Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο με την Volkswagen που “έκλεβε” στις μετρήσεις ρύπων πολλών δημοφιλών μοντέλων αυτοκινήτων diesel


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εννοειται οτι εκανε λαμογια η vw και πρεπει να πληρωσει,αλλα αυτο που ακουγεται εδω μεσα περι β παγκοσμιου πολεμου και γενικα περι γερμανων ειναι για γελια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πριν μερικα χρονια πεθαναν δεκαδες ανθρωποι στην αμερικη επειδη τα toyota τους βγαζανε προβληματα στο συστημα ηλεκτρονικου γκαζιου.Το ενα περιστατικο καταγραφηκε και υπαρχει ηχητικο ντοκουμεντο στο youtube οπου ακουγεται μια οικογενεια να προσπαθει ματαια να σταματησει το toyota τους και τελικα να βρισκουν ολοι τους τραγικο θανατο.Η toyota παραδεχτηκε το προβλημα και πληρωσε ενα μεγαλο ποσο τοτε σε προστιμα.Με την λογικη που εχουν πολλοι εδω μεσα πρεπει να σταματησουμε να αγοραζουμε και toyota επισης.

Το κουράζεις πολύ, άλλο η λαμογια και άλλο η αστοχία υλικού.

 

Αστοχία υλικού ή κακή μελέτη ήταν και το σύστημα abs που είχαν οι πρώτες μοτοσυκλέτες της BMW όπου και εκεί είχαμε θρηνησει θύματα.

 

Μάθε να διαβάζεις και να καταλαβαίνεις ποιο είναι το θέμα και για ποιόν λόγο κάτι λέγεται σκάνδαλο!

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που είπες smart μου θύμησες κάτι που είχε πει κάποιος: Τους είπαν να φτιάξουν ένα μικρό διθέσιο πισωκίνητο αυτοκίνητο με turbo κινητήρα τοποθετημένο πίσω, και έβγαλαν αυτό το έκτρωμα.
για την δουλειά που είναι φτιαγμένο είναι καλό. .. τώρα για παραπάνω άλογα κρατήματα κτλπ ασχολιαστο
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης αστείο είναι να βγαίνεις και να λες ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα.
Ούτε σε ποιότητα κατασκευής ούτε σε αξιοπιστία(εδώ γελαμε)
Ειδικά όταν μιλάμε για μια εταιρία που έχει πολύ αμαρτωλό παρελθόν.

αυτό που έκανε είναι πάρα πολύ χοντρό και φαίνεται και απο το που έφτασε η μετοχή της, μόνο στην ελλάδα έχουμε τόσο φιλογερμανκά αισθήματα που δε μπορούμε να δούμε ούτε αυτό που και οι ιδιοι οι γερμανοί παραδέχονται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τα προβλήματα αρχίζουν σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα όταν αρχίζεις να το πηγαίνεις στον "μάστορα" και όχι στην αντιπροσωπεία.

 

Ποιός  το λέει αυτο και με τι στοιχεία? Εμενα το brava απο τη στιγμη που σταματησα την αντιπροσωπεια και το πηγαινα στον μαστορα , εστρωσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να μου πεις σε πιο Ιαπωνικό ομως αναγράφεται οτι είναι φυσιολογική απώλεια ενος λίτρου λαδιού σε 1000 χιλιόμετρα.

RAV4 δεύτερης γενιάς. Made in Japan αυτά.

Μπορώ να κοιτάξω και στην Corolla του αδερφού μου και στο Sirion της μάνας μου αν το γράφει αν και δεν πιστεύω πως έχει σημασία.

Το γράφουν για να είναι καλυμμένη η εταιρεία. Δεν σημαίνει πως καίνε τόσο.

αραγε την απατεωνια της VW θα σκεφτει κανεις στο ελληνικο κράτος να την κυνηγήσει να βγάλει λεφτα?

 

Στα νεότερα χρόνια που τα αμαξια πληρώνουν τελη κυκλοφορίας αναλογα με τους ρυπους, εφόσον η VW αποδειχτηκε οτι εκλεβε, θα πρεπει να πληρώσει στο κράτος μας προστιμο+διαφυγόντα κέρδη και επιπρόσθετα να αλλάξει απο δω και μπρος η κλάση υπολογισμού για τα επίμαχα οχήματα.

 

Αν θίγονται οι κάτοχοι ας προχωρήσουν με την σειρά τους σε μηνυση στην VW.

Κανονικά πρέπει τώρα και στην Ελλάδα οι κάτοχοι αυτών των μοντέλων να αρχίσουν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, να μην μπορούν να μπουν στο δακτύλιο κτλ εφόσον πέφτουν κατηγορία euro.

Διαβάσατε ποιος είναι ο ρύπος που είναι εκτός ορίων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αντιπροσωπιες εχουν γεμισει με μαθητευομενα μαστορακια που δουλευουν για ενα κομματι ψωμι.Ενας καλος μαστορας που σεβεται τον εαυτο του ανοιγει δικο του συνεργειο και δουλευει.Τσαμπα λεφτα οι αντιπροσωπιες και κακη εξυπηρετηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόστιμο είναι το ένα μέρος του προβλήματος. Εγώ που πήρα VW λόγω της υποτιθέμενης προσοχής προς τον πελάτη, θελω να το πάω πίσω λόγω ψεμάτων / ελλειψεων στα χαρακτηριστικά που υποτίθεται ότι είχε το αμαξι όταν το αγόρασα , μπορώ ?

Αλλά μου υποσχέθηκαν άλλα αγόρασα , και δεν είναι χαρακτηριστικά πολυτελείας, αλλά υποχρεωτική νομοθεσία που άλλες μάρκες σέβονται !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόστιμο είναι το ένα μέρος του προβλήματος. Εγώ που πήρα VW λόγω της υποτιθέμενης προσοχής προς τον πελάτη, θελω να το πάω πίσω λόγω ψεμάτων / ελλειψεων στα χαρακτηριστικά που υποτίθεται ότι είχε το αμαξι όταν το αγόρασα , μπορώ ?

Αλλά μου υποσχέθηκαν άλλα αγόρασα , και δεν είναι χαρακτηριστικά πολυτελείας, αλλά υποχρεωτική νομοθεσία που άλλες μάρκες σέβονται !

αν αποδειχθεί ότι έχει "θέμα" και στα ευρωπαικά μοντέλα τότε λογικά κάτι θα γίνει. Ας μη βιαζόμαστε όμως, προς το παρόν μόνο στην αμερική έχουν επαληθευτεί τα κρούσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά Honda civic 1,6 diesel 120hp εγώ με την γυναίκα είπαμε εδώ και καιρό τίποτα γερμανικό ποια 100000 fores να πάρω αμερικάνικο 5000cc παρά γερμανικό και αν πάρει άδεια η Pony θα πάω να πάρω ελληνικό

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που "εκδικήθηκε" την Γερμανία του Β.Σόιμπλε και "έριξε" 18 δισ.δολάρια πρόστιμα στην VW

 

Μία Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει "εκδίκηση" για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την "παρέα" του, αφού είναι αυτή που "ξεσκέπασε" το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών (μέχρι το επόμενο οι Γερμανοί έχουν δείξει ότι δεν διαθέτουν "ταβάνι" σε τέτοια ζητήματα) στον χώρο της βιομηχανίας του αυτοκινήτου.

 

Η EPA, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ, ανακοίνωσε πως ανακάλυψε ότι ένα σύνολο αυτοκινήτων του VW Group χρησιμοποιούσε εσκεμμένα λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.

 

Γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων,η Ελληνίδα καθηγήτρια συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. "Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση", δήλωσε.

 

"Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε. Βάλαμε ένα πρόγραμμα που "σκανάρισε" όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα"

δήλωσε η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας που χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν.

 

Δηλαδή τα αποτελέσματα που έβλεπε δεν ταίριαζαν με την ιπποδύναμη, εκεί κατανόησε ότι κάτι δεν πήγαινε καθόλου καλά με τις μετρήσεις.

 

Το σύστημα των Γερμανών εστίαζε στο τιμόνι. Αν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε διαμόρφωση "χαμηλών εκπομπών". Αν κινούταν, όπως στην κανονική χρήση, ο κινητήρας δούλευε κανονικά.

 

Οι πρώτες πραγματικές ενδείξεις φάνηκαν το 2014 όταν το πανεπιστήμιο της West Virginia εξέτασε δύο diesel VW και ένα BMW με το BMW να είναι το μόνο που πέρασε τη δοκιμή εκπομπών!

 

Εν συνεχεία ο κινητήρας εστάλη στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν στην Αννα Σταφανοπούλου για να διερευνηθεί τις ακριβώς συμβαίνει. Και η Ελληνίδα "έβγαλε λαγό"!

 

Η ΕΡΑ, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ ενημέρωσε την VW αμέσως και η εταιρία υποσχέθηκε να διορθώσει άμεσα το πρόβλημα.

 

Η μετοχή της VW έπεσε σχεδόν 25% μέσα σε λίγες ημέρες από την αποκάλυψη του σκανδάλου

 

Η "παράβαση" αφορά όχι μόνον τα 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ, αλλά 11.000.000 σε όλον τον κόσμο!

 

Το καλύτερο όμως έρχεται στο τέλος η διοίκηση της VW παραδέχτηκε ότι το θέμα ήταν σε γνώση της από το 2014.

 

Φυσικά ως έχουσες έννομα συμφέροντα δεν αποκλείεται να εγείρουν απαιτήσεις απέναντι στην VW και εταιρείες που έχασαν πωλήσεις λόγω των χαμηλότερων εκπομπών των μοντέλων της, αφού η VW επέβαλλε "αθέμιτο ανταγωνισμό" με "εξωπραγματικές" μετρήσεις οδηγώντας εκατομμύρια αγοραστών να επιλέξουν τα μοντέλα της έναντι των αυτοκινήτων άλλων εταιρειών.

 

Πρόκειται για τη σειρά 4κύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων πετρελαιοκινητήρων της εταιρίας, που φορούν στις ΗΠΑ τα Golf, Passat, Beetle, Jetta και Audi A3, από το 2009 και μετά. Οι πραγματικές εκπομπές καυσαερίων των αυτοκινήτων αυτών είναι μέχρι και 40 φορές μεγαλύτερες από αυτές που έδειχναν οι μετρήσεις, παραβιάζοντας ξεκάθαρα το νόμο «Καθαρού Αέρα» (Clean Air act)!

 

Προσέξτε το νούμερο, σαράντα φορές περισσότερο.

 

 

 

Αυτοί (οι Γερμανοί) μας "κουνάνε" το δάχτυλο ολονών σαν χώρα ότι είμαστε διεφθαρμένοι,τεμπέληδες και απροσάρμοστοι στη νομιμότητα. Ποιοι το λένε αυτό; Αυτοί που η Siemens, η "ναυαρχίδα" της γερμανικής βιομηχανίας έχει "μαυριστεί" από τις ΗΠΑ μέχρι την...Νιγηρία, εδώ είναι γνωστό πόσο συμμετείχε στην διαφθορά του ελληνικού πολιτικού συστήματος, και σε όλες τις δίκες και τις ποινικές διώξεις που ασκούνται κατά φυσικών προσώπων και πολιτικών (Άκη Τσοχατζόπουλου) εμπλέκονται γερμανικές εταιρείες αμυντικού υλικού.

 

Αυτοί λοιπόν θα έρθουν εδώ στην Ελλάδα για να μας επιβάλλουν να γίνουμε "άνθρωποι" και το χειρότερο υπάρχουν πολλοί Έλληνες μέσα στα κοινωνικά στρώματα που "πάτησαν" την "μπανανόφλουδα" του "καλού" Γερμανού που θα μας φτιάξει "δομές" και "κράτος", αγνοώντας ίσως από την πολύ παραπληροφόρηση, και την προπαγάνδα εγχώριων ΜΜΕ, ότι οι συγκεκριμένοι δεν έχουν κανένα ηθικό δικαίωμα να μας "διδάξουν" ΤΙΠΟΤΑ.

 

Σημειώνεται ότι όπως και στη Siemens έτσι και στην VW το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε πάλι στις ΗΠΑ. Δεν είναι σαφές κατά πόσο αυτό είναι τυχαίο ή στις ΗΠΑ υπάρχει κάποια προσπάθεια αποστολής "μηνυμάτων" δυσαρέσκειας στην γερμανική ηγεσία ότι θα πρέπει να αρχίσει να μαζεύεται μέχρι εκεί που φτάνει το "πάπλωμά" της, άλλωστε θα φανεί

 

Εάν πάντως είναι ένα είδος αμερικανικής επίθεσης στην Γερμανία μετά τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας και τις σχεδιαζόμενες κυρώσεις κατά της Κίνας για το ζήτημα των χάκερς, τότε οι ΗΠΑ ξεκινούν ανεδαφικούς πολέμους κατά όλων των υπερδυνάμεων του πλανήτη που είναι εξαιρετικά αμφίβολο για το αν μπορούν να τους κερδίσουν, οι εποχές της απόλυτης παντοδυναμίας έχουν παρέλθει. Έστω και έτσι όμως η ζημιά στην εικόνα της Γερμανίας είναι τεράστια. Η φήμη είναι σαν το τζάμι έτσι και σπάσει...

 

Αποτέλεσμα της γερμανικής "εξυπνάδας": Μέχρι και 18 δισ. δολ πρόστιμο! Αυτά τα ποσά θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην γερμανική οικονομία.

 

Φυσικά τίποτα δεν σταματάει εδώ

 

Η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της Καλιφόρνιας (Carb) διεξάγει επίσης τις δικές της έρευνες για τη Volkswagen, η οποία είναι επίσης εκτεθειμένη σε μαζικές αγωγές από αγοραστές των αυτοκινήτων της οι οποίοι θεωρούν ότι εξαπατήθηκαν.

 

Το σκάνδαλο αυτό, το οποίο έχει προκαλέσει θύελλα στην Ευρώπη, θα αποτελέσει εξάλλου μέσα στις προσεχείς εβδομάδες το θέμα μιας ακροαματικής συνεδρίασης του αμερικανικού Κογκρέσου, ανακοίνωσαν δύο βουλευτές που είναι επικεφαλής της υποεπιτροπής Ενέργειας και Εμπορίου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, δηλαδή το θέμα εξελίσσεται σε καθαρά πολιτικό, και θα αγγίξει είτε το θέλει είτε όχι την ίδια την Α.Μέρκελ που θεωρείται η "αγαπαπημένη" της γερμανικής βιομηχανίας.

 

-Έρευνες άρχισαν επίσης στη Γερμανία και την Ιταλία.

 

Το βρετανικό υπουργείο Μεταφορών στέλνει επιτροπή στη VW. Η κυβέρνηση της Βρετανίας κάλεσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να διεξαγάγει έρευνα όσον αφορά τις διαδικασίες ελέγχου των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων, μετά την παραδοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen ότι εξαπάτησε τις ρυθμιστικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

 

«Είναι ζωτικής σημασίας η κοινή γνώμη να εμπιστεύεται τους ελέγχους των εκπομπών ρύπων των οχημάτων και καλώ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ερευνήσει το ζήτημα αυτό θεωρώντας το κατεπείγον», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας Πάτρικ Μακλάφλιν σε ανακοίνωση που εξέδωσε. Η επιτροπή πρόκειται να συνομιλήσει με στελέχη της εταιρείας στο Wolfsburg  και να δοθεί στα μέλη της πρόσβαση σε διάφορα έγγραφα, διευκρίνισε το υπουργείο σε ανακοίνωσή του.

 

Ακόμα και η Νότια Κορέα ανακοίνωσε ότι θα ελέγξει τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της Volkswagen και της Audi, "ξεφτιλίκι" άνευ προηγουμένου.

 

Δείτε τώρα πόσο "αξιόπιστη" είναι και η γερμανική πολιτική ηγεσία. Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων. Όμως  πριν από μερικούς μήνες είχε παραδεχθεί ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς μεταξύ των τιμών που καταγράφονται στις "δοκιμές" και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, "είπα, ξείπα" δηλαδή.

 

Πάντως στο Βερολίνο ο Β.Σόιμπλε και η Α.Μέρκελ θα το "φυσάνε" και δεν θα "κρυώνει". Τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν...από μια Ελληνίδα

 

Πηγή

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...