Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο με την Volkswagen που “έκλεβε” στις μετρήσεις ρύπων πολλών δημοφιλών μοντέλων αυτοκινήτων diesel


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έπειτα από πολλές νίλες που έπαθα με τα γερμανικά προιόντα,αυτοκίνητο,καφεμηχανή,κουζίνα,και έπειτα από υποδείξεις πωλητών ότι έχουν ποιότητα πάρα πολύ καλή.....
και συνέβαινε πάντα το αντίθετο...
Κόκκινη κάρτα σε ότι μπορέσω.Και θα το επιδιώξω πραγματικά.

Η τουρκοφιλόφιλη bild καθημερινά έβγαζε όλο το μίσος της για την Ελλάδα.Φάτε την τώρα και καλά να πάθετε λαμόγια.

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάνει εντύπωση που σας κάνει αίσθηση η είδηση..

 

μα αφού η vw προσπαθει διαρκώς στους κινητήρες της να έχει τους μέγιστους

ίππους/λίτρο...(δλδ αλογα ανά κάθε 1000 κυβικά του συγκεκριμένου κινητήρα για όσους δε ξέρουν)

 

εμ δε γινεται δεκαετία τώρα και παραπάνω να πρωτοστατεί σε επιδόσεις και σε εκπομπες και σε κατανάλωση και σε αξιοπιστία,όλα συγχρόνως........εννοώ χωρίς να χρησιμοποιεί εναλλακτικές μορφές ισχύος όπως ηλεκτροκινητήρες κλπ.....

 

το πουντο  ντιζελ σε euro 3 παλια που τοχα οδηγησει τραβούσε καλά..

το πουντο ντιζελ μου σε euro 5 είναι σαν μπουκωμένο λόγω dpf φίλτρου που μειώνει εκπομπές..

 

η vw πως τα απεφευγε αυτά ,όλα μαγικά?

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυχαίο ότι τα γερμανοκρατούμενα ΜΜΕ το έπνιξαν το θέμα.

Αυτοί που μας κουνάνε το δάχτυλο σε αυστηρό ύφος ως άμεμπτοι και ηθικοί.

Το ωραίο είναι ότι οι μεγαλύτεροι ρυπαντές του πλανήτη τους την είπαν για ρύπανση.

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O λόγος που επέλεξαν τώρα να τους την πέσουν οι Αμερικάνοι και τους προσγείωσαν στην πραγματικότητα. Από εκεί και πέρα το grupo vag που ελέγχει τον Ευρωπαικό τύπο είναι γνωστό χρόνια τώρα ότι στέλνει στις δοκιμές (test drive) αυτοκίνητα με άλλο setup και καταναλώσεις από αυτές που πετυχαίνουν σε πραγματικές συνθήκες. Εύχομαι να τους στάξουν.... σε αρκετά σκάνδαλα είναι μπλεγμένοι όπως siemens, man, bayern, Commerzbank κτλ. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθενας με το κοπλεξ του εδω μεσα.... Χαλασε το κινητο μου,η Γερμανία φταει... Καταντια εηγκεφαλικων κυτταρων.

Εσυ διαβάζεις τα σχόλια και οχι μάλλον το κύριο άρθρο !

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

General Motors , προβλήματα με την μίζα που αποδεδειγμένα έχουν σκοτώσει τουλάχιστον 174 άτομα, πρόστιμο $900 εκατομμύρια.

Volkswagen, έκλεψε σε τέστ για τα καυσαέρια, πρόστιμο $18 δις.

 

Γιατί πρέπει να προστατέψουμε και την εγχώρια βιομηχανία.

 

:rolleyes:

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οι εκπομπές ρύπων ήταν άλλες στα εργαστηριακά τεστ (ουσιαστικά διάβαζαν τα δεδομένα μέσω της θύρας OBD-II), και άλλες σε πραγματικές συνθήκες (μέτρηση ρύπων χρησιμοποιώντας αισθητήρα στην εξάτμιση).

 

Είναι σοβαροί τώρα κάνουν τέστ εκπομπής καυσαερίων βασιζόμενοι στο τι θα δείξει το ODB του αυτοκινήτου και εμείς οι υποανάπτυκτοι για να βγάλουμε κάρτα καυσαερίων χρησιμοποιούμε το μαρτσούκι στην εξάτμιση. Και καλά κανείς άλλος τόσα χρόνια δεν το πήρε πρέφα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ελληνας δεν μασαει.τον χρεωνει η γερμανια και υποβαθμιζει την ζωη του,αυτος παει αγοραζει γερμανικο αυτοκινητο!Μετα ψωνιζει λιντλ,γ ποιοτητας προιοντα που τα πηρωνει 2πλασια τιμη απο την υπολοιπη ευρωπη....

Δεν πας μπροστα ετσι.

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

General Motors , προβλήματα με την μίζα που αποδεδειγμένα έχουν σκοτώσει τουλάχιστον 174 άτομα, πρόστιμο $900 εκατομμύρια.

Volkswagen, έκλεψε σε τέστ για τα καυσαέρια, πρόστιμο $18 δις.

 

Γιατί πρέπει να προστατέψουμε και την εγχώρια βιομηχανία.

 

:rolleyes:

 

 

Καλά ότι όλα γίνονται εσκεμένα είναι σίγουρο.

 

Οι Αμερικάνοι δεν είναι τα καλά παιδιά .....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχουν πιο υπερτιμημένα και ζημιάρικα αυτοκίνητα.Ειδικα στην Ελλάδα συντηρείται ο μύθος της <γερμανικής> ποιότητας κατασκευής..Αν ανατρέξει κάποιος στα ειδικά φόρουμ θα δει οτι ειναι ντενεκεδες ξεγάνωτοι.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχουν πιο υπερτιμημένα και ζημιάρικα αυτοκίνητα.Ειδικα στην Ελλάδα συντηρείται ο μύθος της <γερμανικής> ποιότητας κατασκευής..Αν ανατρέξει κάποιος στα ειδικά φόρουμ θα δει οτι ειναι ντενεκεδες ξεγάνωτοι.

 

 

Τα προβλήματα αρχίζουν σε όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα όταν αρχίζεις να το πηγαίνεις στον "μάστορα" και όχι στην αντιπροσωπεία.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρόνια τώρα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με πλαγιο τρόπο και με την βοηθεια δήθεν εγκύρων περιοδικών προσπαθούσε να περάσει οτι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα και αν οχι τα καλύτερα οτι πολλά ευρωπαϊκά είχαν προβλήματα. Την δεκαετία του 90 ενας μεγάλος τους αντίπαλος ηταν τα Ιταλικά οπου πέρασε στον κόσμο οτι ηταν προβληματικά. Το οτι τα Volkswagen εκαιγαν λάδι λες και υπήρχε τρύπα στο κάρτερ ουτε λόγος φυσικά και το ειχαν περάσει στα ψιλά γράμματα. Ακόμα και στα τελευταια της μοντέλα στο εγχειρίδιο αναφερόταν οτι είναι φυσιολογικό κάθε μήνα με φυσιολογική χρήση να υπάρχει 1 λίτρο απώλεια λαδιού ! 

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...