Expertr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 <p> Πάντως σήμερα για το Golf Diesel που έχω πήρα κανονικά κάρτα καυσαερίων! <br /> <br />Για Αμερικη μιλαει το αρθρο Παντως..</p> Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Έπειτα από πολλές νίλες που έπαθα με τα γερμανικά προιόντα,αυτοκίνητο,καφεμηχανή,κουζίνα,και έπειτα από υποδείξεις πωλητών ότι έχουν ποιότητα πάρα πολύ καλή.....και συνέβαινε πάντα το αντίθετο...Κόκκινη κάρτα σε ότι μπορέσω.Και θα το επιδιώξω πραγματικά. Η τουρκοφιλόφιλη bild καθημερινά έβγαζε όλο το μίσος της για την Ελλάδα.Φάτε την τώρα και καλά να πάθετε λαμόγια. 15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mertaghon Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Μου κάνει εντύπωση που σας κάνει αίσθηση η είδηση.. μα αφού η vw προσπαθει διαρκώς στους κινητήρες της να έχει τους μέγιστους ίππους/λίτρο...(δλδ αλογα ανά κάθε 1000 κυβικά του συγκεκριμένου κινητήρα για όσους δε ξέρουν) εμ δε γινεται δεκαετία τώρα και παραπάνω να πρωτοστατεί σε επιδόσεις και σε εκπομπες και σε κατανάλωση και σε αξιοπιστία,όλα συγχρόνως........εννοώ χωρίς να χρησιμοποιεί εναλλακτικές μορφές ισχύος όπως ηλεκτροκινητήρες κλπ..... το πουντο ντιζελ σε euro 3 παλια που τοχα οδηγησει τραβούσε καλά.. το πουντο ντιζελ μου σε euro 5 είναι σαν μπουκωμένο λόγω dpf φίλτρου που μειώνει εκπομπές.. η vw πως τα απεφευγε αυτά ,όλα μαγικά? 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opera Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Τυχαίο ότι τα γερμανοκρατούμενα ΜΜΕ το έπνιξαν το θέμα. Αυτοί που μας κουνάνε το δάχτυλο σε αυστηρό ύφος ως άμεμπτοι και ηθικοί. Το ωραίο είναι ότι οι μεγαλύτεροι ρυπαντές του πλανήτη τους την είπαν για ρύπανση. 14 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DJTaurus Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 O λόγος που επέλεξαν τώρα να τους την πέσουν οι Αμερικάνοι και τους προσγείωσαν στην πραγματικότητα. Από εκεί και πέρα το grupo vag που ελέγχει τον Ευρωπαικό τύπο είναι γνωστό χρόνια τώρα ότι στέλνει στις δοκιμές (test drive) αυτοκίνητα με άλλο setup και καταναλώσεις από αυτές που πετυχαίνουν σε πραγματικές συνθήκες. Εύχομαι να τους στάξουν.... σε αρκετά σκάνδαλα είναι μπλεγμένοι όπως siemens, man, bayern, Commerzbank κτλ. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Ο καθενας με το κοπλεξ του εδω μεσα.... Χαλασε το κινητο μου,η Γερμανία φταει... Καταντια εηγκεφαλικων κυτταρων. Εσυ διαβάζεις τα σχόλια και οχι μάλλον το κύριο άρθρο ! 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση Kostas93 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Ο καθενας με το κοπλεξ του εδω μεσα.... Χαλασε το κινητο μου,η Γερμανία φταει... Καταντια εηγκεφαλικων κυτταρων. κατάντια εγκεφαλικών κυττάρων είναι να βγαίνουν και οι ίδιοι οι γερμανοί και να παραδέχονται την κομπίνα και ο έλληνας να προσπαθεί να τους δικαιολογήσει. 36 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 General Motors , προβλήματα με την μίζα που αποδεδειγμένα έχουν σκοτώσει τουλάχιστον 174 άτομα, πρόστιμο $900 εκατομμύρια. Volkswagen, έκλεψε σε τέστ για τα καυσαέρια, πρόστιμο $18 δις. Γιατί πρέπει να προστατέψουμε και την εγχώρια βιομηχανία. 