειδή δε βλέπω τηλεόραση, έχει παίξει πουθενά την είδηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...