Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά δεν έχουν το Θεό τους στην ASUS. Εντωμεταξύ για όσους δεν το ξέρουν, δεν έχουν εδώ αντιπροσωπία και επισκευαστικό κέντρο, αλλά πρέπει να πάνε διακοπές στην Τσεχία. Επικονώνησα μαζί τους και μου είπαν να στείλω φωτο. Έστειλα αλλά δεν τους άρεσαν και μάλιστα μου δεν τις είδαν καν. Μου ειπαν ότι είναι μονο ένα και δεν το καλύπτει η εγγύηση (αφού τους ενόχλησα φυσικά). Τους είπα ότι τα έχω αριθμημένα και δεν μπορεί να τα έχασαν σε διαφορετικές φωτο. Απάντησαν ότι αυτοί θέλουν μια με τα pixel σημειωμένα. Ήταν πολύ δύσκολο τραβηχτηκα αρκετά γιατί δεν μπορείς σε 1 φωτο να φαινονται όλα, και δεν είχα και επαγγελματική.

Πάλι τίποτα και όταν επικοινώνησα, είπαν ότι θέλουν άλλες 2-3 μέρες επεξεργασία. Μετά από κάτι μήνες τους λέω, όλα καλά?

και απαντάει: Δεν σας το είπαμε αλλά είστε εκτός εγγύησης. Επικοινωνήσατε στις 8-1-2015 για πρώτη φορά και το είχατε αγοράσει 8-1-2013, ενώ ισχυε μέχρι 7-1-2015....

Νομίζω ότι τρολάρουν τρελά. Τους ρώτησα τι ώρα το αγόρασα και τι ώρα 8-1 επικοινώνησα μαζί τους...

 

Ξέρω, είναι μακριά, νομίζω Ιταλία το ελληνικό τηλεφωνικό κέντρο και στα καπάκια τους.

Τι συμβουλεύετε??

 

Σημείωση: 1 πράγμα θα πω. Είχα πάλι πρόβλημα (πιο παλιά) με τη μητρική και έκλεινε μόνο του 1 φορά την εβδομάδα περίπου και το πήραν στην Τσεχία αλλά δεν έβρησκαν κάτι 1 μήνα που το κράτησα !!!. Μάλιστα ήθελαν να με χρεώσουν και μεταφορικά 30 ευρώ επειδή δε βρήκαν κάτι.Τους έκραξα και την άλλαξαν και πάλι καλά γιατί μετά από καιρό που μπήκα στο forum, είδα ότι είχαν και άλλοι τέτοιο πρόβλημα. Πάλι καλά γιατί χειροτέυερε και θα το πετούσα μετά....

Επεξ/σία από Konstantin77
Δημοσ.

Ρε παιδιά δεν έχουν το Θεό τους στην ASUS. Εντωμεταξύ για όσους δεν το ξέρουν, δεν έχουν εδώ αντιπροσωπία και επισκευαστικό κέντρο, αλλά πρέπει να πάνε διακοπές στην Τσεχία. Επικονώνησα μαζί τους και μου είπαν να στείλω φωτο. Έστειλα αλλά δεν τους άρεσαν και μάλιστα μου δεν τις είδαν καν. Μου ειπαν ότι είναι μονο ένα και δεν το καλύπτει η εγγύηση (αφού τους ενόχλησα φυσικά). Τους είπα ότι τα έχω αριθμημένα και δεν μπορεί να τα έχασαν σε διαφορετικές φωτο. Απάντησαν ότι αυτοί θέλουν μια με τα pixel σημειωμένα. Ήταν πολύ δύσκολο τραβηχτηκα αρκετά γιατί δεν μπορείς σε 1 φωτο να φαινονται όλα, και δεν είχα και επαγγελματική.

Πάλι τίποτα και όταν επικοινώνησα, είπαν ότι θέλουν άλλες 2-3 μέρες επεξεργασία. Μετά από κάτι μήνες τους λέω, όλα καλά?

και απαντάει: Δεν σας το είπαμε αλλά είστε εκτός εγγύησης. Επικοινωνήσατε στις 8-1-2015 για πρώτη φορά και το είχατε αγοράσει 8-1-2013, ενώ ισχυε μέχρι 7-1-2015....

Νομίζω ότι τρολάρουν τρελά. Τους ρώτησα τι ώρα το αγόρασα και τι ώρα 8-1 επικοινώνησα μαζί τους...

 

Ξέρω, είναι μακρυά, νομίζω Ιταλία το ελληνικό τηλεφωνικό κέντρο και στα καπάκια τους.

Τι συμβουλεύετε??

 

Σημείωση: 1 πράγμα θα πω. Είχα πάλι πρόβλημα (πιο παλιά) με τη μητρική και έκλεινε μόνο του 1 φορά την εβδομάδα περίπου και το πήραν στην Τσεχία αλλά δεν έβρησκαν κάτι 1 μήνα που το κράτησα !!!. Μάλιστα ήθελαν να με χρεώσουν και μεταφορικά 30 ευρώ επειδή δε βρήκαν κάτι.Τους έκραξα και την άλλαξαν και πάλι καλά γιατί μετά από καιρό που μπήκα στο forum, είδα ότι είχαν και άλλοι τέτοιο πρόβλημα. Πάλι καλά γιατί χειροτέυερε και θα το πετούσα μετά....

Τιμανε την φωτογραφια που εχεις για profil......

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...