16 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickelodeon Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Οι εκπομπές ρύπων ήταν άλλες στα εργαστηριακά τεστ (ουσιαστικά διάβαζαν τα δεδομένα μέσω της θύρας OBD-II), και άλλες σε πραγματικές συνθήκες (μέτρηση ρύπων χρησιμοποιώντας αισθητήρα στην εξάτμιση). Είναι σοβαροί τώρα κάνουν τέστ εκπομπής καυσαερίων βασιζόμενοι στο τι θα δείξει το ODB του αυτοκινήτου και εμείς οι υποανάπτυκτοι για να βγάλουμε κάρτα καυσαερίων χρησιμοποιούμε το μαρτσούκι στην εξάτμιση. Και καλά κανείς άλλος τόσα χρόνια δεν το πήρε πρέφα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilisvasilikos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Ο ελληνας δεν μασαει.τον χρεωνει η γερμανια και υποβαθμιζει την ζωη του,αυτος παει αγοραζει γερμανικο αυτοκινητο!Μετα ψωνιζει λιντλ,γ ποιοτητας προιοντα που τα πηρωνει 2πλασια τιμη απο την υπολοιπη ευρωπη.... Δεν πας μπροστα ετσι. 15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adtakhs Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 General Motors , προβλήματα με την μίζα που αποδεδειγμένα έχουν σκοτώσει τουλάχιστον 174 άτομα, πρόστιμο $900 εκατομμύρια. Volkswagen, έκλεψε σε τέστ για τα καυσαέρια, πρόστιμο $18 δις. Γιατί πρέπει να προστατέψουμε και την εγχώρια βιομηχανία. Καλά ότι όλα γίνονται εσκεμένα είναι σίγουρο. Οι Αμερικάνοι δεν είναι τα καλά παιδιά ..... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rose21 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Καταντια.... Σκλαβοι των μιντια και της τεμπελιας σας θα μυνεται μια ζωη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannisk13 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν υπάρχουν πιο υπερτιμημένα και ζημιάρικα αυτοκίνητα.Ειδικα στην Ελλάδα συντηρείται ο μύθος της <γερμανικής> ποιότητας κατασκευής..Αν ανατρέξει κάποιος στα ειδικά φόρουμ θα δει οτι ειναι ντενεκεδες ξεγάνωτοι. 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickelodeon Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν υπάρχουν πιο υπερτιμημένα και ζημιάρικα αυτοκίνητα.Ειδικα στην Ελλάδα συντηρείται ο μύθος της <γερμανικής> ποιότητας κατασκευής..Αν ανατρέξει κάποιος στα ειδικά φόρουμ θα δει οτι ειναι ντενεκεδες ξεγάνωτοι. Τα προβλήματα αρχίζουν σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα όταν αρχίζεις να το πηγαίνεις στον "μάστορα" και όχι στην αντιπροσωπεία. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2015 Χρόνια τώρα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με πλαγιο τρόπο και με την βοηθεια δήθεν εγκύρων περιοδικών προσπαθούσε να περάσει οτι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα και αν οχι τα καλύτερα οτι πολλά ευρωπαϊκά είχαν προβλήματα. Την δεκαετία του 90 ενας μεγάλος τους αντίπαλος ηταν τα Ιταλικά οπου πέρασε στον κόσμο οτι ηταν προβληματικά. Το οτι τα Volkswagen εκαιγαν λάδι λες και υπήρχε τρύπα στο κάρτερ ουτε λόγος φυσικά και το ειχαν περάσει στα ψιλά γράμματα. Ακόμα και στα τελευταια της μοντέλα στο εγχειρίδιο αναφερόταν οτι είναι φυσιολογικό κάθε μήνα με φυσιολογική χρήση να υπάρχει 1 λίτρο απώλεια λαδιού ! 14 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα